IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi

This topic is about DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi, the author, DORU, wrote about: Desi pot parea subiectiv (cunoscatorii insa vor intelege pct meu de vedere), motorizarea TFSI este cea mai potrivita pe Octi 2, pe Seat Leon are numai ... To read more just scroll down

5 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi
DORU
post Jul 19 2006, 09:01 AM
Post #21


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Desi pot parea subiectiv (cunoscatorii insa vor intelege pct meu de vedere), motorizarea TFSI este cea mai potrivita pe Octi 2, pe Seat Leon are numai 185CP (la FR are 200CP) iar pe Golf tuning-ul optic de fabrica este prea discret, la Octi 2 caroseria este excelent desenata (elem tuning frumos desenate, aproape ca nu mai ai ce modifica aftersale).


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Jul 19 2006, 03:12 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Este cel mai bun compromis intre docilitate si sportivitate , dupa parerea mea ! Este berlina sportiva de familie .


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Centaurus
post Jul 21 2006, 12:20 PM
Post #23


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 104
Joined: 24-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.274



Multumesc Doru si Lucian pentru aprecierile facute masinii.Nu stiu cu ce mai pot completa, pot spune ca sunt extrem de multumit de alegerea facuta.
Consumul este de 12% mediu cu un rulaj de 66%urban si 33% extraurban asa cum a scris si Doru (cu AC pornit aproape in permanenta).Consider ca acest consum este ok daca ne raportam la datele tehnice ale motorului.Se poate scoate si un consum mai mic, dar nu la stilul cum conduc eu. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Jul 21 2006, 01:53 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Raport calitate / pret / performante / consum este imbatabila oferta Skoda Octavia II RS . Sa o stapanesti sanatos !


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 2 2006, 02:58 PM
Post #25


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Am realizat si etapa a 2-a de drive-test cu Octavia 2 RS, prin bunavointa lui Centaurus, caruia ii multumesc inca o data. De aceasta data, au fost parcursi ~20 km pe serpentinele de dupa Cheia, pe DN 1A.
Masina sta bine pe sosea, daca nu depasesti limita. Am incercat un viraj in mare forta, au scartiat rotile si fundul parca ar fi iesit putin de pe trasa, insa a fost OK. Repet, daca mergi corect nu apar neplaceri. La tinuta de drum este dpdv al confortului peste Octavia 1 4x4, insa pe viraje sta putin mai slab, desi are garda la sol mai redusa. Tractiunea este plusul... Singurul lucru care m-a mirat este greutatea RS-ului, cam mare zic eu: 1510kg (Octavia mea 4x4 are la gol 1425kg !)

O masina deoebita dpdv al design-ului, personal o gasesc f reusita si sincer, nu stiu ce tuning optic ar face mai frumoasa... Iar performantele completeaza aceasta imagine !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V L D
post Sep 7 2006, 04:19 PM
Post #26


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 9-February 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 67.571



Eu am mers doar ca pasager in O 2 RS da a fost super. Mi-ar place una . De fapt cred ca toti ar vrea asa o masina daca ar avea bani sa o cumpere plus bani de benzina. Am si eu 2 intrebari legate de Fabia RS. Cum se comporta la viteza mare sa zicem 150 si mai mult pe drum drept european si cum se comporta pe un drum de munte cu serpentine?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Sep 7 2006, 04:35 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Am condus Fabia RS , si nu doar o data . Pe A2 am atins 240 KM/h , masina avea 170 CP , capatati in urma unui up grade la ABT in Germania . Masina se comporta mai mult decat ireprosabil . Lucruri si mai interesante as povesti despre drumurile virajate , traseu gen DN1 , dar si DN1 A intre Cheia si Brasov , ma abtin insa . Poate citi si un reprezentant al Politiei Romane ! Te asigur ca masina are un comportament impresionant ( daca stii ce sa faci cu ea ) , foarte ascultatoare si docila in acelasi timp , daca ai chef de plimbare ! Bafta .


