IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Lancer 2008

This topic is about Lancer 2008, the author, Cristi86127, wrote about: OK Cam asa mi s-a parut si mie are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele ... Si eu am sesizat aspecte contradictorii... Au vru ... To read more just scroll down

9 Pages V  « < 7 8 9  
Reply to this topicStart new topic
> Lancer 2008
Cristi86127
post Jun 30 2008, 03:08 PM
Post #161


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



OK!
Cam asa mi s-a parut si mie "are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele"...
Si eu am sesizat aspecte contradictorii...

Au vrut sa construiasca o masina de familie pe un sasiu de EVO sau o combinatie de "sport & family", all in one ?
Nu imi dau seama, dar cu siguranta au mers pe traditia sportiva a lancerului incercand sa adapteze acest model intr-o oarecare masura la cerintele pietei EU.
Mda...nu stiu ce sa zic...alegeri facute pentru a supravietui...concurenta e mare, lupta e stransa, importante sunt beneficiile.
Sa vindem! smile.gif

De exemplu o masina sport pana in 30.000 : Mazda 3 Sport, 2.3i DISI Turbo MPS, 260CP , 6 trepte = 25.402 DDP...pai ce ofera lancerul la banii astia ? smile.gif
De asemenea cine isi doreste confort full si calitate interior, exterior, de asemenea chiar si pana in jurul sumei de 26.000 DDP are de unde alege.

Masina e setata pentru motoare serioase, iar cele disponibile in prezent nu sunt suficiente.
De exemplu un 200 CP turbo ar fi fost o motorizare de bun simt pentru orice amator dornic de senzatii pe termen lung si chiar de bun simt pentru lancer.
Sunt modele pe la alte marci care nu au o asa istorie ca lancerul si totusi dispun si de motorizari sport.

De ce ai testat TDI-ul ?
Pe cel de 1.8 l-ai testat ?

This post has been edited by Cristi86127: Jun 30 2008, 03:10 PM


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jun 30 2008, 03:16 PM
Post #162


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pentru ca, in buna traditie a dealerului roman, nu au decat "tedei" la test... whistling.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jun 30 2008, 03:52 PM
Post #163


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE ( T u d o r @ Jun 30 2008, 10:16 AM) *
Pentru ca, in buna traditie a dealerului roman, nu au decat "tedei" la test... whistling.gif


Volkswagen rullz! smile.gif)
trr trr trr trr trr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pe vremuri vedeam tractoarele pe camp, productii record la porumb si grau, acum le vedem numai pe strada si in loc de productii record avem consumuri record si cuplu...adica el si ea cu ochii fixati pe computerul de bord "a ajuns la 3%, uraaaaaaa". smile.gif)

This post has been edited by Cristi86127: Jun 30 2008, 03:52 PM


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jun 30 2008, 04:58 PM
Post #164


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Stii cum e Cristi? Dreptatea e undeva la mijloc. La cum forjeaza fiecare masina de test drive, la o benzinara ar aparea niste consumuri pe BC de ar fugi si cei mai fideli clienti ai marcii. biggrin.gif Unde mai pui ca unii nici nu deosebesc instantaneul de mediu si atunci sa te tii...

Iar pe o piata dominata de diesele, cum e a noastra, what you want is what you get...

Chiar si la Lancer-ul de test era un consum maricel mediu, undeva in jururl lui 9%, asa ca poti sa-ti imaginezi ce ar fi fost daca aveau la test 1.8. teehee.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ariciumba
post Jul 1 2008, 09:41 AM
Post #165


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 16-October 07
Member No.: 115.123



QUOTE (Bogdan104277 @ Jun 3 2008, 02:43 PM) *
Salut baieti,

Nu v-am lasat cu ochii in soare...
trebuie sa ma gandesc cum fac explicatia..
revin in cel mai scurt timp posibil.


