Lancer 2008 |
This topic is about Lancer 2008, the author, Cristi86127, wrote about: OK Cam asa mi s-a parut si mie are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele ... Si eu am sesizat aspecte contradictorii... Au vru ... To read more just scroll down
Lancer 2008 |
Jun 30 2008, 03:08 PM
Post
#161
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Cam asa mi s-a parut si mie "are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele"... Si eu am sesizat aspecte contradictorii... Au vrut sa construiasca o masina de familie pe un sasiu de EVO sau o combinatie de "sport & family", all in one ? Nu imi dau seama, dar cu siguranta au mers pe traditia sportiva a lancerului incercand sa adapteze acest model intr-o oarecare masura la cerintele pietei EU. Mda...nu stiu ce sa zic...alegeri facute pentru a supravietui...concurenta e mare, lupta e stransa, importante sunt beneficiile. Sa vindem! De exemplu o masina sport pana in 30.000 : Mazda 3 Sport, 2.3i DISI Turbo MPS, 260CP , 6 trepte = 25.402 DDP...pai ce ofera lancerul la banii astia ? De asemenea cine isi doreste confort full si calitate interior, exterior, de asemenea chiar si pana in jurul sumei de 26.000 DDP are de unde alege. Masina e setata pentru motoare serioase, iar cele disponibile in prezent nu sunt suficiente. De exemplu un 200 CP turbo ar fi fost o motorizare de bun simt pentru orice amator dornic de senzatii pe termen lung si chiar de bun simt pentru lancer. Sunt modele pe la alte marci care nu au o asa istorie ca lancerul si totusi dispun si de motorizari sport. De ce ai testat TDI-ul ? Pe cel de 1.8 l-ai testat ? This post has been edited by Cristi86127: Jun 30 2008, 03:10 PM -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 30 2008, 03:16 PM
Post
#162
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Pentru ca, in buna traditie a dealerului roman, nu au decat "tedei" la test...
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jun 30 2008, 03:52 PM
Post
#163
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Pentru ca, in buna traditie a dealerului roman, nu au decat "tedei" la test... Volkswagen rullz! ) trr trr trr trr trr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Pe vremuri vedeam tractoarele pe camp, productii record la porumb si grau, acum le vedem numai pe strada si in loc de productii record avem consumuri record si cuplu...adica el si ea cu ochii fixati pe computerul de bord "a ajuns la 3%, uraaaaaaa". ) This post has been edited by Cristi86127: Jun 30 2008, 03:52 PM -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 30 2008, 04:58 PM
Post
#164
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Iar pe o piata dominata de diesele, cum e a noastra, what you want is what you get... Chiar si la Lancer-ul de test era un consum maricel mediu, undeva in jururl lui 9%, asa ca poti sa-ti imaginezi ce ar fi fost daca aveau la test 1.8. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 1 2008, 09:41 AM
Post
#165
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 16-October 07 Member No.: 115.123 |
Salut baieti, Nu v-am lasat cu ochii in soare... trebuie sa ma gandesc cum fac explicatia.. revin in cel mai scurt timp posibil. Salut Bogdan , te rog nu ne uita cu explicatia , doresc sa fac si eu asta la cz3 1.5 aspirat si pe baza explicatiei tale ma duc la mecanicul meu , un tip foarte priceput. |
|
|
Jul 8 2008, 10:41 PM
Post
#166
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Salut Baieti,
Cristi, Intre timp ne-am intalnit, tia-m explicat ce si cum cu admisia si din ce ai zis tu, am inteles ca se simte surplusul de putere. In alta ordine de idei, la aproape 1500 km, eu consider ca am facut alegerea perfecta pentru mine, cel putin pentru acest moment. Motorul a inceput sa se "lase" ca urmare a rodajului...pana la 1000 km am fost chiar cuminte, dupa am inceput sa cresc gradat solicitarile si am incercat sa acopar o gama cat mai mare de sarcini si turatii... In program au fost incluse desigur - turatia maxima a motorului, viteza maxima in trepte, modul cum raspunde la variatiile de sarcina etc. Rezultate: turatie maxima motor - 6500 rpm; Viteze maxime, conform indicatorului de bord: treapta 1 - 55 km/h; treapta 2 - 100 km/h; treapta 3 - 145 km/h; treapta 4 si 5 - in studiu. Impresii personale: Condusul in regim de oras este foarte ok, mototrul est elastic si permite rularea fara probleme chiar si in treapta a 5-a la 55 - 60 km/h Raspunsul motorului in treapat 1 este fulminant, in treptele 2 si 3 trage extraordinar, mai ales dupa ce trece de 4000 rpm. Stabilitatea masinii si raspunsul la comenzile volanului - excelente... Confortul atat pentru pasagerii din fata cat si pentru cei din spate este foarte bun... chiar si in conditiile instalarii unui scaun de copil in pozitie centrala, amplasare benefica pentru bebe atat din punctul de vedere al sigurantei cat si din punctul de vedere a ceea ce observa si vede...e palpitant pentru bebe Voi mai adauga si altele.. Pana atunci numai bine... |
|
|
Jul 16 2008, 03:22 PM
Post
#167
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
