Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Achizitie masini din SUA
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
Pages: 1, 2
Zetics
Mda, am un coleg care se agita tare de tot sa isi ia din State un OBK 2.5XT... sper sa reuseasca.
G e o r g e
QUOTE (Zetics @ Feb 20 2009, 01:44 PM) *
Mda, am un coleg care se agita tare de tot sa isi ia din State un OBK 2.5XT... sper sa reuseasca.

ii tin pumnii ... eu am vrut un legy 2.5gt ... dar greu cu servisarea , greu cu piesele ... multa bataie de cap pt garantie sad.gif
pista
CITAT(G e o r g e @ Feb 20 2009, 09:49 AM) *
... eu am vrut un legy 2.5gt ... dar greu cu servisarea , greu cu piesele ... multa bataie de cap pt garantie sad.gif

Ce probleme suplimentare sunt cu service-ul ? ECU diferit ? Ce alte piese cad si nu se gasesc in Europa ?
Spune mai mult in legatura cu garantia. Eu asa am auzit ca nu ai garantia pentru cele din SUA. E adevarat ?
G e o r g e
QUOTE (pista @ Feb 20 2009, 02:12 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 20 2009, 09:49 AM) *
... eu am vrut un legy 2.5gt ... dar greu cu servisarea , greu cu piesele ... multa bataie de cap pt garantie sad.gif

Ce probleme suplimentare sunt cu service-ul ? ECU diferit ? Ce alte piese cad si nu se gasesc in Europa ?
Spune mai mult in legatura cu garantia. Eu asa am auzit ca nu ai garantia pentru cele din SUA. E adevarat ?

nu ai garantie pentru cele de sua daac le iei pe barba ta .
prea multe lucruri diferite . toate reperele au alte coduri de reper fata de EU.
trebuie sa faci omologare individuala spre ex , si multe batai de cap.
GLC120
Pista, iar raspunzi la provocari sau mi se pare mie? Ce legatura are 2.5gt fabricat in America cu OBK Diesel?

Si cine isi inchipuie ca din America iese acelasi produs ca din Japonia, sa nu se mai mire de usi/chedere si alte mici probleme.

Singurul avantaj acolo este raportul pret/putere. Restul cam varza.
pista
CITAT(GLC120 @ Feb 20 2009, 10:17 AM) *
Pista, iar raspunzi la provocari sau mi se pare mie? Ce legatura are 2.5gt fabricat in America cu OBK Diesel?


Legatura gasesti inclusiv in pagina precedenta.
Modul de achizitionare a OBK 2.5XT nu difera de Legacy 2.5GT.
Ai dreptate, e cam off-topic confused.gif .
klm
George, din spusele lui f1 am inteles ca majoritatea masinilor Subaru au piese care se pot transfera de pe un model pe altul cu foarte mici modificari; sau asta o fi valabil numai pentru modelele de pe o anumita piata? adica motorul de OBK de pe cea americana sa aiba piese identice cu Foresterul dar diferite de OBK de pe piata europeana?
G e o r g e
QUOTE (klm @ Feb 20 2009, 03:29 PM) *
George, din spusele lui f1 am inteles ca majoritatea masinilor Subaru au piese care se pot transfera de pe un model pe altul cu foarte mici modificari; sau asta o fi valabil numai pentru modelele de pe o anumita piata? adica motorul de OBK de pe cea americana sa aiba piese identice cu Foresterul dar diferite de OBK de pe piata europeana?

si ai tu incredere in mecanicii romani sa faca asa ceva ?
hdi
He-he, XT....asa da! Bravo. Le choix de les connaisseurs...
Go for it cu conditia sa:
-stiti exact si sa va asumati ce presupune aducerea unei masini din USA
-nu va deranjeze ca nu aveti garantie
Daca reusiti, mai-mai ca...un Forester XT, o Impreza WRX old style....