Salut Bogdan , te rog nu ne uita cu explicatia , doresc sa fac si eu asta la cz3 1.5 aspirat si pe baza explicatiei tale ma
duc la mecanicul meu , un tip foarte priceput.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jul 8 2008, 10:41 PM
Post #166


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Salut Baieti,

Cristi,

Intre timp ne-am intalnit, tia-m explicat ce si cum cu admisia si din ce ai zis tu, am inteles ca se simte surplusul de putere.

In alta ordine de idei, la aproape 1500 km, eu consider ca am facut alegerea perfecta pentru mine, cel putin pentru acest moment.
Motorul a inceput sa se "lase" ca urmare a rodajului...pana la 1000 km am fost chiar cuminte, dupa am inceput sa cresc gradat solicitarile si am incercat sa acopar o gama cat mai mare de sarcini si turatii...

In program au fost incluse desigur - turatia maxima a motorului, viteza maxima in trepte, modul cum raspunde la variatiile de sarcina etc.
Rezultate:
turatie maxima motor - 6500 rpm;
Viteze maxime, conform indicatorului de bord:
treapta 1 - 55 km/h;
treapta 2 - 100 km/h;
treapta 3 - 145 km/h;
treapta 4 si 5 - in studiu.

Impresii personale:

Condusul in regim de oras este foarte ok, mototrul est elastic si permite rularea fara probleme chiar si in treapta a 5-a la 55 - 60 km/h
Raspunsul motorului in treapat 1 este fulminant, in treptele 2 si 3 trage extraordinar, mai ales dupa ce trece de 4000 rpm.

Stabilitatea masinii si raspunsul la comenzile volanului - excelente... thumbsup.gif
Confortul atat pentru pasagerii din fata cat si pentru cei din spate este foarte bun... chiar si in conditiile instalarii unui scaun de copil in pozitie centrala, amplasare benefica pentru bebe atat din punctul de vedere al sigurantei cat si din punctul de vedere a ceea ce observa si vede...e palpitant pentru bebe rolleyes.gif

Voi mai adauga si altele..

Pana atunci numai bine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Jul 16 2008, 03:22 PM
Post #167


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



QUOTE ( T u d o r @ Jun 30 2008, 02:31 PM) *
Nu mi-am format o opinie foarte clara despre masina, are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele. La "foarte rele" trec calitatea materialelor si interiorul cu aspectul sau saracacios, de budget car. Foarte bune sunt instalatia audio si rezervele trenului de rulare.
Restul sunt pe la mijloc, atat bune cat si rele.

Sincer nu e o masina pentru mine.


Tudor, esti in asentimentul meu...si cred ca te inteleg cel mai bine...cat despre raspunsul motorului, banuiesc ca e celebrul 2.0 diesel, de 140 cp, nu?...mie turbo-lag-ul mi s-a parut prea mare atunci cand am testat-o...s-o mai fi schimbat intre timp...si nu stiu cu ce compari tu...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jul 16 2008, 03:44 PM
Post #168


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai Flav, eu compar cu un diesel de 1.6. Motorul e foarte puternic si crede-ma ca trage pana la rosu. habar n-am ce i-au facut, probabil au umblat pe la electronica. Chestia e ca eu nu simt turbo-lag-ul la nici un diesel, ca al meu trage de sus, de pe la 2000 si eu nu il tin mai jos. Asa ca in orice alt diesel as baga piciorul, tot de pe acolo as face-o, ca sunt invatat asa. Exceptie dieselul de 2.0 de la Renault, care m-a dezamagit, trage mai sus decat al meu si chiar are lag mare de tot.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jul 16 2008, 10:44 PM
Post #169


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



OK

Hai sa revin; ramasesem la tyreapta a 4-a si a 5-a
Bun:
la treapta a 4-a: la 6500 rpm sunt 190;
la treapta a 5-a: la 5500 rpm sunt 200, mai sus nu a fost loc si timp rolleyes.gif

In privinta consumului - hmm - am reusit si de un 8.9 prin bucuresti, da r nu e amuzant deloc din punctul meu de vedere;
In medie sunt undeva pe la 12 - 13.5 (in realitate consumul masurat la pompa e mai mic cam cu 1 - 1.5 litri - ceea ce este foarte bine);

Ariciumba,

Supraalimentarea dinamica e relativ simpla - trebuie sa faci in asa fel incat gura de admisie sa fie cat mai in fata, in zona de maxima presiune si sa fie posibil sa traga aer din fata radiatorului - in felul asta aerul este "mai rece" si "mai mult" fara cine stie ce tehnologie complicata. La mine, in cazul fostei mele masini -DSN - a costat 12 lei - un metru de furtun ranforsat de 60 de la bricostore, din care am facut cateva incercari pana a iesit cum am vrut eu curbura furtunului si lungimea acestuia ca sa tina priza de aer in pozitia care trebuia.

