IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

pajero 2007

This topic is about pajero 2007, the author, Stefan57697, wrote about: Salut, din pacate cred ca cei 5000 km ai mei nu sunt relevanti. Asa ca singurul lucru cu care te pot ajuta este sa-ti indic cele doua surse majore de ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> pajero 2007
Stefan57697
post Oct 31 2007, 09:37 PM
Post #41


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Salut,

din pacate cred ca cei 5000 km ai mei nu sunt relevanti. Asa ca singurul lucru cu care te pot ajuta este sa-ti indic cele doua surse majore de informatii pe care le-am descoperit despre pajero: cluburile pajero din UK si din Australia. http://www.pocuk.com/ si http://www.pajeroclub.com.au/ Aici vei gasi cu siguranta listate toate problemele care apar. Pe de alta parte pajero 4 se fabrica doar din 2007 asa ca va fi foarte greu sa te bazezi pe ceva clar.

Sincer decizia mea s-a bazat printre altele si pe urmatorul rationament: daca acei ingineri au facut pajero evo (daca vrei sa stii despre ce vorbesc da un search pe youtube pentru "pajero evo") si sunt si japonezi poate ca aduc in masina de serie macar o bucatica din masina aia.

Eu am fost cu ea pe transalpina si s-a descurcat excelent fara mari eforturi. Mai mult de atat nu am mers ca totusi e noua si mi-e tars sa o bag prin tiharai asa frumusica cum e. zapada nu am prins inca. vad nici atat

Nu am resimtit in nici un fel problema cu puntea rigida spate. masina are 3 moduri 4x4 si in plus are si diferential blocabil spate.

Ca sa vezi cat e de zgomotos cred ca e bine sa mergi la test drive. Eu am avut golf diesel si e intr-adevar un pic mai zgomotos ca golf diesel dar pentru mine tot nesemnificativ. pot sa ascult muzica radio etc fara sa aud motorul. si oricum sincer imi place sa aud motorul cat de cat. iar nivelul de zgomot e suficient
Din cate stiu eu motorul este chiar mitsubishi.

Bafta la alegere!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 31 2007, 09:41 PM
Post #42


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 05:01 AM) *
EN590 se refera la cifra cetanica minima, adica - minim 51. motorul este euro4. in principiu daca cifra cetanica este sub aceasta valoare atunci apar probleme de pornire, mers neregulat. scrie si in manualul de utilizare.
In privinta avariilor, trebuie sa tineti cont ca anumite ansambluri si elemente de caroserie sunt facute sa sa deformeza, pentru a le da o sansa si celor din masini mai mici. Acelasi lucru se intampla daca se ciocneste un mercedes s600 cu un smart fortwo: mercedesul va fi aparent farame, in timp ce smartul va parea in aparenta intact, datorita filosofiei diferite: fortwo nu are loc de deformari deci trebuie sa fie rigid, s600-le trebuie sa se deformeze ca sa absoarba energia mare data de masa mare, peste 2,2 tone....
asa ca ... aparentele inseala...
va mai povestesc eu, voi intrebati.

cred ca ai dreptate cu EN 590 dar mai ca as jura ca nu ai dreptate ca orice EN590 e bun. pe forumul din australia aia spun clar ca daca bagi 10 ppm sulf esti ok si nu prea ai nevoie de regenerare. chiar nu se poate afla de la producator daca e mai bine sau nu cu 10 ppm sulf sau 50 ppm sulf?

cu chestia cu masa sunt de acord cu tine;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 31 2007, 09:42 PM
Post #43


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 31 2007, 08:52 AM) *
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 10:14 AM) *
de unde o ridici?
de la mcar din expozitiei?


salut

Am ridicat-o deja de la Litex dealer din Ploiesti
Masina este super (la prima impresie )
O singura chestie ce m-a deranjat este directia ..imi pare usor nesigura
in rest Alles super
cu stima
Dan


Felicitari! Sa o stapanesti sanatos si fara intalniri cu idioti pe sosea! Sa ne povestesti cum este!

