IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

temperatura motor M1 1,6 16V break

This topic is about temperatura motor M1 1,6 16V break, the author, Daniel-Mircea, wrote about: De la un timp am remarcat ca temperatura motorului se modifica astfel: - la mersul in oras (buc), acul se afla intre linia de mijloc si linia urmatoar ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> temperatura motor M1 1,6 16V break
Daniel-Mircea
post Nov 12 2005, 04:16 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 13-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.356



De la un timp am remarcat ca temperatura motorului se modifica astfel:
- la mersul in oras (buc), acul se afla intre linia de mijloc si linia urmatoare;
- la mersul in afara, acul sta intre linia de mijloc si linia precedenta;
Nu stiu daca asa s-a intâmplat de la inceput, acum masina are 120K, sau s-a petrecut vreo modificare in functionarea motorului.
Stie cineva ce temperaturi reprezinta liniutele de la indicatorul de temperatura ?
Din când in când se mai aude si un fisiit care dureza câteva secunde. La inceput am crezut ca este de la radio dar se pare ca vine de la busonul rezervorului de antigel.
Ce parere aveti ?
Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 14 2005, 12:19 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



S-a slabit supapa busonului. Inlocuieste-l . Variatii de presiune = variatii de temperatura.


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel-Mircea
post Nov 16 2005, 12:05 PM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 13-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.356



Multumesc pentru raspuns. Am sa incerc aceasta solutie. Intre timp am spalat exterior radiatorul dar nu s-a modificat nimic. La drum lung motorul nu se incalzeste, chiar la 120-140km/h, dar in Bucuresti nu ii place (de fapt, cui ii place ?).
Cred totusi ca fisiitul provine de la instalatia de frânare (servo ?) pentru ca atunci când calc frâna dispare. Am vazut un topic pe aici si am sa postez acolo in legatura cu aceasta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan61416
post Nov 19 2005, 06:10 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 19-November 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 61.409



Si la mine se intampla la fel cu temperatura, cand merg la Bucuresti masina innebuneste biggrin.gif Cu busonul nu stiu, poate ar trebui schimbat ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 19 2005, 11:30 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



In conditii de Bucuresti , daca termostatul este mai lenes sau ramane deschis pot exista variatii de pana la 40 gr (de la 70 la 110) . daca nu depaseste 110 nu este problema mare. Radiatorul trebuie spalat mai mult pe exterior (numai la motor rece).


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel-Mircea
post Nov 20 2005, 11:12 AM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 13-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.356



Si cum stiu ca a ajuns la 110°C ? Ai idee care este corespondenta dintre liniutele de la indicator si temperatura ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Nov 20 2005, 10:54 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



inceput linie rosie este 110 gr (standardizat)


--------------------
Fericit cel sarac cu banul, caci n-are masina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romb
post Dec 1 2005, 03:02 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 688
Joined: 1-December 05
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 62.481



la megane-ul meu , indiferent de conditiile de drum nu a urcat niciodata indicatorul temperaturii peste jumatate asa ca eu zic ca ai probleme si trebuie o vizita la service ....


--------------------

_/_ C4 2006
_/_ VTR 1.6i 110cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel-Mircea
post Dec 2 2005, 08:40 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 13-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.356



Am fost la service ,le-am expus problema si au spus ca nu are nimic. Temperatura nu creste mai mult niciodata. Oricum, am comandat un termostat. :evil:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel-Mircea
post Jan 10 2006, 07:44 PM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 13-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.356



@dan61416 Ai reusit sa rezolvi ceva? Eu am schimbat termostatul si radiatorul (curgea putin) dar problema persista: in oras acul urca pâna la linia urmatoare, iar la drum lung sta cuminte la jumatate sau putin sub linie. Aceasta chiar si in conditiile de temperatura din zilele trecute. Mie mi se pare ca ar avea legatura cu turatia motorului si ca la turatii joase s-ar incalzi mai mult dar pompa de apa e destul de noua, am schimbat-o acum un an deoarece pierdea si ea putin lichid. Mai are cineva vreo idee?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel-Mircea
post Jan 10 2006, 07:47 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 13-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.356



@dan61416 Ai reusit sa rezolvi ceva? Eu am schimbat termostatul si radiatorul (curgea putin) dar problema persista: in oras acul urca pâna la linia urmatoare, iar la drum lung sta cuminte la jumatate sau putin sub linie. Aceasta chiar si in conditiile de temperatura din zilele trecute. Mie mi se pare ca ar avea legatura cu turatia motorului si ca la turatii joase s-ar incalzi mai mult dar pompa de apa e destul de noua, am schimbat-o acum un an deoarece pierdea si ea putin lichid. Mai are cineva vreo idee?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 04:34 PM