IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Detector radar si parbriz electric

This topic is about Detector radar si parbriz electric, the author, Mariustom, wrote about: În continuare, alte informaþii despre aparatele radar. Conform unui act emis de MAI-IGPR-DPR în data de 22.01.2007 cu titlul "PRECIZÃRI REFERITOARE LA ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Detector radar si parbriz electric
Mariustom
post Jun 2 2007, 08:07 AM
Post #41


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



În continuare, alte informaþii despre aparatele radar.

Conform unui act emis de MAI-IGPR-DPR în data de 22.01.2007 cu titlul "PRECIZÃRI REFERITOARE LA NOUA LEGISLAÞIE RUTIERÃ" în care se spune:
QUOTE
Atunci când traficul rutier este redus sau condiþiile meteorologice nu permit folosirea la parametri normali a sistemului, ori agentul operator executã alte activitãþi, se opreºte înregistrarea casetei video, despre aceasta menþionâdu-se în registrul de evidenþã a activitãþilor desfãºurate.

precum ºi a unui ordin intern emis de Direcþia Poliþiei Rutiere în care citez: " se stipuleaza clar ca pornirea si oprirea radarului se consemneaza in registrul de evidenta al activitatilor desfasurate si ca de regula radarul trebuie sa stea pornit cand sunt in actiune. "

poliþiºtii nu au voie sã foloseascã modul Instant ON.
ªi, atunci, cu ajutorul acelui întrerupãtor, cupleazã scurt antena în faþa celui care vine cu vitezã vizibil mai mare decât cea legalã, înregistrându-se pe aparat viteza realã.

În data de 27.07.2001 a fost aprobat modelul "Aparat pentru Controlul Vitezei de Circulatie a Autovehiculelor tip Radar Autovision Compact PYTHON II" de cãtre Biroul Român de Metrologie Legalã (BRML).
Adicã producãtorul a întocmit Aprobarea de Model, ce a fost aprobatã de BRML. În aceastã Aprobare de Model producatorul furnizeaza toata documentatia despre echip, caracteristici tehnice si constructive, scheme, etc, BRML putand cere sa pastreze la ei un exemplar din acel echipament.
Ei bine, în acea Aprobare de Model, nu apare acel întrerupãtor de veiozã.
Modificarea unui echipament de masurare prin care se schimba datele cuprinse in Aprobare de Model, scheme de functionare, module, functii, caracteristici tehnice, impune acordarea unei noi Aprobari de Model si a unei noi Verificari Initiale.
Pentru Phyton n-a mai fost emisa nici o alta Aprobare de Model din 2001 pana astazi, ceea ce inseamna ca butonul acela de veioza nu a fost omologat pe radarele Phyton, deci Politia se afla in ILEGALITATE.

Deci, pe scurt:
- Radarul vine cu un manual de utilizare aprobat prin Aprobarea de Model;
- Operatorul radar a efectuat un curs de operare radar conform Aprobarii de Model;
- In acel manual si in Aprobarea de Model nu exista acel buton de "veioza" descris !!!

Dacã aveþi posibilitatea, faceþi poze la maºina ce are instalat radarul, iar dacã vedeþi cã-s "veiozari", încercaþi sã faceþi pozã ºi la acel întrerupãtor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jun 5 2007, 11:32 PM
Post #42


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Mariustom, este foarte greu sa dovedesti ca politistul ti-a deschis radarul in fata (ce faci, pui 2 martori sa declare ca aveai detector de radar performant care ar fi semnalat prezenta radarului politiei de la mare distanta?) sau ca radarul are un buton ca la veioza (faci o poza repede cu tel. mobil si apoi o iei la sanatoasa? Ca sa nu mai zic ca pozele facute de tine nu pot fi probe in instanta.).
Dupa parerea mea, tot ce poti folosi in instanta, ulterior, sunt chestiile cu verificarea periodica metrologica a radarului, vremea nefavorabila (ploaie, ninsoare), pregatirea speciala a politistului si functia de autotestare a radarului.
Tu ce crezi?


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Jun 6 2007, 10:19 AM
Post #43


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



OK, hai sã o luãm punctual:
- dovedirea faptului cã þi-a aprins radarul în faþã constã în vizualizarea înregistrãrii unde se vede cã apariþia maºinii proprii este de foarte scurtã perioadã, înainte de determinarea vitezei, deci a fost oprit aparatul;
- fotografierea acelui buton (în cazul în care existã) poate fi probã în contestaþia depusã sau plângere contra agentului respectiv, la comandantul Poliþiei pentru abuz, dar nu constituie probã în cazul contestaþiei pv de contravenþie în instanþã (fapta dvs = depãºirea vitezei pe drumul respectiv este evidentã);
- de ce sã fugi dupã fotografierea butonului ? Este parte integrantã a maºinii de poliþie, care "deserveºte" cetãþeanul, fiind achiziþionat din banul public, deci al tuturor;
- Atenþie, pe vreme nefavorabilã (ploaie, ninsoare, etc) aparatele radar Python (cele cu tun tongue.gif) nu pot determina viteza realã ºi nu au voie sã le foloseascã.

