IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Megane 2 Bicorp? Bun sau nu?

This topic is about Megane 2 Bicorp? Bun sau nu?, the author, Iulian HondaFan, wrote about: un frumos review de la o revista de americani impatimiti ai compactelor sport: http://sportcompactcarweb.com/features/0310scc_megane/ ... To read more just scroll down

7 Pages V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Megane 2 Bicorp? Bun sau nu?
Iulian HondaFan
post Feb 4 2005, 05:40 PM
Post #101


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



un frumos review de la o revista de americani impatimiti ai compactelor sport:

http://sportcompactcarweb.com/features/0310scc_megane/


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matran40006
post Feb 7 2005, 05:24 PM
Post #102


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 7-February 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 39.999



in sfarsit am reusit si eu sa'mi creez user la site'ul asta...
bah fratilor...de mult vroiam sa va spun ca sunt si eu un posesor de megane 2 bicorp 1.6 16V si sunt multumit doar pe jumatate...
mare pacat ca masina asta are mult plastic si de proasta calitate...un al mare pacat ..ca nu'i antifonata...si ar mai fi cateva smile.gif
oricum eu am ajuns pe la 30 si ceva de mii cu ea si am urmatoarele probleme:
- scartie tot bordul ...mai ales la frig (am auzit ca este spray special) vad eu
- scatie portierele....mai exact macaraua aia de la geamuri
- inainte juca hayonu'
- trapa joaca si ea de nu'i adevarat
toate zgomotele astea ma scot din sarite si la fel cum spunea un alt posesor de asa ceva ...trebuie sa dau muzica la 20 sa nu mai aud


acuma vreau sa mai stiiu urmatoarele : casetofonul daca il schimb...pierd comenzile de pe volan ..eventual si display'ul la afisaj ?
cati ati facut tuning la ele?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V l a d
post Feb 8 2005, 09:20 AM
Post #103


Guest Star
******

Group: Membri
Posts: 1.453
Joined: 1-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.282



exista modele care au kit pentru megane si nu pierzi nici afisajul, nici satelitul de comanda, dar care sunt acestea.. :roll: nu stiu


--------------------
Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 11 2005, 12:49 AM
Post #104


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



am schimbat eu casetofonul si cu un mp3 player si vei pierde comenzile de pe volan si afisajul central, si nici nu o sa potriveasca , adica o sa ramana un spatiu intre fata cas si marginea bordului(sper sa-ti dai seama la ce ma refer).

Mam apucat de tuning cu pasi marunti, pt. ca la masina asta nu prea poti sa faci pasi mari laugh.gif , costa f mult accesoriile (mi-am schimbat bara fata 28 mil, si mai am cateva modificari de facut dar trebuie sa vad f bine ofertele de pe piata.) am masina de la sfarsitul lu decembrie

Ce nivel de echipare ai la bicorpul ta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Feb 11 2005, 09:39 AM
Post #105


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Mi se pare mie sau ai bara de Megane Sport?Pune si tu niste poze...


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 11 2005, 04:45 PM
Post #106


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



cam asta este singura pe care o am, dar am sa mai fac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matran40006
post Feb 12 2005, 12:32 AM
Post #107


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 7-February 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 39.999



mah ciobanu dar tu zici ca esti din iasi...si masina asta e a ta? hmmm da pe unde umbli frate ca n'am vazut masina ta prin oras ? smile.gif
ce motor ai pe ea....? e full options?
zii de ea...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihada
post Feb 14 2005, 11:14 PM
Post #108


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 27-March 03
From: Iasi(Iasi)
Member No.: 10.783



Si eu am fost uimit de cite Megane au aparut in Iasi anul asta. Prin mai-iunie le numarai pe degete...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matran40006
post Feb 15 2005, 05:48 AM
Post #109


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 7-February 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 39.999



pai e motor 1.6 16V ..aproape full smile.gif
piele..trapa....fara xenon..si incalzire in scaune
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Feb 15 2005, 07:39 PM
Post #110


