Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Carburator
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
K.61296
Buna. Sunt utilizator nou al acestui forum. Am Lada 1500 modificata cu esapament modificat si cutie de viteze cu 5 trepte. Acum ceva timp mi s-a defectat carburatorul, si am hotarat sa mi-l schimb. La magazin mi s-a spus ca aduc carburator ceva model mai nou utilizat pe modelele de Lada mai noi . Carburatorul maine va sosi, dar pentru ca nu am bani momentan sa-mi schimb si delcoul, am o mica intrebare. Pot folosi masina cumva ? La magazin mi s-a zis ca o solutie temporara e infundarea tevii care merge la delcou, dar ca daca fac acest lucru practic blochez gura nr 2 din carburator care se deschide pe baza vidului. Daca fac in acest fel, exista posibilitatea sa stric carburatorul? Sau daca nu sunt ceva consecinte grave? Sambata va trebui sa fac ITP-ul. Va afecta performanta si consumul motorului, eventual emisia de gaze? Va multumesc.
Horia49540
salut
nu stiu exaaact cum e la 1500 dar siuatia e cam asa
probabil la carburatorul vechi nu aveai nici un furtun intre carburator si delco, iar la cel nou ei avea un furtun pana la delco (cel nou:) pe care il vei lua)asat NU e furtunul de la camra a doua (aia are o membrana in spatele carburatorului cu o tija care actioneaza camera a doua NUMAI la peste 3500 rot/min)
furtunul (orificiul) acela (si pe care intr-adevar va trebui sa-l astupi) este cel care, tot prin depresiune, actioneaza avansul vacuumatic de la delco de tip nou
deci daca infunzi acel orificiu in carburator ar fi normal (teoretic) sa mearga la fel ca inainte, da' vezi cum il astupi sa nu intre ceva in carburator!smile.gif; nu e nici o consecinta grava
daca nu e asa, sa graiasca un posesor de 1500 biggrin.gif :wave:
Horia49540
salut
ce ai mai facut cu carburatorul? curiosity killed the cat biggrin.gif :bandit:
K.61296
Pai am reusit sa-l reglez. A venit taica-meu care e mecanic si m-a ajutat. El a facut modificarile la motor, el a montat cutia de viteze etc, deci prin urmare se cam pricepe la masina. Acum mi-am luat si un delcou cu vacum, si l-am montat si pe ala. Sincer am zis ca imi bag picioru' in Logan dupa experienta cu testul. Mai bine ma ocup de asta, ca e mai puternic si mai bun decat Loganul chiar daca e vechi. Acum in zilele astea o sa ma duc sa-mi fac ITP-ul, si sper ca nu o sa fie probleme. Prezenta carburatorului se "simte" foarte bine peste 3500 de rotatii. La carburatorul vechi gatul nr 2 era "blocat" si masina era foarte lenesa la spinturi si la pornirea de pe loc. Pana acum la stopuri si la urcare nu m-a luat nici o masina:). Consumul a scazut f mult, si emisia de gaze la fel. Inainte, dupa 30 min. de mers in gol in garaj simteam ca aerul devine irespirabil. Acum, totul e ok. Si eu am fost odata cu masina pe Transfagarasan, si pt ca era iarna ma prosteam cu frana de mana smile.gif) . In orice caz acum sunt foarte multumit de masina.
Horia49540
bravo
s-o stapanesti sanatos
si s-o conduci cu placere :wave:
Matei93575
Salut baieti!Mi s-a oferit spre vanzare un carb de 2107 la pretul de 50 Ron.are ceva diferente fata de vechiul carburator?
E mult vestitul Ozon?nu mi se pare mare pretul iar daca scade consumul eu zic ca renteaza.Noroc
Horia49540
parca 2107 sunt pt 1500, nu stiu exact...
dar e ozon sigur
dar daca e de 1500 o sa-ti consume mai mult...dar va fugi si mai tare
pretul e ok daca e carburatorul bun si mai les daca surubul care este peste cel mare(prins in alte 2 surubele mici) are sigiliul original de plastic pe el :wave:
Flavius107424
QUOTE(Horia49540)
salut
nu stiu exaaact cum e la 1500 dar siuatia e cam asa
probabil la carburatorul vechi nu aveai nici un furtun intre carburator si delco, iar la cel nou ei avea un furtun pana la delco (cel nou:) pe care il vei lua)asat NU e furtunul de la camra a doua (aia are o membrana in spatele carburatorului cu o tija care actioneaza camera a doua NUMAI la peste 3500 rot/min)
furtunul (orificiul) acela (si pe care intr-adevar va trebui sa-l astupi) este cel care, tot prin depresiune, actioneaza avansul vacuumatic de la delco de tip nou
deci daca infunzi acel orificiu in carburator ar fi normal (teoretic) sa mearga la fel ca inainte, da' vezi cum il astupi sa nu intre ceva in carburator!smile.gif; nu e nici o consecinta grava
daca nu e asa, sa graiasca un posesor de 1500 biggrin.gif :wave:
mi-a atras atentia chestia cu turatia de 3500. are vre-o legatura cu viteza in treapta a 4-a ? la 105 km/h, in a 4-a, Natasha mea urla scurt, cam pana la 110, dupa care se calmeaza si toarce linistit spre 135-140. inseamna ca a deschis a doua camera, sau e treaba de altceva?
Horia49540
poate fi asta...la 100 al ora ai cam 4200 rot/min intr-a 4a...
si la mine e ceva asemanator cam pe la 85 la ora...
dar cel mai bine se simte intr-a doua: pana la 40 urca contant, apoi de la 40 la 60 iti da un sut in posterior si te arunca inainte biggrin.gif :wave:
iulian104479
pt Flavius-am citit bine ca Lada ta prinde 140km/h?inseamna ca o ai bine pusa la punct.felicitari,dk e asa!
Horia49540
orice lada 1200 bien reglata si nu prea uzata prinde 140 biggrin.gif
Andrei79789
K, ce anume ai modificat la evacuare ? Pe mine ma intereseaza de cand circulam cu toba intermediara sparta, mergea de rupea si ma bate gandul sa il pun o evacuare sport, sunt curios cum exact se face, ai fact toba la comanda ??
iulian104479
QUOTE(Horia49540)
orice lada 1200 bien reglata si nu prea uzata prinde 140 biggrin.gif

