Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul Outlander
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
viorel109094
Vad ca pina acum nu s-a deschis nici un topic despre noul Outlander.Chiar nu exista interes pentru masina asta? As fi interesat de comentarii ale proprietarilor: primele impresii, probleme, constatari pozitive sau negative...java script:emoticon(':wave:')
wave
Mihai 36955
Si eu as fi interesat
Pana acum am reusit sa fac un Drive Test.
EXTERIOR si INTERIOR masina este foarte OK, arata bine, are spatiu, e ceva deosebit la ea, materiale OK
MOTORIZAREA in schimb m-a cam dezamagit, drept pentru care voi incerca sa ma mai duc sa fac inca odata un drive test.
Bogdan104277
Gresit baieti,

Practic s-a continuat topicul Outlander, cu discutii despre noul Outlander. Dar acum daca voi vreti, discutam aici.

Motorizarea are o mica "smecherie", datorita masei mari si a controlului de tractiune demarajul pare lent in primele doua trepte - foarte scurte si cu demultiplicari mari. Ce inseamna acest lucru - cuplu foarte mare la roata, in modul 2WD cuplu se transmite numai catre doua roti si apare foarte repede tendinta de patinare a rotilor. Controlul de tractiune intervine si reduce din cuplu; un sofer neavizat va apasa si mai tare pe pedala de acceleratie ceea ce va atrage un raspuns si mai accentuat a controlului de tractiune (reducere de cuplu). practic se creaza un cerc vicios, care are de obicei o finalitate neplacuta - oprirea motorului.

Mihai, incearca drive testul cu controlul de tractiune decuplat. arigato.gif
viorel109094
Salut, Bogdan, ai dreptate cu topicul, e greseala mea! Mai era inca unul, ,,Se merita noul Outlander?" dar n-am reusit sa-l gasesc pe forum. Pomeneai acolo de un chip care ridica puterea motorului la 167CP. Poti sa dai amanunte referitoare la costuri si daca afecteaza garantia?
Bogdan104277
Da Viorel,

Am raspuns acolo.
Poate un administrator ne ajuta si reuneste topicurile. Please...

Adica sa-l mute pe cel de acolo aici... biggrin.gif
ca e mai usor de gasit.
Bogdan104277
Pentru informatia ta, e pe topicul masini.ro
viorel109094
Salut baieti si multumesc pt raspunsuri. In privinta condusului si eu am avut ceva dificultati la drive-test dar sper sa ma adaptez repede. Oricum, tipul de la reprezentanta mi-a facut o demonstratie, despre ce poate masina pe sosea si mi s-a parut OK. Pt. un SUV! Offroad n-am testat-o, din pacate, dar nici n-o sa vada muntele prea des! Din Constanta-i drumul lung... biggrin.gif
Bogdan104277
Poti incerca sa te joci cu el pe plaja, sau prin muntii dobrogei. biggrin.gif
Bogdan104277
Deoarece momentan nu functiona serverul pentru poze, ma multumesc doar sa va informez: undeva in roamnia, pe circuitul de incercari mitsubishi, am reusit sa ajungem la 2 x 100 km/h cu noul outlander. :romania:
In momentul cand isi revine dracovenia ai de site punem si poza arigato.gif
Viteza constructiva este 187 km/h.
mike.omega
QUOTE(Bogdan104277)
Poti incerca sa te joci cu el pe plaja, sau prin muntii dobrogei. biggrin.gif


Accesul pe faleze si plaje cu automobilul este interzis, prin lege!
Iar pana la Muntii Dobrogei e drum lung si nu e chiar asa simplu sa urci si cu masina tongue.gif

PS: "circuitul de incercari Mitsubishi" adica autodroumul, relativ oval, unde a filmat mai de mult Madalina nu stiu ce emisiunea auto?! biggrin.gif
Bogdan104277
Nu Mike,

E un drum cu nume legat de soare, si nu era nimic oficial, doar eu si un coleg, testam kitul de putere pentru modelul asta... biggrin.gif
Si merge superbine; surplusul de putere si de cuplu se simte cel mai bine in treptele superioare, demaraj mai bun, reprize mai scurte.... biggrin.gif biggrin.gif
Bogdan104277