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V L D
post Sep 7 2006, 09:33 PM
Post #28


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 196
Joined: 9-February 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 67.571



Deci isi merita bani . Eu am vazut la Top Gear un test drive pe pista lor si se lua la intrecere cu un mini si la facut praf skoduta . biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 8 2006, 10:26 AM
Post #29


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cu siguranta nu era Cooper S...


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Sep 8 2006, 12:35 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Am facut liniuta Fabia RS cu un Cooper S , de trei ori . La 120 KM/H , aveam mai mult de doua masini distanta diferenta . Sunt sigur ca aici puteti interveni , sa comentati ceva de genul.........depinde cine conducea MINI Cooper S . Ei bine , era masina de TEST DRIVE si o conducea un reprezentat de vanzari , care sigur nu o menaja . Banuiesc ca viteza maxima era superioara Fabiei , dar nu am apucat sa o atingem . Totul s-a desfasurat pana la 140-150 KM/H , unde FABIA RS a facut legea . Bafta skodistilor !


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 8 2006, 01:01 PM
Post #31


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Lucian, daca era Fabia cea galbena tunata la 165CP de ABT, atunci te cred! Cooper S are 163CP benzinari...
Dar o Fabia RS stock nu ar fi reusit acest lucru - 2 masini distanta... arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Sep 8 2006, 01:40 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Este vorba despre Fabia RS , cu care dealtfel tu ai si mers ( o cunosti ). Si o Fabia RS stock o face pe demaraj , nu e vorba de cai ci de cuplu ! Am si subliniat ca la viteza maxima .......... !!!!


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 8 2006, 02:09 PM
Post #33


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



O FABIA RS stock are acc 0-100 in 9,3sec, iar Cooper S in vreo 7 sec. Pe demaraj conteaza cuplul, adevarat, insa la liniute depinde pe ce distanta v-ati dat, ca daca era pana la 100km/h, o Fabia stock ar fi pierdut in mod evident...


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi61091
post Sep 8 2006, 03:16 PM
Post #34


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 17-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 61.084



Pentru curiosi exista filmuletul cu Fabia RS cu tuning ABt cu 230 KM/h pe A2, cu 2 persoane in masina, directia Buc-Ct, mentionez acest lucru, pt ca la intoarcere Lucian era singur si e posibil drumul sa fie un pic la vale pe anumite sectoare din directie inversa, deci ar fi putut atinge 240 KM/h.
Iar aici vb bineinteles de indicatiile vitezometrului pe bord.
Nu stiu ce face o Fabia RS stock, pt ca am mers f putin cu una(max 1 km, si mai era si rosie.....proprietar un baiat), dar motorasul asta de 1.9 ASZ de 130 cp, tdi-pd si cuplat la 6 trepte face senzatie pt un diesel mai ales in mom in care ii refaci softul.
Masini probate:
1. Skoda Fabia RS tuning ABt, 30.000 km reali.
2. Skoda Octavia 1, fosta dauna totala, refacuta, 35000 km reali, posbil resoftata (nu stiu, dar accelera prea tare), vit max pe ceas peste 225 km/h. (din nou am filmuletul pe telefon).
3. Audi A3, masina zilnica in calitate de proprietar biggrin.gif, 86.000 km (estimati undeva pe la 250.000 km reali, nu sunt sigur dar se poate), resoftata, viteza maxima 215 Km/h, atinsi f greu, adica de la 205 nu mai are suflu, dar si cu dimensiune mare la anvelope 225/45/17. In schimb demarajul e fantastic. Am stat bara la bara cu Seat Leon 1.8T /180 CP, tot vreo 80.000 km pe ceas, nemodificat si am facut vreo 5-6 intreceri toate pastrand aceeasi situatie. Am facut o liniuta cu Polo GTI 1.8T / 150 CP, 4000 km reali, el a dat startu , a plecat cu o juma de masina in fata, in a 3-a l-am devansat cu o masina si in a 4-a a mai recuperat el juma de masina si zicea ca simtea ca recupereaza, din pacate spatiul si timpul au fost limitate.
Alte exemple de ASZ modificate cu turbine si intercoolere schimbate puteti gasi pe alte forumuri sau chiar in Piata Victoriei smile.gif! Si acolo deja se vb de 1.9 tdi lejer de peste 200 CP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piciul
post Sep 12 2006, 05:04 PM
Post #35


