Frana si acceleratie pe aceeasi pedala |
This topic is about Frana si acceleratie pe aceeasi pedala, the author, James Kilowatt, wrote about: Pentru unele doamne, ar putea avea un microfon si atunci cand zgomotul depaseste un anumit numar de decibeli sa franeze automat... probabil respectiva ... To read more just scroll down
Frana si acceleratie pe aceeasi pedala |
Sep 7 2004, 08:32 AM
Post
#21
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
|
|
|
Sep 7 2004, 02:09 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
bre, baietii din Galatzi... sotiile/prietenele voastre stiu ce misogini sunteti d-voastra?...
uite parerea mea... http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=18771#18771 |
|
|
Sep 8 2004, 12:21 AM
Post
#23
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
QUOTE(Gociu75) si sa fie adaptata si pentru domnitele care conduc cu pantofi cu toc de 10 cm. Eventual sa aiba o gaura prin care trece tocul, ca sa nu deranjeze la condus :scratch: :scratch:
Looooooool.... hai ca asta a fost tare faza :cheers: Intr-adevar, tocurile (mai mari de 5 cm) chiar ca ar fi o problema mare... :!: Marius-Iulian, e 100% true ce zici tu cu statistica aia la accidente (femei vs. barbati), dar pe de alta parte nu uita ca la volan din 30 de masini, una e femeie si 29 barbati, deci e si normal ca statistica sa fie asa....ar fi chiar culmea sa fie invers... :shock: Nu crezi?! La treaba cu cromozomul ala nu ma bag ca nu ma pricep, dar daca tu zici, asa o fi...... Hai ca ne mai auzim! Chipintach :blackeye: Hai pa ALEX |
|
|
Sep 8 2004, 12:41 AM
Post
#24
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
QUOTE(MR28673) Acum daca tot am inceput brainstormingul pe tema asta, cred ca ideea poate fi perfectionata. De exemplu, pedala de acceleratie poate reveni lent in pozitia de echilibru, odata lasata libera... sa spunem, intr-o secunda. Iar daca revine mai repede, deci cu alte cuvinte daca o fortam noi sa revina pentru ca apoi sa apasam frana sa se prinda un dispozitiv electronic ca vrem sa franam si sa inceapa franarea inainte de a trece de punctul de echilibru..... ar mai putea fi castigate poate cateva zecimi de secunda asa.....
plus ca poate pedala in sine sa aiba cursa foarte scurta, si sa conteze cat de tare apesi pe ea, nu pana unde o duci. Si sa fie reglabila pozitia ei asfel incat sa stai confortabil cu piciorul apasat pe ea.... Pai hai sa vedem: io zic ca tipul asta de pedala nu va mai putea fi lasata libera, ca n-ai unde sa pui piciorul.....pozitia initiala a piciorului va fi pe pedala in punctul neutru, deci daca nu vrei sa mai accelerezi, o aduci la pozitia initiala, dar piciorul ramane pe ea! Apoi chestia cu inceperea franarii inainte de a ajunge in pozitia de echilibru (inca de pe portiunea destinata accelerarii) se poate face (electronica poate face aproape orice azi), dar io zic ca nu-i o idee buna, fiindca s-ar complica prea mult treaba, iar de fapt ea trebuie sa fie cat mai simpla ca sa poata tot omu sa o foloseasca....parerea mea! Mai vorbim! Hai pa ALEX |
|
|
Sep 8 2004, 12:54 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
dar sunt de acord ca NOI baietii suntem soferi MAI BUNI ca altfel nu am mai fi baieti !... :evil: nu vreau sa intru in antropologie, dar asta este consecinta cromozomului Y si a selectiei naturale. inca inainte de nastere creierul baietilor are alt nivel de dezvoltare al anumitor zone decat cel al fetelor. in medie barbatii iau decizii si se implica in activitati mai riscante: razboaie, vanatoare, batai, accidente, fumat, abuz de alcool si droguri astea sunt toate chestii la care suntem statistic mult mai buni decat femeile... :scratch: dar suntem mai buni si la concentrare pe o anumita problema, mai buni ca apreciere/orientare spatiala si tridimensionala ( de aceea suntem mai buni la chestii tehnice). :occasion9: |
|
|
Sep 8 2004, 09:28 AM
Post
#26
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
mai usor cu offtopic-ul va rog, aici nu se discuta despre femei la volan.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Sep 8 2004, 09:33 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
[quote="Alexandru30535
Apoi chestia cu inceperea franarii inainte de a ajunge in pozitia de echilibru (inca de pe portiunea destinata accelerarii) se poate face (electronica poate face aproape orice azi), dar io zic ca nu-i o idee buna, fiindca s-ar complica prea mult treaba, iar de fapt ea trebuie sa fie cat mai simpla ca sa poata tot omu sa o foloseasca....parerea mea! Mai vorbim! Hai pa ALEX[/quote] Nu ma refer la o masina care sa franeze imediat ce incepe decelerarea, ci daca trecerea din pozitia de pe acceleratie spre cea de pe frana se face cu o viteza ce depaseste un anumit prag. Un fel de echivalent al EBD-ului de la frana clasica. Te-ar ajuta si intr-o situatie de urgenta, si la condusul foarte agresiv, de exemplu, franezi scurt si violent inainte de intrarea intr-un viraj, apoi accelerezi imediat, fara sa mai trebuiasa sa faci toata cursa prin punctul mort. Daca esti sofer calm si franezi si accelerezi elegant, atunci toate artificiile astea sa fie inactive. |
|
|
Sep 8 2004, 12:48 PM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 7-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.074 |
test
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 03:52 AM |