Aditivi motorina ? Da sau nu ... |
This topic is about Aditivi motorina ? Da sau nu ..., the author, pretorian, wrote about: prietene nu fii naiv cum ziceai, totusi ai sa ramai surprins de cat risca cei care au franciza de la marile companii cu ghilimelele de rigoare, cum sp ... To read more just scroll down
Aditivi motorina ? Da sau nu ... |
Dec 18 2005, 07:57 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
-------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Dec 19 2005, 09:10 AM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 188 Joined: 9-July 05 From: Alba Iulia Member No.: 50.831 |
QUOTE(pretorian) prietene nu fii naiv cum ziceai, totusi ai sa ramai surprins de cat risca cei care au franciza de la marile companii cu ghilimelele de rigoare, cum spune si proverbul: reclama e sufletul comertului
Din cate stiu eu, la fel cum spui si tu OMV lucra in sistem franciza. De altfel si Mol a inceput sa lucre in sistem franciza, de cand cu Shell-u, si am inteles ca in scurt timp le vor da pe toate in franciza si Molu. In situatia asta, proprietaru marcii (OMV, Mol...), sunt interesati de vanzarea carburantilor si a uleiurilor si nimic mai mult. Corect? Crezi cumva ca se pacalesc asa usor sistemele computerizate de gestionare a carburantilor? (sau poate inventarierea carburantilor se face scotand afara combustibilul cu galeata sa vada cat mai este in tanc... ).Poate ca fenteaza sistemul odata, de doua ori, dar sa faci chestia asta zilnic, si sa nu te prinda, parerea mea e ca tre sa fii David Copperfield. Iar in situatia in care firma francizoare - OMV, Mol,... - se ocupa de chestii de genul asta, sunt convins ca o sa se afle destul de repede, si or sa-si strice reclama. Nu stiu cum e in Sud sau in Moldova, da in Transilvania OMV-urile sunt pline de obicei, pe cand alte benzinarii stau si asteapta clienti. Apropo mi-a spus cineva o chestie, cum ca benzinariile OMV sunt majoritatea dincoace de Carpati (exceptie Bucuresti si Pitesti). O fi adevarat? -------------------- Ford Mondeo Ghia Duratorq DI 115cp 2001
|
|
|
Dec 21 2005, 01:58 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
Mda, am vazut si eu ca se lauda in reclama ca importa Alpin-ul din Austria. Ar fi destul de flagrant sa nu fie asa, recunosc. Totodata, pana acum, niciodata nu se laudau cu asta (nu ziceau nimic de provenienta, ceea ce m-a determinat sa fac un mic research).
Parerea mea: e o chestie de penetrare a pietei, savurati cat puteti "made in Austria", ca n-o sa dureze mult. Mai tineti minte cum a fost cu lansarea gamei "Tempo" la Mol? Similar. Initial made in Hungary, dupa aia combinat, si actualmente numai local... Bineinteles ca dupa ce s-a lansat produsul, n-au mai zis nik de provenienta, ca nu mai conta, lumea cumpara oricum... :bandit: -------------------- |
|
|
Dec 21 2005, 02:36 PM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 3-November 05 From: Bucuresti Member No.: 59.954 |
|
|
|
Dec 21 2005, 02:43 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
bafta -------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Dec 21 2005, 03:25 PM
Post
#26
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 188 Joined: 9-July 05 From: Alba Iulia Member No.: 50.831 |
QUOTE(CRG) ...Parerea mea: e o chestie de penetrare a pietei, savurati cat puteti "made in Austria", ca n-o sa dureze mult...
Da, sunt de acord nu este o chestie tocmai ortodoxa fata de clienti, dar poate daca am fi in locul lor am face la fel. Nu minti pe nimeni cu nimic, pur si simplu isi creeaza o imagine care se "vinde". In rest, nu o sa ma apuc sa schimb motorina pt ca asa zice unul, sau altul, ca aia e rea sau aia e scumpa. Daca masina mea merge cu asa ceva si sunt multumit nu vad nici un motiv pt care sa o schimb. Cine are chef sa testeze toate motorinele de pe piata (daca ceri sfaturi la 10 oameni sunt convins ca primesti cel putin 5 recomandari diferite) nu are decat; o face pe masina lui, si eventual pe cheltuiala lui - in caz ca se strica masina. Iar daca nu pateste nimica atunci este "castigator". -------------------- Ford Mondeo Ghia Duratorq DI 115cp 2001
|
|
|
Dec 21 2005, 07:49 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE eu am pus omv alpin diesel
Nu vreau sa fac reclama la omv dar la un diesel "batran" cum e al meu e o diferenta destul de mare intre petrom/omv eurodiesel/mol si omv alpine diesel... mai ales la pornire... cand porneam dimineata (desi nu erau temperaturi cu mult sub 0 grade... avea un sunet de parca isi da duhul... acum cu alpine diesel pornirea se face cat de cat normal (desi temperaturile sunt mai scazute)... In schimb audi-ul merge perfect cu motorina de la MOL/OMV/Petrom si nu tuseste deloc... porneste ca un benzinar... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 23 2005, 10:31 AM
Post
#28
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
asta este a 2-a iarna ca sofer cu masina diesel. pana acum 8-9 luni alimentam de oriunde, dar in general de la LUKOIL. ulterior am aflat ca nu este bine sa pun orice marca de motorina in masina, si mai ales de la LUKOIL.