Sper sa nu mi-o luati in nume de rau dar...sunteti de acord sa mutam topicul asta direct in Aria Subaru? Poate discutam si despre alte modele.
pista
Ce motoare/masini corespund pentru Euro3 sau Euro4 in SUA rolleyes.gif ?
hdi
QUOTE (pista @ Feb 27 2009, 02:49 PM) *
Ce motoare/masini corespund pentru Euro3 sau Euro4 in SUA rolleyes.gif ?


Incerci sa ne spui ceva si nu stii cum sa incepi? rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
pista
CITAT(hdi @ Feb 27 2009, 04:28 PM) *
CITAT(pista @ Feb 27 2009, 02:49 PM) *
Ce motoare/masini corespund pentru Euro3 sau Euro4 in SUA rolleyes.gif ?


Incerci sa ne spui ceva si nu stii cum sa incepi? rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Vreau sa aflu taxa de mediu pentru OBK 2.5XT. Intra in calcul si cele putin rulate, vechi de 2-3 ani. Dorinta mea ar fi 2.5XT cu cutie manuala si SI-Drive. Totusi si fara SI-Drive exista viata.
hdi
Asta e XT? drive.gif

http://video.google.com/videoplay?docid=-7...tback&hl=ro
pista
Yes yes.gif !
Black and white:
Click to view attachment Click to view attachment
hdi
Black and white? That's mine! rolleyes.gif

Hai sa-ti arat care e poza mea favorita: thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif
Apropos, pot sa o postez si pe alte forumuri? arigato.gif
pista
Cateva detalii totusi difera wink.gif .

Da, e o poza reusita.
Pentru drepturile de autor trebuie sa contactezi pe Bob cool.gif .
Pentru drepturile personale rugamintea soferului este sa mentionezi ca in masina a fost singur biggrin.gif (fara copil si sotie !)

pista
Astept argumente rationale de la voi de ce nu merita sa cumperi un Subaru Outback 2.5 XT Limited Automatik din 2005. rolleyes.gif

HalbaSus
Pentru ca exista legacy 2.5 GT whistling.gif
G e o r g e
QUOTE (HalbaSus @ Mar 3 2010, 04:26 PM) *
Pentru ca exista legacy 2.5 GT whistling.gif

+ 1
pista
Legacy 2.5 GT model nou ? 40.000 Euro e prea mult... wacko.gif
sau modelul premergator din state ? rolleyes.gif
Eu am nevoie de garda la sol de ~20cm saptamanal si deocamdata exclud varianta Legacy 2.5 GT + o alta masina "de teren".
Outback 2.5XT din 2005 ar ajunge la un pret de ~14.000Euro.

P.S. astept in continuare argumentele pro si contra smile.gif
HalbaSus
Stai sa inteleg, tu iti doresti o masina exact ca si a ta... doar un pic mai veche, cu un consum mai mare si cu mai multa putere ?
Acum eu inteleg nevoia de putere, eu stiu ca nu exista niciodata suficienti sau prea multi cp. E normal sa vrei asta. Dar Outback-ul nu e o masina care sa fi fost gandita pentru viteza, pentru curbe luate cu scartait de roti, etc... Astfel ca un motor de 250 cp nu va aduce nici pe departe satisfactiile unei berline sau compacte sportive (cum ar fi legacy sau impreza). Da, va fi mai rapida... dar merita ?
pista
Se poate spune si asa...
Noul model nu-mi place, nici la exterior nici la interior. Inclusiv feelingul a avut de suferit, nu mai simti masina asa, sau mai bine zis drumul prin intermediul masinii ca la modelul precedent.
Pe OBK model nou nu exista motor turbo pe benzina.
Un motor turbo de 250CP pe OBK va aduce satisfactii mai mari decat unul de 165CP aspirat. Sigur ca nu poti compara cu o compacta sportiva ca Impreza, dar nici nu e cazul.
Pe drum public rar treci de 200kmph, poti lua curbe cu scartait de roti si la 80kmph. Insa la depasiri ar oferi o senzatie adevarata. Am condus Legacy GT modelul vechi si Forester 2,5XT ambele modele. Cam asta lipseste din masina actuala: demarajul puternic.
Merita ? E intrebarea la care caut raspunsul.

