IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

pajero 2007

This topic is about pajero 2007, the author, Stefan57697, wrote about: dar sa revin la jurnalul meu de bord. A cam trecut timpul si am uitat sa pun linkul asta la povestea aventurii pe transalpina (posturile mele sunt pos ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> pajero 2007
Stefan57697
post Oct 9 2007, 04:30 PM
Post #21


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



dar sa revin la jurnalul meu de bord.

A cam trecut timpul si am uitat sa pun linkul asta la povestea aventurii pe transalpina (posturile mele sunt posturile semnate ajustator).

http://forum.softpedia.com/index.php?showt...5773&st=630

Transalpina a fost aventuroasa insa aventura cea mai adrenalitica (sa zic asa) am avut-o chiar week endul asta intr-un sat de pe langa cheia. Am luat-o pe un drum forestier si dupa vreo 6-7 km am ajuns la un paraias. Paraiasul se traversa pe un podet si imediat dupa podet se facea stanga in 90 de grade. problema era ca imediat dupa ce intorceai dupa podet drumul era surpat cam pe jumate de metru iar pe partea dinspre munte era inclinat inspre munte. practic dupa surparea drumului trebuia sa te urci putin cu dreapta pe munte ca sa treci. In stanga cadeai cam 2 metri... Problema a fost inca sa tocmai plouase cu o zi inainte si era mazga pe jos (noroi foarte putin). Suficient insa cat sa mi fuga spatele cat sa ajung pana in buza drumului cu roata stanga spate. m-am speriat si cu omul cu care eram din sat am inceput sa punem bolovani pe surpatura (surpatura fiind cam jumate de metru lata si jumate de metru inalta (cei 2 metri erau practic sub surpatura). Am umplut o cu bolovani si tot derapa masina si ne era frica sa n o ia peste bolovani in jos cei doi metri. Din fericire un om din sat a venit cu ideea super buna (pe care v-o recomand si voua sa o tineti minte) sa sapam un sant pe care sa ghidam roata dreapta spate. Ceea ce am si facut si numai asa am iesit. Am avut noroc ca nu mi-am incercat sansele mai mult ca poate ma trezeam in sant cu masina:)). Oricum a fost o experienta foarte interesanta in sensul ca acum stiu ca n ai ce cauta fara cauciuri bazate off road. Acum am in plan achizitionarea unor A/T uri sa vad poate ma descurc cu ele desi imi spun prienteii ca mai bine ma bag la M/T si am scapat de o grija (mie insa nu mi convinne pentru ca pe M/T uri nu prea poti sa mergi cu viteza mare).

Cam asta ar fi.

Astept cu interes infiintarea clubului Mitsubishi

toate bune


Ajustator

This post has been edited by Stefan57697: Oct 10 2007, 08:55 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Oct 23 2007, 01:47 PM
Post #22


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



Salut tuturor

Sunt nou pe acest forum si proaspat posesor al unui PAJERO LWB 3,2 INSTYLE NAVI /AT , masina o voi ridica in aceasta saptamana si este primul 4x4 pe care-l posed.
Normal m-am inregistrat aici pentru a culege informatii de la alti posesori de Pajero despre modul de conducere , intrebuintare corecta etc
Daca ma intrebati de ce am ales Pajero si nu altceva... Pajero mi-a placut la prima vedere , m-am documentat peste tot despre fiabilitate , off road ( incepator ) performante si Spatiu ( imens ) tin sa precizez ca mai detin o limuzina Audi A6 2,7 TDI / AT Multitronic 2007 , dar Pajero este altceva , am dorit-o mai mult si abia astept sa intru in posesia ei .
Astept pareri avizate despre comportamentul masinii , cutiei automate , etc.

merci mult

PS Scuzati-mi emotia si eventualele greseli gramaticale
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 26 2007, 05:00 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de plimbarile off-road.
Ca pentru asta este facut, si este foarte bun in ceea ce stie sa faca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 29 2007, 10:14 AM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 23 2007, 07:47 AM) *
Salut tuturor