ideea este ca deseori am pornit motorul rece la aproximativ - 20 grade celsius si nu am avut proleme niciodata. a luat-o din loc imediat.de ceva vreme am trecut pe rompetrol euro 4, si omv euro 5. masina merge ok. s-a mai discutat anterior de provenienta combustibilului OMV. o fosta prietena de-a mea lucreaza la Petromidia in Navodari si are acces la toate informatiile necesare. OMV este combustibil luat de la Petromidia. Oricum la toate statiile de benzina OMV unde am intrebat mi s-a raspuns ca au combustibilul luat de la PETROMIDIA. concluzionand dupa experientele proprii, consider ca daca se baga combustibil de calitate in masina, nu este necesar aditivul decat daca temperatura coboara pe la -30 grade celsius. pt ca pornirea masinii sa fie facila, trebuie si motorul si bateria sa fie ok. nu depinde doar de combustibil. daca toate conditiile astea se indeplinesc atunci e totul ok. -------------------- |
|
|
Dec 23 2005, 04:55 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
io ma gandesc ca pentru 500 lei de litru cat costa aditivarea suplimentara, ce sa mai, e chiar ieftin. si nu foloseste numai pentru temperaturi reduse, mai faciliteaza si arderile, tine injectoarele ceva mai curate, etc.
acuma depinde cat vrei sa tii masina. daca o dai peste 3-4 ani, da, nu prea se merita toata nebunia.. -------------------- |
|
|
Feb 10 2006, 11:09 AM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
MARE ATENTIE MARE!!
Revin dupa ce am aflat o chestie bomba, care ma afecteaza destul de rau: Mol Tempo Plus Euro Diesel este EURO 3!!!! nu euro 4... In prezent Mol-ii comercializeaza doar euro 3 si euro 5. Asa ca singura optiune pentru cei cu motoare diesel euro 4 si care vor sa cumpere de la Mol este gama Evo... nu de alta, da' n-as vrea sa aflu cat costa un catalizator... nu stiu care e treaba la benzina... oricum nu scrie nik pe site-ul lor... dar am sunat la hotline-ul lor si am intrebat. Lated edit: revin cu ultime impresii legate de motorina: Mol euro 3 face prea mult fum dar putin zgomot (zici ca-o sepie.. ); euro 5 fie are prea multi aditivi, fie e prea uscata motorina, ca are detonatii super nasoale dimineata (fata de euro 3) si porneste ceva mai greu, avansul pare un pic dat peste cap. abia astept sa termin rezervorul si sa o schimb. concluzie: mai bem lichide si de pe la altii. o sa revin cu impresii de la omv. -------------------- |
|
|
Feb 20 2006, 11:33 AM
Post
#31
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
am si eu o intrebare.
daca amestec motorina cu detergent de rufe, se poate intampla cumva sa iasa o solutie si mai usor inflamabila??? ar putea exista un pericol mare de explozie??? PS : nu sunt piroman, deci puteti sa-mi raspundeti cu incredere. -------------------- |
|
|
Feb 20 2006, 10:08 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(maryuskkk) concluzionand dupa experientele proprii, consider ca daca se baga combustibil de calitate in masina, nu este necesar aditivul decat daca temperatura coboara pe la -30 grade celsius. pt ca pornirea masinii sa fie facila, trebuie si motorul si bateria sa fie ok. nu depinde doar de combustibil. daca toate conditiile astea se indeplinesc atunci e totul ok.
E foarte corect ce ai spus,nu mai am de adaugat nimic...(nici macar aditiv) Am masinile cu Euro 3,motorina numai cu aditiv P3 de la Omv au vazut si nu am avut nici cea mai mica problema,nici in conditii vitrege de ger napraznic... -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 11:37 AM |