GPL |
This topic is about GPL, the author, florentin43993, wrote about: Mutati discutiile despre ulei la topicul respectic.Acesta este pentru GPL. Va multumesc anticipat! :argue: ... To read more just scroll down
GPL |
Aug 29 2006, 01:19 AM
Post
#41
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 5-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.986 |
Va multumesc anticipat! :argue: |
|
|
Dec 19 2006, 08:05 PM
Post
#42
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Salut prieteni!
Am si eu cateva intrebari pentru voi daca m-ati putea ajuta as fii recunoscator.Am o Laditza pe GPL in primul rand pe ruta Tg-Mures -Bucuresti imi consuma in jur de 32 de l de gaz ceea ce inseamna 10 l/100 de km. Mie mi se pare putin cam mult mai ales cand vad ca Remus are consum de 8 l :bash: Se pot face ceva reglaje ca sa scada consumul sau e nevoie de un om specializat in GPL? Plus ca pe benzina nu imi place deloc cum functioneaza porneste destul de greu bine ca proprietarul anterior vara nici nu punea benzina posibil ca s-a infundat ceva dar nu am putut desface carburatorul astia de la gaz au montat acolo ceva cu silicon. In rest sunt multumit de sistem merge bine Salutare |
|
|
Dec 19 2006, 08:38 PM
Post
#43
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
Salutare,vezi ca pe furtunul pe care vine gaz in carburator este montat un "robinet"(care la tine probabil e siliconat).Trebuie sa mai inchizi un pic si atunci micsorezi debitul gazului:dar ai grija sa nu inchizi prea tare-Bafta si sa ma "tii la curent"! :wave:
|
|
|
Dec 19 2006, 08:52 PM
Post
#44
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Ai o masina frumoasa sper sa ne vedem odata in Buc la o intalnire. Salutare :boxing: |
|
|
Dec 20 2006, 05:46 PM
Post
#45
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 25-February 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.202 |
|
|
|
Dec 20 2006, 06:24 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Daca il strangi prea tare poate sa inceapa sa dea rateuri si sa-ti arunce carburatorul si filtrul de aer in cap.... asa ca atentie
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 20 2006, 10:15 PM
Post
#47
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Salutare am invartit putin de surubelul respectiv in performante nu am sesizat nici o schimbare consumul inca nu am masurat .
Ar fii indicat sa insurubez pana merge fara putere si pe urma sa eliberez pana merge bine rotund si trage? Adica sa mearga bine cu minimul necesar de gaz. Totusi nu mi-ar place sa-mi explodeze filtrul de aer Pana reusesc sa stabilesc consumul va salut :wave: |
|
|
Jan 17 2007, 07:23 PM
Post
#48
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Salut baieti! Acum imi consuma cu siguranta mai putin ca inainte dar inca exact nu am putut sa stabilesc atunci cand o sa vin in Buc o sa calculez corect.Daca as iesi la 8-9 as fii multumit 10 mi se pare mult in afara.Am mai avut o problema daca dimineatza porneam pe gaz si cumva se oprea pe urma nu mai pornea pe gaz...Daca schimbam pe benzina si asa f greu...In schimb daca motorul era cat de cat cald pornea brici.Ati patit asa ceva?Ps Remus cum esti multumit de bord?Am gasit la 80 de RON dar mie parca imi place mai mult bordul de 1500.A fost greu de montat electricitatea?
Manopera oare cam la cat se ridica? Salut -------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 17 2007, 07:29 PM
Post
#49
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
M-am uitat pe topic si am gasit raspunsurile la intrebarile despre bord
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Jan 17 2007, 09:26 PM
Post
#50
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
In teorie nu e foarte indicat sa pornesti pe gaz cand motorul e rece, chiar daca poti. Una ca vaporizarea se face nasol, a doua ca membrana vaporizatorului nu are elasticitatea normala la rece si nu-i prieste tratamentul, si a treia ca gazul se aprinde mai greu si s-ar putea sa torturezi mai mult demarorul si bateria.
In mod normal trecerea pe gaz ar trebui facuta cand apa e macar calduta. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 6 2007, 07:47 PM
Post
#51
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Salut baieti!In week-end mi-am luat o laditza are 48 de mii de km reali si are GPL.Din pacate deja m-am lovit de o problema.Are verificarea tehnica expirata.Am intrebat in stanga dreapta si nimeni nu vrea sa-mi faca verificarea pt ca nu are trecuta in Cartea de Identitate ca are GPL>Acum sincer nu stiu ce sa fac sa demontez instalatia si sa ma duc asa la verificat.Sau sa incerc sa ma duc la RAR dar nu stiu daca acolo se poate sa fac doar identificare si sa-mi inscrie in carte ca am GPL sau ma obliga sa fac acolo verificare.Sper ca o sa ma puteti ajuta cu idei.Salutare
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Mar 7 2007, 12:20 AM
Post
#52
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 136 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.363 |
Daca vrei sa ti-o omologheze ai nevoie de actele de la firma de unde e GPL-ul si o sa iti faca si teste la el. Doar asa ti-l omologheaza (trece in talon).Operatiunea se face la RAR - Voluntari. Nu shtiu daca sa face si in alte locuri,eu acolo am facut-o
-------------------- Lada 1200-'71,
Lada 1200-'79, Mazda 626- '86 |
|
|
Mar 7 2007, 08:12 PM
Post
#53
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Si merge usor omologarea sau se leaga de multe chestii?Am hartii originale etc iinstalaia inca e in garantie.Cred ca mai demult sa ma trimita inapoi pt niste reglaje mai mult nu vad ce ar putea sa aiba .