La Cristi a fost mai simplu, cel putin etapa 1 - a indepartat un mic cheder, care obtura partial admisia de aer din exterior, pe sub capota motorului, fortand in schimb admisia din compartimentul motor.
Pentru etapa a 2-a am discutat modificarea tubului de aer de la priza de aer pana la filtrul de aer, intrucat sectiunea acestuia este foarte mica inintr-o anumita zona.

La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie.... rolleyes.gif

Mai asteptam un pic - e motorul relativ tanar - numai 2500 km.

Stati un pic, ce motoare se compara pe aici, ca am pierdut firul..

Imi faceti un rezumat, va rog?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ariciumba
post Jul 16 2008, 11:16 PM
Post #170


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 16-October 07
Member No.: 115.123



QUOTE (Bogdan104277 @ Jul 16 2008, 09:44 PM) *
OK

Hai sa revin; ramasesem la tyreapta a 4-a si a 5-a
Bun:
la treapta a 4-a: la 6500 rpm sunt 190;
la treapta a 5-a: la 5500 rpm sunt 200, mai sus nu a fost loc si timp rolleyes.gif

In privinta consumului - hmm - am reusit si de un 8.9 prin bucuresti, da r nu e amuzant deloc din punctul meu de vedere;
In medie sunt undeva pe la 12 - 13.5 (in realitate consumul masurat la pompa e mai mic cam cu 1 - 1.5 litri - ceea ce este foarte bine);

Ariciumba,

Supraalimentarea dinamica e relativ simpla - trebuie sa faci in asa fel incat gura de admisie sa fie cat mai in fata, in zona de maxima presiune si sa fie posibil sa traga aer din fata radiatorului - in felul asta aerul este "mai rece" si "mai mult" fara cine stie ce tehnologie complicata. La mine, in cazul fostei mele masini -DSN - a costat 12 lei - un metru de furtun ranforsat de 60 de la bricostore, din care am facut cateva incercari pana a iesit cum am vrut eu curbura furtunului si lungimea acestuia ca sa tina priza de aer in pozitia care trebuia.

La Cristi a fost mai simplu, cel putin etapa 1 - a indepartat un mic cheder, care obtura partial admisia de aer din exterior, pe sub capota motorului, fortand in schimb admisia din compartimentul motor.
Pentru etapa a 2-a am discutat modificarea tubului de aer de la priza de aer pana la filtrul de aer, intrucat sectiunea acestuia este foarte mica inintr-o anumita zona.

La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie.... rolleyes.gif

Mai asteptam un pic - e motorul relativ tanar - numai 2500 km.

Stati un pic, ce motoare se compara pe aici, ca am pierdut firul..

Imi faceti un rezumat, va rog?


Salut Bogdan , iti multumesc foarte mult pt explicatie. Acum ma pot apuca de treaba.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jul 16 2008, 11:21 PM
Post #171


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Stateai la cotitura... beer.gif

Spor la treaba... beer.gif beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi_raul
post Sep 23 2008, 10:49 PM
Post #172


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 2-November 07
Member No.: 115.315



La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie.... rolleyes.gif


Cand termini sa ma anunti si pe mine rolleyes.gif am un lacer 1.5 whistling.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Dec 9 2008, 08:35 PM
Post #173


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Aceeasi problema este la cam toate marcile si modelele.

Am rezolvat problema cu o admisie de diesel si ceva modificari la final, in apropiere de filtru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pages V  « < 7 8 9
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 10:29 PM