Sunt nou pe acest forum si proaspat posesor al unui PAJERO LWB 3,2 INSTYLE NAVI /AT , masina o voi ridica in aceasta saptamana si este primul 4x4 pe care-l posed.
Normal m-am inregistrat aici pentru a culege informatii de la alti posesori de Pajero despre modul de conducere , intrebuintare corecta etc
Daca ma intrebati de ce am ales Pajero si nu altceva... Pajero mi-a placut la prima vedere , m-am documentat peste tot despre fiabilitate , off road ( incepator ) performante si Spatiu ( imens ) tin sa precizez ca mai detin o limuzina Audi A6 2,7 TDI / AT Multitronic 2007 , dar Pajero este altceva , am dorit-o mai mult si abia astept sa intru in posesia ei .
Astept pareri avizate despre comportamentul masinii , cutiei automate , etc.

merci mult

PS Scuzati-mi emotia si eventualele greseli gramaticale


Salut,

Atentie foarte mare la ce motorina bagi pentru ca poti avea probleme la cutie automata daca nu bagi motorina exact dupa specificatii. Vezi ca sunt niste discutii pe site-ul pajero club of victoria (din australia) - http://www.pajeroclub.com.au/. Daca nu ma insel este o problema intalnita la multe masini diesel moderne in legatura cu filtrul de particule diesel (DFP or smth like that)

Alte sfaturi:

-nu pleca de la dealer fara casco pe masina
-roaga-l pe bogdan aici pe forum sa te cheme la un mitsubishi adventure day sa ti explice putin cum e cu diversele moduri 4x4.
-ai mare grija la mers pe drumuri de tara cu strat subtire de noroi: se poate scapa controlul masinii foarte usor intrucat gumele cu care vine nu sunt gume pentru off road (eu era sa o patesc)

Vezi ca se va infiinta si un club mitsubishi. Ai putea sa-mi dai un PM poate facem un week-end impreuna undeva la munte si vin si eu cu SWB meu care este tot 2007 dar este manual si e varianta cheala (deh..dupa posibilitati coane costica...smile.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Oct 29 2007, 10:59 AM
Post #25


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



Salut,

Atentie foarte mare la ce motorina bagi pentru ca poti avea probleme la cutie automata daca nu bagi motorina exact dupa specificatii. Vezi ca sunt niste discutii pe site-ul pajero club of victoria (din australia) - http://www.pajeroclub.com.au/. Daca nu ma insel este o problema intalnita la multe masini diesel moderne in legatura cu filtrul de particule diesel (DFP or smth like that)

Alte sfaturi:

-nu pleca de la dealer fara casco pe masina
-roaga-l pe bogdan aici pe forum sa te cheme la un mitsubishi adventure day sa ti explice putin cum e cu diversele moduri 4x4.
-ai mare grija la mers pe drumuri de tara cu strat subtire de noroi: se poate scapa controlul masinii foarte usor intrucat gumele cu care vine nu sunt gume pentru off road (eu era sa o patesc)

Vezi ca se va infiinta si un club mitsubishi. Ai putea sa-mi dai un PM poate facem un week-end impreuna undeva la munte si vin si eu cu SWB meu care este tot 2007 dar este manual si e varianta cheala (deh..dupa posibilitati coane costica...smile.gif )
[/quote]




Salut

Merci de sfat

Vreau sa te intreb despre combustibil , diesel Euro 4 sau 5 ? ( imi ridic azi sau maine masina de la reprezentanta)
Cat de multumit esti de masina ?

e-mail personal email mobil 07x xxx xxx ( apropo de munte abia astept o prima cursa )
nu indraznesc sa-i sun pentru a afla daca imi pot ridica azi masina...

Cu stima

This post has been edited by PAJERO LWB INSTNAV AT: Oct 29 2007, 03:13 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 29 2007, 12:42 PM
Post #26


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Nu stiu precis dar cred ca euro 5: trebuie sa te uiti la cantitea de sulf admisa si sa vb cu Petrom, Mol etc sa ti spuna cifrele pe sulf din combustibil. Stiu ca inainte sa-mi iau masina am studiat problema si am gasit pe site la petrom canitatea de sulf din fiecare tip de motorina. Insista la distribuitor sa-ti arate in cartea tehnica unde spune de cant de sulf acceptabila. Daca imi aduc aminte bine era vb de max 10ppm la petrom fiind doar premium diesel care are doar 10 ppm. Citeste si ce scriu aia pe pajero club of victoria o sa gasesti multe chestii despre cutia automata intrucat ei cumpara foarte multe pe automata (nu te speria de gradul de nemultumire - este generat de faptul ca la ei este greu de gasit combustibil diesel bun...nu este aceeasi situatie ca in europa unde diesel este foarte popular).