G e o r g e
DA ! merita . la un subaru turbo nu prididesti sa-i mai faci ceva. intotdeauna cand te plictisesti un pic ai ce sa-i faci.
GLC120
-Am gasit raspunsul! Primul.... ! NU !

L.E. Ce teapa, incredibil, ori a scris Jorj cu 8 sutimi inainte ori a fost o smecherie. Voi depune o contestatie oficiala sa se renumere sutimile de secunda. Dar oricum raspunsul meu e mai bun (sic).
pista
GLC, apreciez stilul tau dar acum chiar caut opinii argumentate. wink.gif
Intrebarea mea nu e una numai de dragul discutiei.

P.S. pentru tine am si urmatoarea intrebare posibila: care din cele doua OBK-uri voi scoate la vanzare ? Cea ecologica sau cealalta facuta de muncitori straini ? Sau chiar ambele ? rolleyes.gif
bogcot76
Interesant asta cu OBK-ul din State. La un moment dat ma interesam si eu insa am lasat-o balta din urmatoarele motive:

1. Nu prea am inteles cum se face incadrarea in norma Euro. Sa zicem ca ar incadra-o la Euro 3 in cel mai rau caz pe cea din 2005 - asta inseamna o taxa de inamtriculare actuala pe undeva pe la 4200 euro. Exista varianta sa o aduci in Germania printr-un amic si acolo e mai simplu cu omolograrea UE insa pe urma tot tre sa o aduci in Romania.

2. Garantie nu se pune problema. Oricand tre sa ai deoparte vreo 5000 euro pentru eventuale probleme.

3. Tre sa ai un prieten bun in State sa te ajute cu piesele eventual la achizitie si expediere. (se presupune ca la o masina de 6 ani mai pica cate ceva)

4. Ceea ce deja s-a spus - cam trebuie sa te apuci sa-ti faci un nou hobby - sa stii sa repari singur OBK Xt ca pe aici pentru probleme mai nasoale nu prea stiu pe nimeni sa se bage sau sa se priceapa (poate gresesc - George ma poate contrazice) - era cineva parca cu problema cu datul jos al cutiei pentru ambreiaj de vreo 3 ori si masina nu mai e ca inainte.

Oricum una peste alta tre sa adaugi la pretul masinii cam 8000 - 10000 dolari in plus cheltuieli de transport, vama, inmatriculare.
GLC120
Pista daca ai nevoie o data pe saptamana de garda la sol ia o masina de teren SH, o poti modifica ulterior si gasi noi distractii. vei evita experiente nefericite ca atunci cand nu ai putut sa scoti L200-le (cred) din zapada unsure.gif

Senzatiile foarte foarte tari si nevoia de 250CP nu prea se pupa cu o masina inalta si 20cm garda la sol. Pentru depasiri la 80-100km/h e cam excentrica o masina din US cu foarte multe costuri greu de estimat (TVA, omologare, inmatriculare, piese, service....).

Dar daca vrei neaparat si garda la sol si 250CP va fi alegerea ta, noi de vom sustine si vom urmari cu atentie topicul respectiv rolleyes.gif Apoi probabil vei descoperi si un minunat joc de Lego in care sa investesti inteligent mii de Euro si sute de ore in fiecare an.

