IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Sfat achizitie SUV SH - buget 10.000-11.000 euro

This topic is about Sfat achizitie SUV SH - buget 10.000-11.000 euro, the author, katalanu, wrote about: Salutare, Intentionez sa-mi cumpar peste vreo 6 luni un SUV SH iar ca buget voi avea in jur de 10.000 euro. Masina va fi folosita in Bucuresti (dar nu ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Sfat achizitie SUV SH - buget 10.000-11.000 euro
katalanu
post Apr 8 2016, 10:18 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 8-April 16
Member No.: 148.075



Salutare,

Intentionez sa-mi cumpar peste vreo 6 luni un SUV SH iar ca buget voi avea in jur de 10.000 euro. Masina va fi folosita in Bucuresti (dar nu pentru mers la serviciu), iesiri in week-end la pescuit prin noroaie si coclauri specifice din jurul apelor, iesiri in provincie o data pe luna si concedii - deci va fi si masina de familie. Am o lista destul de lunga la care m-am gandit si as vrea sa o mai reduc. De aceea apelez la cei care detineti vreuna din masini sa-mi dati sfaturi. O sa le pun in ordinea preferintelor. Din ce am citit (pentru ca nu am condus nici una din ele) am ajuns la urmatoarea concluzie:

1.Nissan X-trail 2.0 dci (2009-2010) :
+ capabil in off-road moderat, consum mediu bun (8l/100), garda la sol 200, 4 stele Euro Ncap aproape de 5 ca si procente, unghiuri bunicele(29/23/20), spatiu interior si portbagaj mare 603.
- design patratos, da impresia de tractor, costurile de intretinere destul de mari, dar in media SUV-urilor

2.Subaru Forester 2.0 D (2011)
+ mai putin capabil in off-road decat X-trail dar totusi foarte bun in comparatie cu multe alte SUV-uri, consum mediu foarte bun (6.5-7/100) garda la sol 215, 5 stele Euro Ncap, unghiuri similare (25/27/23), spatiu interior mare, portbagaj mai mic 450 - dar ok, comportament mai bun on-road decat X-trail
- probleme frecvente cu ambreiajul, cu amortizoarele spate, service-uri autorizate putine, foarte greu de gasit dupa 2011 care sa se incadreze in buget. Nu ma uit la cele mai vechi de 2011 ca la marea majoritate le-a cazut motorul (cel euro 4).

3.Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS (2009-2011)
+ cel mai capabil in off-road dupa Freelander2 (are reductor), garda mai mica dar totusi ok - 190, unghiuri mai bune (29/27/19), spatiu interior acceptabil, costuri intretinere mai mici decat la cele de mai sus, design frumos.
- portbagaj mic 398, consum mediu ceva mai mare decat Nissan (8.5-9/100), 4 Stele Euro Ncap si alea obtinute cu greu, motor mult mai slab decat la cele 2 de mai sus si mai ineficient, slab on road.

4.Mitsubishi Outlander 2.0 D (2008-2009) - nu-mi place facelift
+ cam la fel de capabil in off-road ca si subaru (am ceva dubii), portbagaj imens 770, consum similar cu X-trail (8/100), design ok, costuri intretinere ok, mai bun on road ca cele de mai sus
- garda la sol cea mai mica 180, unghiurile cele mai proaste (22/21/19), similar ca si siguranta cu GV (4 stelute spre 3) si nu in ultimul rand preaaaa lung...parca nu se mai termina

5. Freelander 2 2.2 TD4 2009-2010
+ cel mai capabil SUV in off-road, garda la sol buna 210, unghiuri bune (31/23/34), 5 stele Euro Ncap, motor bun si on road ok, spatiu interior mare, portbagaj imens 755
- fiabilitate slaba...recunoscuta, costuri intretinere mult mai mari decat la celelalte + impozit, RCA mai mare, consum mediu similar cu GV (8.5-9/100),

6. Toyota Rav 4 2.2 D-4D 2009-2010
+ cel mai bun on road (cred), fiabilitate recunoscuta, cel mai bun consum - similar cu subaru (6-6.5/100), spatiu interior ok, garda la sol ok 190, unghiuri bunicele 28/24/20, costuri intretinere ok
- cel mai slab off road, portbagaj mic 410, impozit si RCA mare

