La ce temperatura folositi climatizarea? |
This topic is about La ce temperatura folositi climatizarea?, the author, Iulian HondaFan, wrote about: este relativ general. barbatii au metabolismul bazal mai ridicat ( adica arderi celulare mai ridicate in stare de repaos, deci mai multa caldura care ... To read more just scroll down
La ce temperatura folositi climatizarea? |
Aug 17 2005, 01:35 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Aug 17 2005, 01:43 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Eu n-am climatronic, asa ca eu cind e cald de obicei merg la cel mai rece cu ventilatorul la treapta a 2-a din 4, indreptate catre geamuri. Asa cum zicea cineva aici, se creaza o perdea de racoare care este mult mai eficienta decit daca dai mai rece/mai tare dar indreptat direct catre pasageri.
In general, (exceptind drumurile lungi, cind fac racoare cit imi place)incerc sa obtin o diferenta de temperatura cit mai mica, pentru ca altfel lesin cind ies din masina. -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Aug 18 2005, 02:56 PM
Post
#23
|
|
sofer Group: Membri Posts: 53 Joined: 10-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.149 |
Eu am climatic si il setez astfel:
Cand ma sui in masina, dupa ce a stat in soare ceva timp, dau pe recirculare, viteza maxima a ventilatorului si temperatura la 18. cand se face racoare in masina (cam in max. 5min.) reduc ventilatia la treapta a-3a si dupa alte 5 min. (cand deja incep sa dardai) pun selectorul de temperatura la 22 si e f. placut in masina. Seara, cand nu mai bate soarele si se lasa putina racoare il dau chiar si mai cald (nu stiu temperatura exacta ca n-am decat 18C la minim, 22C la mijloc si 26C la maxim.. ) undeva intre 22 si 26. -------------------- Skoda Octavia II - Ambiente 1,9TDI Blue Dynamic + ESP, alarma OEM, pack drumuri grele, 4 difuzoare suplimentare
|
|
|
Aug 18 2005, 08:58 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 618 Joined: 1-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.554 |
-------------------- |
|
|
Oct 6 2005, 12:03 PM
Post
#25
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 5-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.636 |
Salut. Am o nedumerire. Desi am AC, pot stabli o temperatura mai mare la gurile de aerisire si prin rotirea comutatorului de temperatura (ala cu care ne dam caldura iarna:D ) pe la jumate si, aerul racit se combina cu cel cald si da ceva mai .... intre rece si cald. Nu stiu cum sa mai zic. Asta e o varianta fata de cea folosita prin micsorarea turatiei ventilatorului. Adica aer f.rece, dar la turatie mica. La climatronic, cand se atinge o temperatura (de ex.+21 C), unii zic ca se opreste compresorul. Va indica voua asta la bord? Se stinge vre-un "beculetz"? Nu cumva va da si aer cald din caloriferul masinii si asa pastreaza temperatura setata? Daca se opreste compresorul e o treaba, la consum ma refer, dar daca ma tine la 21 de grade si compresorul merge non-stop apoiiii......mai degraba e bun AC ca eu il opresc, eu ii dau drumul, atunci cand nu am nevoie de el, si asa nici nu consuma si nici nu fortzez motorul. Voi ce stiti de faza asta ? Sunt sigur ca unii dintre voi au avut masini si cu AC si cu klimatronic. si cred ca stiu mai multe. Merci |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 12:13 PM |