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Fost posesor al unui Megane, cu care am purces 13,300 km. Cam aceleasi probleme ca cele enumerat anterior:

- scartaituri ale bordului la frig, pana se mai dilata si el un pic (asta e);
- scartaituri la portiera fata. Sincer aveam senzatia ca vine din arcuirea structurii la gropile mioritice (stalpul central), deci chestii oricum iremediabile;
- ceva ce nu am mai vazut pana acum: stergatorul spate se intrerupe uneori (de tot). Trebuie sa opresc motorul, sa scot cardul, si apoi sa o repornesc pentru a-l reutiliza (m-am prins greu de smecheria asta). Problema asta mi-a facut-o de la prima mie de km;
- legat de motor, am senzatia ca si-a dat drumul cu adevarat dupa 10,000. Pana atunci, parca avea "prea stranse suruburile";
- inainte sa o dau, poate din cauza frigului, la pornire la rece si la ralanti, se auzea un zgomot ciudat, parca de la servodirectie. Poate ca doar am sechele, avand in vedere ca m-a mai lasat caseta de directie a unui Clio Symbol pe la 8,000 km.


Ideea e ca dupa doua experiente "francaises", parca as mai incerca si altceva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Feb 15 2005, 07:46 PM
Post #111


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Si chestia cu faptul ca nu se infige decat de la anumite turatii vine de la sistemul de distributie variabila a admisiei. Dar cei care au condus-o stiu ca daca accelerezi puternic cu a doua (sa zicem, este doar un exemplu), ea se urneste mai greu, dar la a treia motorul este deja pregatit cu mai multa benzina in injectoare (daca ai ridicat turatia cand erai in a doua), fiind ceva mai nervos.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Feb 15 2005, 08:36 PM
Post #112


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Sincer aveam senzatia ca vine din arcuirea structurii la gropile mioritice (stalpul central), deci chestii oricum iremediabile


Nu are cum sa fie de la arcuirea caroseriei (structurii)...
Oricine are ceva cunostinte de rezistenta a materialelor stie ca daca exista, acele "arcuiri" poat duce la "cedarea prin fenomenul de oboseala" a materialuli (otelului), deci masina se poate rupe practic in 2 lucru de care ma indoiesc...(imagineaza-ti o sarma pe care o indoi de multe ori)
Megane 2 are "caroserie cu deformare programata", un concept destul de nou in domeniu care reduce si mai mult posibiliatea sa se intample ceeace spui tu...
Unde mai pui ca masina a obtinut si 5 stele...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Feb 15 2005, 08:44 PM
Post #113


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



In plus daca s-ar fi "arcuit" de prea multe ori ti-ar fi sarit vopseaua, iar la viteze mari ai fi simtit ca masina "face valuri" (adica se unduieste fiind prea flexibila), adica senzatia ca esti pe titanic... biggrin.gif
Structura de rezistenta aunei masini se calculeaza la sarcini dinamice si statice fff mari (masina incarcata rulandla viteza maxima) rezultand niste presiuni asupra structurii imense...
Caroseria este verificata si la vibratiile motorului la turatie maxima pt a se evita cedarea in urma fenomenului de rezonanta...etc
Este aproape imposibil de crezut ca "scartaitul stalpului"-care este un element de rezistenta critic al caroseriei - este din cauza "arcuirii" caroseriei...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V l a d
post Feb 17 2005, 03:09 PM
Post #114


Guest Star
******

Group: Membri
Posts: 1.453
Joined: 1-April 04
From: Bucuresti
Member No.: 23.282



nu are cum sa scartaie stalpul. Si eu am avut impresia asta gresita la a mea. Scartaie in schimb plasticul de la stalp si portiera. Pe cea din urma am rezolvat-o, dar plasticul nu stiu cum sa-l fac sa taca. Oricum scartaiturile sunt minore, nu deranjeaza.