In ecuatie intervine si sotia care isi doreste un SUV mic si cat mai sigur (cam greu de gasit Posted Image ). La mine primeaza capacitatea off-road si costurile de intretinere/consum. Asa ca trebuie sa impac si capra si varza. De aceea am pus X-trail si Forester pe primele 2 locuri. Ca si Km maxim 130k. Voi ce ziceti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 9 2016, 09:39 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Pentru iesiri in coclauri, Subaru e optiunea prima. Si totusi, nici una nu e pt noroaie si ape, pentru asta ia-ti un off-roader dedicat thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Apr 11 2016, 01:47 PM
Post #3


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.399
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



As comenta doar cu privire la Outlander fiind mai in masura ca la altele:

==================
4.Mitsubishi Outlander 2.0 D (2008-2009) - nu-mi place facelift
+ cam la fel de capabil in off-road ca si subaru (am ceva dubii), portbagaj imens 770, consum similar cu X-trail (8/100), design ok, costuri intretinere ok, mai bun on road ca cele de mai sus
- garda la sol cea mai mica 180, unghiurile cele mai proaste (22/21/19), similar ca si siguranta cu GV (4 stelute spre 3) si nu in ultimul rand preaaaa lung...parca nu se mai termin
==========================

Nu cred ca e mai capabil in offroad si din cauza gardei mai joase, de fapt nu e o masina offroad ci de drumuri mai grele, sa treci printr o poiana cu zapada de 20-30 cm virgina, sa poti avea un echilibru pe pante cu pamant moale, ceva noroi si shleauri facute de alte masini.
Este o masina cu care sa mergi ok cu familia sau /si afacerea pe unde ai nevoie, daca te bagi pe langa drum putin trebuie sa o faci cu riscul de a ramane daca te confunzi cu offroaderele. Puntile sunt destul de joase si iti limiteaza accesul.
Nu iti recomand versiunea de baza care nu vezi pe plafon barele pt ca nu are comenzi volan si tempomat implicit.
E masina cu care poti sa traversezi Europa, concedii si tot ce vrei.
Consumul mediu in tara pe drumuri europene si nationale e intr 6 si 7% la viteze medii decente de peste 75 km/h.
Consumul mediu pe autostrada la viteze legale e intr 7.4 si 8.4% in fct de viteze, vantul din fata si cred eu mai putin de influentat de cat e de incarcat la interior comparabil cu forma aerodinamica ce l penalizeaza la viteza si vant din fata. Iti recomand sa cauti cu 7 locuri pt ca te va tenta apoi... si exista optiunea asta in masinile sh.

In oras am traversat la ora de varf Timisoara din Calea Aradului (Selgros) pana in Calea Sagului si la o vit medie de 20 km/h am avut 8.6% consumul mediu.
Daca locuiesti intr un oras mai muntos, unde mai si ninge, ai ceva relief cu pante in oras si pe unde te deplasezi pt siguranta si confort e o optiune buna.

Sa te uiti la masina sa functioneze toate detaliile/optiunile disponibile, sa nu aiba motorul proaspat spalat ce ascunde scurgeri, sa cauti sa nu fie atacata de rugina pe sub masina, sa aiba catalizatorul la locul lui, sa poata ajunge cel putin la 185 km/h la un test si fara sa lase ceata in urma.
La peste 3000 de ture la drum ti se poate parea ca este galagiosa. E o japoneza cu motor german,


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katalanu
post Apr 18 2016, 10:06 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 8-April 16
Member No.: 148.075



Am citit cate ceva si despre Tiguan insa nu-mi dau seama cum sta la capitolul off road in comparatie cu celelalte. M-am uitat la varianta Track and field. Mi se pare mai slab. Ce parere aveti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 18 2016, 11:38 PM
Post #5


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Tiguan si compania (Yeti, Kuga, etc) NU sunt pt off-road.

Hai sa lamurim: nu exista SUV pt off-road, cu exceptia Touareg V10 TDI care are diferential mecanic.

Ceea ce ai tu nevoie este o masina dedicata, cu diferential blocabil mecanic: Pinin, Feroza, etc.
Daca vrei SUV, in afara de asfalt, poti incerca drumuri precare unde garda la sol ajuta, insa nu te baza prea tare pe o integrala electronica. Stiu ce vorbesc, am facut Lacul Firiza in Maramures cu Octavia 1 4x4 si pe forestierul ala cu noroi de 20cm m-am descurcat doar pt ca mi-am cunoscut masina, priveau TAF-urile la mine ca la un nebun.
Nu rupe o masina de oras si borduri inalte pe drumuri cu teren accidentat, suspensia lor NU e gandita pt asa ceva, rotile sau planetarele cu atat mai putin thumbsup.gif

This post has been edited by DORU: Apr 18 2016, 11:39 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katalanu
post Feb 15 2017, 12:43 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 8-April 16
Member No.: 148.075