Toate bune

ajustatoru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OnuTzu
post Nov 3 2007, 10:48 PM
Post #44


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 3-November 07
Member No.: 115.326



Salut!
Ma poate ajuta si pe mine cineva macar cu o informatie unde as putea gasi un accesoiru de la pajero?este vorba de o cana pe care este inscriptionat numele masinii!am tot cautat prin cataloagele dealerilor si mi sa zis ca nu mai e in catalogul asta nou!daca ma poate ajuta cineva va rog frumos ca am nevoie de ea! astept un raspuns!Va multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Nov 6 2007, 08:30 PM
Post #45


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(OnuTzu @ Nov 3 2007, 04:48 PM) *
Salut!
Ma poate ajuta si pe mine cineva macar cu o informatie unde as putea gasi un accesoiru de la pajero?este vorba de o cana pe care este inscriptionat numele masinii!am tot cautat prin cataloagele dealerilor si mi sa zis ca nu mai e in catalogul asta nou!daca ma poate ajuta cineva va rog frumos ca am nevoie de ea! astept un raspuns!Va multumesc!


cred ca am una pe acasa de la un adventure day. daca te intereseaza asa mult da-mi pm. tre sa verific acasa daca o mai am sau nu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Nov 7 2007, 11:30 AM
Post #46


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Stefan57697 @ Oct 31 2007, 07:42 PM) *
QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 31 2007, 08:52 AM) *
QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 10:14 AM) *
de unde o ridici?
de la mcar din expozitiei?


salut

Am ridicat-o deja de la Litex dealer din Ploiesti
Masina este super (la prima impresie )
O singura chestie ce m-a deranjat este directia ..imi pare usor nesigura
in rest Alles super
cu stima
Dan


Felicitari! Sa o stapanesti sanatos si fara intalniri cu idioti pe sosea! Sa ne povestesti cum este!

Toate bune

ajustatoru





Salut

Am parcurs deja 600 km cu noul meu Pajero despre care pot spune ca sunt multumit.
De idiotii din trafic nu vom scapa prea curand , am intalnit destui si voi mai intalni , chiar ieri unul cu Logan a aruncat o sacosa cu resturi de mancare pe sosea ( numar de Harghita !!!!!! astia chiar se credeau mai civilizati decat restul tarii)
Mergem mai departe...

cu stima
dan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Nov 7 2007, 08:27 PM
Post #47


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



pai sa ne povestesti si noua mai detaliat cum se comporta masinuta. si eu sunt foarte multumit de a mea desi acum a cam inceput sa ma sperie pretul petrolului:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Nov 13 2007, 05:23 PM
Post #48


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Stefan57697 @ Nov 7 2007, 06:27 PM) *
pai sa ne povestesti si noua mai detaliat cum se comporta masinuta. si eu sunt foarte multumit de a mea desi acum a cam inceput sa ma sperie pretul petrolului:)



Salut

Comportamentul este bun pentru gabaritul lui Pajero , ce-mi place este ca nu-mi zguduie creierii cand trec prin gropi , demarajul este mai bun decat ma asteptam (la carte scrie 12,9 /100 km pentru automata ) dar am impresia ca este mai rapida , oricum nu asta este motivul achizitionarii lui Pajero , nu este masina de raliu dar am forjat-o putin ..asa de control !!
La consum am media 13,2 l / , cred eu acceptabil pentru inceput , am condus in mod 4x4 peste 75% din nr de km .
Apropo, am schimbat anvelopele cu unele de iarna Continental Winter ...special pt auto 4x4 , inca nu ma pot pronunta daca sunt sau nu potrivite , vom vedea.
Intrebare Stefan , imi place sau imi pare mai sigura masina in modul 4x4 nu am mai schimbat in mod 2x4 in ultimul timp , deoarece nu are tractiune permanenta ca la un SUV , este bine sau nu acest stil de conducere ori ba ? viteza maxima in mod 4x4 am inteles de la dealer sa nu depasesc 100 km/h fara sa-mi motiveze de ce.


cu stima
dan

This post has been edited by PAJERO LWB INSTNAV AT: Nov 13 2007, 05:26 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Nov 14 2007, 10:11 AM
Post #49


