IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Nissan Almera - bune, rele, service

This topic is about Nissan Almera - bune, rele, service, the author, saxonul, wrote about: QUOTE (xaneluu Jan 8 2010, 1032 PM) La multi ani Almeristilor si toate celele bune Ce mai faceti? dar masinutele voastre? A mea e echipata cu galosi d ... To read more just scroll down

88 Pages V  « < 78 79 80 81 82 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Almera - bune, rele, service
saxonul
post Jan 11 2010, 02:56 PM
Post #1581


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 14
Joined: 19-October 09
From: Bucuresti
Member No.: 121.279



QUOTE (xaneluu @ Jan 8 2010, 10:32 PM) *
La multi ani Almeristilor si toate celele bune !!!! Ce mai faceti? dar masinutele voastre? A mea e echipata cu "galosi" de iarna(pe care i-am primit cand am cumparat-o) deci nu imi fac probleme de cauciuce. In rest din septembrie de cand e la mine nu am avut nici o problema cu ea. Am scos-o si la un drum lung (cel putin pt mine) pe timp de noapte drive.gif pana la cluj si inapoi si totul a fost mirific smile.gif) . Sper sa nici nu am probleme degraba cu ea, va doresc la toti la fel. Cred ca sunt cam agresiva cu ea, imi place sa demarez in tromba cand plec de la semafor smile.gif)))))). Sper sa nu-i fac rau.. Poate-mi dati ceva sfaturi de condus Almere whistling.gif


@ saxonul : pune niste lipici de soareci peacolo smile.gif , oricum sper sa nu iti pape pe acolo nimic.


Cred ca am rezolvat cu niste piper macinat, de cand l-am pus pe unde am gasit "urme" nu am mai avut probleme.

Sfaturi de condus Almera? Schimba vitezele in jur de 3.000 rpm si revizie o data la 15.000 km....atata tot smile.gif
Iti urez kilometri cat mai multi fara probleme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xaneluu
post Jan 11 2010, 03:21 PM
Post #1582


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 28-August 09
Member No.: 120.795



Pai cam asa schimb vitezele. merci de ponturi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Winter1966
post Jan 13 2010, 11:47 AM
Post #1583


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 13-October 07
Member No.: 115.082



La Multi Ani tuturor si fara probleme.
Cu mandrie patriotica biggrin.gif va anunt ca Almera mea a implinit in Decembrie 4 ani si 80000 km. ITP 29.12.2009 absolut nici o problema. Nici o reparatie in afara reviziilor obligatorii. Acum in Decembrie nu am mai facut revizia la service-ul Nissan, ci am facut eu un schimb de ulei/filtre si am iesit binisor mai jos la bani.
Va doresc si voua sa aveti tot atatea probleme cu Almerele precum am avut eu cu ea , adica DELOC.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Jan 14 2010, 12:42 AM
Post #1584


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



La multi ani!
Inceputul lui 2010 m-a gasit cu rate la banci mai mici cu 800 RON/luna cat plateam leasing-ul Almerei, dar sfarsitul lui 2009 mi-a adus cateva probleme mici:

-Stand in masina intr-o parcare, un posesor de Skoda Octavia care incerca cu spatele sa iasa din aceeasi parcare, m-a lovit cu spatele masinii lui in partea din fata a masinii mele. Pagubele n-au fost mari, omul mergea incet dar destul sigur incat sa trebuiasca sa schimb bara fata, masca si farul dreapta caruia i s-au rupt "urechile" de plastic. Toata dauna mea a costat vreo 3.800 RON, platiti de RCA-ul vinovatului; piesele au venit in 2 saptamani.

