IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme consum almera 1.5 / 98 Cp

This topic is about probleme consum almera 1.5 / 98 Cp, the author, puiutu81, wrote about: fratilor, a venit timpul sa scriu si eu ceva aici. am si eu o almera hatchback cumparata noua in octombrie 2006. acusi ma duc la revizia de 30.000 de ... To read more just scroll down

4 Pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> probleme consum almera 1.5 / 98 Cp
puiutu81
post Feb 29 2008, 07:31 PM
Post #61


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 28-February 08
Member No.: 116.510



fratilor, a venit timpul sa scriu si eu ceva aici.
am si eu o almera hatchback cumparata noua in octombrie 2006. acusi ma duc la revizia de 30.000 de km cu ea.
ceea ce am citit pe acest forum m-a cam surprins pentru ca a mea nu consuma nici pe departe in halul in care unii dintre voi spuneti ca ale voastre consuma.
eu am trecut la almera dupa ce avusesem un matiz. bineinteles ca mi s-a parut si mie ca rupe la consum, mai ales in primele mii de km (5000-7000), cand stim cu totii ca orice masina in rodaj consuma un pic mai mult. asa mi-au zis si baietii de la nissan cand am cumparat-o si au avut dreptate. in primele mii de km a consumat cam cu 1-2 litri mai mult la 100 km, atat afara cat si in oras. asta inseamna ca nu vroia sa scada sub 8 afara si 10 in oras. mama, ce am mai injurat, ca am fost prost si mi-am luat almera. mai mult decat sa injur, vreo jumatate de an nici nu am vandut matizul, l-am vandut abia in primavara lui 2007 pentru ca avea consumul bun. si vreau sa zic ca nu era inca iarna cand imi consuma asa mult almera. dar dupa ce am trecut de primele cateva mii de km, a inceput incet, incet sa consume mai putin. astfel, dupa prima revizie am plecat in franta. 2500 km dus, 2500 km intors. 3 persoane in masina, bagaje full in portbagaj si in spate. ala din spate statea printre bagaje practic. am prins temperaturle alea de peste 40 de grade asta vara. am mers numai cu clima pornita, tot drumul. va vine sau nu sa credeti, dar i-am dat in goarna si prin tara, drumuri aglomerate, depasiri de alea cu schimbat dintr-a V-a intr-a III-a pentru putere, cu femeia langa mine care ma spurca din cauza ca intram pe banda mea la limita, si cu 140-150 km/h pe autostrada, mi-a luat doar 7,2 l/100km. la intors cand am mers in aceleasi conditii si in plus am mai avut si un portbagaj de tip barca deasupra, mi-a luat 7,5-7,6 l/100km. mie mi se pare foarte bine.
acum sa va mai zic vreo cateva din experientele mele.
tot cam la inceput cand trecusem de primele mii de km am facut un drum de bucuresti, eu fiind din vaslui, cam 320 de km. maica-mea care era cu mine, ma vede ca merg cu 120-130 si ma intreaba:" ce-i cu tine, ti-e rau de mergi asa incet". va dati seama ca atat mi-a trebuit. i-am dat cat s-a putut, inclusiv mi-a aratat 200 intr-o vale la un moment dat, intr-o intrecere cu un audi, da m-a si cam rupt la consum. am facut aproape 650 de km cu 59 de litri de benzina. consum de afara. asta e vreo 9,5 cred. mai aveam un pic si o impingeam pana la benzinarie.

alta data acelasi drum de bucuresti, plecat noaptea mers 90 constant, localitate si afara, 4 persoane in masina, consum 5,5l/100km dupa computerul de bord. am plecat la constanta - eforie, i-am dat un pic pe autostrada, chiar si pana la 180 am mai frecat-o si in bucuresti si in constanta si prin statiuni (cautam o vila pe care urma sa o inchiriem in vara, si am vrut sa vedem mai multe), iar cand am plecat spre vaslui am alimentat. surpriza - 39 de litri. asta inseamna ca mai aveam mai mult de 20 de litri in rezervor. si asta dupa peste 700 km parcursi. cred ca ajungeam la vaslui fara sa alimentez. e ceva, nu?

acum despre consumul de iarna.
in prima iarna, cum va ziceam, rupea fata mea cu consumul. ma rog era si in rodaj. peste 10. poate chiar spre 12. imi dadeam pumni in cap ca mi-am luat teapa. muream, ca mai faceau si diesel-arii misto de mine, eu fiind un benzinar convins. nu pot sa suport motoarele diesel.
vreau sa zic ca iarna asta, am facut drum de bucuresti, masina plina, 4 persoane, bagaje full. consum 6,2-6,3 mers lejer la 90 km/h, tot noaptea. prin oras imi ia cam 8-8,5. cand au fost zapezi mi-a luat cam 9. dimineata porneste intr-adevar turat 1300-1400 rpm si scade. o tin cam 5 minute. ajunge pe la 850 cred. abia apoi plec. asta in fiecare dimineata. merg zilnic cam 30 km. dimineata drumul e cam de 5-6 km pana la serviciu. si am cateva relantisoare, 2 semafoare si o groaza de treceri de pietoni.