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Nov 13 2007, 11:23 AM) *
Salut

Comportamentul este bun pentru gabaritul lui Pajero , ce-mi place este ca nu-mi zguduie creierii cand trec prin gropi , demarajul este mai bun decat ma asteptam (la carte scrie 12,9 /100 km pentru automata ) dar am impresia ca este mai rapida , oricum nu asta este motivul achizitionarii lui Pajero , nu este masina de raliu dar am forjat-o putin ..asa de control !!
La consum am media 13,2 l / , cred eu acceptabil pentru inceput , am condus in mod 4x4 peste 75% din nr de km .
Apropo, am schimbat anvelopele cu unele de iarna Continental Winter ...special pt auto 4x4 , inca nu ma pot pronunta daca sunt sau nu potrivite , vom vedea.
Intrebare Stefan , imi place sau imi pare mai sigura masina in modul 4x4 nu am mai schimbat in mod 2x4 in ultimul timp , deoarece nu are tractiune permanenta ca la un SUV , este bine sau nu acest stil de conducere ori ba ? viteza maxima in mod 4x4 am inteles de la dealer sa nu depasesc 100 km/h fara sa-mi motiveze de ce.


cu stima
dan


Salut,

Imi pare bine ca-ti place masina. Eu am facut 5000 de km si-mi place la fel de mult si astept sa vina vara sa ma duc prin niste locuri mai meseriashe asha:D. Abia astept sa facem o tura impreuna:)...
Cu privire la chestia cu modul 4x4. Intr-adevar masina mi s-a parut si mie mult mai controlabila in acest mod. Merg si eu in 4x4 in afara orasului cand sunt curbe accentuate si alte conditii dificile de drum. Insa mie mi s-a parut inutil sa bag 4x4 in bucuresti intrucat la accelerat franat oprit accelerat franat oprit nu mi se pare o idee buna 4x4.

cu viteza permanenta 4x4 sa nu depasesti 100 km la ora este prima oara cand aud si nu cred ca e adevarat. te-ai uitat in cartea masinii? eu stiu ca nu poti sa schimbi in 4x4 la peste 100 km la ora. Insa sa nu mergi cu 4x4 la peste 100 la ora e prima oara cand aud. O sa ma uit si eu in cartea tehnica si pe forumuri in aussi si uk si iti spun intr-o zi doua.

Pe dealuri ai fost cu ea?

Pune si tu niste poze.

Toate bune,

Stefan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Nov 16 2007, 09:43 AM
Post #50


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Salut,

am vb cu bogdan si spune ca e ok sa mergi peste 100 km/h cu 4x4 (of course doar prima pozitie, NU 4x4 HLC sau LLC). De altfel scrie si in manual in ce conditii se foloseste fiecare viteza (adica de ex cu LLC poti merge doar pana la 5 km/h sau ceva de genu asta). Mai zi-ne de masinuta? Auzi, esti cumva din bucuresti? Deunazi am vazut pe cineva cu un pajero nou la spring time pe splaiul independentei si cam corespundea la descrierea masinii tale. Si avea si numere rosii dar am uitat numarul:).

Toate bune

ajustator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Nov 16 2007, 05:19 PM
Post #51


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Stefan57697 @ Nov 16 2007, 07:43 AM) *
Salut,

am vb cu bogdan si spune ca e ok sa mergi peste 100 km/h cu 4x4 (of course doar prima pozitie, NU 4x4 HLC sau LLC). De altfel scrie si in manual in ce conditii se foloseste fiecare viteza (adica de ex cu LLC poti merge doar pana la 5 km/h sau ceva de genu asta). Mai zi-ne de masinuta? Auzi, esti cumva din bucuresti? Deunazi am vazut pe cineva cu un pajero nou la spring time pe splaiul independentei si cam corespundea la descrierea masinii tale. Si avea si numere rosii dar am uitat numarul:).

