IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Renault Megane 1

This topic is about Renault Megane 1, the author, Cristian31771, wrote about: Eu am un Megane I din 2001, cu 108 CP, benzina. Nu stiu cum ati testat demarajul, dar nu e chiar de rusine. Eu am incercat niste plecari de pe loc cu ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Renault Megane 1
Cristian31771
post Jan 3 2005, 07:10 PM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 1-September 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 31.764



Eu am un Megane I din 2001, cu 108 CP, benzina. Nu stiu cum ati testat demarajul, dar nu e chiar de rusine. Eu am incercat niste plecari de pe loc cu prieteni care au Golf si alte masini ce se dau mai sportive (cu motoare benzina de cilindree apropiata), si au cam ramas in urma. E adevarat, masina chiar trebuie turata si trebuie sa stii cand si cum sa schimbi, ca altfel pune botul jos si ineaca motorul, si adio demaraj smile.gif

Am 65000 km, majoritatea prin oras (Cluj), fara nici o problema, si consumul ramane pe undeva pe la 8.7l.

Drumurile nu foarte bune si calitatea indoielnica a materialelor din bord se fac insa simtite, au inceput sa se auda zgomote suspecte de plastic din zona bordului.

Cristi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile26083
post Jan 4 2005, 07:24 PM
Post #22


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 375
Joined: 21-May 04
Member No.: 26.076



QUOTE(Marius-Iulian)
pt Vmax formula P=F x d/t (p-puterea, F forta, d-distanta, t-timpul) si daca consideram FFR neglijabil ( care e sub de 10% din F de rezistenta a aerului pt. niste anvelope de calitate si corect umflate) devine:

Pmax la roata= F de rezistenta a aerului x Vmax, altfel scris:

F de rezistenta a aerului= Pmax la roata/Vmax- deci rezistenta aerului depinde de viteza in mod liniar si nu exponential...

daca randamentul angrenajelor nu conteaza cum explici ca o Corolla 1.6 VVTi cu putere mai mica (110cp vs. 115cp) si masa mai mare ( 1205kg vs 1175kg) accelereaza pana la 100km/h mai repede cu 0.7 sec decat un Megane 1.6 VVT ???


In postul tau s-au strecurat cateva greseli:
-functia F(X)=X^2; nu este exponentiala. O functie exponentiala are variabila la exponent
-Formula despre forta aerului la viteza maxima (P=F*V) este corecta dar interpretarea este gresita:
Forta de rezistenta a aerului se exprima prin F=K*V^2;
unde K este o constanta ce depinde de forma si sectiunea masinii.
Deci forta e proportionala cu patratul vitezei
iar puterea la viteza maxima are forma P=K*V^3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 5 2005, 12:43 AM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



formula e corecta... intotdeauna, o forta este egala intotdeauna cu puterea impartita la viteza, asta rezulta din faptul ca puterea=lucrul mecanic (L)/t si in acelasi timp = F x d.

Pt. Vmax ceea ce am scris e adevarat.

tu descrii care sunt elementele fortei de rezistenta aerului. nu stiu cum ai (se) ajuns(ge) la:

Fra= k x V patrat, unde Fra=forta de rezistenta aerului, K-constanta de o pomenesti

elaboreaza te rog.

si cum ramane cu diferentele dintre acceleratiile Corollei si Megane2?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile26083
post Jan 5 2005, 09:31 AM
Post #24


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 375
Joined: 21-May 04
Member No.: 26.076



Formula F=K*V^2 e empirica.

Iar despre corolla vs megane ce sa spun.
Cei de la toyota au ajustat putin datele pe hartie ca sa faca masina mai atragatoare. Nu e prima data cand o fac si nici ultima.
Si renault practica astfel de metode -vezi cazul masinii de 5000Euro care costa de fapt 5700- dar adevaratii maestrii sunt japonezii.
Am mai spus-o si o mai spun: daca japonezii au tehnologii asa avansate s-o dovedeasca in competitii, nu pe hartie. De exemplu la formula1 renault e pe un onorabil loc 3 iar toyo pe cat e? mi se pare ca pe penultimul.
Daca la f1 nu dau rezultate, sunt si alte competitii unde ar putea sa se afirme: wrc sau acum paris-dakar etc
Pana atunci:

toyota today tomorrow :pottytrain1:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Jan 5 2005, 12:23 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



QUOTE(Vasile26083)
Ah, si inca ceva:
imi cer iertare fata de stefan pt ca am fost atat de dur in exprimare.
Mi s-a parut ca a spus ce a spus doar de dragul de a ma contrazice si treaba asta m-a cam enervat.
Sper ca accepta scuzele mele.