vara in oras cu clima pornita non-stop, imi ia cam 8-8,5.
cam atat despre consum.


morala: mergi incet, consumi putin. mergi tare, te arde.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarabostes
post Mar 2 2008, 10:05 AM
Post #62


specialist
******

Group: Membri
Posts: 749
Joined: 3-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.446



te cred, dar daca iti spun ca eu in Bucuresti pe un drum de 7-8 km ( pe care din nefericire in fac zilnic) opresc si pornesc de cca 100 de ori ti s-ar mai parea deplasta un consum de 12-13%?


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Mar 2 2008, 10:42 AM
Post #63


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Consumul in oras,mai ales in buc,e variabil la extreme.
Mie i-mi ia acelasi drum de 7 km in timpul sapt 30-35 min si consum cca 12-13 %.
In weekend il fac in 12 min si consum 8-8.5.
Aici stilul de condus nu are nimic de a face.Statul in trafic e criteriul.


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puiutu81
post Mar 2 2008, 11:18 PM
Post #64


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 28-February 08
Member No.: 116.510



stiu care-i treaba, tarabostes.
crede-ma, va plang de mila cu traficul vostru in bucuresti.
vin si eu frecvent in bucuresti si crede-ma, nici nu sunt obisnuit cu traficul(desi am stat vreo 5 ani in bucuresti din 1999-2004), dar nici nu se mai circula cum se circula. parca e din ce in ce mai nasol si mai aglomerat, si soferi mai nebuni si ... nu stiu. chiar daca nici in orasele mici nu se mai circula cum se circula, oricum ramaneti number 1. e jale fratioare in bucuresti...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puiutu81
post Mar 2 2008, 11:24 PM
Post #65


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 28-February 08
Member No.: 116.510



off topic, un link pentru tuning la almera de 1.5 N16, ma ajuta cineva?
ma intereseaza tobe, filtre, eventual chip tuning. mai putin body, mai mult performance.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Mar 2 2008, 11:25 PM
Post #66


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



La Almera mea de 36.000 km, consumul in oras e de 9, maxim 10L/100km cand e aglomerat. Afara consuma 6, maxim 7L. Am reusit si un consum de 5,6L% dar a fost o exceptie. In concediul de asta vara, la 1600 km de mers(nonstop, doar cu 2 opriri pentru realimentare si fara AC) constant la 130-150 km/h consumul a fost de 10%.Iar cand e foarte frig consuma peste10/100km.
Cosumul in oras e foarte relativ.

La morala lui "puiutu81" as mai aduga: nu trebuie incazit motorul "dimineata", la prima pornire. Porniti motorul si plecati, nu mai stati sa scada turometrul la 850 rpm.

This post has been edited by Random: Mar 2 2008, 11:27 PM


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Mar 2 2008, 11:39 PM
Post #67


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Eu din contra,stiam ca e bine sa lasi masina sa se incalzeasca cand e ger.
Uleiul trebuie sa ajunga la o temp minima de functionare .


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Mar 2 2008, 11:44 PM
Post #68


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE(Arheopterix @ Mar 2 2008, 11:39 PM) *
Eu din contra,stiam ca e bine sa lasi masina sa se incalzeasca cand e ger.
Uleiul trebuie sa ajunga la o temp minima de functionare .


...de acord, asa stiam si eu. In carte scrie clar ca nu trebuie sa stai sa se incalzeasca motorul. Pornesti si pleci.
Ah, si mai scrie ceva in carte: cand se porneste motorul, trebuie tinut ambreiajul calcat/apasat.



--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spata2008
post Mar 3 2008, 10:46 AM
Post #69


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 24-January 08
Member No.: 116.166



Pornesti si pleci, asa stiu si eu, dar nu in secunda 2, dupa 10-20 secunde.
Si mai trebuie respectata o regula: nu turati motorul prea tare, nu-l bruscati, in primele 5 minute aproximativ.
Ambreaiajul apasat, OBLIGATORIU, mai ales la rece.
Am facut un drive test cu o Toyota Auris care nu pornea daca nu apasai ambreiajul pana jos. Foarte bine au gandit inginerii de la Toyota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puiutu81
post Mar 7 2008, 12:08 AM
Post #70


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 28-February 08
Member No.: 116.510



nici eu nu stau de nebun 5 minute cu motorul pornit dimineata, inainte de a o urni de pe loc. in schimb locuiesc in apropierea unui rau, deci umiditatea este foarte mare. in fiecare dimineata gasesc geamurile cu ghiata groasa pe ele, si cum mi-e lene sa stau cu racleta sa razuiesc de pe geamuri, mai bine stau cu motorul pornit sa se dezghete.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 04:30 AM