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 125
Joined: 26-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 85.617



Fratilor un lucru este cert,toate masinile puse la dispozitia viitorilor clienti sant pregatite alfel decat celelalte :ban:


--------------------
Skoda Octavia TOUR 1,6l si cateva lazi de bere.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
a3des
post Sep 13 2006, 09:23 PM
Post #36


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 414
Joined: 28-February 06
Member No.: 69.491



In sfarsit am reusit sa fac si eu un drive test cu Octavia RS 2.0TDI DPF. Am asteptat de ceva vreme acest moment si am avut mari asteptari de la acest model. Din pacate insa masina nu s-a ridicat la limita asteptarilor. Desi am crezut ca am sa fiu incantat de acest model, trebuie sa recunosc ca nici nu se apropie de modelul 2.0TFSI cu 200 CP. In absolut nici o privinta. Sa nu fiu inteles gresit, masina este excelenta din toate punctele de vedere insa daca vrei RS trebuie sa vrei 2.0TFSI. Daca as avea ceva de criticat as arata cu degetul spre urechea deranjata de motorul excesiv de zgomotos. Si nu in ultimul rand ma bucur ca nu trage mai bine decat puisorul meu galbior bicycle.gif


--------------------

--------------------------------------------------------
Proud member of Skoda Club Romania!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 14 2006, 08:45 AM
Post #37


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



a3des, saptamana viitoare o voi testa si eu...Deocamdata vad ca parerile sunt impartite. Voi posta si eu impresiile mele curand.

P.S. Din moment ce detin un 1.8T tunat, e clar ca apreciez mai mult RS-ul benzinar. blush.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Sep 14 2006, 10:11 AM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



TEST DRIVE - Octavia II RS 2.0 TDI / 170 CP DPF . Maxi - Dot ul afiseaza 7 km , si masina iese de la pregatire . Albastru Race , cum ii sta bine RS-ului II si ies in DN3 . Incep sa fiu fascinat de pozitia la volan si manevrabilitatea de care da dovada masina . Echipata standard cu jante Zenith de 17" , masina se comporta excelent . Cuplul motor de 350 Nm , spulbera in depasiri 4-5 masini simultan . Schimb treapta a IV a si vitezometrul era deja peste limita legala......
Senzatia de viteza este atenuata de tinuta de drum excelenta si murmurul motorului echipat cu injectoare piezo si filtru de particule . Senzatia este mai mult decat placuta si incep sa verific comportamentul RS-ului pe virajele rapide in S . Concluzia : stabilitate excelenta completata de un raspuns promt al sistemului de franare . Masina este deosebit de ascultatoare si va invit la un TEST DRIVE cu aceasta jucarie dezvoltata de Skoda Motorsport .


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi61091
post Sep 15 2006, 10:22 AM
Post #39


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 17-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 61.084



Turbina la Octavia II RS 2.0 tdi 170 CP este aceeasi cu cea de la Octavia II 2.0 tdi de 140 CP si e vorba doar de o varianta diferita de soft sau este o turbina mai mare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Sep 15 2006, 11:03 AM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Nu este aceeasi turbina , geometria variabila este gestionata electronic , diametru evacuare modificat . Dimensiunea si forma turbinei este alta decat la 140 CP , dataorita montarii DPF - ului in imediata apropiere . Injectoarele piezoelectrice si EGR electric . In plus are montat arbore de echilibrare ! Nici vorba de asemanare sau rescriere fata de 2.0 / 140 CP .
Si aici nu am mentionat decat o parte din modificarile aduse , restul .........


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 04:58 AM