temperatura motor M1 1,6 16V break |
This topic is about temperatura motor M1 1,6 16V break, the author, Daniel-Mircea, wrote about: De la un timp am remarcat ca temperatura motorului se modifica astfel: - la mersul in oras (buc), acul se afla intre linia de mijloc si linia urmatoar ... To read more just scroll down
temperatura motor M1 1,6 16V break |
Nov 12 2005, 04:16 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
- la mersul in oras (buc), acul se afla intre linia de mijloc si linia urmatoare; - la mersul in afara, acul sta intre linia de mijloc si linia precedenta; Nu stiu daca asa s-a intâmplat de la inceput, acum masina are 120K, sau s-a petrecut vreo modificare in functionarea motorului. Stie cineva ce temperaturi reprezinta liniutele de la indicatorul de temperatura ? Din când in când se mai aude si un fisiit care dureza câteva secunde. La inceput am crezut ca este de la radio dar se pare ca vine de la busonul rezervorului de antigel. Ce parere aveti ? Multumesc |
|
|
Nov 14 2005, 12:19 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
S-a slabit supapa busonului. Inlocuieste-l . Variatii de presiune = variatii de temperatura.
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 16 2005, 12:05 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
Multumesc pentru raspuns. Am sa incerc aceasta solutie. Intre timp am spalat exterior radiatorul dar nu s-a modificat nimic. La drum lung motorul nu se incalzeste, chiar la 120-140km/h, dar in Bucuresti nu ii place (de fapt, cui ii place ?).
Cred totusi ca fisiitul provine de la instalatia de frânare (servo ?) pentru ca atunci când calc frâna dispare. Am vazut un topic pe aici si am sa postez acolo in legatura cu aceasta. |
|
|
Nov 19 2005, 06:10 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 19-November 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 61.409 |
|
|
|
Nov 19 2005, 11:30 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Nov 20 2005, 11:12 AM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
Si cum stiu ca a ajuns la 110°C ? Ai idee care este corespondenta dintre liniutele de la indicator si temperatura ?
|
|
|
Nov 20 2005, 10:54 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
inceput linie rosie este 110 gr (standardizat)
-------------------- Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
|
|
|
Dec 1 2005, 03:02 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 688 Joined: 1-December 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 62.481 |
la megane-ul meu , indiferent de conditiile de drum nu a urcat niciodata indicatorul temperaturii peste jumatate asa ca eu zic ca ai probleme si trebuie o vizita la service ....
-------------------- _/_ C4 2006 _/_ VTR 1.6i 110cp |
|
|
Dec 2 2005, 08:40 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
Am fost la service ,le-am expus problema si au spus ca nu are nimic. Temperatura nu creste mai mult niciodata. Oricum, am comandat un termostat. :evil:
|
|
|
Jan 10 2006, 07:44 PM
Post
#10
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
@dan61416 Ai reusit sa rezolvi ceva? Eu am schimbat termostatul si radiatorul (curgea putin) dar problema persista: in oras acul urca pâna la linia urmatoare, iar la drum lung sta cuminte la jumatate sau putin sub linie. Aceasta chiar si in conditiile de temperatura din zilele trecute. Mie mi se pare ca ar avea legatura cu turatia motorului si ca la turatii joase s-ar incalzi mai mult dar pompa de apa e destul de noua, am schimbat-o acum un an deoarece pierdea si ea putin lichid. Mai are cineva vreo idee?
|
|
|
Jan 10 2006, 07:47 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 13-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.356 |
@dan61416 Ai reusit sa rezolvi ceva? Eu am schimbat termostatul si radiatorul (curgea putin) dar problema persista: in oras acul urca pâna la linia urmatoare, iar la drum lung sta cuminte la jumatate sau putin sub linie. Aceasta chiar si in conditiile de temperatura din zilele trecute. Mie mi se pare ca ar avea legatura cu turatia motorului si ca la turatii joase s-ar incalzi mai mult dar pompa de apa e destul de noua, am schimbat-o acum un an deoarece pierdea si ea putin lichid. Mai are cineva vreo idee?
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 04:34 PM |