Toate bune

ajustator


Salut

Sunt din Ploiesti , masina are nr rosii iar sambata trecuta am fost in Salajan ...
Asa cum am mai spus despre Pajero ca este ca muzica a celor de la QUEEN trebuie sa o asculti de mai multe ori pentru a intelege dupa care vei ramane fan pe viata , asa si Pajero , cu fiecare zi imi place mai mult si tin sa recunosc ca nu am fost deloc fan 4x4 dar acum ma bucur de alegerea facuta .
Mai am un Audi A6 2.7 TDI aprilie 2007 ce sta in garaj de cand am Pajero iar asta spune mult nu ?

Mai pot spune ca in Pajero esti mai respectat decat in Audi, in trafic , cand doresti sa schimbi banda se face loc imediat , este proverbiala nesimtirea soferului roman ...

oricum pe moment sunt extrem de multumit de tanc si sper sa postez ceva poze in acest week end

cu stima
Dan

This post has been edited by PAJERO LWB INSTNAV AT: Nov 16 2007, 05:23 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Nov 17 2007, 11:00 PM
Post #52


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Salutari Dan, salutari Stefan,

Adica celor doi, deocamdata, posesori de Pajero prezenti pe forum.

Acum pentru 4x4 (4H) - se poate folosi pe toata plaja de viteze - 0 - maxim. Pe asfalt uscat creste putin consumul. Marele avantaj este ca imbunatateste comportamentul masinii.
Pe carosabil umed, alunecos, etc, este chiar recomandat acest mod. Trebuie avut grija numa la trecerea de la 2H la 4H - sa se faca pana la maxim 100 km/h. Dupa ce s-a realizat confirmarea modului respectiv (2H sau 4H) se poate merge cu orice viteza, permisa de starea carosabilului si de trafic.

Inca un sfat - luati niste gume de iarna pentru masini. Diferenta va fi fantastica cand va veni zapada.

In rest distractie placuta... rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Nov 19 2007, 11:25 AM
Post #53


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(Bogdan104277 @ Nov 17 2007, 05:00 PM) *
Salutari Dan, salutari Stefan,

Adica celor doi, deocamdata, posesori de Pajero prezenti pe forum.

Acum pentru 4x4 (4H) - se poate folosi pe toata plaja de viteze - 0 - maxim. Pe asfalt uscat creste putin consumul. Marele avantaj este ca imbunatateste comportamentul masinii.
Pe carosabil umed, alunecos, etc, este chiar recomandat acest mod. Trebuie avut grija numa la trecerea de la 2H la 4H - sa se faca pana la maxim 100 km/h. Dupa ce s-a realizat confirmarea modului respectiv (2H sau 4H) se poate merge cu orice viteza, permisa de starea carosabilului si de trafic.

Inca un sfat - luati niste gume de iarna pentru masini. Diferenta va fi fantastica cand va veni zapada.

In rest distractie placuta... rolleyes.gif


hahaha...m-a distrat foarte mult comentariul cu cei doi posesori de pajero prezenti pe forum. din pacate asa e:( sper sa nu dispara conlocutorul meu ca eu promit sa raman:). la inceput ma gandeam sa facem un forum special pentru pajero dar cred ca ar fi complet useless:))). Bogdan, poate ar tb sa vb la vanzari sa explice oamenilor cand iau masina ca pot veni aici sa vorbeasca despre ea.

cat despre gumele de iarna...nu stiu ce sa zic. e o idee buna dar cam scumpa. crezi ca dat fiind ca aceste gume pe care le avem sunt inca noi nu va fi suficient pentru iesiri in oras? mersi

Ajustatoru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Nov 19 2007, 12:07 PM
Post #54


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Bogdan104277 @ Nov 17 2007, 09:00 PM) *
Salutari Dan, salutari Stefan,

Adica celor doi, deocamdata, posesori de Pajero prezenti pe forum.

Acum pentru 4x4 (4H) - se poate folosi pe toata plaja de viteze - 0 - maxim. Pe asfalt uscat creste putin consumul. Marele avantaj este ca imbunatateste comportamentul masinii.
Pe carosabil umed, alunecos, etc, este chiar recomandat acest mod. Trebuie avut grija numa la trecerea de la 2H la 4H - sa se faca pana la maxim 100 km/h. Dupa ce s-a realizat confirmarea modului respectiv (2H sau 4H) se poate merge cu orice viteza, permisa de starea carosabilului si de trafic.

