Renault Megane 1 |
This topic is about Renault Megane 1, the author, Cristian31771, wrote about: Eu am un Megane I din 2001, cu 108 CP, benzina. Nu stiu cum ati testat demarajul, dar nu e chiar de rusine. Eu am incercat niste plecari de pe loc cu ... To read more just scroll down
Renault Megane 1 |
Jan 3 2005, 07:10 PM
Post
#21
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 1-September 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 31.764 |
Am 65000 km, majoritatea prin oras (Cluj), fara nici o problema, si consumul ramane pe undeva pe la 8.7l. Drumurile nu foarte bune si calitatea indoielnica a materialelor din bord se fac insa simtite, au inceput sa se auda zgomote suspecte de plastic din zona bordului. Cristi |
|
|
Jan 4 2005, 07:24 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 375 Joined: 21-May 04 Member No.: 26.076 |
QUOTE(Marius-Iulian) pt Vmax formula P=F x d/t (p-puterea, F forta, d-distanta, t-timpul) si daca consideram FFR neglijabil ( care e sub de 10% din F de rezistenta a aerului pt. niste anvelope de calitate si corect umflate) devine:
Pmax la roata= F de rezistenta a aerului x Vmax, altfel scris: F de rezistenta a aerului= Pmax la roata/Vmax- deci rezistenta aerului depinde de viteza in mod liniar si nu exponential... daca randamentul angrenajelor nu conteaza cum explici ca o Corolla 1.6 VVTi cu putere mai mica (110cp vs. 115cp) si masa mai mare ( 1205kg vs 1175kg) accelereaza pana la 100km/h mai repede cu 0.7 sec decat un Megane 1.6 VVT ??? In postul tau s-au strecurat cateva greseli: -functia F(X)=X^2; nu este exponentiala. O functie exponentiala are variabila la exponent -Formula despre forta aerului la viteza maxima (P=F*V) este corecta dar interpretarea este gresita: Forta de rezistenta a aerului se exprima prin F=K*V^2; unde K este o constanta ce depinde de forma si sectiunea masinii. Deci forta e proportionala cu patratul vitezei iar puterea la viteza maxima are forma P=K*V^3 |
|
|
Jan 5 2005, 12:43 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
formula e corecta... intotdeauna, o forta este egala intotdeauna cu puterea impartita la viteza, asta rezulta din faptul ca puterea=lucrul mecanic (L)/t si in acelasi timp = F x d.
Pt. Vmax ceea ce am scris e adevarat. tu descrii care sunt elementele fortei de rezistenta aerului. nu stiu cum ai (se) ajuns(ge) la: Fra= k x V patrat, unde Fra=forta de rezistenta aerului, K-constanta de o pomenesti elaboreaza te rog. si cum ramane cu diferentele dintre acceleratiile Corollei si Megane2? -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 5 2005, 09:31 AM
Post
#24
|
|
pilot Group: Membri Posts: 375 Joined: 21-May 04 Member No.: 26.076 |
Iar despre corolla vs megane ce sa spun. Cei de la toyota au ajustat putin datele pe hartie ca sa faca masina mai atragatoare. Nu e prima data cand o fac si nici ultima. Si renault practica astfel de metode -vezi cazul masinii de 5000Euro care costa de fapt 5700- dar adevaratii maestrii sunt japonezii. Am mai spus-o si o mai spun: daca japonezii au tehnologii asa avansate s-o dovedeasca in competitii, nu pe hartie. De exemplu la formula1 renault e pe un onorabil loc 3 iar toyo pe cat e? mi se pare ca pe penultimul. Daca la f1 nu dau rezultate, sunt si alte competitii unde ar putea sa se afirme: wrc sau acum paris-dakar etc Pana atunci: toyota today tomorrow :pottytrain1: |
|
|
Jan 5 2005, 12:23 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 518 Joined: 8-July 02 From: Bucuresti Member No.: 5.114 |
QUOTE(Vasile26083) Ah, si inca ceva:
imi cer iertare fata de stefan pt ca am fost atat de dur in exprimare. Mi s-a parut ca a spus ce a spus doar de dragul de a ma contrazice si treaba asta m-a cam enervat. Sper ca accepta scuzele mele. :salute: No problem. Data viitoare sa fii mai putin vehement, indiferent cat de suparat esti. Cred ca va fi in avantajul tau. In rest, numai de bine. |
|
|
Jan 5 2005, 02:33 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Vasile26083) Iar despre corolla vs megane ce sa spun.