Salutare,

Am renuntat anul trecut sa mai cumpar masina...datorita multor nunti/botezuri pe care le-am avut smile.gif. Zilele urmatoare sunt hotarat sa-mi iau ceva. Am ajuns in "finala" cu doua modele:
Un forester benzina si un Outlander... Foresterul 11000 pret final, Outlanderul 8500. La forester a fost schimbat diferentialul si ambreiajul la Subaru. Restul reviziilor la service multi marca. Mitsubishi impecabil...fara nici o problema deosebita, dar a facut revizia la reprezentanta doar prima data la 15000km si ultima data la 90000km cand a schimbat si distributia. Ce parere aveti? Care merita? Merg cam 15000 km pe an si de aceea am luat in calcul si "benzinarul" acela.
https://www.olx.ro/oferta/subaru-forester-ID7Wz0N.html
https://www.olx.ro/oferta/vand-mitsubishi-o...el-ID7RZxt.html

Mersi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Feb 15 2017, 04:15 PM
Post #7


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.399
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



Outlanderul poate fi ingrijit, dar e modelul de baza - nu ai niciun control pe volan si implicit nici pilot automat.
Se vede prin volanul gol daca iti da vreo poza si prin lipsa barelor argintii longitudinale.
Nivelul INFORM e primul - acesta de fata si nu are nici roti de aliaj din fabrica si otel cu capace.
Pretul e mare pentru un model care in 2008 se lua cu 22 000 eur cand au fost ceva discounturi sau 2009.
La 8000 eur eu zic sa iei macar un INTENSE sau INSTYLE cu revizii si stare buna.

INFORM
INVITE (tempomat, bare sus, roti de aliaj)
INTENSE (aici apar si 7 locuri, sistemul audio cu bas in portbagaj, inclazire in scaune, roti de 17 cred)
INSTYLE (full cu sau fara navigatie)piele, incalzire in scaune, 7 locuri, roti de 18", trapa, bluetouth etc)


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 15 2017, 11:29 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Forester-ul e mult mai capabil in teren accidentat decat pare. Nu vorbim aici de escaladat munti pe unde nu a mai mers nimeni, catarat stanci, etc. -off-road veritabil. Pentru iesit la pescuit e mai mult decat ok. Daca-l dotezi cu anvelope corespunzãtoare, nu ramai imobilizat.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katalanu
post Mar 3 2017, 12:13 PM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 8-April 16
Member No.: 148.075




Salutare,

Am vrut sa cumpar Subaru dar din pacate a picat "targul". Cineva a oferit mai mult ca mine si acum trebuie sa ma reorientez. Nu am mai gasit nici un Subaru care sa merite atentie sau care sa se incadreze in bugetul meu de maxim 12.000 euro. Asa ca am mai gasit niste variante de la Nissan. Un X-trail din 2008 cu 67000 km (condus de sotia unui manager zonal de la Nissan preponderent prin Bucuresti). A doua varianta un Qashqai+2 condus la fel de o femeie mai mult. Acesta din urma este din 2011 dar are dublul km -127000 si e mult mai dotat ca X-trail-ul. Asa cum am mai spus, merg cam 15000 km pe an preponderent in afara, in Bucuresti in week-end si ocazional si in concedii evident. Am ales un SUV/crossover pt ca ies si la pescuit cam o data pe saptamana. Ce ma sfatuiti sa iau? O masina care ofera mai mult confort dar cu mai multi km sau o masina mai veche dar cu mai putini km si mai de "tavaleala"? Ambele au motoare 2.0 dci.

https://www.olx.ro/o...km-ID7Zq7T.html

https://www.olx.ro/o...11-ID7XAK3.html

Mersi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Mar 9 2017, 05:24 AM
Post #10


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.399
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



hei! nu mai cauta prin tara! De regula ofertele in tara sunt supraevaluate, cu service indoielnic si 5% propietari ok.
Insista pe mobile si autoscout24 cu criteriile dorite si nu pierde timpul cu anunturi mai vechi de o saptamana! ofertele bune se dau in 1-2-3 zile. Trebuie sa pornesti cu noroc si banii in cont / buzunar si sa ai net pe mobil.
Eu am reusit: 2007, unic propietar, revizii toate la mitsu, 7 locuri, l am gasit la un dealer mitsu in Germania. Ieri l a adus propietarul la buyback si a luat noul outlander 2017.

This post has been edited by RUE: Mar 9 2017, 05:24 AM
Attached File(s)
Attached File  m1.jpg ( 64.65K ) Number of downloads: 1
 


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th November 2017 - 12:29 AM