Inca un sfat - luati niste gume de iarna pentru masini. Diferenta va fi fantastica cand va veni zapada.

In rest distractie placuta... rolleyes.gif


Salut Bogdan , salut Stefan

De la posesorii de Pajero oricum primesti mai bune sfaturi decat de la dealer (in cazul meu) gume de iarna am pus deja pe masina cu o saptamana in urma de la Continental.
Astazi am mers pe zapada , parca o asteptam dar ma gandesc la ce probleme apar in trafic , lipsa utilajelor pentru dezapezire...
in rest toate bune.

cu stima
dan

This post has been edited by PAJERO LWB INSTNAV AT: Nov 29 2007, 02:49 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Dec 3 2007, 11:07 AM
Post #55


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Salutare,

rog un moderator sa dea "pinned" si la acest thread din moment ce pentru lancer, outlander, colt threadurile sunt pinned.

Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goangaus
post Dec 4 2007, 08:10 PM
Post #56


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 26-October 07
Member No.: 115.243



QUOTE(Stefan57697 @ Sep 3 2007, 11:05 PM) *
la ora 14 la reprezentanta pe Expozitiei unde ma asteptau si cu casco gata (lucreaza ei cu o anumita firma in special cu care au si decontare directa si dupa ce am studiat putin piata am ales casco tot de la firma propusa de ei).

La cine ai facut CASCO? Astept si eu un Lancer si inca nu m-am hotarat cu cine sa fac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Dec 10 2007, 11:20 AM
Post #57


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(goangaus @ Dec 4 2007, 02:10 PM) *
QUOTE(Stefan57697 @ Sep 3 2007, 11:05 PM) *
la ora 14 la reprezentanta pe Expozitiei unde ma asteptau si cu casco gata (lucreaza ei cu o anumita firma in special cu care au si decontare directa si dupa ce am studiat putin piata am ales casco tot de la firma propusa de ei).

La cine ai facut CASCO? Astept si eu un Lancer si inca nu m-am hotarat cu cine sa fac.

salut

la astra uniqa. este fosta astra dar au luat o niste nemti care se pare ca sunt destul de seriosi. cel putin compania mama din afara este destul de infipta pe piata de acolo ceea ce ma face sa cred ca sunt f seriosi. preturile au fost cu mult mai bune ca la concurenta.

In alta ordine de idei as vrea sa mentionez faptul ca am fost ultra impresionat de cei de la M CAR. Am avut o solicitare hiper ciudata (adica vreau o plasa care sa tina bagajele in masina dat fiind ca in vaarianta scurta practic pui bagajele pe verticala si cad atunci cand deschizi usa).

Intr-o saptamana baietii de la M CAR au venit cu solutia inventata de ei loco (pentru ca se pare ca prin japonia n a avut nimeni nevoie sa puna atatea bagaje intr un pajero scurt...smile.gif) ). Au scos tapiteria din dreptul portbagajului si au dat niste gauri in caroserie de care au reusit sa agate o plasa. M-au chemat sa vad pe o masina din parcul lor solutia tehnica si am fost chiar impresionat de solutia gasita.

Am senzatia ca sunt chiar pusi pe treaba si imi pare bine ca exista in Romania asa ceva. Determinati sa faca treaba ca lumea...

Chiar nu mai e nici un posesor de pajero pe acilea sa ne comunice impresii?smile.gif.

Eu abia astept sa vina vara sa ma dau pe nisip cu ea. Intre timp nu stiu de unde sa iau si eu niste AT uri cu care sa pot merge la viteze mari gen 170-180 la ora.

Toate bune

Go to the top of the page
 
+Quote Post
goangaus
post Dec 10 2007, 11:31 AM
Post #58


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 26-October 07
Member No.: 115.243



QUOTE(Stefan57697 @ Dec 10 2007, 11:20 AM) *
salut

la astra uniqa. este fosta astra dar au luat o niste nemti care se pare ca sunt destul de seriosi. cel putin compania mama din afara este destul de infipta pe piata de acolo ceea ce ma face sa cred ca sunt f seriosi. preturile au fost cu mult mai bune ca la concurenta.