-Am terminat leasing-ul in Decembrie si am avut o mica surpriza neplacuta la reinmatriculare: in CI a masinii in "casuta" cu seria motorului nu era trecut un "Q" care este poansonat pe motor si incheie sirul de cifre care compune seria motorului. Destul de repede mi-am dat seama ca nu e usor de scris un "Q", asa ca am asteptat din 21.12.09 pana in 4.01.10 cand a venit CI modificata de la minunatul RAR. .... care cere 100 sau 120 RON(nu mai stiu sigur) pentru un "Certificat de autenticitate", obligatoriu pentru intocmirea dosarului de reinmatriculare. Mai nou, Politia nu mai elibereaza Certificate de inmatriculare si Permise de conducere la "ghiseu", trebuie sa astepti pana vin prin posta, Prioripost. Numerele noi -nepreferentiale- le-am luat repede, "talonul" dupa 4 zile de la Posta. Initial, am primit o fituica(format A5) stampilata si printata la laser ce tine loc de talon vreo 15 zile parca, pana se misca Prioripost-ul. Cand am vazut ca pentru inmatriculare trebuie platite 4 taxe in 4 locuri diferite, locuri in care sunt cozi permanent si parcarile sunt pline si noaptea, am zis ca merita sa platesc in total pentru inmatriculare : 270 RON firma de intermediere inmatriculari + taxa de la RAR.

-De ceva timp am o problema cu masina: la accelerari puternice, intr-a 3-a si a 4-a intre 60-90 km/h simt niste vibratii puternice, trepideaza si schimbatorul de viteze . Dupa ce trec de 90-100 km/h nu mai vibreaza/trepideaza, de ex. la 140 km/h e super ok. Eu as zice ca rotile sunt neechilibrate, dar daca reduc acceleratia sau o scot din viteza nu mai vibreaza asa, sa fie vreun suport/tampon, voi ce parere aveti? Cand o sa ma mai "dezlipesc" un pic o sa reechilibrez rotile, daca aveti alte idei, spuneti.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saxonul
post Jan 14 2010, 02:24 PM
Post #1585


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 14
Joined: 19-October 09
From: Bucuresti
Member No.: 121.279



QUOTE (Random @ Jan 14 2010, 01:42 AM) *
-De ceva timp am o problema cu masina: la accelerari puternice, intr-a 3-a si a 4-a intre 60-90 km/h simt niste vibratii puternice, trepideaza si schimbatorul de viteze . Dupa ce trec de 90-100 km/h nu mai vibreaza/trepideaza, de ex. la 140 km/h e super ok. Eu as zice ca rotile sunt neechilibrate, dar daca reduc acceleratia sau o scot din viteza nu mai vibreaza asa, sa fie vreun suport/tampon, voi ce parere aveti? Cand o sa ma mai "dezlipesc" un pic o sa reechilibrez rotile, daca aveti alte idei, spuneti.


Salut,

E posibil sa fie de vina doar turatia "de rezonanta" care exista la fiecare masina; la Almera mea e cam in jur de 3.000 rpm, dar nu se manifesta atat de urat ca la tine, doar o trepidatie ceva mai mare decat la 2.500 rpm sau la 4.000 rpm de exemplu. Eu de aceea evit sa merg constant cu 3.000 rpm, merg fie cu 2.500 fie cu 3.500-4.000, depinde de drum.
dar e bine sa elimini prin verificare si alte cauze: ceva suporti slabiti etc. Inainte de a fi lovit in parcare exista aceasta problema?
O revizie axata strict pe problema asta nu strica.

Bafta la rezolvare!


Go to the top of the page
 
+Quote Post
spata2008
post Jan 14 2010, 03:25 PM
Post #1586


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 24-January 08
Member No.: 116.166



QUOTE (Random @ Jan 14 2010, 12:42 AM) *
-De ceva timp am o problema cu masina: la accelerari puternice, intr-a 3-a si a 4-a intre 60-90 km/h simt niste vibratii puternice, trepideaza si schimbatorul de viteze . Dupa ce trec de 90-100 km/h nu mai vibreaza/trepideaza, de ex. la 140 km/h e super ok. Eu as zice ca rotile sunt neechilibrate, dar daca reduc acceleratia sau o scot din viteza nu mai vibreaza asa, sa fie vreun suport/tampon, voi ce parere aveti? Cand o sa ma mai "dezlipesc" un pic o sa reechilibrez rotile, daca aveti alte idei, spuneti.