Voi reveni ºi cu alte informaþii :wave:

arigato.gif ninja.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jun 6 2007, 10:44 PM
Post #44


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE(Mariustom)
OK, hai sã o luãm punctual:
- dovedirea faptului cã þi-a aprins radarul în faþã constã în vizualizarea înregistrãrii unde se vede cã apariþia maºinii proprii este de foarte scurtã perioadã, înainte de determinarea vitezei, deci a fost oprit aparatul


Deci in instanta politia trimite o inregistrare, nu o poza?
Mersi pt. raspunsuri, sunt foarte bine venite si te rog sa mai postezi noutati despre acest subiect. :wave:


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Aug 6 2007, 02:39 PM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Mariustom,

Vad ca esti foarte bine documentat despre modul de lucru al echipajelor de politie care utilizeaza aparate radar. Acum referitor la utilizarea modului instant si la contestarea in instanta: de ce fotografia mea nu poate fi luata in considerare, asta in cazul in care eu folosind un aparat foto cu teleobiectiv foarte puternic il fotografiez de la 2-3 km (exagerez) in ilegalitate?
Acum hai sa vorbim pe exemplu concret al pozelor postate de mine si de modul corect de lucru al domnilor "militieni", vis-a-vis de cazul respectiv. Bun, colegul meu a gresit ca a mers cu viteza mai mare, dar detectorul in speta era un beltronics 955, care conform producatorului are o raza minima de detectie de 1850 metri. Soseaua in cauza are un aliniament cu 4 benzi de circa 4,5 km pe teren plat; domnii respectivi erau amplasati la piciorul unui pod de trecere la nivel, deci deasupra nivelului soselei. Nu mai erau alte masini pe acolo, exceptia unui biciclist care nu avea ce sa caute pe un european, care culmea nu a primit nici o amenda (unde este egalitatea in fata legii, ca ambele persoane au incalcat legea; pe unul l-a amendat iar pe altul nu).
Cum se face ca in momentul in care detectorul a avertizat, un "militian" deja "zbura" pe usa cu bastonul in mana semnalizand oprirea. cand ne-am oprit,"militianul" era deja langa usa noastra.
Colegul meu a uitat sa mentioneze la obiectii pe procesul verbal chestia despre detector... :evil:
Ca sa inchei: pe toata durata cat a durat scrierea procesului verbal, detectorul a ramas in aceeeasi stare "Highway" adica nici un semnal radar pe o raza de cel putin 1850 m, in timp ce masina era la 25 m de noi. Cum ramane cu normele alea interne de utilizare? blink.gif
Referior la modul de tratament egal in fata legii, mi se pare ca organele statului roman sunt campioane la pierdut procese pe tema asta la CEDO.
biggrin.gif
Intradevar, sa mergi peste limita legala nu e corect, dar nici sa lasi pe un drum european carute, biciclisti, cum am vazut de multe ori ca se intampla, chiar sub nasul "militienilor" de la circulatie.
Eu ce trebuie sa fac in schimb? Sa le fac poze cu "abaterea" de lipsa de actiune si sa le trimit la minister? Poate asa scap naibii de "militienii" din politia romana, serviciul circulatie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Aug 6 2007, 03:18 PM
Post #46


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Bogdan, am cãzut de acord cã atât colegul tãu cât ºi alþii, a/au greºit.
ªi, probabil, fapta în sine este doveditã printr-o înregistrare cu aparat radar.
Problema care se pune este modul de determinare a vitezei.
Adicã, acel aparat radar trebuie sã funcþioneze continuu, nu doar la "pleznealã". Orice intervenþie asupra lui (introducerea în schemã a unui întrerupãtor, punerea unui "capac" peste tun, orientarea tunului în altã direcþie, etc) precum ºi poziþionarea dupã diverse obstacole, pot fi cauze care influenþeazã acurateþea "citirii" vitezei.
Pe aceastã direcþie trebuie mers.
Din descrierea ta, cred cã acele "organe" erau veiozari.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Aug 6 2007, 04:20 PM
Post #47


