DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi |
This topic is about DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi, the author, BRAC, wrote about: Am uitat sa precizez SENZORUL DE POAIE E O PORCARIE pe OII. De multe ori sterge cu o viteza de te sperie si afara numai picura si invers ploua torenti ... To read more just scroll down
DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi |
Jun 30 2007, 10:36 AM
Post
#81
|
|
pilot Group: Membri Posts: 388 Joined: 19-January 06 From: BT Member No.: 65.872 |
Pentru 600ron mi-au schimbat filtrele si uleiul. |
|
|
Jul 2 2007, 09:20 AM
Post
#82
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
BRAC, ma bucur ca ai revenit pe forum !
Centaurus o sa exulte de fericire, ma intreba daca mai stiu ceva de tine. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jul 2 2007, 03:01 PM
Post
#83
|
|
pilot Group: Membri Posts: 388 Joined: 19-January 06 From: BT Member No.: 65.872 |
DORU, Centaurus va salut cu multa placere :wave:
|
|
|
Jul 19 2007, 08:52 PM
Post
#84
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 24-October 06 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 90.712 |
O sa iti functioneze perfect, este alt furnizor, total alt senzor. Tu ai unul dintr-o serie mai veche, cu probleme. |
|
|
Jul 29 2007, 03:12 PM
Post
#85
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 28-July 07 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 111.125 |
|
|
|
Jul 30 2007, 02:27 PM
Post
#86
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ai ales f bine. La Skoda inca nu am vazut modelul asta la drive-test...
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Sep 8 2007, 09:37 PM
Post
#87
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 20-November 06 From: pe drum Member No.: 92.818 |
salutare, io am un avensis facelift diesel de 126 cp dar am un bun prieten cu care am fost azi sa-si ridice Octavia RS break, TDI, neagra.
bai, oameni buni! o masina absolut senzationala. mi-a placut cam peste tot, nu am avut ce sa-i reprosez, de la finisare pina la cum merge. ne-am dat amindoi cu ea in toate felurile si pe toate drumurile. la costat apropae 28,000 ddp dar a bagat pe ea cam tot ce se poate, mai putin trapa. ce imi place cel mai mult este ca e lup in blana de miel, nu e foarte agresiv modificata la exterior fata de o octavie normala. e super discreta, nu cere amenzi si ii surprinde pe toti ciumecii dint trafic cu ce poate. nota 10. |
|
|
Sep 9 2007, 01:52 PM
Post
#88
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Multumim pentru impresiile placute expuse!
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jan 25 2008, 11:28 AM
Post
#89
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Am facut un drum pana la Sebes (Bucuresti, Pitesti, Dealul Negru, Ramnicu Valcea, Valea Oltului, Sibiu, Sebes si retur) cu noua mea Skoda Octavia 2, cu motorul pe benzina 1.8 turbo FSI, de 160 CP. Am avut de toate: si drum drept si curbe si urcusuri si coborasuri. Masina s-a comportat excelent.
Nu am simtit greutatea masinii. Pana in viteza a 4-a inclusiv, masina tasnea cand o acceleram. Abia vitezele a 5-a si a 6-a sunt de croaziera, dar si atunci pot accelera mai lin. Fiind inca in rodaj, nu puteam accelera din turatia motorului peste 3500 de ture/min, asa ca trebuia sa folosesc vitezele 5 si 6. La 3.500 de ture, in a 6-a, aveam deja 160 Km/h. Iar Dealul Negru il urcam intr-a 4-a. Nici nu trebuia sa schimb prea des viteza. Avand o plaja destul de larga la turatii si la cuplu, mergeam mult timp ori cu a 3-a ori cu a 4-a. Am incercat putin timp Tempomatul. Nu m-am obisnuit inca cu el si am renuntat repede. Parca simteam masina mai bine cu comenzile la mana si la picior. Stabilitatea e excelenta, atat pe drum intins cat si in curbe, indiferent daca acceleram sau franam. Am testat-o la Sebes si pe zapada. Nu am reusit sa "o derapez". ESP-ul si cauciucurile de iarna m-au impiedicat. Doar ca anvelopele astea de iarna sunt ceva mai zgomotoase decat cele de vara. Pe la 50Km/h se aud doar cauciucurile cum uruie pe asfalt. Asta datorita motorului silentios, dar si a insonorizarii bune. Consum: la 130 Km/h, pe autostrada, era undeva intre 14 - 15 l%. Mai tare, mai sus:17 - 18 l%. Dar la 80 - 100 Km/h am avut si 8,5 l% (Nu uitati ca eram inca in rodaj si afara era ger.) Am urmarit mai atent consumul de benzina in oras: In primul rand, dimineata, la plecarea de acasa, incep numaratoarea pe calculator de la 49,9 l% (media), dupa care incep sa scad. Dupa cum am mai spus-o, eu merg pana la birou sub 20 Km, cu