Chiar ma intrebam cine o sa cumpere noul Outback de 3.6 dar acum inteleg ca se vor gasi probabil vreo 2-3 pe an si in Romania.
HalbaSus
pista, e evident ca masina va fi mai rapida (mult mai rapida) si depasirile vor fi mult mai facile... pana aici cred ca suntem de acord cu totii. Daca merita sau nu este o alegere foarte personala la care noi nu putem raspunde.
Zetics
Eu mi-as lua-o, daca mi-as permite (ma rog, eu inca visez la un Forester XT modelul pe care il am eu) doar ca sa ma impinga in scaun din cand in cand. E ca un mic drog din care trebuie sa mai prizez din cand in cand drive.gif !

Am micuta satisfactie ca macar motorasul pe care il am eu se duce mult in ture, desi nu ma suparam daca aveam macar motorul de pe TypeR, nu? kiss.gif
Oricum raman la parerea ca motorul 2.0 turbo NU trebuia sa dispara din oferta Subaru, ever!
pista
Bogcot,
1. masina este deja inmatriculata in EU. Este Euro4 si CO2~250, adica taxe cca.1840Euro.
2. intr-adevar trebuie sa mai ai ceva bani pentru defectiunile imprevizibile(de fapt la toate masinile SH fara garantie)
3. da, procurarea pieselor de schimb ridica ceva probleme. Sper sa nu fie nevoie inca un timp: masina are ~45.000km.
4. reparatiile nu ar fi o problema majora: exista in orasul meu un mecanic auto care repara aproape tot ce nu sunt in stare altii. Cu masinile iesite din garantie merg la el.(daca e cazul)

GLC,
poate alegerea rationala ar fi o berlina/break cu tractiune integrala si motor turbo de 250CP + o masina de teren SH. Dar si aici apare o problema daca vreau Subaru => Legacy GT din US, fiindca noul model pentru Europa e prea scump si nici nu-mi place.
La OBK 2.5XT necunoscute au ramas procurarea pieselor de schimb. Restul e clarificat.

Halba,
ai perfecta dreptate.

Zetics,
acest mic drog ma face sa ma gandesc la aceasta achizitie. Senzatia acceleratiei intr-un OBK care in acelasi timp e masina pentru familie si masina pentru iesiri de pe sosea.

Astept sa ma convigeti ca nu e o alegere rationala. In viata exista si alegeri care nu sunt rationale dar aduc satisfactii.

Off topic:
Alegeri mai "rationale" ar fi:
1. Mitsubishi Outlander 2.0turbo de 201CP (modelul premergator)
2. Mazda6 MPS 2.3turbo de 260CP
GLC120
Pista daca masina este in Europa si ai un minitehnicus la dispozitie parca este alt film.

Ma mira numai 1840 Euro pentru inmatriculare. Ce vechime are ? Sau acum nu mai conteaza vechimea ci numai caracteristicile motorului ?
bogcot76
Pai da mai Pista, eu am inteles ca problema e cu masina adusa dsirect din State, neinmatriculata in UE. Daca deja e pe batranul continent inmatriculata, atunci care-i problema? E floare la ureche.
pista
GLC: din 2457cm3, Euro4 si CO2~250 rezulta 1840 Euro pentru inmatriculare. Dupa fotografiile primite e din 05/2005.
Conteaza si vechimea: http://www.bestauto.ro/taxa-de-prima-inmatriculare.htm thumbsup.gif
Trebuie sa verific daca e Euro4 si nu cumva Euro3(taxa 4600 Euro ohmy.gif ).

Bogcot, "atunci care-i problema " ? Ai vazut cate probleme au ridicat colegii: piese de schimb, service, "nevoia de 250CP nu prea se pupa cu o masina inalta si 20cm garda la sol", etc. smile.gif
In schimb nimeni nu a pomenit nimic despre consum... unsure.gif
Zetics
Drogurile costa... ninja.gif
HalbaSus
QUOTE (pista @ Mar 4 2010, 03:20 PM) *
In schimb nimeni nu a pomenit nimic despre consum... unsure.gif