Hai ca mai scriu mai tarziu si te sun sa vb la tel (dar tot mai tarziu). Sugestie, editeaza-ti mesajul si scoate datele personale de acolo (pentru asta ai ceea ce se numeste PM - private message).

Toate bune

Ajustatoru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 29 2007, 02:19 PM
Post #27


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Revin cu detalii.

Vei gasi multe informatii despre filtrul de particule diesel la http://www.pajeroclub.com.au/home/publicforum/, la sectiunea pentru pajero 4, thread: NS Diesel Particulate Filter.

Sunt si altii pe acolo care discuta despre combustibil sa fie diesel 10ppm insa cel mai bine ar fi sa citesti sa vezi daca e aplicabil in cazul tau.

Aici gasesti date despre motorina de la OMV premium: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...o%20Diesel5.pdf (daca te uiti si in restul categoriei produse gasesti si restul de motorine.

De masina sunt f multumit pana acum. Si cei de la distribuitor sunt in general (cu cateva exceptii neimportante) foarte saritori si iti rezolva problema pana la urma (de ex eu am vrut sa-i pun conexiune pentru Ipod si s-a rezolvat pana la urma, mai ales seful de service fiind foarte competent).

Mai vb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Oct 29 2007, 03:40 PM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Stefan57697 @ Oct 29 2007, 12:19 PM) *
Revin cu detalii.

Vei gasi multe informatii despre filtrul de particule diesel la http://www.pajeroclub.com.au/home/publicforum/, la sectiunea pentru pajero 4, thread: NS Diesel Particulate Filter.

Sunt si altii pe acolo care discuta despre combustibil sa fie diesel 10ppm insa cel mai bine ar fi sa citesti sa vezi daca e aplicabil in cazul tau.

Aici gasesti date despre motorina de la OMV premium: http://www.petrom.com/romana/produsepdfro/...o%20Diesel5.pdf (daca te uiti si in restul categoriei produse gasesti si restul de motorine.

De masina sunt f multumit pana acum. Si cei de la distribuitor sunt in general (cu cateva exceptii neimportante) foarte saritori si iti rezolva problema pana la urma (de ex eu am vrut sa-i pun conexiune pentru Ipod si s-a rezolvat pana la urma, mai ales seful de service fiind foarte competent).

Mai vb.



Salut

Merci mult de informatii , sunt sigur ca-mi vor fi de folos.
Am inceput sa studiez mai aprofundat despre Pajero cu 3 luni in urma, dar detaliile primite de la tine chiar nu aveam habar.

CU STIMA
dan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 29 2007, 04:42 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Daca este automata sa stai cu ochii pe indicatorul de filtru de particule - cand se aprinde in bord atunci da o fuga in afara orasului sa mergi intr-un ritm mai sustinut pana se stinge, altfel trebuie sa mergi la service sa faca regenerare fortata.
In momentul in care nu mai este posibila decat regenerarea fortata martorul de dpf (filtru de particule pentru cunoscatori) va clipi in bord iar martorul de avarie motor va fi aprins permanent. Atunci va trebui sa mergi cat mai repede posibil in service.
De preferat sa faci regenararea in mers.
Daca mergi in regim mai sport nu prea te doare capul cu regenararile.
Motorina recomandata: euro 4.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 30 2007, 10:40 AM
Post #30


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 29 2007, 10:42 AM) *
Daca este automata sa stai cu ochii pe indicatorul de filtru de particule - cand se aprinde in bord atunci da o fuga in afara orasului sa mergi intr-un ritm mai sustinut pana se stinge, altfel trebuie sa mergi la service sa faca regenerare fortata.
In momentul in care nu mai este posibila decat regenerarea fortata martorul de dpf (filtru de particule pentru cunoscatori) va clipi in bord iar martorul de avarie motor va fi aprins permanent. Atunci va trebui sa mergi cat mai repede posibil in service.
De preferat sa faci regenararea in mers.
Daca mergi in regim mai sport nu prea te doare capul cu regenararile.
Motorina recomandata: euro 4.