toate buclele si opririle necesare ca sa o duc pe fica-mea la scoala. Iar calculatorul asta am vazut ca este foarte sensibil, mai ales la mersul in gol. De exemplu, ultimile date aratau cam asa: am plecat de la 49,9 l%, cum am zis, si am ajuns la 15,5 l% la birou, dupa 15 Km facuti in 18 minute. In weekend, insa, cand am facut un drum pana la Carrefour, in Militari, am mers intre 12,2 si 13,8 l%. Media generala, de cand am cumparat masina, este de 13,2 l%. Masina este spatioasa si in fata si in spate si pe lungime si pe latime. Cu scaunele din fata destul de impinse in spate casa avem loc la picioare ramane mult loc si pentru pasagerii din spate ca sa nu dea cu genunchii in spatar. Iar pe latime, nu ma atingeam de umarul pasagerului din dreapta. Cotiera dintre scaune este foarte comoda si ea si utila ca spatiu de depozitare. Iar cotiera din spate poate fi folosita si ca masuta. Portbagajul este si el foarte mare si ai accesul usor, pe sus, la lucrurile puse inauntru. Scaunele mi s-au parut putin cam rigide la inceput, ca si suspensia dealtfel, dar in final sunt comode. Nu aluneci din ele la curbe si nu simti oboseala dupa un condus mai lung. Climatronicul functioneaza eficient. Adica, dupa ce se incalzeste la regim normal de temperatura, opresc admisia centrala din fata pentru ca ma deranjeaza, dar raman cu cele laterale, pe parbriz si la picioare. Plus in spate la picioare si pe mijloc, intre scaune. Se face o admosfera placuta in masina, fara sa simti curentul de aer direct. Imi plac gurile de aerisire la care se inchid clapetele complet, devenind netede. Bordul si butoanele mi se par ergonomic si destul de elegant asezate. Imi place foarte mult volanul cu 4 spite. Atunci cand cotesc imi vine repede laindemana o spita de care pot sa tin mai bine volanul. Am reusit, in fine, sa ma lamuresc cum e cu puterea la Octavia: ajung sau nu 115 CP? Mai de mult, un coleg forumist imi spunea ca Octavia merge si cu 115 CP dar (citez din memorie), cand vrei sa depasesti, trebuie sa "mesteci" mai mult cu schimbatorul de viteze. Dupa ce am luat-o pe a mea si am condus-o nitel si am vazut ca nu se simte greutatea masinii nici in viteza a 4-a, am tras concluzia (personala, evident) ca, desi am sarit de 100 de cai cu mai mult de jumatate, 160 CP sunt (arhi) suficienti pentru a nu te preocupa de altceva la o depasire, decat sa ai drum liber in fata. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
May 27 2008, 11:30 AM
Post
#90
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
De la ultimul raspuns am mai mers ceva si am zis ca e vremea pentru niste consumuri mai actuale.
Pe afara, merge cu 8 l% pana in 100 Km/h, urca la 10 l% pe la 130 Km/h si trece de 13 l% de la 150 Km/h in sus. In oras, merge si cu 8 l%, daca e drumul liber, dar in majoritatea cazurilor se invarte in jur de 11,5 l%. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
May 3 2010, 01:39 PM
Post
#91
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Am testat o Octavie cu noul motor de 1.2 TSI, cu turbina, de 105 CP.
Gandul ma duce la o comparatie cu Fabia mea 1.4 MPI, de 101 CP: demarajul este mai lent, dar dupa ce urca in ture, simti ca te duce ca vantul. Pentru ca la un demaraj in forta, nevoit fiind am calcat-o pana la podea, si am avut senzatia ca nu mai pleaca odata. Abia dupa 2000-2500 de ture am simtit ca pleaca de sub mine, intr-a I-a. Este uimitor, insa, cat de agila este cu acest motor mic, dar aici cred ca turbina are tot meritul. Concret, fuge cand o calci si esti turat, dar nu recomand depasiri din scurt, caci ii trebuie timp si spatiu de lansare. Iar in oras, e destul de rapida, chiar daca pleaca lin si nu te injura cei din spate ca dormi la volan. Evident, are si consum mic. Cea de drive test avea la bord o medie de 6,9 l%, consum mixt. (La jumate fata de a mea, de 13-14 l%; la cea mare ma refer.) E clar ca este o realizare buna in tehnica motoarelor (la care turbina reduce consumul si creste puterea) si poate fi alegerea buna pentru un stil de condus usor, fara excese, recomandat mai ales pentru oras. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Jun 9 2012, 07:58 PM
Post
#92
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Azi am facut un drivetest cu Citigo, 1.0L 60CP cu cutie manuala in 5 trepte. Skoda a deschis un nou dealership in Bruxelles si a trimis invitatii la lume, au dat o prajitura, un drivetest si un spalat masina gratis la amatori. Frumos din partea lor, mai ales ca prajitura chiar a fost buna, nu era din aia de supermarket vanduta la juma' de pret ca expira .
