Noul Outlander |
This topic is about Noul Outlander, the author, viorel109094, wrote about: Vad ca pina acum nu s-a deschis nici un topic despre noul Outlander.Chiar nu exista interes pentru masina asta? As fi interesat de comentarii ale prop ... To read more just scroll down
Noul Outlander |
Jul 2 2007, 10:46 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 27-June 07 From: Constanta Member No.: 109.087 |
wave |
|
|
Jul 3 2007, 08:06 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
Si eu as fi interesat
Pana acum am reusit sa fac un Drive Test. EXTERIOR si INTERIOR masina este foarte OK, arata bine, are spatiu, e ceva deosebit la ea, materiale OK MOTORIZAREA in schimb m-a cam dezamagit, drept pentru care voi incerca sa ma mai duc sa fac inca odata un drive test. -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Jul 3 2007, 05:29 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Gresit baieti,
Practic s-a continuat topicul Outlander, cu discutii despre noul Outlander. Dar acum daca voi vreti, discutam aici. Motorizarea are o mica "smecherie", datorita masei mari si a controlului de tractiune demarajul pare lent in primele doua trepte - foarte scurte si cu demultiplicari mari. Ce inseamna acest lucru - cuplu foarte mare la roata, in modul 2WD cuplu se transmite numai catre doua roti si apare foarte repede tendinta de patinare a rotilor. Controlul de tractiune intervine si reduce din cuplu; un sofer neavizat va apasa si mai tare pe pedala de acceleratie ceea ce va atrage un raspuns si mai accentuat a controlului de tractiune (reducere de cuplu). practic se creaza un cerc vicios, care are de obicei o finalitate neplacuta - oprirea motorului. Mihai, incearca drive testul cu controlul de tractiune decuplat. |
|
|
Jul 3 2007, 06:32 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 27-June 07 From: Constanta Member No.: 109.087 |
|
|
|
Jul 4 2007, 02:31 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Am raspuns acolo. Poate un administrator ne ajuta si reuneste topicurile. Please... Adica sa-l mute pe cel de acolo aici... ca e mai usor de gasit. |
|
|
Jul 4 2007, 02:59 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Pentru informatia ta, e pe topicul masini.ro
|
|
|
Jul 4 2007, 09:41 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 27-June 07 From: Constanta Member No.: 109.087 |
Salut baieti si multumesc pt raspunsuri. In privinta condusului si eu am avut ceva dificultati la drive-test dar sper sa ma adaptez repede. Oricum, tipul de la reprezentanta mi-a facut o demonstratie, despre ce poate masina pe sosea si mi s-a parut OK. Pt. un SUV! Offroad n-am testat-o, din pacate, dar nici n-o sa vada muntele prea des! Din Constanta-i drumul lung...
|
|
|
Jul 5 2007, 12:50 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Poti incerca sa te joci cu el pe plaja, sau prin muntii dobrogei.
|
|
|
Jul 25 2007, 04:08 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Deoarece momentan nu functiona serverul pentru poze, ma multumesc doar sa va informez: undeva in roamnia, pe circuitul de incercari mitsubishi, am reusit sa ajungem la 2 x 100 km/h cu noul outlander. :romania:
In momentul cand isi revine dracovenia ai de site punem si poza Viteza constructiva este 187 km/h. |
|
|
Jul 25 2007, 04:13 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
QUOTE(Bogdan104277) Poti incerca sa te joci cu el pe plaja, sau prin muntii dobrogei.
Accesul pe faleze si plaje cu automobilul este interzis, prin lege! Iar pana la Muntii Dobrogei e drum lung si nu e chiar asa simplu sa urci si cu masina PS: "circuitul de incercari Mitsubishi" adica autodroumul, relativ oval, unde a filmat mai de mult Madalina nu stiu ce emisiunea auto?! -------------------- |
|
|
Jul 26 2007, 08:25 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Nu Mike,
E un drum cu nume legat de soare, si nu era nimic oficial, doar eu si un coleg, testam kitul de putere pentru modelul asta... Si merge superbine; surplusul de putere si de cuplu se simte cel mai bine in treptele superioare, demaraj mai bun, reprize mai scurte.... |
|
|
Jul 26 2007, 08:39 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
|
|
|
Aug 30 2007, 08:56 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 27-June 07 From: Constanta Member No.: 109.087 |
Citeva amanunte referitoare la consum pt cei interesati. La un drum Constanta-Gura Teghii, 330 km, consumul mediu mi-a iesit 7.6/100 km cu A/C si 6.7 fara A/C. Asta in conditiile unui stil de condus mai temperat, de rodaj. In oras consumul se invirte intre 11 si 12.
O problema, semnalata si pe alt forum, este ca daca aprinzi farurile in timpul zilei afisorul sistemului audio devine ilizibil, scazindu-i luminozitatea! Tipul care a postat pe celalalt forum spunea ca a ridicat pb atit la service cit si la Mitsubishi Europe si, desi s-a recunoscut situatia ca atare, nu s-a putut remedia eroarea. Cel putin la momentul cind am citit eu! De urmarit... |
|
|
Oct 27 2007, 09:56 AM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 27-October 07 Member No.: 115.251 |
Mii de saluturi, mi-am luat Mitsubishi Outlander Instyle.