bogdan no offence dar cred ca esti in eroare cu euro 4. euro 4 are 50 ppm sulf iar euro 5 are 10 ppm sulf. de aici ar rezulta ca se va folosi NUMAI euro 5. O alta dovada in afara de linkurile mele este faptul ca, virgula, chiar si la mine scrie pe capacu la rezervor diesel EN 590 care am impresia ca este euro 5. cel putin pe site la petrom la en 590 apare o motorina care este identica cu euro 5 diesel. adica printre altele 10 ppm sulf.

as avea rugamintea daca tot avem discutia asta care este foarte importanta sa vorbesti putin cu cei de la centru (din olanda sau japonia) si sa verifici care este realitatea. vorba aia mai scutiti si voi niste programari de regenerari prin service
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 30 2007, 11:05 AM
Post #31


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



am reverificat ce scrie la mine la usita rezervorului. scrie diesel en590 ceea ce de pe site ul petrom pare a fi euro 5. pana la alte informatii o sa incep si eu sa folosesc euro 5 desi nu am cutie automata.

asteptam sa ne spuna bogdan cum stau lucrurile

toate bune
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Oct 30 2007, 11:39 AM
Post #32


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Stefan57697 @ Oct 30 2007, 09:05 AM) *
am reverificat ce scrie la mine la usita rezervorului. scrie diesel en590 ceea ce de pe site ul petrom pare a fi euro 5. pana la alte informatii o sa incep si eu sa folosesc euro 5 desi nu am cutie automata.

asteptam sa ne spuna bogdan cum stau lucrurile

toate bune



salut

Cred ca ai dreptate Stefan , en590 este echivalent euro5 , pe interiorul capacului de la rezervor al AUDI scrie en 590 iar la reprezentanta mi-au comunicat ca de preferat este doar euro5 sa alimentez.
O intrebare am pentru voi deoarece pe site-uri sau in revistele de specialitate spune ca la Pajero poti trece in mod 4x4 in viteza de pana 100km/ora in schimb dealerul din Ploiesti mi-a comunicat ca nu este indicat decat daca stationez sa schimb modul de tractiune.
O alta intrebare la care nu am primit raspuns de la dealer este legat de sistemul de Navigatie ...daca exista si harta pentru Romania / Europa Centrala si de Est
Aseara la jurnal am vazut un accident intre un Logan si Noul Pajero iar al nostru Pajero parea destul de serios avariat in comparatie cu Loganul , ce spuneti de asta ????!!!!!

cu stima
dan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 30 2007, 05:34 PM
Post #33


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 30 2007, 05:39 AM) *
salut

Cred ca ai dreptate Stefan , en590 este echivalent euro5 , pe interiorul capacului de la rezervor al AUDI scrie en 590 iar la reprezentanta mi-au comunicat ca de preferat este doar euro5 sa alimentez.
O intrebare am pentru voi deoarece pe site-uri sau in revistele de specialitate spune ca la Pajero poti trece in mod 4x4 in viteza de pana 100km/ora in schimb dealerul din Ploiesti mi-a comunicat ca nu este indicat decat daca stationez sa schimb modul de tractiune.
O alta intrebare la care nu am primit raspuns de la dealer este legat de sistemul de Navigatie ...daca exista si harta pentru Romania / Europa Centrala si de Est
Aseara la jurnal am vazut un accident intre un Logan si Noul Pajero iar al nostru Pajero parea destul de serios avariat in comparatie cu Loganul , ce spuneti de asta ????!!!!!

cu stima
dan


hehe...e posibil ca e stiut ca logan are ditai tabla. nu stiu daca pajero are tabla atat de groasa ca loganul. Pe de alta parte crede ma ca daca te ciocnesti cu un logan ala din logan va fi farame iar tu ai o sansa sa ramai ok pentru ca ai X airbaguri plus masa masinii. o chestie pe care mi a spus cineva in tema: daca esti in situatie de accident e important sa nu intri intr-un punct fix din cauza masei. daca intri in ceva si "ai de ales" ca sa zic asa alege chestia mobila pentru ca o misti cu masa ta pe cand la punct fix toata masa vine in tine.