Pe mine m-a tentat drivetestul cu Citigo, fiind singura cu care n-am mai mers. Plus ca n-am ai condus o masina de 60CP de peste 10 ani Testul a fost pe 30km, jumatate urban (insa trafic lejer de sambata) si jumatate autostrada. Prima impresie a fost ca masina o sa fie groaznic de inceata, si ca o sa-mi fie frica sa intru in intersectie cu ea de teama ca pana ies apare TGV-ul. In realitate insa, impresia asta de lentoare e datorata felului in care accelereaza cand e pe liber. Bagi acceleratia la fund iar turatia urca de parca ar fi intr-a 5-a cu vantul din fata. Asta te impiedica sa ii torturezi ambreiajul la plecarea de pe loc. Insa odata plecat, cu ambreiajul ridicat, se tureaza si trage normal (ca o masina de 60CP). E o chestie ciudata, insa cu care te obisnuiesti. La viteze normale zgomotul nu e foarte ridicat, desi are pneuri hankook (de care se plang forumurile ca-s proaste) si nici nu pare foarte antifonata, de exemplu oalele rotilor din spate, care sunt in portbagaj, sunt tabla chioara (ultima foto). La relenti cam trepideaza, insa in mers e relativ OK. Motorul trage destul de liniar de la turatii foarte joasa pana la redline, nu are momente de ezitare nici la 1400 nici la 5500rpm, insa nici nu trebuie sa se astepte cineva sa castige o cursa de dragstere. Cutia de viteze e imoral de lunga pentru un motor atat de mic, daca o calci ajungi la 90 cu a 2-a, iar intr-a 5-a la 3000rpm ai cam 110km/h, adica cam ca la petrolierul meu care are putere mai mult decat tripla. Mi se pare ca agata nitel in prima treapta, insa poate e vorba de obisnuinta, oricum in mers schimbarile de viteza mi s-au parut OK. Vizibilitatea e foarte buna in toate directiile. Pozitia la volan e nitel inalta, insa pe mine nu m-a deranjat, si nici nu am stat sa ma joc cu toate reglajele scaunului. In fata se sta OK, in spate spatiul e cam la limita. Eu am 177 si cu scaunul pus confortabil in fata am intrat la limita si in spate, insa nu era chiar confortul de pe lume. Comenzile sunt OK, stergatoarele bune (m-a si plouat), radioul merge OK si sunetul curat. Pe autostrada se poate merge destul de normal, atata doar ca e bine sa uiti sa schimbi viteza pana cand ajungi la viteza de croaziera. totusi, cu AC si in treapta a 5-a inca reuseste sa accelereze, in reluare, in timpi geologici, insa accelereaza. Insa e lunga cutia... masina ajunge la 120 chiar si intr-a 3-a. Si tot pe autostrada e destul de sensibila la vant lateral, care azi a suflat destul de tare. In zonele fara vant la 120 nu are probleme de stabilitate. La mine surpriza placuta a fost consumul. In prima parte (urban, trafic lejer) inainte de intrarea pe autostrada aveam un consum de 4.9 desi bagasem doua redlineuri sa vad cum trage. Dupa ce am mers pe autostrada (intre 100 si 120, insa nu constant ci cu niste teste de acceleratie) ajunsese la 5.3, iar apoi am revenit la drumul prin oras si pana am ajuns inapoi la dealer consumul a ajuns la 5.0, cu o viteza medie de 40km/h. Pe autostrada probabil consumul nu e deosebit, insa in oras cred ca se pot scoate consumuri incredibile. Pedala de frana tare si cursa scurta (chestie care mie imi place). E dozabila totusi, nu te arunca cu nasul in geam la primul cm de pedala, insa o poate face daca o apesi mai tare. Pe mine ma enerveaza genul de frane la care primul cm te da in geam si urmatorii 10 nu se intampla nimic nou. Ce nu-mi place insa e felul in care ridica nasul la acceleratie sau schimbare smuncita de viteze, sau il da in pamant la franare mai violenta. E scurta si inalta, mama ei, si se pare ca nu incalca legile mecanicii. PRobabil ca are un transfer de mase cat china, sunt curios cum ar fi si pe circuit si daca ar fi capabila sa ia viraje. Pe traseul meu de test nu prea am avut unde sa testez asta, in viraje erau oricum grinpisi suficienti de lenti cat sa ma pot tine dupa ei ... Varianta cu DSG n-au bagat-o inca, cica e pe vine. Sa vedem. Din pacate nu am condus C1/Aygo sau alta piticanie din asta