Sincer, nu cred ca varianta turbo consuma substantial mai mult la un mers "normal" decat varianta NA... in schimb daca chiar folosesti acel supliment de putere... atunci probabil merita biggrin.gif
bogcot76
QUOTE (pista @ Mar 4 2010, 03:20 PM) *
Bogcot, "atunci care-i problema " ? Ai vazut cate probleme au ridicat colegii: piese de schimb, service, "nevoia de 250CP nu prea se pupa cu o masina inalta si 20cm garda la sol", etc. smile.gif
In schimb nimeni nu a pomenit nimic despre consum... unsure.gif


Pai unele probleme le-am spus si eu - insa au si rezolvare (ex. mecanic). Insa eu am crezut, fiind influentat de titlul topicului, ca problema nr 1 e adusul din SUA - asa am interpretat eu si m-am inselat, desi nici nu erau date prea multe detalii.

In alta ordine de idei, cei care spun ca 250 cp pentru OBK cu 20 cm garda la sol sunt multi si periculosi parerea mea e ca se inseala. Pai atunci ce cauta toate ML-urile, Cayennurile, X-urile, Roverurile si mai stiu eu ce magaoiae cu jdemii de cai si Nm. Bine o sa spuna ca au ESP - e si ce. Nu mai spun de Forester XT. Daca esti intreg la bila nu cred ca e o problema.

De consum nu intrebi daca vrei masina asta - ce naiba. Nu se poate si cu sacii in caruta si cu banii in buzunar. Sau o faci bi-fuel. rolleyes.gif
GLC120
Taxa de inmatriculare, daca e numai 1840 ar fi minune. Si mi se pare chiar aberant. Adica pentru o compacta noua average de 2L Diesel e peste 1000 si pentru o masina de 2.5 benzina, 250 CP veche de 5 ani e 1840 ?

Cu consumul stiu ca nu sunt probleme. Stiu ca vei depasi numai la vale, consum mediu 8.22/100 iar in 2011 vei avea super GPL (cu crestere de putere) iar apoi in 2012 si un sistem hibrid demontabil cu baterii de 750Ah.

Deci daca tie iti place si te costa in total 14000 + 1840 = vreo 16000 iar singura alternativa este GT nou de 40,000..... ia-o!
Lucian107416
pentru mine, singurul lucru esential este:
"prea multe lucruri diferite . toate reperele au alte coduri de reper fata de EU." (George).
Daca esti dispus sa treci peste asta, crezi ca gasesti mecanici priceputi, ai acces facil la piese in state, go4it. Personal sunt mult prea comod pentru a o considera o optiune realista. Orice problema se traduce intr-o perioada prea mare de imobilizare a autoturismului, asa ca e bine sa ai si backup.
pista
Probabil nu este cel mai potrivit topic pentru aceasta discutie, trebuia deschis unul nou. Daca considerati util putem ruga un moderator/adminstrator. E o masina din SUA cu achizitie din Europa.
Vroiam sa aflu parerea voastra cum priviti aceasta problema.Referitor la cei care spun ca 243CP pentru OBK cu 20 cm garda la sol sunt multi si periculosi: daca 230CP nu sunt multi pentru Forester de ce sunt multi pentru OBK ?

Consumul nu ma sperie, cred ca voi consuma cu max.1l/100km mai mult la mers normal fata de cel aspirat. Iar cand e distractie nu te uiti la consum.
Ati intuit bine: un sistem GPL intra in calcule.

