IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Pareri despre LOGAN (discutii aprinse???!!!)

This topic is about Pareri despre LOGAN (discutii aprinse???!!!), the author, Florin Ristei, wrote about: Va invit sa discutati liber despre ceea ce credeti despre noul LOGAN. Parerile celor care au achizitionat deja masina si care au primit-o ma interesea ... To read more just scroll down

> Pareri despre LOGAN (discutii aprinse???!!!)
Florin Ristei
post Oct 1 2004, 06:15 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 250
Joined: 25-August 03
From: Galati
Member No.: 15.438



Va invit sa discutati liber despre ceea ce credeti despre noul LOGAN. Parerile celor care au achizitionat deja masina si care au primit-o ma intereseaza cel mai mult. Mie o sa-mi vina un LOGAN Ambition 1.6 in decembrie, si vreau sa stiu mai multe de la cei care deja o folosesc. Asa ca va rog sa-mi spuneti detaliat ce va place si ce nu. Astept raspunsurile voastre.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
7 Pages V  « < 4 5 6 7 >  
Start new topic
Replies (100 - 119)
eddie
post Apr 9 2005, 07:03 PM
Post #101


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Pai eu nu am numai un Clio,ala e numai masina de oras,masina de familie e un Opel Zafira,deci....nu poti sa stii cu ce compar eu....LOGAN...


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin30581
post Apr 9 2005, 08:33 PM
Post #102


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 9-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 30.574



al naibii Logan, ce mar al discordiei a ajuns ! cel mai mare si mai prost la clasa lui, dar si cel mai ieftin, are tot ce-si doreste amarasteanul: portbagaj mare pentru cartofi, aer conditionat, garantie 3 ani, pacat ca motorul ala de la Renault nu se preteaza la reparatii pe marginea drumului. Cand ii mai auzi pe cate unii ca-l baga la tunning .........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Apr 9 2005, 08:51 PM
Post #103


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



QUOTE(Sergiu38951)
QUOTE(eddie33)
Sunt unii oameni care sunt facuti sa se contrazica.Pai daca ai o prietena fie ea blonda sau bruneta cu curu mare,prost imbracata,nespalata,dar fardata si iesi cu ea in lume,acum te si lauzi cu ea?Dar sa o compari cu o femeie frumoasa sau cu un manechin...... chestie de gust,nu ?


Aaaa, si tu vrei sa spui ca dragul de Clio este manechinul? :angel: Think again my friend! LOOOL blink.gif

Nu, Clio poate fi doar o femeie frumoasa,nu un manechin !


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai38772
post Apr 10 2005, 07:35 PM
Post #104


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.765



daca Lila este o femeie frumoasa , atunci si Clio este la fel
Era si vorba aia : degustibus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Apr 11 2005, 05:30 PM
Post #105


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Deocamdata Logan-ul are pretul cel mai mic.Asta e un mare semn de intrebare....La pretul ala,tot ce se monteaza pe el,nu poate fi ceva comparativ calitativ cu dotarile unei masini mai scumpe,pretul reflecta mult mai multe.....Si nici nu merita sa se puna super-dotari pe o masina asa ieftina.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai38772
post Apr 11 2005, 06:22 PM
Post #106


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.765



Nu stiu cum castigi tu bani,dar Loganul full costa 8.200 de euro .Astia sunt bani .Este intr-adevar mai putin decat 13.000 - 15.000 euro cat costa o masina buna ,dar sunt bani.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Apr 11 2005, 06:36 PM
Post #107


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Sunt interesante discutiile voastre biggrin.gif :bash:

Eu cred ca logan si clio se adreseaza la categori diferite de clienti asa ca discutiile voastre nu au sens.
Clio este o masina in special pt occident (deci oamnilor cu pretentii mai mari) adresandu-se strict deplasarilor prin oras, cu un design frumusel (parerea mea) iar loganul este facut pt o categorie de oameni care nu-si pot permite o masina de concediu si una pt servici.