Nu mi-am format o opinie foarte clara despre masina, are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele. La "foarte rele" trec calitatea materialelor si interiorul cu aspectul sau saracacios, de budget car. Foarte bune sunt instalatia audio si rezervele trenului de rulare. Restul sunt pe la mijloc, atat bune cat si rele. Sincer nu e o masina pentru mine. Tudor, esti in asentimentul meu...si cred ca te inteleg cel mai bine...cat despre raspunsul motorului, banuiesc ca e celebrul 2.0 diesel, de 140 cp, nu?...mie turbo-lag-ul mi s-a parut prea mare atunci cand am testat-o...s-o mai fi schimbat intre timp...si nu stiu cu ce compari tu... -------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Jul 16 2008, 03:44 PM
Post
#168
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Pai Flav, eu compar cu un diesel de 1.6. Motorul e foarte puternic si crede-ma ca trage pana la rosu. habar n-am ce i-au facut, probabil au umblat pe la electronica. Chestia e ca eu nu simt turbo-lag-ul la nici un diesel, ca al meu trage de sus, de pe la 2000 si eu nu il tin mai jos. Asa ca in orice alt diesel as baga piciorul, tot de pe acolo as face-o, ca sunt invatat asa. Exceptie dieselul de 2.0 de la Renault, care m-a dezamagit, trage mai sus decat al meu si chiar are lag mare de tot.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 16 2008, 10:44 PM
Post
#169
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
OK
Hai sa revin; ramasesem la tyreapta a 4-a si a 5-a Bun: la treapta a 4-a: la 6500 rpm sunt 190; la treapta a 5-a: la 5500 rpm sunt 200, mai sus nu a fost loc si timp In privinta consumului - hmm - am reusit si de un 8.9 prin bucuresti, da r nu e amuzant deloc din punctul meu de vedere; In medie sunt undeva pe la 12 - 13.5 (in realitate consumul masurat la pompa e mai mic cam cu 1 - 1.5 litri - ceea ce este foarte bine); Ariciumba, Supraalimentarea dinamica e relativ simpla - trebuie sa faci in asa fel incat gura de admisie sa fie cat mai in fata, in zona de maxima presiune si sa fie posibil sa traga aer din fata radiatorului - in felul asta aerul este "mai rece" si "mai mult" fara cine stie ce tehnologie complicata. La mine, in cazul fostei mele masini -DSN - a costat 12 lei - un metru de furtun ranforsat de 60 de la bricostore, din care am facut cateva incercari pana a iesit cum am vrut eu curbura furtunului si lungimea acestuia ca sa tina priza de aer in pozitia care trebuia. La Cristi a fost mai simplu, cel putin etapa 1 - a indepartat un mic cheder, care obtura partial admisia de aer din exterior, pe sub capota motorului, fortand in schimb admisia din compartimentul motor. Pentru etapa a 2-a am discutat modificarea tubului de aer de la priza de aer pana la filtrul de aer, intrucat sectiunea acestuia este foarte mica inintr-o anumita zona. La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie.... Mai asteptam un pic - e motorul relativ tanar - numai 2500 km. Stati un pic, ce motoare se compara pe aici, ca am pierdut firul.. Imi faceti un rezumat, va rog? |
|
|
Jul 16 2008, 11:16 PM
Post
#170
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 16-October 07 Member No.: 115.123 |
OK Hai sa revin; ramasesem la tyreapta a 4-a si a 5-a Bun: la treapta a 4-a: la 6500 rpm sunt 190; la treapta a 5-a: la 5500 rpm sunt 200, mai sus nu a fost loc si timp In privinta consumului - hmm - am reusit si de un 8.9 prin bucuresti, da r nu e amuzant deloc din punctul meu de vedere; In medie sunt undeva pe la 12 - 13.5 (in realitate consumul masurat la pompa e mai mic cam cu 1 - 1.5 litri - ceea ce este foarte bine); Ariciumba, Supraalimentarea dinamica e relativ simpla - trebuie sa faci in asa fel incat gura de admisie sa fie cat mai in fata, in zona de maxima presiune si sa fie posibil sa traga aer din fata radiatorului - in felul asta aerul este "mai rece" si "mai mult" fara cine stie ce tehnologie complicata. La mine, in cazul fostei mele masini -DSN - a costat 12 lei - un metru de furtun ranforsat de 60 de la bricostore, din care am facut cateva incercari pana a iesit cum am vrut eu curbura furtunului si lungimea acestuia ca sa tina priza de aer in pozitia care trebuia. La Cristi a fost mai simplu, cel putin etapa 1 - a indepartat un mic cheder, care obtura partial admisia de aer din exterior, pe sub capota motorului, fortand in schimb admisia din compartimentul motor. Pentru etapa a 2-a am discutat modificarea tubului de aer de la priza de aer pana la filtrul de aer, intrucat sectiunea acestuia este foarte mica inintr-o anumita zona. La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie.... Mai asteptam un pic - e motorul relativ tanar - numai 2500 km. Stati un pic, ce motoare se compara pe aici, ca am pierdut firul.. Imi faceti un rezumat, va rog? Salut Bogdan , iti multumesc foarte mult pt explicatie. Acum ma pot apuca de treaba. |
|
|
Jul 16 2008, 11:21 PM
Post
#171
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Stateai la cotitura...
Spor la treaba... |
|
|
Sep 23 2008, 10:49 PM
Post
#172
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 2-November 07 Member No.: 115.315 |
La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie....
Cand termini sa ma anunti si pe mine am un lacer 1.5 |
|
|
Dec 9 2008, 08:35 PM
Post
#173
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Aceeasi problema este la cam toate marcile si modelele.
Am rezolvat problema cu o admisie de diesel si ceva modificari la final, in apropiere de filtru. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 10:29 PM |