IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Achizitie masini din SUA

This topic is about Achizitie masini din SUA, the author, HalbaSus, wrote about: Nici 300 sau 400 de cp nu sunt foarte periculosi pe o masina de genul ala... singura problema e ca nu sunt asa fun ca pe un sedan/compacta/roadster/wh ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Achizitie masini din SUA, Subaru
HalbaSus
post Mar 4 2010, 06:44 PM
Post #41


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Nici 300 sau 400 de cp nu sunt foarte periculosi pe o masina de genul ala... singura problema e ca nu sunt asa "fun" ca pe un sedan/compacta/roadster/whatever... Dar daca ai nevoie de garda la sol si vrei mai multa putere, go for it !


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 4 2010, 07:41 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Mircea, acum nu "m-ar incurca"(o perioada de timp) pana cand vand cealalta. Ar fi bine sa nu regret din urma.
Ce stage si cate si ce tip de lsd vom vedea. Poate la nivelul 4 trebuie 4 vaporizatoare. teehee.gif
Bi-fuel fara discutii, probabil JTG. yup.gif

Halba, ma bucur ca ma sustii cu CP. Pe sosea, dar mai ales pe circuit sigur ca nu va fi la fel de fun ca o masina cu garda la sol <15cm. Dar la noi in zona nu ducem lipsa de zapada si sosele alunecoase.
Alte zone unde sigur e mult mai fun: drive.gif
http://video.google.com/videoplay?docid=-7...back&hl=ro#


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 4 2010, 11:48 PM
Post #43


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (pista @ Mar 4 2010, 06:17 PM) *
Vroiam sa aflu parerea voastra cum priviti aceasta problema.Referitor la cei care spun ca 243CP pentru OBK cu 20 cm garda la sol sunt multi si periculosi: daca 230CP nu sunt multi pentru Forester de ce sunt multi pentru OBK ?


Nu am remarcat sa fi spus cineva ca e periculos. Eu am spus si repet ca cine simte nevoia de aceasta putere si e gata sa isi asume costurile si riscurile se poate gandi si probabil isi permite doua masini dedicate.

Ca si cu pneurile de iarna/vara eu consider ca e si mai eficient.

Argumentul tau solid nu e tehnic, este ca vrei sa mergi oriunde si oricand cu aceeasi masina care sa aiba si 250 de cai si garda la sol ca sa ajungi in varful muntelui. Alt argument ar fi ca vrei Subaru neaparat si ca Legacy GT pret de lista e cam ciudat.

Un argument contra se refera la ofertele actuale, care inca mai apar. Si in 2010 am vazut masini japoneze cu tractiune integrala si peste 220 CP intre 22-27000 Euro. Probabil pentru tine era portbagajul prea mic sau garda la sol insuficienta. Adevarul e ca e greu sa le ai pe toate intr-o singura masina.

This post has been edited by GLC120: Mar 4 2010, 11:51 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 5 2010, 10:15 AM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Nimeni nu a spus ca ar fi periculos. S-a spus:" Senzatiile foarte foarte tari si nevoia de 250CP nu prea se pupa cu o masina inalta si 20cm garda la sol. Pentru depasiri la 80-100km/h e cam excentrica o masina din US cu foarte multe costuri greu de estimat (TVA, omologare, inmatriculare, piese, service....)." E ma multumesc cu senzatii tari, nu e nevoie de foarte foarte tari iar 250CP pot convietui bine cu garda la sol de 20cm dupa mine. Nu o consider excentrica.
Cine a vorbit despre detinerea a doua masini dedicate ?

Argumentul meu solid e tehnica solida Subaru cu 243CP pe OBK. Legacy GT nu are garda la sol 20cm.

Ce masini japoneze ai vazut cu tractiune integrala si peste 220 CP intre 22-27000 Euro comparabile cu OBK 2.5XT ? Mai e si diferenta de 8-13000 Euro, chiar daca XT e SH.
OBK XT Limited are cam ce doresc intr-o singura masina. E si automata(imbatranesc).


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 5 2010, 11:58 AM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Pista eu nu am zis si nu am sugerat ca e ceva periculos aici. Tu ai presupus asta.

De doua masini dedicate eu am vorbit. Mi se pare mai logic.

Pentru a depasi "adrenalinic" la 80-100km/h pe soselele patriei exista multe variante nu cred ca trebuie sa ne ducem in America.

