IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Carburator

This topic is about Carburator, the author, K.61296, wrote about: Buna. Sunt utilizator nou al acestui forum. Am Lada 1500 modificata cu esapament modificat si cutie de viteze cu 5 trepte. Acum ceva timp mi s-a defec ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Carburator
K.61296
post Nov 17 2005, 09:54 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 17-November 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 61.289



Buna. Sunt utilizator nou al acestui forum. Am Lada 1500 modificata cu esapament modificat si cutie de viteze cu 5 trepte. Acum ceva timp mi s-a defectat carburatorul, si am hotarat sa mi-l schimb. La magazin mi s-a spus ca aduc carburator ceva model mai nou utilizat pe modelele de Lada mai noi . Carburatorul maine va sosi, dar pentru ca nu am bani momentan sa-mi schimb si delcoul, am o mica intrebare. Pot folosi masina cumva ? La magazin mi s-a zis ca o solutie temporara e infundarea tevii care merge la delcou, dar ca daca fac acest lucru practic blochez gura nr 2 din carburator care se deschide pe baza vidului. Daca fac in acest fel, exista posibilitatea sa stric carburatorul? Sau daca nu sunt ceva consecinte grave? Sambata va trebui sa fac ITP-ul. Va afecta performanta si consumul motorului, eventual emisia de gaze? Va multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Nov 18 2005, 12:39 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



salut
nu stiu exaaact cum e la 1500 dar siuatia e cam asa
probabil la carburatorul vechi nu aveai nici un furtun intre carburator si delco, iar la cel nou ei avea un furtun pana la delco (cel nou:) pe care il vei lua)asat NU e furtunul de la camra a doua (aia are o membrana in spatele carburatorului cu o tija care actioneaza camera a doua NUMAI la peste 3500 rot/min)
furtunul (orificiul) acela (si pe care intr-adevar va trebui sa-l astupi) este cel care, tot prin depresiune, actioneaza avansul vacuumatic de la delco de tip nou
deci daca infunzi acel orificiu in carburator ar fi normal (teoretic) sa mearga la fel ca inainte, da' vezi cum il astupi sa nu intre ceva in carburator!smile.gif; nu e nici o consecinta grava
daca nu e asa, sa graiasca un posesor de 1500 biggrin.gif :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Nov 22 2005, 03:06 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



salut
ce ai mai facut cu carburatorul? curiosity killed the cat biggrin.gif :bandit:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K.61296
post Nov 23 2005, 10:34 AM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 17-November 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 61.289



Pai am reusit sa-l reglez. A venit taica-meu care e mecanic si m-a ajutat. El a facut modificarile la motor, el a montat cutia de viteze etc, deci prin urmare se cam pricepe la masina. Acum mi-am luat si un delcou cu vacum, si l-am montat si pe ala. Sincer am zis ca imi bag picioru' in Logan dupa experienta cu testul. Mai bine ma ocup de asta, ca e mai puternic si mai bun decat Loganul chiar daca e vechi. Acum in zilele astea o sa ma duc sa-mi fac ITP-ul, si sper ca nu o sa fie probleme. Prezenta carburatorului se "simte" foarte bine peste 3500 de rotatii. La carburatorul vechi gatul nr 2 era "blocat" si masina era foarte lenesa la spinturi si la pornirea de pe loc. Pana acum la stopuri si la urcare nu m-a luat nici o masina:). Consumul a scazut f mult, si emisia de gaze la fel. Inainte, dupa 30 min. de mers in gol in garaj simteam ca aerul devine irespirabil. Acum, totul e ok. Si eu am fost odata cu masina pe Transfagarasan, si pt ca era iarna ma prosteam cu frana de mana smile.gif) . In orice caz acum sunt foarte multumit de masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Nov 23 2005, 12:35 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



bravo
s-o stapanesti sanatos
si s-o conduci cu placere :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Sep 21 2007, 12:07 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Salut baieti!Mi s-a oferit spre vanzare un carb de 2107 la pretul de 50 Ron.are ceva diferente fata de vechiul carburator?
E mult vestitul Ozon?nu mi se pare mare pretul iar daca scade consumul eu zic ca renteaza.Noroc


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Sep 21 2007, 01:30 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



parca 2107 sunt pt 1500, nu stiu exact...
dar e ozon sigur
dar daca e de 1500 o sa-ti consume mai mult...dar va fugi si mai tare
pretul e ok daca e carburatorul bun si mai les daca surubul care este peste cel mare(prins in alte 2 surubele mici) are sigiliul original de plastic pe el :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flavius107424
post Sep 23 2007, 04:07 AM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.417