Cei de la toyota au ajustat putin datele pe hartie ca sa faca masina mai atragatoare. Nu e prima data cand o fac si nici ultima. Si renault practica astfel de metode -vezi cazul masinii de 5000Euro care costa de fapt 5700- dar adevaratii maestrii sunt japonezii. Am mai spus-o si o mai spun: daca japonezii au tehnologii asa avansate s-o dovedeasca in competitii, nu pe hartie. De exemplu la formula1 renault e pe un onorabil loc 3 iar toyo pe cat e? mi se pare ca pe penultimul. Daca la f1 nu dau rezultate, sunt si alte competitii unde ar putea sa se afirme: wrc sau acum paris-dakar etc toti mint, mai Vasilica ( mai ales Toyota si desigur NU Fiat) . numai tu esti firoscos si etic. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 5 2005, 02:47 PM
Post
#27
|
|
pilot Group: Membri Posts: 375 Joined: 21-May 04 Member No.: 26.076 |
...iar tu mananci rahat si faci mishtocareala ieftina.
Pofta mare! |
|
|
Jan 5 2005, 02:49 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
asta e intr-adevar etic.
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jan 5 2005, 05:50 PM
Post
#29
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
e al doile loc unde parca intalnesc aceleasi replici. Vasile, mai ai un singur bec de spart si o tai de aici definitiv daca nu stii sa te porti iar marius, incearcca sa fii mai moderat si tu te rog.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jan 5 2005, 06:00 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 518 Joined: 8-July 02 From: Bucuresti Member No.: 5.114 |
Ma mir ca v-ati aprins asa de tare (o simt de niste avertizmente - ai grija Vasile ca esti patit) discutant fix despre cel mai putin important element dintre cele enumerate de mine.
In primul rand formulele voastre sunt corecte. Era si normal, e fizica elementara, iar cine le-a uitat le poate gasi imediat. Problema voastra e ca priviti diferit formla, dar ea e aceiasi, oricum o scrii. @Vasile : "totul" - ca sa te citez pe tine. Erau trei factori pe care i-am pus in discutie. Te-ai legat de unul singur (care, intr-adevar, la viteze mici e neglijabil, dar care poate fi luat in considerare incepand de la 60-80 km/h - o viteza de atins in oras - de-aia l-am pomenit). Cum ramane cu rapoartele cutiei de viteze si cu cuplul motor? |
|
|
Jan 27 2005, 12:02 AM
Post
#31
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-January 05 From: Eforie Nord (Constanta) Member No.: 39.316 |
salut,sant nou pe aici dar am megane bicorp 1,6 din 2001si as vrea sa vad cine depaseste masina mea chiar cu motor de..1,8.Se uita ca demarajul mai tine si de pilot!Inca ceva;megane1 are 0-100 in9,8 deci care are inca dubii astept provocari.Inca ceva ,masina banala de serie fara modificari,63000km zero probleme o recomand deci cu caldura !
|
|
|
Jan 27 2005, 12:11 AM
Post
#32
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-January 05 From: Eforie Nord (Constanta) Member No.: 39.316 |
Salut!
megane 1,6 16v 2001,63000km ZEROOO probleme,masini bune si rezistente,am un prieten a facut cu un clio zilnic buc-buftea 135000km si la fel e...nikel. Am citit in skimb pe siteurile franceze ca la diesel au avut probleme mari dar care s-au rezolvat dupa 2000. |
|
|
Jan 27 2005, 12:12 AM
Post
#33
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 26-January 05 From: Eforie Nord (Constanta) Member No.: 39.316 |
Salut!
megane 1,6 16v 2001,63000km ZEROOO probleme,masini bune si rezistente,am un prieten a facut cu un clio zilnic buc-buftea 135000km si la fel e...nikel. Am citit in skimb pe siteurile franceze ca la diesel au avut probleme mari dar care s-au rezolvat dupa 2000. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 11:52 PM |