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Ma gandesc la aspectul legat de certificarea metrologica a aparatului. Poti cere in instanta o reverificare, aducand ca motivatie preventa "veiozei". biggrin.gif Inteleg ca aparatul nu poate trece verificarea cu intrerupatorul ala pe fir, asa ca prin deductie logica inregistrarea vitezei e ilegala si nu poate fi adusa ca proba la o contestatie. Presupun ca Institutul de Metrologie sigileaza intr-un fel aparatul dupa verificare, asa ca daca poti taia firul pentru a-i monta intrerupatorul, inlocuirea acestuia pentru a "trece" de contestare e imposibila. Partea rea e ca trebuie sa treci printr-un proces cu Politia, altfel nu cred sa rezolvi problema.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Aug 6 2007, 05:11 PM
Post #48


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



Am si eu o nelamurire. E cam off-topic, dar are legatura cu radarul biggrin.gif Sa presupunem ca ma prinde radarul si imi vine acasa instiintarea ca am o scrisoare. Eu, banuind despre ce e vorba, nu ma duc la posta sa semnez de primire... Daca reusesc sa fentez scrisoarea 6 luni, mai pot fi amendat/penalizat?


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Aug 6 2007, 05:19 PM
Post #49


Pãcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Din câte ºtiu, dar nu bag mâna-n foc biggrin.gif, dacã nu ridici/achiþi pv de contravenþie cu amenda de rigoare, acea sumã se cumuleazã cu impozitul anual blush.gif

Repet, nu sunt sigur, doar din ... bârfe (adicã nu ºtiu nimic oficial blink.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Aug 6 2007, 05:26 PM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



Da, si eu stiam tot cam asa, ca se adauga la impozit...

Dar... chestia e ca daca te prinde radarul si politia nu te opreste sa-ti dea amenda etc., iti trimite o scrisorica acasa si te pune sa te prezinti la politie sa declari cine a condus masina in data de..., la ora..., in zona.... Pentru ca se poate sa conduca mai multi aceeasi masina, nu poate fi amendat proprietarul "by default". Si asta e intrebarea: ce se intampla daca nu iti parvine acea instiintare?


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Aug 21 2007, 11:02 AM
Post #51


specialist
******

Group: Membri
Posts: 722
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



Baieti, cum, ne-cum, luati-va detectoare de radar, pentru ca:

"O armata de politisti, la vanatoare de vitezomani.

Ei vor fi ajutati de alte cateva zeci de echipaje ale Politiei Rutiere si Rurale, in incercarea de a-i opri pe soferii obisnuiti sa calce peste limita pedala de acceleratie.

„Este cea mai ampla actiune a Politiei Rutiere organizata pana acum. Vom folosi la capacitate maxima toate aparatele radar din dotare, iar la oprirea si sanctionarea vitezomanilor vom fi ajutati si de colegii nostri de la posturile de politie traversate de cele mai periculoase drumuri din punctul de vedere al vitezei excesive.

Este vorba atat despre acele tronsoane de drum pe care, in ultima perioada, vitezomanii au produs accidente grave, cat si de zonele in care soferii sunt tentati sa calce peste limita pedala de acceleratie”, au precizat, ieri, reprezentantii Directiei Politiei Rutiere.

Filtre si capcane pentru soferi

Astfel, in toate zonele periculoase din tara, dar si pe artere importante din Capitala, politistii vor astepta ca vitezomanii sa le cada in plasa.

„Spre exemplu, la kilometrul 20 al DN 1 se va instala un politist in civil, intr-o masina neinscriptionata, dotata cu radar.

El va comunica prin statie echipajelor de politie aflate la kilometrul 70 toate masinile care circula cu o viteza mai mare decat cea legala. Acolo, vitezomanii vor fi opriti si sanctionati”, au explicat politistii.

Pe langa sanctiuni, soferii vor primi si un pliant prin care oamenii legii isi promoveaza actiunea. „Este un fel de proces-verbal prin care li se atrage atentia ca viteza excesiva este prin-cipala cauza a producerii de accidente rutiere grave.

Li se reamintesc sanctiunile pe care le pot primi pentru exces de viteza, dar si limitele maxime de viteza: 50 km/ora in localitati, 130 km/ora pe autostrazi, 100 km/ora pe drumurile expres sau pe cele nationale europene”, sustin reprezentantii DPR.

Potrivit acestora, zone de risc in privinta accidentelor cauzate de viteza excesiva exista pe toate drumurile nationale.

Soselele cele mai periculoase sunt considerate insa DN 1 (E 60) Bucuresti - Brasov - Oradea (unde in primele sapte luni ale acestui an s-au produs 234 de accidente grave, soldate cu 57 de morti si 96 de raniti grav);

DN 2 (E 85) Bucuresti - Urziceni - Buzau - Focsani - Suceava (190 de accidente, 45 de morti, 51 de raniti grav); DN 6 (E 70) Bucuresti - Alexandria - Timisoara (182 de accidente, 43 de morti, 52 de raniti grav); DN 7 (E 81) Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Arad (191 de accidente, 45 de morti, 93 de raniti grav).