eu am schimbat si pana la 50-60 la ora exact cum scrie in carte. eu le consider legende urbane chestiile spuse de dealer o data ce scrie in cartea tehnica. cred ca trebuie sa respecti doar ce scrie in cartea tehnica.

poate ne povesteste bogdan si pe tema asta

apropo, ti a venit masina sau te tin baietii la frigare?smile.gif)

toate bune

PS: navi nu am asa ca nu stiu dar nu cred sa aiba o harta ca lumea a romaniei. vezi ca sunt alte topicuri pe forum.softpedia.com si pe forum.computergames.ro topicurile de specialitate. am inteles ca singurele bune sunt igo si r.o.a.d 2006

This post has been edited by Stefan57697: Oct 30 2007, 05:36 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 31 2007, 11:01 AM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



EN590 se refera la cifra cetanica minima, adica - minim 51. motorul este euro4. in principiu daca cifra cetanica este sub aceasta valoare atunci apar probleme de pornire, mers neregulat. scrie si in manualul de utilizare.
In privinta avariilor, trebuie sa tineti cont ca anumite ansambluri si elemente de caroserie sunt facute sa sa deformeza, pentru a le da o sansa si celor din masini mai mici. Acelasi lucru se intampla daca se ciocneste un mercedes s600 cu un smart fortwo: mercedesul va fi aparent farame, in timp ce smartul va parea in aparenta intact, datorita filosofiei diferite: fortwo nu are loc de deformari deci trebuie sa fie rigid, s600-le trebuie sa se deformeze ca sa absoarba energia mare data de masa mare, peste 2,2 tone....
asa ca ... aparentele inseala...
va mai povestesc eu, voi intrebati.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
victorvb
post Oct 31 2007, 11:10 AM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 16-October 07
Member No.: 115.128



Intentionez sa cumpar un Pajero LWB, 3.2 diesel A/T.
Ii voi pune din start BF Goodrich-uri A/T - am acum aceste cauciucuri pe Jeep-ul Cherokee pe care il conduce nevasta-mea si sunt ok si pentru sosea si pentru teren. (am fost la "Jeep Adventure 2007" si pe unde o multime de Grand-uri patinau ca dracu' noi am trecut cat de cat linistiti...).

Mi-as fi dorit sa obtin cateva pareri mai ales despre fiabilitatea Pajero de la cineva care detine masina de ceva mai mult timp. Dar chiar si asa, il rog pe Stefan si pe Bogdan sa imi spuna atat bune cat mai ales rele, ca sa nu imi pare rau dupa aceea ca am facut o alegere proasta.
In general, vom folosi masina atat in oras (unde o va conduce nevasta-mea) cat si pe teren (unde va fi a mea).
Nu off-road extrem - dar am fost cu Cherokee-ul in locuri unde am ramas blocat (in zapada) sau unde n-am putut urca unele pante sau le-am urcat foarte greu din cauza lipsei controlului tractiunii si mai ales a blocantului.
As dori de aceea opinii cu privire la posibilitatile reale de off-rooad ale Pajero-ului - urcare si coborare pante cu pietre (grohotis sau bolovani), trecere prin zapada, vad etc.
Deasemenea, cat de mult conteaza in teren faptul ca Pajero nu are punte rigida spate ca orice off-road veritabil, ci are suspensii independente?
Si nu in ultimul rand:
- cat de zgomotos este diesel-ul de 3.2? Stie cineva daca motorul este fabricat chiar de Mitsubishi sau este preluat de la vreun fabricant gen VM Motori (care echipeaza Jeep-urile) sau altul?
- am citit ca s-a observat cum cutia automata se apuca sa schimbe cateodata total aiurea (in treapta superioara sau inferioara, fara noima) vitezele, si ca este mai bine de aceea sa conduci in modul "Manual". Ati observat asta? Fiindca avantajul automatei este in teren - doar daca nu ai astfel de surprize!!