Asta nu inseamna ca loganu este o masina rea, din contra, din ce-am vazut eu masina se dovedeste destul de fiabila (cel putin pana acum), costuri de intretinere reduse si una peste alta mie masina nu mi se pare urata...

Asa ce eu cred ca ar trebui sa cadeti la pace :inlove:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 11 2005, 08:07 PM
Post #108


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



corect, cristi...

problema e ca mie mi se pare ca Mihai e convins ca masina lui e mai buna decat Clio, Accent, kalos, etc... ceea ce e chestionabil...

8200euro nu e putin pt. ce tehnologie se ofera... un Accent echipat mai bine cu motor, directie si suspensii mai bune costa aici 11500$ + 0-10% taxe. loganul nu e dat de pomana... masina e ieftina pt. ca fiecare componenta e ieftina si pt. ca se asambleaza cu surubelnita si cheia de muncitori a caror munca e prost platita... pt. ca traiesc intr-o tara falita si nu pot gasi alte slujbe mai bune... asta e adevarul trist.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai38772
post Apr 11 2005, 08:29 PM
Post #109


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.765



Parerea mea este ca , in ceea ce priveste targetul Clio ,acesta este urmatorul : femei nemaritate peste 40-50 de ani sau copii care li s-a stricat tricicleta,sau in cel mai bun caz ,bicicleta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Apr 11 2005, 08:33 PM
Post #110


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
pt. ca traiesc intr-o tara falita si nu pot gasi alte slujbe mai bune... asta e adevarul trist.


Nici nu ai idee ce mult te invidiez... :samui: :cry:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tiberiu43897
post Apr 11 2005, 08:35 PM
Post #111


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 3-April 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 43.890



QUOTE(LOVIN29905)
Mai da de arcurile de la porbagaj ce ziceti? Sunt criminale, m-au distrat teribil.
Si puneti-mi si mie, m-am tot uitat la un logan care avea si geamuri elecrice si pe spate, dar butoanele zau daca le-am gasit, le-am gasit numai cele pentru fata.


Si Opel Astra Clasic II versiunea in 4 usi are aceleasi arcuri la portbagaj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 11 2005, 08:42 PM
Post #112


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



nu prea ai de ce... emigrarea are si ea costul ei... sunt mai multi bani, e mai curat si mediul mai aseptic dar nu sunt altele... apoi falimentul tarii te urmareste peste tot intr-o forma sau alta...

dar e off-topic... Logan este cumva oglinda Romaniei si e departe de afi perfect dar e un pas inainte. imi pare nespus de rau ca Renault nu face cu Dacia ceea ce VW a facut cu Skoda...

cand am citit ca Renault a hotarat ca mana de lucru in Romania e asa de ieftina ca nu merita sa foloseasca roboti pt. asamblarea Loganului... am inteles despre ce e vorba. profiturile vor merge la Paris... iar romanii vor fi fericiti ca au ceva mai bun decat Dacia 1300...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Apr 11 2005, 09:00 PM
Post #113


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
imi pare nespus de rau ca Renault nu face cu Dacia ceea ce VW a facut cu Skoda...


Eu cred ca asa o sa se intample. Nici skoda nu a a inceput cu octavia...iti mai amintesti felicia?
Daca ar fi sa compari inceputurile eu cred ca dacia sta mai bine...

Chear daca renault ar fi scos o masina mai scumpa cine crezi ca ar fi cumparat-o?
Imagineaza-ti ca loganul ar fi fost un fel de octavia si ar fi costat la fel tu ce ai fi ales octavia sau dacia?

Raspunsul vine de la sine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Apr 12 2005, 05:23 PM
Post #114


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



QUOTE(mihai38772)
Parerea mea este ca , in ceea ce priveste targetul Clio ,acesta este urmatorul : femei nemaritate peste 40-50 de ani sau copii care li s-a stricat tricicleta,sau in cel mai bun caz ,bicicleta

Iar Loganul este pentru cei ce viseaza o masina mai buna decat ce si-au permis o viata intreaga,respectiv de la Dacia in jos....