La multi ani, sa fiti sanatosi si fara evenimente!

Cred ca ai asa:
1. roti dezechilibrate/pneuri uzate inegal sau cu galme;
2. tampon motor rupt;
3. bratul pe care sunt fixate tampoanele este slabit din suruburi ... putin probabil!
Bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bodala
post Jan 14 2010, 08:09 PM
Post #1587


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 21-December 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.807



QUOTE (Random @ Jan 14 2010, 12:42 AM) *
...
-Am terminat leasing-ul in Decembrie si am avut o mica surpriza neplacuta la reinmatriculare: in CI a masinii in "casuta" cu seria motorului nu era trecut un "Q" care este poansonat pe motor si incheie sirul de cifre care compune seria motorului. Destul de repede mi-am dat seama ca nu e usor de scris un "Q"...

Problema cu Q e si la masina mea dar cei de la itp au zis ca asa e la toate nisanurile nu sa trecut ultima litera nustiu dc si mi-au facut itpu asa fara q-ul ala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Jan 14 2010, 11:09 PM
Post #1588


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE (saxonul @ Jan 14 2010, 02:24 PM) *
....E posibil sa fie de vina doar turatia "de rezonanta" care exista la fiecare masina; la Almera mea e cam in jur de 3.000 rpm, dar nu se manifesta atat de urat ca la tine, doar o trepidatie ceva mai mare decat la 2.500 rpm sau la 4.000 rpm de exemplu.
..... Inainte de a fi lovit in parcare exista aceasta problema?
O revizie axata strict pe problema asta nu strica.
Bafta la rezolvare!

Am si vibratia aia "de rezonanta" de cand am masina, o avem toti, am mai vorbit de ea aici, dar asta de acum e altceva.
Lovitura n-a fost grava, a fost mai degraba o impingere, bara nici nu s-a zgaraiat dar s-au rupt niste "brate" de plastic de care era prinsa de masina.

@spata
Mi-am adus aminte ca am mers prin namol(numai impins am iesit de acolo) si cred ca s-a lipit pe interiorul jentilor. Cauciucurile sunt ok nu sunt uzate, dar o sa ma uit dupa galme ca la cate cratere au rasarit in Timisoara, e imposibil sa le ratez pe toate..... azi am vazut ca au mai astupat cateva.

@Bodala
M-am gandit si eu ca "Q"-ul ala e acolo la toate almerele cu motoru` asta. Daca ar fi trebuit scris in CI nu inteleg de nu l-au scris de prima data, din 2005 cand s-a intocmit CI a masinii.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spata2008
post Jan 15 2010, 08:39 AM
Post #1589


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 24-January 08
Member No.: 116.166



Daca zici ca trepidatiile au aparut imediat dupa ce ai trecut prin namol si nu ai curatat jentile ai toate sansele ca asta sa fie problema!
Daca zici ca ai ramas intepenit in namol nu ai face rau sa o ridici pe rampa si sa verifici si tampoanele, evacuarea, etc.
Bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Jan 16 2010, 05:15 PM
Post #1590


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



Azi am dat toate rotile jos, nu era namol pe jenti dar tot le-am spalat, plumbi-s la locul lor(in Noiembrie le-am echilibrat), le-am verificat "ochiometric" si n-au nicio galma, le-am inlocuit intre ele(fata cu spate), degeaba, tot asa face. Daca-r fi vreo janta stramba ma gandesc ca ar trepida si scoasa din viteza.
Ciudat e ca volanul "nu bate", nu misca, in schimb toata masina vibreaza tare si trepideaza tare(trepideaza schimbatorul, o simt in scaun si eu si pasagerul din dreapta) numai in accelerare, cu cat accelerarea e mai puternica, cu atat mai tare trepideaza. Am incercat-o incepand de la 50 km/h intr-a treia, accelerare puternica pana la 80km/h, schimbat a 4-a si accelerat puternic pana la 120 km/h, trepideaza de zici ca se dezmembreaza. Daca o las sa mearga constant nu mai face, indiferent de viteza si de treapta de viteze.
Daca accelerez usor, normal, trepideaza mai incet dar sesizabil. La frana de motor sau scos din viteza nu mai trepideaza. Ma gandesc ca poate e o bujie care nu functioneaza cum trebuie si la accelerari merge "in trei". Cu toate ca as simti-o daca ar merge in trei bujii, maine tot o sa-i pun bujiile vechi(cele originale) sa vad daca se schimba ceva. Poate sa fie de vina si vreun tampon sau suport, o sa ma uit sa vad daca se observa ceva la "ochiul liber", dar mai indata as banui ceva de la directie/suspensie: poate vreun telescop stramb, vreo bieleta/brat nestrans sau stramb. unsure.gif
Maine revin cu noutai.