Victor
---------------------
Subaru Legacy 3.0
Jeep Cherokee 2.8CRD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Oct 31 2007, 11:38 AM
Post #36


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Stefan57697 @ Oct 30 2007, 03:34 PM) *
QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Oct 30 2007, 05:39 AM) *
salut

Cred ca ai dreptate Stefan , en590 este echivalent euro5 , pe interiorul capacului de la rezervor al AUDI scrie en 590 iar la reprezentanta mi-au comunicat ca de preferat este doar euro5 sa alimentez.
O intrebare am pentru voi deoarece pe site-uri sau in revistele de specialitate spune ca la Pajero poti trece in mod 4x4 in viteza de pana 100km/ora in schimb dealerul din Ploiesti mi-a comunicat ca nu este indicat decat daca stationez sa schimb modul de tractiune.
O alta intrebare la care nu am primit raspuns de la dealer este legat de sistemul de Navigatie ...daca exista si harta pentru Romania / Europa Centrala si de Est
Aseara la jurnal am vazut un accident intre un Logan si Noul Pajero iar al nostru Pajero parea destul de serios avariat in comparatie cu Loganul , ce spuneti de asta ????!!!!!

cu stima
dan


hehe...e posibil ca e stiut ca logan are ditai tabla. nu stiu daca pajero are tabla atat de groasa ca loganul. Pe de alta parte crede ma ca daca te ciocnesti cu un logan ala din logan va fi farame iar tu ai o sansa sa ramai ok pentru ca ai X airbaguri plus masa masinii. o chestie pe care mi a spus cineva in tema: daca esti in situatie de accident e important sa nu intri intr-un punct fix din cauza masei. daca intri in ceva si "ai de ales" ca sa zic asa alege chestia mobila pentru ca o misti cu masa ta pe cand la punct fix toata masa vine in tine.

eu am schimbat si pana la 50-60 la ora exact cum scrie in carte. eu le consider legende urbane chestiile spuse de dealer o data ce scrie in cartea tehnica. cred ca trebuie sa respecti doar ce scrie in cartea tehnica.

poate ne povesteste bogdan si pe tema asta

apropo, ti a venit masina sau te tin baietii la frigare?smile.gif)

toate bune

PS: navi nu am asa ca nu stiu dar nu cred sa aiba o harta ca lumea a romaniei. vezi ca sunt alte topicuri pe forum.softpedia.com si pe forum.computergames.ro topicurile de specialitate. am inteles ca singurele bune sunt igo si r.o.a.d 2006


Salut Stefan

In primul rand tin sa va multumesc de sfaturi atat tie cat si lui Bogdan , in al doilea rand ....................................
.............in doua ore imi ridic masina !!!

Iertati-mi bucuria dar nici pentru A6 nu am simtit aceeasi emotie

cu stima
Dan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 31 2007, 12:14 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



de unde o ridici?
de la mcar din expozitiei?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Oct 31 2007, 02:52 PM
Post #38


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 10:14 AM) *
de unde o ridici?
de la mcar din expozitiei?


salut

Am ridicat-o deja de la Litex dealer din Ploiesti
Masina este super (la prima impresie )
O singura chestie ce m-a deranjat este directia ..imi pare usor nesigura
in rest Alles super
cu stima
Dan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 31 2007, 02:56 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Vezi sa fie presiunea cel putin cat scrie pe eticheta sau cu 0.1-0.2 bari peste pentru mers pe asfalt. Pentru offroad este bine sa dezumfli rotile cu aproximativ 0.5 bari. Pentru asta este bine sa te echipezi cu un compresor si un manometru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAJERO LWB INSTN...
post Oct 31 2007, 03:39 PM
Post #40


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 23-October 07
From: Ploiesti
Member No.: 115.219



QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 31 2007, 12:56 PM) *
Vezi sa fie presiunea cel putin cat scrie pe eticheta sau cu 0.1-0.2 bari peste pentru mers pe asfalt. Pentru offroad este bine sa dezumfli rotile cu aproximativ 0.5 bari. Pentru asta este bine sa te echipezi cu un compresor si un manometru.


ok

azi incep probele , voi controla si presiunea in pneuri ..

merci

cu stima
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 02:44 AM