IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

GPL

This topic is about GPL, the author, florentin43993, wrote about: Mutati discutiile despre ulei la topicul respectic.Acesta este pentru GPL. Va multumesc anticipat! :argue: ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> GPL
florentin43993
post Aug 29 2006, 01:19 AM
Post #41


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 5-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.986



Mutati discutiile despre ulei la topicul respectic.Acesta este pentru GPL.
Va multumesc anticipat! :argue:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Dec 19 2006, 08:05 PM
Post #42


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Salut prieteni!
Am si eu cateva intrebari pentru voi daca m-ati putea ajuta as fii recunoscator.Am o Laditza pe GPL in primul rand pe ruta Tg-Mures -Bucuresti imi consuma in jur de 32 de l de gaz ceea ce inseamna 10 l/100 de km.
Mie mi se pare putin cam mult mai ales cand vad ca Remus are consum de 8 l :bash: Se pot face ceva reglaje ca sa scada consumul sau e nevoie de un om specializat in GPL?
Plus ca pe benzina nu imi place deloc cum functioneaza porneste destul de greu bine ca proprietarul anterior vara nici nu punea benzina posibil ca s-a infundat ceva dar nu am putut desface carburatorul astia de la gaz au montat acolo ceva cu silicon.
In rest sunt multumit de sistem merge bine beer.gif
Salutare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMUS69209
post Dec 19 2006, 08:38 PM
Post #43


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 25-February 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.202



Salutare,vezi ca pe furtunul pe care vine gaz in carburator este montat un "robinet"(care la tine probabil e siliconat).Trebuie sa mai inchizi un pic si atunci micsorezi debitul gazului:dar ai grija sa nu inchizi prea tare-Bafta si sa ma "tii la curent"! :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Dec 19 2006, 08:52 PM
Post #44


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Multumesc pentru sfat maine o sa-l pun in practica si te tin la curent daca imi aduc bine aminte ceva ti-am scris si pe privat.
Ai o masina frumoasa sper sa ne vedem odata in Buc la o intalnire.
Salutare :boxing:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMUS69209
post Dec 20 2006, 05:46 PM
Post #45


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 25-February 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.202



Salutare,pt.Matei93575-Vezi sa nu strangi prea tare "robinetul"ala pt ca nu mai trage .Cat despre bord,nu e de 1500 si e de 2107 si are turometru.Bordul l-am montat eu(e destul de usor)dar ceasurile mi le-a legat un electrician(m-a costat 20 RON)pt ca sunt ceva fire in plus .Multumesc !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 20 2006, 06:24 PM
Post #46


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Daca il strangi prea tare poate sa inceapa sa dea rateuri si sa-ti arunce carburatorul si filtrul de aer in cap.... asa ca atentie blush.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Dec 20 2006, 10:15 PM
Post #47


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Salutare am invartit putin de surubelul respectiv in performante nu am sesizat nici o schimbare consumul inca nu am masurat .
Ar fii indicat sa insurubez pana merge fara putere si pe urma sa eliberez pana merge bine rotund si trage?
Adica sa mearga bine cu minimul necesar de gaz.
Totusi nu mi-ar place sa-mi explodeze filtrul de aer blush.gif
Pana reusesc sa stabilesc consumul va salut :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Jan 17 2007, 07:23 PM
Post #48


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Salut baieti! Acum imi consuma cu siguranta mai putin ca inainte dar inca exact nu am putut sa stabilesc atunci cand o sa vin in Buc o sa calculez corect.Daca as iesi la 8-9 as fii multumit 10 mi se pare mult in afara.Am mai avut o problema daca dimineatza porneam pe gaz si cumva se oprea pe urma nu mai pornea pe gaz...Daca schimbam pe benzina si asa f greu...In schimb daca motorul era cat de cat cald pornea brici.Ati patit asa ceva?Ps Remus cum esti multumit de bord?Am gasit la 80 de RON dar mie parca imi place mai mult bordul de 1500.A fost greu de montat electricitatea?
Manopera oare cam la cat se ridica?
Salut


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Jan 17 2007, 07:29 PM
Post #49


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



M-am uitat pe topic si am gasit raspunsurile la intrebarile despre bord blush.gif


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 17 2007, 09:26 PM
Post #50


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In teorie nu e foarte indicat sa pornesti pe gaz cand motorul e rece, chiar daca poti. Una ca vaporizarea se face nasol, a doua ca membrana vaporizatorului nu are elasticitatea normala la rece si nu-i prieste tratamentul, si a treia ca gazul se aprinde mai greu si s-ar putea sa torturezi mai mult demarorul si bateria.
In mod normal trecerea pe gaz ar trebui facuta cand apa e macar calduta.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Mar 6 2007, 07:47 PM
Post #51


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Salut baieti!In week-end mi-am luat o laditza are 48 de mii de km reali si are GPL.Din pacate deja m-am lovit de o problema.Are verificarea tehnica expirata.Am intrebat in stanga dreapta si nimeni nu vrea sa-mi faca verificarea pt ca nu are trecuta in Cartea de Identitate ca are GPL>Acum sincer nu stiu ce sa fac sa demontez instalatia si sa ma duc asa la verificat.Sau sa incerc sa ma duc la RAR dar nu stiu daca acolo se poate sa fac doar identificare si sa-mi inscrie in carte ca am GPL sau ma obliga sa fac acolo verificare.Sper ca o sa ma puteti ajuta cu idei.Salutare