--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Jan 16 2010, 05:50 PM
Post #1591


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



Deci cind accelerezi vibreaza. Direct proportional cu acceleratia. Si daca o lasi sa mearga din inertie bagata in viteze nu vibreaza. Corect?
Daca asa e, inseamna ca tocmai ai cistigat un kit de ambreiaj.

Nu e cel mai rau lucru posibil. Dar nu e deloc ignorabil ca bani. Cam cit o revizie de masina diesel la 30.000km smile.gif


--------------------
I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Jan 16 2010, 06:26 PM
Post #1592


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE (drabisan @ Jan 16 2010, 05:50 PM) *
Deci cind accelerezi vibreaza. Direct proportional cu acceleratia. Si daca o lasi sa mearga din inertie bagata in viteze nu vibreaza. Corect?
Daca asa e, inseamna ca tocmai ai cistigat un kit de ambreiaj.......


E foarte corect dar nu vreau sa te cred.
Am inteles ca-i in jur de 10 milioane ..... n-am de unde sa scot acum bani de-un kit de ambreiaj nici daca ma iei ostatic....numa` ce-am platit reziduala in Decembrie, s-a mai trecut si-un Craciun si-un Revelion peste noi.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Jan 16 2010, 07:19 PM
Post #1593


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



Cunosc senzatia post-sarbatori. Eu miine sint si nasul unui baietel. Deci...
La Badsi era 1500 ron cu tot cu manopera. A schimbat un amic prin septembrie.

Sper din suflet sa nu am dreptate si sa ai vreo chestie simpla!


--------------------
I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
resa
post Jan 17 2010, 02:09 PM
Post #1594


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 17-January 10
Member No.: 123.162



Salutare almeristi si la multi ani,
Nu am mai scris de ceva timp pe forum din simplul motiv ca masinuta nu a avut probleme.Am ajuns la 86 000 km doar cu schimburi normale de filtre,ulei si placute.Pe perioada iernii se deplaseaza cu Pirelli Winter si nu are nici o grija.Singurele probleme au fost gen 'masina lovita in parcare' asa cum este acum,am gasit masina lovita in parcare ,in partea din fata si va trebui sa schimb pe casco farurile si bara metalica din fata radiatorului.Am constatat cu surprindere ca sub bara fata nu este nici un fel de protectie,orice lovitura poate afecta radiatorul si numai.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Jan 18 2010, 09:38 PM
Post #1595


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



Am revenit, sigur nu e ambreiajul de vina. Cica ar fi ceva pe la planetare, la partea de langa cutie. Inca nu am rezolvat.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Canea
post Jan 25 2010, 12:32 PM
Post #1596


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 24-January 10
Member No.: 123.415



Sal baieti!eu sunt nou pe aici si am si eu niste nelamurii despre un almera cu motor de 1.5 benzina am avut o gramada de probleme cu motorul am ajuns sa-i schimb si distributia si tot nu l-am pus pe pe picioare.Sa va explic ce am facut, la inceput mi sa aprins un bec galben in bord este vorba despre becul ce se aprinde cand pui contactul, am mers cu ia la reprezentanta si mi-a spus ca e vorba de un chit de senzori care sun pa la motor, bineinteles ca iam schimbat si tot nu mergea am venit la Timisoara si mi-au zis ca e debitmetrul de aer si distributia le-a schimbat pe amandoua dar tot nu merge ca inainte becul e tot aprins si nu trage.Intradevar k consumul a mai scazut dar nu e in regula.La 140.000 de mii i-am schimbat distributia simtomele erau k nu tragea,consuma si nu se tura cum trebuie.Acum pe la 2500 de turatii am in jur de 100k/h e normal?Va rog sa ma ajutati cu parerii si inca ceva ce uleiuri folositi pt.motor.Multumesc si sper sa nu va plictiseasca intamplarea mea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saxonul
post Jan 25 2010, 04:08 PM
Post #1597