--------------------
Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 17 2005, 10:30 PM
Post #115


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



biggrin.gif

Am citit si eu acuma arcuirea stalpului, asta sigur nu se arcuieste, insa se misca portiera, la denivelari mari cand se trece greutatea masini dint-o parte in alta(ex cand incaleci o bordura) de acolo apare frecarea chederului (o sa vedeti cand deschideti portiera chederul se umfla , iar cand portiera se inchide chederul se desumfla, are niste gauri pe el, alea sunt gauri de vid, si prin gaurile alea se baga acel spray magic, care ajuta la frecarea pertilor chederului sa nu mai scartaie)

Acuma nu credeti ca are joc portiera , miscatea portierei se face pe distante ff mici dar suficiente sa creeze zgomotul.

Asta cred eu , altfel nu-mi explic de ce ar scartai chedere cand iau hopuri sau denivelari mari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 17 2005, 10:36 PM
Post #116


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



Eu stau in centru si umblu toata ziua cu ea

Daca tot nu o vezi prin oras si tii neaparat este parcata in parcare la manastirea golia pe independentei

Are echiparea normala, clima, airbag (Sau mai bine zis n-are xenon, trapa, si incalzire in scaune)
Cam asta deocamdata, am sa pun alta poza dupa ce-mi iau jante, care sper sa-i schimbe toata fata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matran40006
post Feb 17 2005, 11:21 PM
Post #117


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 7-February 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 39.999



ciobanu...sa inteleg ca esti vecin cu zizi wink.gif
ce jante ai de gand sa'ti iei ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 18 2005, 12:09 AM
Post #118


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



aproape vecin el sta mai jos de mine

Inca nu mam hotarat dar cred ca am sa-mi iau de la aws classic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Feb 18 2005, 08:39 AM
Post #119


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Am citit si eu acuma arcuirea stalpului, asta sigur nu se arcuieste, insa se misca portiera, la denivelari mari cand se trece greutatea masini dint-o parte in alta(ex cand incaleci o bordura) de acolo apare frecarea chederului (o sa vedeti cand deschideti portiera chederul se umfla , iar cand portiera se inchide chederul se desumfla, are niste gauri pe el, alea sunt gauri de vid, si prin gaurile alea se baga acel spray magic, care ajuta la frecarea pertilor chederului sa nu mai scartaie)

Acuma nu credeti ca are joc portiera , miscatea portierei se face pe distante ff mici dar suficiente sa creeze zgomotul.

Asta cred eu , altfel nu-mi explic de ce ar scartai chedere cand iau hopuri sau denivelari mari


Ciobanu, nu se misca nici portiera...nu se misca nimic...pt ca daca s-ar fi miscat chear si ff putin in timp nu s-ar mai fi inchis cum trebuie...
Cand treci peste denivelari sau din cauza grolpilor se transmit niste mici vibratii caroseriei (lucru absolut normal este un fenomen natural care nu poate fi eliminat intru-totul la nici un tip de masina) .Din aaceasta caza se aud scartaiturile...
Eu cand mi-am luat masina ,din intamplare, am sters bordul si chederele(intamplator---nu stiam de scartaituri) cu un spray de intretinere a plasticului (luat de la omv-200 mi lei--daca-ti iei nu-ti lua dala ordinar de 50 mi ) si probabil ca asta e cauza pentru care le mine nu scartiie nimic...
Oricum nu te speria, scartaituri de acestgen se aud la o multime de alte masini care circula pe drumurile noastre tampite si nu cred ca masinile sunt de vina...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihada
post Feb 18 2005, 01:34 PM
Post #120


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 27-March 03
From: Iasi(Iasi)
Member No.: 10.783



Misto, ne dam adresele si facem si un club al MEGANOmanilor (sic!) cu sau fara probleme. Cuvintul l-a inventat feciorashul meu care, satul sa ma auda vorbind sau remarcind aparitia unui Megane in trafic m-a numit meganoman. Sunt mindru de el...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
Tags

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 08:30 PM