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakhus70370
post Mar 7 2007, 12:20 AM
Post #52


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 136
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.363



Daca vrei sa ti-o omologheze ai nevoie de actele de la firma de unde e GPL-ul si o sa iti faca si teste la el. Doar asa ti-l omologheaza (trece in talon).Operatiunea se face la RAR - Voluntari. Nu shtiu daca sa face si in alte locuri,eu acolo am facut-o smile.gif


--------------------
Lada 1200-'71,
Lada 1200-'79,
Mazda 626- '86
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Mar 7 2007, 08:12 PM
Post #53


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Si merge usor omologarea sau se leaga de multe chestii?Am hartii originale etc iinstalaia inca e in garantie.Cred ca mai demult sa ma trimita inapoi pt niste reglaje mai mult nu vad ce ar putea sa aiba .


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakhus70370
post Mar 8 2007, 02:36 PM
Post #54


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 136
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.363



Eu n-am avut probleme,a trecut fara sa mi se mai puna intrebari sau sa ma trimita la reglaje, jmekeria a fost ca eu am fost cu ea la cei care au montat-o chiar inainte sa ma duc la rar sa o regleze din nou si sa verifice functionarea si au facut-o ok smile.gif


--------------------
Lada 1200-'71,
Lada 1200-'79,
Mazda 626- '86
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post Apr 6 2007, 08:44 AM
Post #55


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



Cunoaste cineva cate ceva despre particularitatile instalatiei GPL?
Prin excludere din blocurile: electronic, partea electrica si partea de gaz am exclus primele 2.
Este ceva filtru pe traseul de adminsie la gaz? sau ce ar putea sa fie?

Multumesc mult
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Apr 6 2007, 09:11 AM
Post #56


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



V-am mutat aici mesajul, unde cred că aveți mai multe șanse blush.gif
Vă rog să nu mai deschideți topicuri cu subiecte comune cu alte topicuri blink.gif biggrin.gif

:wave: ninja.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ben100189
post Apr 6 2007, 02:18 PM
Post #57


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 24-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.182



QUOTE(Marius102861)
Cunoaste cineva cate ceva despre particularitatile instalatiei GPL?
Prin excludere din blocurile: electronic, partea electrica si partea de gaz am exclus primele 2.
Este ceva filtru pe traseul de adminsie la gaz? sau ce ar putea sa fie?

Multumesc mult


Mai exact, ce face? sau ce nu face?
Si eu am gaz pe Lada, instalatie are fix 4 ani, a fost pe o Skoda 105 inainte,cei care au montat-o la acea vreme ii cunosteam si pe parcurs am aflat mai multe de instalatie, cum se curata cum se regleaza s.a.m.d.
Care sunt problemele?


--------------------
Lada 2105
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sula103604
post Apr 14 2007, 03:34 PM
Post #58


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 10-April 07
From: Reghin (Mures)
Member No.: 103.597



Si eu am o instalatie GPL pe Ladutza, constatarea e ca daca invarti surubu' ca sa scoti la consum, scazi din putere si totodata din viteza, eu am facut ruta Chisinau-Reghin, am pus 46 de litri de gaz, iar dupa 506 km s-a epuizat stocu smile.gif...am scos un consum de 9.2 litri, dar am prins doua tronsoane de munte si am mers si cu 130 pe "autostrada" Iasi-Piatra Neamt, mi se destul de avantajos, as invarti surubul astfel incat sa nu pot depasi 90 km/h cu pedala in fund atunci sigur s-ar micsora consumul...iar aprinderea pe gaz se face mult mai rapid decat pe benzina, dar nu e recomnadata pornirea pe rece a motorului pe gaz, ptr ca risti sa-ti deteriorezi regulatorul, care e vreo 200 lei
Go to the top of the page
 
+Quote Post
costel97111
post May 4 2007, 08:57 AM
Post #59


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 18-January 07
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 97.104



Ce tip de instalatie GPL MA SFATUITI SA PUN PE 1500
Astept un sfat va rog
:ban: :ban: blink.gif blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sula103604
post May 4 2007, 09:38 AM
Post #60


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 10-April 07
From: Reghin (Mures)
Member No.: 103.597



eu zic ca in functie de fonduri..in Tg Mures o instalatie noua te costa in jur de 700-800 Ron, dar baietii au plecat in Bucale, eu mi-am luat second hand, toate piesele in afara de conducte si splitter...ala care se pune deasupra carburatorului, splitteru a fost 100 ron, toate conductele 80 Ron, si manopera 50 Ron, asta ptr ca am luat piesele de la ei.instalatia a fost 300 ron, ptr ca butelia era de 65 litri biggrin.gif...si pana acum nu am avut nici o problema cu ea, am facut legalizare pe ea biggrin.gif , si nu am treaba nici la RAR cu ea. Pretul e si in functie de rezervor, acuma vezi tu cat de mult mergi si cat esti dispus sa platesti. Bafta


--------------------
Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th May 2024 - 01:51 AM