Daca nu merge nici acum, e o singura explicatie, problemem cu siteul de host. :bash: :bash: :bash:
viorel109094
Citeva amanunte referitoare la consum pt cei interesati. La un drum Constanta-Gura Teghii, 330 km, consumul mediu mi-a iesit 7.6/100 km cu A/C si 6.7 fara A/C. Asta in conditiile unui stil de condus mai temperat, de rodaj. In oras consumul se invirte intre 11 si 12.
O problema, semnalata si pe alt forum, este ca daca aprinzi farurile in timpul zilei afisorul sistemului audio devine ilizibil, scazindu-i luminozitatea! Tipul care a postat pe celalalt forum spunea ca a ridicat pb atit la service cit si la Mitsubishi Europe si, desi s-a recunoscut situatia ca atare, nu s-a putut remedia eroarea. Cel putin la momentul cind am citit eu! De urmarit...
vali4715
Mii de saluturi, mi-am luat Mitsubishi Outlander Instyle.
Stie careva daca exista un manual de utilizare in format electronic pe net sau la el acasa?
Cei de la Mitsubishi mi-au dat manualul in limba italiana si eu nu stiu italiana.
Bogdan104277
Salut,

Sa-ti stapanesti sanatos masinuta. Cere de la dealer un manual in limba romana. E musai sa ti-l dea. De unde ai luat masinuta?
AZAZEL
salut !

as dori si eu sa stiu cat consuma noul outlander diesel.
nu ma intereseaza ce da cartea, ci consumul real.

s-au mai postat ceva consumuri , dar nu imi dau seama daca masinile sunt diesel sau nu.
AZAZEL
pana la urma nu-mi raspunde nimeni???
mai exista un alt forum dedicat marcii mitsubishi unde as putea citi mai multe?
Cristi86127
QUOTE(AZAZEL @ Nov 8 2007, 09:23 AM) *
pana la urma nu-mi raspunde nimeni???
mai exista un alt forum dedicat marcii mitsubishi unde as putea citi mai multe?


http://mitsu.ro

Citez:

"Noul Outlander este propulsat de un derivat din motorul diesel furnizat de Volkswagen AG, cu capacitate cilindrica de 1.968 cm3, turbocompresor si intercooler, DOHC, 16 supape, conform EU-4, montat si in noul model Grandis Di-D.

Cuplat la transmisia manuala cu 6 viteze acesta produce o putere estimata de 103 kW / 140 cp**, plus un cuplu maxim de 310 Nm, pentru o viteza maxima de aproape 190 km/h***.

Filtrul de particule diesel (DPF) va fi disponibil la viitorul automobil de serie iar ulterior vor fi lansate alte motorizari:
- un motor complet nou dezvoltat de Mitsubishi Motors, cu o putere de 162 kW / 220 cp**, pe benzina, V6, cu tehnologia MIVEC
- o varianta de 125 kW / 170 cp a noului „World Engine” pe benzina."

Pe site-ul mitsubishi vad ca a aparut varianta de 125 kW / 170 cp a noului „World Engine” pe benzina.

http://www.mitsubishibucuresti.ro/Versiuni...returi_241.html

Eu am facut un drivetest cu noul outlander motorizarea diesel si desi sunt anti-diesel m-a lasat fara cuvinte, este un diesel de turatie si este extrem de vioi.


Bogdan104277
Corectura - motorul de 2.4 MIVEC (dual) e deja disponibil.

In viitorul destul de nu prea indepartat rolleyes.gif , vine si 2.2 l 156 CP.
Cristi86127
QUOTE(Bogdan104277 @ Nov 10 2007, 06:48 AM) *
Corectura - motorul de 2.4 MIVEC (dual) e deja disponibil.

In viitorul destul de nu prea indepartat rolleyes.gif , vine si 2.2 l 156 CP.


