SEAT TOLEDO 2.0 TDI |
This topic is about SEAT TOLEDO 2.0 TDI, the author, mircea56783, wrote about: Primul meu post pe forum asa ca...salutare tuturor. Mi-am luat si eu un Toledo de 2 litri diesel cu 140 de caluti si sunt de asemeni multumit de el. N ... To read more just scroll down
SEAT TOLEDO 2.0 TDI |
Sep 27 2005, 02:06 PM
Post
#21
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 26-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.776 |
Mi-am luat si eu un Toledo de 2 litri diesel cu 140 de caluti si sunt de asemeni multumit de el. Nu prea am oscilat intre mai multe oferte pt. ca neavand bani multi de avans am profitat de oferta cu 5% avans. Si am ales Toledo pt. ca la Altea nu imi placea spatele. Ca sa va faceti o idee, am mai condus pana acum, in ordine cronologica: Oltcit, Citroen Saxo, Citroen Picasso si Ford Focus Sedan 2004. Ca prime impresii. Imi place: - sistemul bluetooth (face toti banii) - cum se aude cand inchizi usile; - claxonul; - lumina rosie uniforma pe tot bordul (urasc iluminarile bicolore, iar rosu e culoarea mea preferata); - puterea (nu am avut pana acum decat pana intr-o suta de cai) - servodirectia. spre deosebire de ford, este mai manevrabila la viteze mici sau cand sta pe loc. - volanul de piele cu profil triunghiular (se simte foarte bine in mana spre deosebire de cel circular de la ford) - scaunul cu reglaj lombar; - spatiile de depozitare (multe si bine plasate); - mi-a lipsit la ford stergatorul de luneta, iar stergatoarele din fata acopera mare parte din parbriz; - pedala de acceleratie care pleaca din podea. Ce nu imi place: - nu stau sticlele de 0,5 ca lumea sub consola centrala. Incap doar sticlele de prigat sau lipton la 0,33 sau pahare gen McDonald's, dar nu si sticlele de 0,5. - nu imi place ca trebuie sa apas pe maner sa bag in marsarier si ca se baga in fata. ma cam incurc, dar sper sa ma obisnuiesc. - vizibilitatea laterala. mi se pare ca este putin cam limitata vizibilitatea in lateral fata. - pretul covoraselor (100USD) - nu am manual pt. bluetooth. Am primit pt. CD(fara sa zica nimic de MP3) dar nu si pt. bluetooth. Una peste alta, simt o reala diferenta intre Toledo si fostul meu Focus (1,6 benzina 100 de cai). Suspensile mi se par mai moi, nivelul de zgomot mai scazut. Cu Fordul, la peste 130 la ora se auzea vantul foarte tare. La asta, poate datorita formei mai aerodinamice, parca nu mai intampina aceeasi rezistenta la inaintare si nu mai scoate la fel de mult zgomot. In plus, cu toate ca are aproximativ aceleasi dimensiuni, este mult mai spatios inauntru si cu portbagajul mai mare. Singurul lucru pe care il regret, este ca nu mi-am luat cutie DSG pentru ca...nu am stiut prea bine cum functioneaza si nu am vrut sa cheltui pe ceva ce nu inteleg. |
|
|
Sep 27 2005, 02:29 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
QUOTE(mircea56783) Una peste alta, simt o reala diferenta intre Toledo si fostul meu Focus (1,6 benzina 100 de cai). Suspensile mi se par mai moi, nivelul de zgomot mai scazut. Cu Fordul, la peste 130 la ora se auzea vantul foarte tare. La asta, poate datorita formei mai aerodinamice, parca nu mai intampina aceeasi rezistenta la inaintare si nu mai scoate la fel de mult zgomot. In plus, cu toate ca are aproximativ aceleasi dimensiuni, este mult mai spatios inauntru si cu portbagajul mai mare.
Singurul lucru pe care il regret, este ca nu mi-am luat cutie DSG pentru ca...nu am stiut prea bine cum functioneaza si nu am vrut sa cheltui pe ceva ce nu inteleg. Felicitari. Sa o satapanesti sanatos? DSG-ul nu cred merita, daca vrei sa simti masina iei manuala, eu am condus TOUAREG cu DSG si nu prea mi-a placut, de fapt nu mi-a placut deloc, dar asta este doar cazul meu care alearg masina, si vreau sa o simt in schimbator :-). Eu mi-am facut CHIP TUNING, iar acum cica as avea 180 CP si ~400nm, nu stiu cat de adevarat este dar se simte diferenta. Am facut o liniuta cu un Hyundai Coupe 2.0 si l-am facut, iar ala cica ar prinde suta in 9.2, deci a mea e posibil sa fie undeva pe la 9.0s. -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Sep 27 2005, 02:31 PM
Post
#23
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
QUOTE(Andrei Suzuki) Mda,vazut Seat-u Sambata,prin Aviatiei.La prima impresie masina e MARE.DIn cate am observat,proprietaru nu o menaja deloc.... Sare in ochi cu vopseaua aia misto.Intr-un cuvant:super!
Ah,si Mihai,las-o mai usor pe ploaie. E balena masina, ai loc in ea, la greu. Eu eram, eu asa lasa-o dar nu ma lasa ea, cere in continuu. . -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Nov 6 2005, 07:31 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Nov 7 2005, 09:56 AM
Post
#25
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
-------------------- |
|
|
Nov 10 2005, 02:32 PM
Post
#26
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
O fac, merci de sfat. Dar nu o calc asa la blana max. 3000RPM, numai cand e sa ma iau cu cineva dar.....nu prea am cu cine.
-------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Nov 10 2005, 03:14 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Mihai,nu vezi decat un mesaj in sus ?Sau te faci ca ploua ?
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Nov 18 2005, 05:32 PM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 19-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.019 |
[quote="Mihai 36955"][quote=mircea56783]
Felicitari. Sa o satapanesti sanatos? DSG-ul nu cred merita, daca vrei sa simti masina iei manuala, eu am condus TOUAREG cu DSG si nu prea mi-a placut, de fapt nu mi-a placut deloc, dar asta este doar cazul meu care alearg masina, si vreau sa o simt in schimbator :-). Eu mi-am facut CHIP TUNING, iar acum cica as avea 180 CP si ~400nm, nu stiu cat de adevarat este dar se simte diferenta. Am facut o liniuta cu un Hyundai Coupe 2.0 si l-am facut, iar ala cica ar prinde suta in 9.2, deci a mea e posibil sa fie undeva pe la 9.0s. [/quote] OAMENI BUNI.... EU AM 12.000 KM cu DSG si sincer nu am intalnit ceva mai bun si mai comod decat aceasta cutie! Eram un impatimit al benzinei in primul rand si al stickului!!! Dar azi in Bucurestiul care-l stim cu totii DSG-ul face toti banii!!! Iti ofera tot ce vrei - consum redus (7,4 l / 100km - climatronic non-stop) , mers fara schimbat tot timpul si acceleratii fulminate chiar si in poz. drive! Cat despre Sport - rupe norii! Schimba exact la cuplu chiar la 4400-4500 cand este zona rosie! Pe secvential nu poti sa mergi cu ea la full capacitate, dar pentru frana de motor -- e ok! TESTATI, TESTATI, TESTATI!!! O sa va schimbati parerea despre cutii automate! Si ca fapt divers acceleratie 0-100 in 8.6 sec! de trei ori cronometrata!!! -- fara TCS si ESP - evident. -------------------- VIVA LA REVOLUTION....NADA!!!
|
|
|
Nov 22 2005, 01:57 PM
Post
#29
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
Ce masina ai?
ce motor? -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 11:53 AM |