Integral in Evz, Raluca Dan, 21 aug 2007


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Aug 23 2007, 05:51 PM
Post #52


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



I-am vazut pe acesti vasnici aparatori ai legii stand la vanatoare, culmea, saptamana trecuta, pe A2 - autostrada soarelui, pe o ploaie torentiala nebuna, cand tot ce vedeai in fata era norul de apa imprastiat de masina din fata, iar luminile de ceata si avarie abia se zareau de la cativa metri. Si domnii ce faceau, stateau la vanatoare ca nu cumva cineva sa nu depaseasca viteza legala, in conditiile in care toti mergeau cu 70 - 80 km/h. Sau luau viteza apei de ploaie? :scratchchin:
Asta in loc sa semnalizeze sau alte chestii mai utile menite sa reduca probabilitatea accidentelor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xanaxer
post May 13 2024, 07:29 AM
Post #53


specialist
******

Group: Membri
Posts: 8.819
Joined: 22-November 23
Member No.: 153.156



Fron295.6CHAPBettТремЧумаавтоÐикомаршCredКузнÐШебСереDancГермРоÑÑAutoпамÑрозоКоÑÑElecхороVIIIЛавржанр
ШахиsympротнFranÑтатфранЗубоЕфреFamiÐовинеблКульПапеВалеМухиJohaГалуМечкOrigÐœÑттавтоавтоБаннпатрStep
КозлШефоТагаЧашиElegМакÑBarrЯковУдачКузоСкриMiguгазекухнГорыСороСидоСтюаБродотдеfamaJudiарбирепрТюри
докудругМизуСаваБеркVirgповеWillMoonWillZutoпо-нГринМарлGoin(187СодеZoneIppeчитаСуÑлZoneLeviСлепЛени
рабоСоÑнZoneвитаJohnÐлехТатьZoneЕгорMickZoneZoneZoneOtakÐлевкругÑтекÐикоAudiхороЛазеSamsSpirDesiупак
VadibestLoveCrocChicГлузРомаWoodARAGрельдворучилtracHaneUnisмуартемаBillWarhпаззwwwnредаЧабаÑобрPhil
WinxпеÑеRoyaЛитРИÑпоРомаКениSideтрудЧернWillHushЛитРJoseÑтихприÑГальGeorКожиУвачСокоJameMikhBeau(192
ApopБидеBrucMusiБашаWhenRobeДенивозрHereПарыМороПлотавтоВавиЛугоГавриздаFranбокÑДаниГолоМетаМакд82x1
обраLaurавтоСониСтарAudiAudiAudiHenrРаÑкмалыСодеPianKumaнароРадиÐргиконтVictиÑпоtuchkasПетрПрок


друз296.6CHAPBettЛиньЛакиЯковдругдепуРакуКареКоÑÑ‚tapaLineTimtElseHereГарчпредБореуволколлМихаÐмирнвжа
ПушкLoriTakeExceXVIIГуÑепортМухеGoldÐнтюSpikВиноÐÑ€ÑлУченобраархиЛинкоконDiscСодеЕГМаЭпелÐевететрРааб
КолданглУкраMaryRobaСвалCircоргаСочиXVIIФурмLaurRichМогиЗлобПетрHakaиллюÑтроВМЖиВитмГейдСодеБаалБоро
KoffраньКозкКвÑтматеFrid1950BeatMargЛермSecrпонеСемаБориHardПетеучаÑZoneвузооктÑЧичкZoneИльÑГолдСтар
КокоФишеZoneздорВелаJackDaviZoneжурнFredZoneZoneZoneРенеÑтра1962позоукраAudiBruyAngeSamsDreaGullDani
VadiBookупакSQuiAdriЛукьСереWoodARAGПатиордеÑпилrockТурцÐртиÑзыктемаRobeWarhпаззWindTeLLWind`ЮгеBrau
брюкШевчRoyaXXIIЛитРAidaVoyeTowaЖильRoomСпивБакиÐудиПронМатаПервXVIIEsaiТеплЗагоForeоконтелеГалкGilb
ТрухЛЕÐКÐхмеPantудовOdetТолмSaveБогатворХаббЗайцКнижЕвдоCandÐлеквыруСтепунивДавиÐекрЛемтErneChriЦент
МордColiХакиавтозадаAudiAudiAudiDaviкнигТопоTarcWilhДубрпредпоÑÑ‚ÑлушÑоглThomавтоtuchkasЧичеПрок
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 03:08 AM