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 12 2005, 06:00 PM
Post #115


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(cristi36176)
Eu cred ca asa o sa se intample. Nici skoda nu a a inceput cu octavia...iti mai amintesti felicia?
Daca ar fi sa compari inceputurile eu cred ca dacia sta mai bine...


aici da-mi voie sa nu fiu de acord. Renault a preluat Dacia din 1999... primul produs nou abia a aparut in 2004 ( solenza e practic o supernova)si e un mare compromis dpdv al calitatii...

Skoda ( dupa wikipedia):

The turning point came in 1987 with the Favorit model. The Favorit's appearance was designed by Italian design company Bertone and, with some motor technology licensed from western European companies, ©koda engineers succeeded in designing a car comparable to western production. The technological gap was still there, but began closing rapidly. While still the target of jokes in the West, the Favorits were very popular in Czechoslovakia and other Eastern Bloc countries.

The Velvet Revolution brought great changes to both the politics and economy of Czechoslovakia, and most industries were subject to privatization. In the case of ©koda automobile the government decided to bring in a strong foreign partner. VAG was chosen in 1990 and on 16 April 1991 ©koda become the fourth brand of VAG. The example of other Eastern-Bloc automobile manufacturers such as Lada-AutoVAZ and Zastava, and of ©koda works, once ©koda auto parent company, prove this was the right decision. (Privatization to a major German company was somewhat controversial at the time the decision was made.)

Backed by VW knowhow and investments the design—both style and engineering—has improved greatly. The 1996 model Felicia was still based on the floorplan of the Favorit, but quality made huge improvements and in the Czech Republic the car was popular as it was good value for money. The subsequent models Octavia and Fabia finally made their way to the demanding EU markets. They are built on common VAG floorpans, e.g. Octavia on the Golf floorplan and therefore directly related to the VW Golf, Audi A3 and SEAT León. Possibly the next challenge for ©koda was to maintain some independence of the parent Volkswagen group.

sa nu mai mentionam cand au facut cehii privatizarea si cand noi...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Apr 12 2005, 06:02 PM
Post #116


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Marius, SuperNova a fost primul model facut de Renault la Dacia - cutie si motor renault. Nova a fost facuta de dacia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 12 2005, 06:15 PM
Post #117


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



din cate stiu Supernova e o Nova cu motor si transmisie Renault deci nu stiu daca aia e o mare infuzie de know-how Renault in Dacia. f. bine Dacia putea cumpara pe spezele ei acele componente de la Renault.

cata tehnologie Renault e pe Solenza mai mult decat pe Supernova? nu stiu amanunte dar nu pare sa fi fost o groaza. stie cineva?

Logan e primul produs Dacia cu origine Renault puternica in ultimii 35 de ani...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Apr 12 2005, 06:25 PM
Post #118


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Au mai fost ceva modificari la SN fata de nova. Pe Nova nu mergea nimic bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Apr 12 2005, 06:57 PM
Post #119


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Logan-ul e prima masina Dacia pe care Renault are curajul sa-si puna sigla (by Renault),asta e cu bataie mai lunga.....face bine la vanzari.Cand a fost conceputa,a fost conceputa ca o Solenza modificata calitativ la interior si putin la caroserie.Cel putin asa se auzise,ca macar asta sa faca francezii pentru romanii cu lipsa de inspiratie si neputinciosi ! Ceea ce a iesit,vedem cu toti....


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai38772
post Apr 12 2005, 07:07 PM
Post #120


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 18-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 38.765



QUOTE(eddie33)
Iar Loganul este pentru cei ce viseaza o masina mai buna decat ce si-au permis o viata intreaga,respectiv de la Dacia in jos....


daca viata ta s-a terminat la 26 de ani atunci ai perfecta dreptate
si oricum Matiz e peste Dacia,asa ca mai incearca
asta in cazul in care castigi singur banii si nu ii ai de la taticu sau mamica
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th May 2024 - 02:42 PM