Stie careva daca exista un manual de utilizare in format electronic pe net sau la el acasa? Cei de la Mitsubishi mi-au dat manualul in limba italiana si eu nu stiu italiana. This post has been edited by vali4715: Oct 27 2007, 09:56 AM |
|
|
Oct 29 2007, 11:20 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Salut,
Sa-ti stapanesti sanatos masinuta. Cere de la dealer un manual in limba romana. E musai sa ti-l dea. De unde ai luat masinuta? |
|
|
Nov 1 2007, 08:30 PM
Post
#16
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
salut !
as dori si eu sa stiu cat consuma noul outlander diesel. nu ma intereseaza ce da cartea, ci consumul real. s-au mai postat ceva consumuri , dar nu imi dau seama daca masinile sunt diesel sau nu. This post has been edited by AZAZEL: Nov 1 2007, 08:31 PM -------------------- |
|
|
Nov 8 2007, 03:23 PM
Post
#17
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
pana la urma nu-mi raspunde nimeni???
mai exista un alt forum dedicat marcii mitsubishi unde as putea citi mai multe? -------------------- |
|
|
Nov 8 2007, 04:06 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
pana la urma nu-mi raspunde nimeni??? mai exista un alt forum dedicat marcii mitsubishi unde as putea citi mai multe? http://mitsu.ro Citez: "Noul Outlander este propulsat de un derivat din motorul diesel furnizat de Volkswagen AG, cu capacitate cilindrica de 1.968 cm3, turbocompresor si intercooler, DOHC, 16 supape, conform EU-4, montat si in noul model Grandis Di-D. Cuplat la transmisia manuala cu 6 viteze acesta produce o putere estimata de 103 kW / 140 cp**, plus un cuplu maxim de 310 Nm, pentru o viteza maxima de aproape 190 km/h***. Filtrul de particule diesel (DPF) va fi disponibil la viitorul automobil de serie iar ulterior vor fi lansate alte motorizari: - un motor complet nou dezvoltat de Mitsubishi Motors, cu o putere de 162 kW / 220 cp**, pe benzina, V6, cu tehnologia MIVEC - o varianta de 125 kW / 170 cp a noului „World Engine” pe benzina." Pe site-ul mitsubishi vad ca a aparut varianta de 125 kW / 170 cp a noului „World Engine” pe benzina. http://www.mitsubishibucuresti.ro/Versiuni...returi_241.html Eu am facut un drivetest cu noul outlander motorizarea diesel si desi sunt anti-diesel m-a lasat fara cuvinte, este un diesel de turatie si este extrem de vioi. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Nov 10 2007, 12:48 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Corectura - motorul de 2.4 MIVEC (dual) e deja disponibil.
In viitorul destul de nu prea indepartat , vine si 2.2 l 156 CP. |
|
|
Nov 10 2007, 06:04 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Corectura - motorul de 2.4 MIVEC (dual) e deja disponibil. In viitorul destul de nu prea indepartat , vine si 2.2 l 156 CP. Mda, eu am citat de pe site-ul mcar...deci, varianta de 125 kW / 170 cp a noului World Engine pe benzina care ulterior va fi lansat, conform site-ului dealerului...este de fapt motorul de 2.4 MIVEC 170 CP care se afla deja in oferta curenta a dealerului pentru Outlander ? Cred ca asta ai vrut sa spui...corecteaza-i si pe cei de la mcar.... Apropo, acest motor "World Engine" de 2.4 litri 170CP il vad si pe Dodge Caliber (care mie imi place foarte mult ca desing) insa cu o mica diferenta in bine, mai exact cel de pe Dodge are 172 CP, mai mult decat aceeasi motorizare folosita pe Outlander. Deci acelasi motor "World Engine" de 2.4 litri proiectat de Mitsubishi dupa spusele tale are mai putini CP pe Outlander decat pe Dodge, care l-a imprumutat...de asemenea la Dodge Caliber apare ca fiind in tehnologie VVT si la Mitsubishi Outlander apare ca fiind MIVEC...amele dual. Nu mai zic de faptul ca intre Outlander si Caliber e o diferenta de pret extrem de mare, mai exact Caliberul este mult mai ieftin decat Outlanderul cu toate ca motorul este conceptie Mitsubishi, probabil si fabricat de Mitsubishi. Inca ceva...Caliberu' este echipat cu acest motor de ceva timp, Mitsubishi abia acum il scoate la iveala pe Outlander...adica noul World Engine este nou la Mitsu, la altii este utilizat de ceva timp... Lamureste-ma si pe mine cu aceste aspecte si mai ales care-i treaba cu acest World Engine pentru ca din cate vad pe net nu apare ca Mitsubishi ar fi autorul sau si ca l-ar fi dat si altora, nu am incredere in aceste surse de informatie si pentru noi e foarte important de stiut...mai ales ca in ultimul timp Mitsubishi a recurs la diverse motorizari...TDI..de compromis as zice pentru cei se asteapta la tehnologii noi si fiabile. LE. Vad ca zici ceva de un 2.2l si 156Cp..tot World Engine ? Te intreb pentru ca vad o motorizare la Caliber de 156CP dar de 2l, are vreo legatura ? This post has been edited by Cristi86127: Nov 10 2007, 06:30 PM -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 10:59 PM |