Si eu as lua un OBK 2,5XT produs pentru Europa, dar nu exista. O perioada de imobilizare ar putea crea probleme in cateva zile de iarna cand am nevoie tractiune integrala sau vara cand plecam in concediu si am nevoie de spatiu, confort si de ceva dinamica. In restul zilelor m-as descurca cu celelalte doua masini din dotare.(una nu e trecuta in semnatura).
La o masina de 42.000km nu apar foarte frecvent probleme majore.
Mircea104901
Pista, daca nu "te incurca" pretul de achizitie (adica money no problem), nu mai sta pe ganduri, pt. ca dup-aia o sa-ti para rau. Bani sa mai adaugi una-alta la ea (chiptuning - poate o faci stage4 si 4 lsd blink.gif ,etc.etc.) sa mai fie (cat de multi biggrin.gif)
Si daca o transformi in bi-fuel (trebuie 2 vaporizatoare la ea teehee.gif ) o sa fie si cheap-to-run (probabil echivalent diesel 7-8 l/100km). drive.gif
HalbaSus
Nici 300 sau 400 de cp nu sunt foarte periculosi pe o masina de genul ala... singura problema e ca nu sunt asa "fun" ca pe un sedan/compacta/roadster/whatever... Dar daca ai nevoie de garda la sol si vrei mai multa putere, go for it !
pista
Mircea, acum nu "m-ar incurca"(o perioada de timp) pana cand vand cealalta. Ar fi bine sa nu regret din urma.
Ce stage si cate si ce tip de lsd vom vedea. Poate la nivelul 4 trebuie 4 vaporizatoare. teehee.gif
Bi-fuel fara discutii, probabil JTG. yup.gif

Halba, ma bucur ca ma sustii cu CP. Pe sosea, dar mai ales pe circuit sigur ca nu va fi la fel de fun ca o masina cu garda la sol <15cm. Dar la noi in zona nu ducem lipsa de zapada si sosele alunecoase.
Alte zone unde sigur e mult mai fun: drive.gif
http://video.google.com/videoplay?docid=-7...back&hl=ro#
GLC120
QUOTE (pista @ Mar 4 2010, 06:17 PM) *
Vroiam sa aflu parerea voastra cum priviti aceasta problema.Referitor la cei care spun ca 243CP pentru OBK cu 20 cm garda la sol sunt multi si periculosi: daca 230CP nu sunt multi pentru Forester de ce sunt multi pentru OBK ?


Nu am remarcat sa fi spus cineva ca e periculos. Eu am spus si repet ca cine simte nevoia de aceasta putere si e gata sa isi asume costurile si riscurile se poate gandi si probabil isi permite doua masini dedicate.

Ca si cu pneurile de iarna/vara eu consider ca e si mai eficient.

Argumentul tau solid nu e tehnic, este ca vrei sa mergi oriunde si oricand cu aceeasi masina care sa aiba si 250 de cai si garda la sol ca sa ajungi in varful muntelui. Alt argument ar fi ca vrei Subaru neaparat si ca Legacy GT pret de lista e cam ciudat.

Un argument contra se refera la ofertele actuale, care inca mai apar. Si in 2010 am vazut masini japoneze cu tractiune integrala si peste 220 CP intre 22-27000 Euro. Probabil pentru tine era portbagajul prea mic sau garda la sol insuficienta. Adevarul e ca e greu sa le ai pe toate intr-o singura masina.
pista
Nimeni nu a spus ca ar fi periculos. S-a spus:" Senzatiile foarte foarte tari si nevoia de 250CP nu prea se pupa cu o masina inalta si 20cm garda la sol. Pentru depasiri la 80-100km/h e cam excentrica o masina din US cu foarte multe costuri greu de estimat (TVA, omologare, inmatriculare, piese, service....)." E ma multumesc cu senzatii tari, nu e nevoie de foarte foarte tari iar 250CP pot convietui bine cu garda la sol de 20cm dupa mine. Nu o consider excentrica.
Cine a vorbit despre detinerea a doua masini dedicate ?

Argumentul meu solid e tehnica solida Subaru cu 243CP pe OBK. Legacy GT nu are garda la sol 20cm.

Ce masini japoneze ai vazut cu tractiune integrala si peste 220 CP intre 22-27000 Euro comparabile cu OBK 2.5XT ? Mai e si diferenta de 8-13000 Euro, chiar daca XT e SH.
OBK XT Limited are cam ce doresc intr-o singura masina. E si automata(imbatranesc).
GLC120
Pista eu nu am zis si nu am sugerat ca e ceva periculos aici. Tu ai presupus asta.