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 14
Joined: 19-October 09
From: Bucuresti
Member No.: 121.279



QUOTE (Canea @ Jan 25 2010, 01:32 PM) *
Sal baieti!eu sunt nou pe aici si am si eu niste nelamurii despre un almera cu motor de 1.5 benzina am avut o gramada de probleme cu motorul am ajuns sa-i schimb si distributia si tot nu l-am pus pe pe picioare.Sa va explic ce am facut, la inceput mi sa aprins un bec galben in bord este vorba despre becul ce se aprinde cand pui contactul, am mers cu ia la reprezentanta si mi-a spus ca e vorba de un chit de senzori care sun pa la motor, bineinteles ca iam schimbat si tot nu mergea am venit la Timisoara si mi-au zis ca e debitmetrul de aer si distributia le-a schimbat pe amandoua dar tot nu merge ca inainte becul e tot aprins si nu trage.Intradevar k consumul a mai scazut dar nu e in regula.La 140.000 de mii i-am schimbat distributia simtomele erau k nu tragea,consuma si nu se tura cum trebuie.Acum pe la 2500 de turatii am in jur de 100k/h e normal?Va rog sa ma ajutati cu parerii si inca ceva ce uleiuri folositi pt.motor.Multumesc si sper sa nu va plictiseasca intamplarea mea.


Ca sa inteleg mai bine: ai schimbat distributia si toate alea doar pentru un amarat de bec care ramane aprins in bord?? Care anume era aprins, ca la punerea contactului se aprind o multime de becuri in bord....
Eu folosesc ulei 10W30 (API SL sau SM), este si conform cartii tehnice.
In viteza a 5- a, la 2.500 rpm mi se pare relativ OK sa ai 100 km/h...e drept ca din vara nu am mai mers cu a 5-a si poate nu-mi aduc bine aminte smile.gif
Bafta la rezolvarea problemei tale, scuze daca nu ti-am fost de prea mare ajutor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Canea
post Jan 25 2010, 04:23 PM
Post #1598


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 24-January 10
Member No.: 123.415



Este vorba de becul din stanga jos sub turometru.E un bec care ara o forma de sonda ceva.Si distributia am schimbato deoarece asa au spus de la reprezentanta.Sa fiu un pic mai explicit au zis k sa intins putin lantul si nu mai concordau cei doi senzori care sunt in mator.Voi ati schimbat distributia la 140.000 pe lant?Desi k am schimbat lantul becul a ramas aprins si este langa becul de la baterie si ulei daca nu ma insel.Multumesc de sfatul pt.ulei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Canea
post Jan 25 2010, 04:44 PM
Post #1599


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 24-January 10
Member No.: 123.415



Scuze 10w30 este de la Mobil1.Multumesc!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexRe
post Jan 26 2010, 12:54 PM
Post #1600


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 172
Joined: 3-June 07
From: Brasov
Member No.: 107.486



Distributia pe lant, e cam pe viata ... doar daca apar probleme la intinzatoare ... ceea ce este destul de rar. Mai degraba e de la senzori sau de la calculator. Nu schimba, incearca sa faci rost de un calculator de la o masina identica cu a ta si sa faci un test.


--------------------
Viata e facuta din amanunte, ce e drept ca-s mici si multe!
Nissan Almera 1.4 Sedan N15
Dacia 1310 L 1.4
Go to the top of the page
 
+Quote Post

88 Pages V  « < 78 79 80 81 82 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 08:25 PM