QUOTE(Horia49540)
salut
nu stiu exaaact cum e la 1500 dar siuatia e cam asa
probabil la carburatorul vechi nu aveai nici un furtun intre carburator si delco, iar la cel nou ei avea un furtun pana la delco (cel nou:) pe care il vei lua)asat NU e furtunul de la camra a doua (aia are o membrana in spatele carburatorului cu o tija care actioneaza camera a doua NUMAI la peste 3500 rot/min)
furtunul (orificiul) acela (si pe care intr-adevar va trebui sa-l astupi) este cel care, tot prin depresiune, actioneaza avansul vacuumatic de la delco de tip nou
deci daca infunzi acel orificiu in carburator ar fi normal (teoretic) sa mearga la fel ca inainte, da' vezi cum il astupi sa nu intre ceva in carburator!smile.gif; nu e nici o consecinta grava
daca nu e asa, sa graiasca un posesor de 1500 biggrin.gif :wave:
mi-a atras atentia chestia cu turatia de 3500. are vre-o legatura cu viteza in treapta a 4-a ? la 105 km/h, in a 4-a, Natasha mea urla scurt, cam pana la 110, dupa care se calmeaza si toarce linistit spre 135-140. inseamna ca a deschis a doua camera, sau e treaba de altceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Sep 24 2007, 09:33 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



poate fi asta...la 100 al ora ai cam 4200 rot/min intr-a 4a...
si la mine e ceva asemanator cam pe la 85 la ora...
dar cel mai bine se simte intr-a doua: pana la 40 urca contant, apoi de la 40 la 60 iti da un sut in posterior si te arunca inainte biggrin.gif :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian104479
post Sep 24 2007, 01:24 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 68
Joined: 22-April 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 104.472



pt Flavius-am citit bine ca Lada ta prinde 140km/h?inseamna ca o ai bine pusa la punct.felicitari,dk e asa!


--------------------
Lada 1500s-"78
Dacia 1310 E-"96
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Sep 24 2007, 03:40 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



orice lada 1200 bien reglata si nu prea uzata prinde 140 biggrin.gif


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei79789
post Sep 24 2007, 03:48 PM
Post #12


sofer
***

Group: Membri
Posts: 87
Joined: 13-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 79.782



K, ce anume ai modificat la evacuare ? Pe mine ma intereseaza de cand circulam cu toba intermediara sparta, mergea de rupea si ma bate gandul sa il pun o evacuare sport, sunt curios cum exact se face, ai fact toba la comanda ??


--------------------
Lada 1200 - 80.000km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian104479
post Sep 24 2007, 11:22 PM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 68
Joined: 22-April 07
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 104.472



QUOTE(Horia49540)
orice lada 1200 bien reglata si nu prea uzata prinde 140 biggrin.gif

de masinuta dvs nu ma indoiesc biggrin.gif :wave:


--------------------
Lada 1500s-"78
Dacia 1310 E-"96
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IulianBR
post Oct 10 2007, 08:26 PM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 10-October 07
Member No.: 115.039



salutari tuturor pasionatilor de lada!
ma numesc iulian, si sunt din BR. eu personal nu detin o lada, ci un unchi de-al meu, si ash vrea sa stiu dak este vreo diferentza intre carb motoarelor de 1200 fata de cele de 1500? io presupun k trebuie sa fie dar vrea sa stiu care sunt!
o a doua intrebare este, dak se poate monta un carb de 1500 pe o dacie care sa aiba galerie pt dublu corp?
va multzumesc, ast raspunsuri!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Oct 11 2007, 09:02 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



salut
la 1500: difuzor mai mare, jiclere mai mari
dar sunt interschimbabile, cu avantaje si dezavantaje

pe dacie, ddaca se potriveste pe galerie merge, dar poate mai degraba cel de 1200, de 1500 e prea mare si oricum avion n-o s-o faca dar se va simti bine diferenta...la putere si consum

pe dacie merge mai bine unul de Renault 5 Gordini (sau sport, cum i s-o fi spunand) impreuna cu o axa cu came sport, si atunci o faci destul de bolid thumbsup.gif
ciao


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FreeFo`
post Dec 3 2007, 05:49 PM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 19-November 07
Member No.: 115.517



intrebare pentru k61296 smile.gif cat ai dat pe carburator si de unde l`ai luat? e obligatoriu sa schimb carburatorul impreuna cu delcoul? smile.gif sunt km novice in ale lazilor smile.gif mersi anticipat

This post has been edited by FreeFo`: Dec 3 2007, 05:53 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.79
post Dec 4 2007, 06:04 AM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 3-October 07
Member No.: 114.867



Salut, am dat aprox 100 euro din cate imi amintesc (poate ceva mai putin), si nu trebuie schimbat impreuna cu delcoul. Eu mi-am schimbat si delcoul pt ca era de tip veci, cu chestie dintr-acea pt reglarea cifrei octanice, si nu cu reglarea avansului prin vacuum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FreeFo`
post Dec 4 2007, 03:03 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 19-November 07
Member No.: 115.517



Mersi mult pentru raspuns smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
century
post May 21 2008, 09:29 AM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 21-May 08
Member No.: 117.140



rolleyes.gif Salut!Am si eu o lada 1500 si am montat un carburator ozon de 2107 pe ea.nestiind schema de montaj am ramas cu ea in garaj.ce sa fac???are un papuc pe carburator si nu stiu unde se duce firu de la el.mufele de alimentare: la una intra benzina dar mai are una ceva mai subtire -pentru ce o fi asta??? AJUTATI-MA VA ROG!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post May 21 2008, 10:03 AM
Post #20


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salut, și bine ai venit smile.gif

Acel papuc e al unei electrosupape/electrovalvă (sau ceva asemănător) care, la luarea contactului "taie" alimentarea cu benzină a carburatorului. Papucul nu e pe ceva ce se poate demonta din carburator, ce seamănă cu un dorn mai scurt și gros ???
Referitor la acea mufă de alimentare: nu știu confused.gif


ninja.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 09:11 PM