In alta ordine de idei as vrea sa mentionez faptul ca am fost ultra impresionat de cei de la M CAR. Am avut o solicitare hiper ciudata (adica vreau o plasa care sa tina bagajele in masina dat fiind ca in vaarianta scurta practic pui bagajele pe verticala si cad atunci cand deschizi usa).

Intr-o saptamana baietii de la M CAR au venit cu solutia inventata de ei loco (pentru ca se pare ca prin japonia n a avut nimeni nevoie sa puna atatea bagaje intr un pajero scurt...smile.gif) ). Au scos tapiteria din dreptul portbagajului si au dat niste gauri in caroserie de care au reusit sa agate o plasa. M-au chemat sa vad pe o masina din parcul lor solutia tehnica si am fost chiar impresionat de solutia gasita.

Am senzatia ca sunt chiar pusi pe treaba si imi pare bine ca exista in Romania asa ceva. Determinati sa faca treaba ca lumea...

Chiar nu mai e nici un posesor de pajero pe acilea sa ne comunice impresii?smile.gif.

Eu abia astept sa vina vara sa ma dau pe nisip cu ea. Intre timp nu stiu de unde sa iau si eu niste AT uri cu care sa pot merge la viteze mari gen 170-180 la ora.

Toate bune


Stii ca la Astra nu ai vandalismul asigurat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Dec 11 2007, 12:11 PM
Post #59


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(goangaus @ Dec 10 2007, 05:31 AM) *
Stii ca la Astra nu ai vandalismul asigurat?


hmmm...ermmm...nu stiam...eh o sa am grija sa n-o las pe langa meciuri de fotbal:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
floryntd
post Jan 8 2008, 12:51 AM
Post #60


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 7-January 08
Member No.: 115.996



Salut

Ma numesc Florin. Tocmai ce am dat avansul la un LWB 3.2 Diesel Automatic Instyle.
Din ceea ce spuneti voi e trista problema cu DPF-ul. Daca e reala. Si oricum nu inteleg ce anume determina nevoia asta de regenerare: stilul de condus/ calitatea combustibilului etc. Adica cum daca stau in trafic 2 ore juma pe Calea Victoriei si se aprinde martorul ala luminos tre s-o tai rapid pe DN1 s-o forjez putin ca sa functioneze ok?! Daca ma uit la calendar, chestia asta suna al naibii de rudimentar in era noastra.
2. O alta discutie este despre combustibil... Nu prea tine chestia aia cu faptul ca spre deosebire de fraierii din Australia care nu au de unde sa toarne diesel de calitate - noi, astia din Europa, respectiv Romania, stam mai bine. Am stat prin service-uri aproape mai mult decat am stat pe-acasa... O mare parte din vina imbatranirii premature a motoarelor este data de calitatea deplorabila a combustibilului pe care il punem. Din cauza asta ti se recomanda sa faci reviziile mai des pe la noi. Si din cauza ca sunt lesinati dupa bani dealerii. E mult de parlamentat pe tema combustibilului in Romania dar un lucru cert e ca de multe ori eticheta de Euro 5/ Premium Diesel etc. de la pompa e nada...motorina e rahat. Altfel nu-mi explic de ce trage motorul diferit dupa ce faci plinuri succesive cu acelasi tip de motorina la diferite statii de OMV ...sa zicem.... desi am patit-o si cu Petrom si altii. Efixul Euro 4 de la Rompetrol e cea mai buna (si constanta biggrin.gif ) motorina cu care am mers. Mai posed niste masini - de la Logan, Citroen, Skoda Superb si pana la un Iveco Daily..toate pe motorina si toate Euro 4..si aproape toate cu probleme de noi... Deci tin desh'tele incrucisate pt Pajero pt ca daca si asta ma seaca la ficati nu-mi mai cumpar decat masini ieftine si chele ca nu merita.

In fine, va doresc sa va bucurati de masinile voatre. Si mie la fel drunk.gif
biggrin.gif
Attached File(s)
Attached File  pajero.jpg ( 93.79K ) Number of downloads: 6
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 06:49 PM