De doua masini dedicate eu am vorbit. Mi se pare mai logic.

Pentru a depasi "adrenalinic" la 80-100km/h pe soselele patriei exista multe variante nu cred ca trebuie sa ne ducem in America.

Daca faptul ca o masina din 2005 e mai ieftina decat una noua e un argument atunci eu nu te pot contrazice unsure.gif

Ultima oferta: 240 CP automata 6 trepte, integrala cu dif activ, 7 secunde, multe optiuni dar nu lux. 25000 cu TVA. Nici nu e greu de ghicit masina. Poate o iei si faci un body lifting! unsure.gif

HalbaSus
Mitsubishi Lancer Ralliart... ai uitat sa spui ca are motor de 2.0 (taxe si impozite decente). E o oferta atat de buna incat toata lumea ar trebui sa aiba asa ceva... cel putin pe hartie (ma rog monitor) e fabuloasa... unde mai pui ca arata si foarte bine...

Pe de alta parte nu are garda la sol de peste 20 de cm, si nu e subaru.
f1anatic
Dar un supercharger electric de ce nu este luat in considerare pentru adaugarea de puteri nebanuite aproape de sau chiar mult peste cei 165 din fabrica ? Acum un an era o asa optiune viabila...

Rotrex | Raptor

f1anatic
motor Subaru turbo + LPG = money pit extraodinaire

Bineinteles, cred ca totul este posibil. Inclusiv solutia tehnica propusa aici. Am asa...o vaga parere ca implementarea ei va fi si extraordinar de scumpa...si nu va da rezultate...si va scadea si fiabilitatea.

Sint curios cite WRX sau STI bi-fuel sint in Europa ? Ca este doar acelasi motor ? Am sa verific aici peste citeva zile poate cineva a furnizat raspunsul...complet cu poze si cu costurile finale.

DRAGOS
QUOTE (HalbaSus @ Mar 5 2010, 01:20 PM) *
Mitsubishi Lancer Ralliart... ai uitat sa spui ca are motor de 2.0 (taxe si impozite decente). E o oferta atat de buna incat toata lumea ar trebui sa aiba asa ceva... cel putin pe hartie (ma rog monitor) e fabuloasa... unde mai pui ca arata si foarte bine...

Pe de alta parte nu are garda la sol de peste 20 de cm, si nu e subaru.



da da, aprob! Sper totusi sa nu se vanda asa bine pana peste 1-1,5 ani cand imi voi lua eu asa ceva, ca sa nu fie foarte multe pe strada biggrin.gif
Mircea104901
http://www.autogasyorkshire.co.uk/lpg-impreza-wrx-sti.php
http://www.lpgforcars.co.uk/LPG_Conversion.htm#
etc.etc.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/127411.html
http://www.spritmonitor.de/en/detail/307126.html
...

motor Subaru turbo + LPG = money pit extraodinaire

Bineinteles, cred ca totul este posibil. Inclusiv solutia tehnica propusa aici. Am asa...o vaga parere ca implementarea ei va fi si extraordinar de scumpa...si nu va da rezultate...si va scadea si fiabilitatea.

Sint curios cite WRX sau STI bi-fuel sint in Europa ? Ca este doar acelasi motor ? Am sa verific aici peste citeva zile poate cineva a furnizat raspunsul...complet cu poze si cu costurile finale.


ai cateva exemple mai sus (unul are peste 120k km chiar). Adevarul e ca GPL-ul e blamat. Dar eu ma simt bine cand fac plinul cu 100ron si merg 400-450km. Si masina la fel. Cel putin pana acum, fara sughituri.

"Ardere uscata" banned.gif "Explozie seaca" banned.gif "Bomba in portbagaj"... cateva din mituri "busted".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.