Daca faptul ca o masina din 2005 e mai ieftina decat una noua e un argument atunci eu nu te pot contrazice unsure.gif

Ultima oferta: 240 CP automata 6 trepte, integrala cu dif activ, 7 secunde, multe optiuni dar nu lux. 25000 cu TVA. Nici nu e greu de ghicit masina. Poate o iei si faci un body lifting! unsure.gif



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 5 2010, 01:20 PM
Post #46


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Mitsubishi Lancer Ralliart... ai uitat sa spui ca are motor de 2.0 (taxe si impozite decente). E o oferta atat de buna incat toata lumea ar trebui sa aiba asa ceva... cel putin pe hartie (ma rog monitor) e fabuloasa... unde mai pui ca arata si foarte bine...

Pe de alta parte nu are garda la sol de peste 20 de cm, si nu e subaru.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 5 2010, 02:12 PM
Post #47


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Dar un supercharger electric de ce nu este luat in considerare pentru adaugarea de puteri nebanuite aproape de sau chiar mult peste cei 165 din fabrica ? Acum un an era o asa optiune viabila...

Rotrex | Raptor



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 5 2010, 02:31 PM
Post #48


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



motor Subaru turbo + LPG = money pit extraodinaire

Bineinteles, cred ca totul este posibil. Inclusiv solutia tehnica propusa aici. Am asa...o vaga parere ca implementarea ei va fi si extraordinar de scumpa...si nu va da rezultate...si va scadea si fiabilitatea.

Sint curios cite WRX sau STI bi-fuel sint in Europa ? Ca este doar acelasi motor ? Am sa verific aici peste citeva zile poate cineva a furnizat raspunsul...complet cu poze si cu costurile finale.



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Mar 5 2010, 02:41 PM
Post #49


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



QUOTE (HalbaSus @ Mar 5 2010, 01:20 PM) *
Mitsubishi Lancer Ralliart... ai uitat sa spui ca are motor de 2.0 (taxe si impozite decente). E o oferta atat de buna incat toata lumea ar trebui sa aiba asa ceva... cel putin pe hartie (ma rog monitor) e fabuloasa... unde mai pui ca arata si foarte bine...

Pe de alta parte nu are garda la sol de peste 20 de cm, si nu e subaru.



da da, aprob! Sper totusi sa nu se vanda asa bine pana peste 1-1,5 ani cand imi voi lua eu asa ceva, ca sa nu fie foarte multe pe strada biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Mar 5 2010, 02:58 PM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



http://www.autogasyorkshire.co.uk/lpg-impreza-wrx-sti.php
http://www.lpgforcars.co.uk/LPG_Conversion.htm#
etc.etc.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/127411.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/307126.html
...

motor Subaru turbo + LPG = money pit extraodinaire

Bineinteles, cred ca totul este posibil. Inclusiv solutia tehnica propusa aici. Am asa...o vaga parere ca implementarea ei va fi si extraordinar de scumpa...si nu va da rezultate...si va scadea si fiabilitatea.

Sint curios cite WRX sau STI bi-fuel sint in Europa ? Ca este doar acelasi motor ? Am sa verific aici peste citeva zile poate cineva a furnizat raspunsul...complet cu poze si cu costurile finale.


ai cateva exemple mai sus (unul are peste 120k km chiar). Adevarul e ca GPL-ul e blamat. Dar eu ma simt bine cand fac plinul cu 100ron si merg 400-450km. Si masina la fel. Cel putin pana acum, fara sughituri.

"Ardere uscata" banned.gif "Explozie seaca" banned.gif "Bomba in portbagaj"... cateva din mituri "busted".


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 5 2010, 11:14 PM
Post #51


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(GLC120 @ Mar 5 2010, 09:58 AM) *
Pista eu nu am zis si nu am sugerat ca e ceva periculos aici. Tu ai presupus asta.

De doua masini dedicate eu am vorbit. Mi se pare mai logic.

Pentru a depasi "adrenalinic" la 80-100km/h pe soselele patriei exista multe variante nu cred ca trebuie sa ne ducem in America.

Daca faptul ca o masina din 2005 e mai ieftina decat una noua e un argument atunci eu nu te pot contrazice unsure.gif

Ultima oferta: 240 CP automata 6 trepte, integrala cu dif activ, 7 secunde, multe optiuni dar nu lux. 25000 cu TVA. Nici nu e greu de ghicit masina. Poate o iei si faci un body lifting! unsure.gif

Nu am presupus asta . Citeste te rog atent postul #36.

Intr-adevar doua masini dedicate pare mai logic. Dar sunt doua masini si nu una.

Pe ruta Deva-Arad la 80-100km/h nu prea exista depasire. Camioanele circula frecvent cu >100km/h. Inclusiv cei 180CP/410Nm pareau putini in cateva situatii.

Nu toti au bani sa cumpere OBK 2.5XT nou sau echivalent. 6 masini SH am adus din Germania vs. 3 masini noi cumparate(dintre care OBK tot din Germania)

Referitor la oferta: prefer sa discutam pe topicul adecvat.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 02:43 PM