ca sa am cu ce sa o compar. Masina mea anterioara a fost Hyundai Getz (pentru cine a uitat ), tot una mica, insa totusi in alta clasa, mica insa nu chiar atat de mica, dubla ca putere, mult mai spatioasa in spate, mult mai stabila, asa ca ar fi incorect sa o compar cu hyundaiul. Am condus Fiat Panda 1.2 care insa e mai "masina", nu ridica nasul sau fundul asa de tare la fiecare apasare de pedala. Niste suspensii o idee mai dure si poate garda la sol o idee mai mica ar prinde bine si poate ar mai reduce tangajul asta de trauler de braconieri pe mare de gradul 5. Insa pe de alta parte ar deveni mai greu de parcat pe trotuar... Am facut un drivetest mai de mult cu Kia Picanto 1.1diesel de 75CP, in care am incaput (inghesuit) 5 adulti! Si de miscat mi s-a parut ca se misca comparabil, desi avea 4 persoane suplimentare, insa nici nu avea cutia aia atat de luga. Cred totusi ca pentru mers la birou e o optiune interesanta, mai ales ca e economica, si interesanta si fiscal, are motor mic, taxe mici, asigurare mica, etc. Adica eu daca mi-as lua o masina de facut 20km/zi urban, as lua un benzinar de 1L. Mi-ar placea sa testez si Spark, tot cu motor de 1L insa in 4 cilindri. Piticaniile sunt o clasa unde intra din ce in ce mai tare si chinejii astia de prin Corea. This post has been edited by James Kilowatt: Jun 9 2012, 09:13 PM
Attached File(s)
IMG_20120609_164611.jpg ( 260.83K )
Number of downloads: 4
IMG_20120609_164620.jpg ( 253.78K ) Number of downloads: 3 IMG_20120609_164631.jpg ( 296.94K ) Number of downloads: 3 IMG_20120609_164651.jpg ( 156.16K ) Number of downloads: 5 IMG_20120609_164727.jpg ( 148.96K ) Number of downloads: 8 -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 10 2012, 07:38 PM
Post
#93
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Am rulat vreo 300km cu Kia Picanto motor 1.0 L benzina si mi s-a paruta agila, daca nu porneai AC si nu aveai de urcat serios vreo panta. As fi surprins sa fie Citigo mai bleaga la acceleratie !
In rest, fain ca ai putut s-o conduci, pt ca doar astfel iti poti forma o parere cat de cat obiectiva -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jun 10 2012, 10:53 PM
Post
#94
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Cred ca e buna mai ales pentru oameni singuri, fara catel, fara purcel (adica familie), in orase stramte, precum Bruxelul, cu locuri de parcare inguste si scurte (sa aiba barele de protectie rezistente!). Sigur e economica, incepand de la pret pana la consum si asigurare, dar pentru Romania, unde romanul nostru isi poate permite sa cumpere o singura masina si aia sa fie buna la de toate, nu cred ca va fi optiunea ideala. Desi imi place Skoda, cred ca mai mare succes va avea Dacia Lodggy, in care intra si nevasta si copii si soacra si porcu' in spate...
This post has been edited by Daniel65671: Jun 10 2012, 10:57 PM -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Jun 11 2012, 08:20 AM
Post
#95
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
, cred ca mai mare succes va avea Dacia Lodggy, in care intra si nevasta si copii si soacra si porcu' in spate... nici nu iti dai seama cat de mare o sa fie succesul la lodgy! pur si simplu Dacia au nimerit cu toate masinile ( in special Logan MCV si Duster) exact unde are nevoie romanul. Peste 1-2 ani cand o sa vand cel mai vechi MCV, lodgy o sa iau. Este perfect pt afacerea noastra, super incapatoare, cosuma putin ( la +30.000 km/an conteaza)! Plus ca are cutie de viteze in 6 trepte la motorul de 1.5 dci 110 cp => o sa consume mai putin pe autostrada si nu o sa fie asa turata -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Jun 11 2012, 10:32 AM
Post
#96
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Titi, sunt convins ca o sa o apreciezi la maxim. Cand o sa iti iei una sa ne spui si noua intr-un topic nou la Dacia. (Aici suntem totusi la Skoda ) Multumim ca ne citesti.
-------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 02:04 AM |