:salute: No problem.
Data viitoare sa fii mai putin vehement, indiferent cat de suparat esti. Cred ca va fi in avantajul tau. In rest, numai de bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 5 2005, 02:33 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(Vasile26083)
Iar despre corolla vs megane ce sa spun.
Cei de la toyota au ajustat putin datele pe hartie ca sa faca masina mai atragatoare. Nu e prima data cand o fac si nici ultima.
Si renault practica astfel de metode -vezi cazul masinii de 5000Euro care costa de fapt 5700- dar adevaratii maestrii sunt japonezii.
Am mai spus-o si o mai spun: daca japonezii au tehnologii asa avansate s-o dovedeasca in competitii, nu pe hartie. De exemplu la formula1 renault e pe un onorabil loc 3 iar toyo pe cat e? mi se pare ca pe penultimul.
Daca la f1 nu dau rezultate, sunt si alte competitii unde ar putea sa se afirme: wrc sau acum paris-dakar etc


toti mint, mai Vasilica ( mai ales Toyota si desigur NU Fiat) . numai tu esti firoscos si etic.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile26083
post Jan 5 2005, 02:47 PM
Post #27


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 375
Joined: 21-May 04
Member No.: 26.076



...iar tu mananci rahat si faci mishtocareala ieftina.
Pofta mare!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 5 2005, 02:49 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



asta e intr-adevar etic.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V l a d
post Jan 5 2005, 05:50 PM
Post #29


Guest Star
******

Group: Membri
Posts: 1.453
Joined: 1-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.282



e al doile loc unde parca intalnesc aceleasi replici. Vasile, mai ai un singur bec de spart si o tai de aici definitiv daca nu stii sa te porti iar marius, incearcca sa fii mai moderat si tu te rog.


--------------------
Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Jan 5 2005, 06:00 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



Ma mir ca v-ati aprins asa de tare (o simt de niste avertizmente - ai grija Vasile ca esti patit) discutant fix despre cel mai putin important element dintre cele enumerate de mine.
In primul rand formulele voastre sunt corecte. Era si normal, e fizica elementara, iar cine le-a uitat le poate gasi imediat. Problema voastra e ca priviti diferit formla, dar ea e aceiasi, oricum o scrii.
@Vasile : "totul" - ca sa te citez pe tine. Erau trei factori pe care i-am pus in discutie. Te-ai legat de unul singur (care, intr-adevar, la viteze mici e neglijabil, dar care poate fi luat in considerare incepand de la 60-80 km/h - o viteza de atins in oras - de-aia l-am pomenit). Cum ramane cu rapoartele cutiei de viteze si cu cuplul motor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silviu39323
post Jan 27 2005, 12:02 AM
Post #31


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-January 05
From: Eforie Nord (Constanta)
Member No.: 39.316



salut,sant nou pe aici dar am megane bicorp 1,6 din 2001si as vrea sa vad cine depaseste masina mea chiar cu motor de..1,8.Se uita ca demarajul mai tine si de pilot!Inca ceva;megane1 are 0-100 in9,8 deci care are inca dubii astept provocari.Inca ceva ,masina banala de serie fara modificari,63000km zero probleme o recomand deci cu caldura !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silviu39323
post Jan 27 2005, 12:11 AM
Post #32


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-January 05
From: Eforie Nord (Constanta)
Member No.: 39.316



Salut!
megane 1,6 16v 2001,63000km ZEROOO probleme,masini bune si rezistente,am un prieten a facut cu un clio zilnic buc-buftea 135000km si la fel e...nikel.
Am citit in skimb pe siteurile franceze ca la diesel au avut probleme mari dar care s-au rezolvat dupa 2000.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silviu39323
post Jan 27 2005, 12:12 AM
Post #33


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-January 05
From: Eforie Nord (Constanta)
Member No.: 39.316



Salut!
megane 1,6 16v 2001,63000km ZEROOO probleme,masini bune si rezistente,am un prieten a facut cu un clio zilnic buc-buftea 135000km si la fel e...nikel.
Am citit in skimb pe siteurile franceze ca la diesel au avut probleme mari dar care s-au rezolvat dupa 2000.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 11:52 PM