Mda, eu am citat de pe site-ul mcar...deci, varianta de 125 kW / 170 cp a noului World Engine pe benzina care ulterior va fi lansat, conform site-ului dealerului...este de fapt motorul de 2.4 MIVEC 170 CP care se afla deja in oferta curenta a dealerului pentru Outlander ?

Cred ca asta ai vrut sa spui...corecteaza-i si pe cei de la mcar....

Apropo, acest motor "World Engine" de 2.4 litri 170CP il vad si pe Dodge Caliber (care mie imi place foarte mult ca desing) insa cu o mica diferenta in bine, mai exact cel de pe Dodge are 172 CP, mai mult decat aceeasi motorizare folosita pe Outlander.

Deci acelasi motor "World Engine" de 2.4 litri proiectat de Mitsubishi dupa spusele tale are mai putini CP pe Outlander decat pe Dodge, care l-a imprumutat...de asemenea la Dodge Caliber apare ca fiind in tehnologie VVT si la Mitsubishi Outlander apare ca fiind MIVEC...amele dual.

Nu mai zic de faptul ca intre Outlander si Caliber e o diferenta de pret extrem de mare, mai exact Caliberul este mult mai ieftin decat Outlanderul cu toate ca motorul este conceptie Mitsubishi, probabil si fabricat de Mitsubishi.

Inca ceva...Caliberu' este echipat cu acest motor de ceva timp, Mitsubishi abia acum il scoate la iveala pe Outlander...adica noul World Engine este nou la Mitsu, la altii este utilizat de ceva timp...

Lamureste-ma si pe mine cu aceste aspecte si mai ales care-i treaba cu acest World Engine pentru ca din cate vad pe net nu apare ca Mitsubishi ar fi autorul sau si ca l-ar fi dat si altora, nu am incredere in aceste surse de informatie si pentru noi e foarte important de stiut...mai ales ca in ultimul timp Mitsubishi a recurs la diverse motorizari...TDI..de compromis as zice pentru cei se asteapta la tehnologii noi si fiabile.

LE. Vad ca zici ceva de un 2.2l si 156Cp..tot World Engine ? Te intreb pentru ca vad o motorizare la Caliber de 156CP dar de 2l, are vreo legatura ?
Bogdan104277
Cristi,

Aceste mici diferente apar datorita normelor de testare a motoarelor - SAE pentru SUA si DIN sau EN pentru Europa; aceste doua sunt practic identice, dar nemtii au mandria lor si continua sa foloseasca denumirea pentru standardul intern - DIN, identic cu cel european EN.

Asta este, nu ca noi in romanica... whistling.gif
Bogdan104277
Ups,

Cristi, am sarit o parte din raspuns, dar il gasesti pe alte forumuri - in mare este legat de importanta pietei europene in viziunea mitsubishi motors, comparativ cu piata nipona sau sua - adica nesemnificativa.
Pentru mai multe detalii despre motoarele din familia 4b1... http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4B1_engine
Motoarele de 156 de pe noul Outlander sunt de la ...Peugeot. Dar doar ceea ce insemna motorul in sine, adica fieroteniile; partea de soft este rescrisa de inginerii de la mitsu...

Diferenta de pret intre caliber si Outlander vine din valoarea lor intrinseca, adica din ceea ce stiu si pot sa faca ele cu adevarat: cu un dodge caliber nu vei intra in vecii vecilor pe unde vei merge cu un Outlander, asta nemaivorbind de spatiu interior...

Intr-adevar pana acum mitsu nu a excelat in ceea ce priveste motorizarile diesel pentru turisme, pentru ca aceasta este o cerinta particulara pentru piata europeana, pana de curand mult prea mica comparativ cu piata sua sau asiatica, care nu se omoara dupa propulsoare diesel. La anu', cel mai tarziu peste doi ani mitsu va veni cu o noua familie de propulsoare diesel pentru turisme, facute sa corespunda normelor euro 5...

http://www.greencarcongress.com/2007/07/mitsubishi-to-s.html

Spor la citit... rolleyes.gif
Cristi86127
Viitorul suna bine, motoare si modele Mitsu vom avea din belsug, noi sa avem bani pentru ele si service-urile/dealerii sa se ridice la valoarea marcii Mitsubishi. smile.gif

Sper ca aceste motoare sa nu fie sanctionate sa niste transmisii "ieftine" sau alte compromisuri cu scuza ca "si masina este ieftina".