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Mar 8 2007, 02:36 PM
Post
#54
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 136 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.363 |
Eu n-am avut probleme,a trecut fara sa mi se mai puna intrebari sau sa ma trimita la reglaje, jmekeria a fost ca eu am fost cu ea la cei care au montat-o chiar inainte sa ma duc la rar sa o regleze din nou si sa verifice functionarea si au facut-o ok
-------------------- Lada 1200-'71,
Lada 1200-'79, Mazda 626- '86 |
|
|
Apr 6 2007, 08:44 AM
Post
#55
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Cunoaste cineva cate ceva despre particularitatile instalatiei GPL?
Prin excludere din blocurile: electronic, partea electrica si partea de gaz am exclus primele 2. Este ceva filtru pe traseul de adminsie la gaz? sau ce ar putea sa fie? Multumesc mult |
|
|
Apr 6 2007, 09:11 AM
Post
#56
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
V-am mutat aici mesajul, unde cred că aveți mai multe șanse
Vă rog să nu mai deschideți topicuri cu subiecte comune cu alte topicuri :wave: |
|
|
Apr 6 2007, 02:18 PM
Post
#57
|
|
novice Group: Membri Posts: 43 Joined: 24-February 07 From: Bucuresti Member No.: 100.182 |
QUOTE(Marius102861) Cunoaste cineva cate ceva despre particularitatile instalatiei GPL?
Prin excludere din blocurile: electronic, partea electrica si partea de gaz am exclus primele 2. Este ceva filtru pe traseul de adminsie la gaz? sau ce ar putea sa fie? Multumesc mult Mai exact, ce face? sau ce nu face? Si eu am gaz pe Lada, instalatie are fix 4 ani, a fost pe o Skoda 105 inainte,cei care au montat-o la acea vreme ii cunosteam si pe parcurs am aflat mai multe de instalatie, cum se curata cum se regleaza s.a.m.d. Care sunt problemele? -------------------- Lada 2105
|
|
|
Apr 14 2007, 03:34 PM
Post
#58
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 10-April 07 From: Reghin (Mures) Member No.: 103.597 |
Si eu am o instalatie GPL pe Ladutza, constatarea e ca daca invarti surubu' ca sa scoti la consum, scazi din putere si totodata din viteza, eu am facut ruta Chisinau-Reghin, am pus 46 de litri de gaz, iar dupa 506 km s-a epuizat stocu ...am scos un consum de 9.2 litri, dar am prins doua tronsoane de munte si am mers si cu 130 pe "autostrada" Iasi-Piatra Neamt, mi se destul de avantajos, as invarti surubul astfel incat sa nu pot depasi 90 km/h cu pedala in fund atunci sigur s-ar micsora consumul...iar aprinderea pe gaz se face mult mai rapid decat pe benzina, dar nu e recomnadata pornirea pe rece a motorului pe gaz, ptr ca risti sa-ti deteriorezi regulatorul, care e vreo 200 lei
|
|
|
May 4 2007, 08:57 AM
Post
#59
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 18-January 07 From: Craiova (Dolj) Member No.: 97.104 |
Ce tip de instalatie GPL MA SFATUITI SA PUN PE 1500
Astept un sfat va rog :ban: :ban: |
|
|
May 4 2007, 09:38 AM
Post
#60
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 10-April 07 From: Reghin (Mures) Member No.: 103.597 |
eu zic ca in functie de fonduri..in Tg Mures o instalatie noua te costa in jur de 700-800 Ron, dar baietii au plecat in Bucale, eu mi-am luat second hand, toate piesele in afara de conducte si splitter...ala care se pune deasupra carburatorului, splitteru a fost 100 ron, toate conductele 80 Ron, si manopera 50 Ron, asta ptr ca am luat piesele de la ei.instalatia a fost 300 ron, ptr ca butelia era de 65 litri ...si pana acum nu am avut nici o problema cu ea, am facut legalizare pe ea , si nu am treaba nici la RAR cu ea. Pretul e si in functie de rezervor, acuma vezi tu cat de mult mergi si cat esti dispus sa platesti. Bafta
-------------------- Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 01:51 AM |