RUE
se invie acest topic: imi fac ochii mari la outlanderul instyle dar din motive economice: 2.0 tdi si sa fie sh cam peste 3 ani zic eu.. sa treaca din criza. anul acesta masinile au fost ieftine si la sh la 3 ani vor fi mult mai ieftine decat sunt cele de acum 2 ani cumparate cu 36 000 euro si de care oamenii nu se lasa pt vanzare sub un anumit pret.
urmeaza un drive test la dealer cand o sa aiba masina pe acolo si evantual o sa mai iau in calcul peste 3 ani xtrail 2.0 si subarul 2.0 diesel.
altfel... le vad pe outy si ii fac cu ochiul ... sa fie full sa nu mai schimb masina 10 ani or more...
RUE
salutare japonezilor!
azi a fost ziua cea mare si am facut drive test cu noul outlander instyle 2.2 piele neagra.
reprezentanta mitsu, o d-ra foarte amabila mi-a explicat cum pielea bej e f pretentioasa si se murdareste relativ repede. cine isi ia sa aiba grija maxima!
am plecat din Timisoara, de la sediul lor de pe strada Rebreanu aproape de Sagului si am plecat spre Sag (iesirea spre Stamora Moravita).
Gumele erau de vara dar in stare foarte buna.
Masina avea un consum mediu initial de aproape 14% si o viteza medie de 20 km/h la plecare.
La intoarcere avea 10.5% si o viteza medie de 35 km/h iar in afara localitatii am mers si cu a 6a.
La dus am mers si cu 2wd si cu 4wd pe portiuni si maxim treapta a 5 a.

Am folosit putin si cruise control dar nu am gasit explicit pe bor cum stiam eu la altele si viteza setata pentru a fi mentinuta. era aprins doar CRUISE.
Navigatia e foarte saraca pe Timisoara, aproape lipseste.

Sa trecem la drum, cald s-a facut f repede. scaunele incalzite sunt f ok. am folosit pe LOw pt ca am mers recent cu HIGH pe un infinity fx35 si era prea cald.
controlul si placerea de a conduce pt prima data masina respectiva sunt mai mult decat ok.
la revenire pe logan am simtit ca am o directie servo mai grea decat la mitsu.
Plecarile 4wd de pe loc pe gheata fac diferenta pentru o masina. Am iesit pe drumuri de tara cu zapada si am facut o coborare pe teren curatat si apoi o urcare pe o panta de cativa m repetant plecarea in panta cu 2wd (patinaj fara spor), 4 wd eficient si cu acel catarator blocant care s-a catarat fara acceleratie.
mentionez ca nu am gasit usor o panta f agresiva si gumele erau de vara da rin stare f buna.
Imi pare rau ca nu am facut fotografii la drive test dar poate se speria d-ra si credea ca sunt ziarist sub acoperire.
Nu am simitit probleme la suspensie prin gropoi dar nici nu am fost agresiv cu ele si am ocolit cat am putut.
la un condus de 30 km/h am franat violent si am virat scurt dar tinuta nu a fost afectata.
pe scurt: masina foarte incapatoare, confortabila pentru mine, care ofera cam tot ce ai nevoie si mie personal imi indeplineste cerintele.
RUE
completez cu poze despre traseul care a fost cam de 23 -24 km.
la linia groasa portocalie am repetat urcarile pe zapada.
RUE
ca sa aducem la zi, dupa o plimbare de 2 zile TSR - Budapesta si retur constat pe autostrada consum de 7.5% la 130 km/h si 7.1% ajuns acasa cu mers pe portiuni si in localitati legal.
Cu treapata 5 am urcat pana la 180 si apoi am tras din greu cu 6 le sa urc la 185. Motorina e Petrom normala.
La drum vantul frontal se simte ca naiba si aduce 0.5-1L % in plus in medie.
Spatiul interior e perfect. NU mi lipseste mai nimic la drum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.