de masinuta dvs nu ma indoiesc biggrin.gif :wave:
IulianBR
salutari tuturor pasionatilor de lada!
ma numesc iulian, si sunt din BR. eu personal nu detin o lada, ci un unchi de-al meu, si ash vrea sa stiu dak este vreo diferentza intre carb motoarelor de 1200 fata de cele de 1500? io presupun k trebuie sa fie dar vrea sa stiu care sunt!
o a doua intrebare este, dak se poate monta un carb de 1500 pe o dacie care sa aiba galerie pt dublu corp?
va multzumesc, ast raspunsuri!
Horia49540
salut
la 1500: difuzor mai mare, jiclere mai mari
dar sunt interschimbabile, cu avantaje si dezavantaje

pe dacie, ddaca se potriveste pe galerie merge, dar poate mai degraba cel de 1200, de 1500 e prea mare si oricum avion n-o s-o faca dar se va simti bine diferenta...la putere si consum

pe dacie merge mai bine unul de Renault 5 Gordini (sau sport, cum i s-o fi spunand) impreuna cu o axa cu came sport, si atunci o faci destul de bolid thumbsup.gif
ciao
FreeFo`
intrebare pentru k61296 smile.gif cat ai dat pe carburator si de unde l`ai luat? e obligatoriu sa schimb carburatorul impreuna cu delcoul? smile.gif sunt km novice in ale lazilor smile.gif mersi anticipat
k.79
Salut, am dat aprox 100 euro din cate imi amintesc (poate ceva mai putin), si nu trebuie schimbat impreuna cu delcoul. Eu mi-am schimbat si delcoul pt ca era de tip veci, cu chestie dintr-acea pt reglarea cifrei octanice, si nu cu reglarea avansului prin vacuum.
FreeFo`
Mersi mult pentru raspuns smile.gif
century
rolleyes.gif Salut!Am si eu o lada 1500 si am montat un carburator ozon de 2107 pe ea.nestiind schema de montaj am ramas cu ea in garaj.ce sa fac???are un papuc pe carburator si nu stiu unde se duce firu de la el.mufele de alimentare: la una intra benzina dar mai are una ceva mai subtire -pentru ce o fi asta??? AJUTATI-MA VA ROG!!!!
Mariustom
Salut, și bine ai venit smile.gif

Acel papuc e al unei electrosupape/electrovalvă (sau ceva asemănător) care, la luarea contactului "taie" alimentarea cu benzină a carburatorului. Papucul nu e pe ceva ce se poate demonta din carburator, ce seamănă cu un dorn mai scurt și gros ???
Referitor la acea mufă de alimentare: nu știu confused.gif


ninja.gif
k.79
Salut ! acolo e o electrovalva, ce trebuie alimentat cu +. E legat la releul de pe contraaripa, ala care e aproape de baterie. Daca nu ii dai curent, in veci nu o sa-ti porneasca, pt ca ala intrerupe alimentarea. pe poza, se vede teava alba, aia merge la delcou, e teava de vacuum de la avans. Daca nu ai asa ceva, poti infunda gaura, nu e stres.
Eduard108953
Salut tuturor!Daca imi poate spune si mie cineva cam cat costa un carburator de Lada 1200,si unde-l pot gasi,va rog! unsure.gif Din toamna cel original s-a "defectat" ca sa zic asa,ca nu mi-ag gasit timp sa il explorez,si un prieten mi-a montat unul de Dacie,1500,si mi-a facut ajustarile necesare,dar sunt cam nemultumit in ce priveste consumul si noxele nuke.gif .Plus ca se apropie si ITP-ul.Si inca ceva...........daca ma poate indruma cineva cu o solutie sa pun motorul la punct.Mananca cam 2l de ulei /luna,si scoate un fum gros,mai ales cand accelerez,de iti vine rau yucky.gif !Cu respect ladistilor thumbsup.gif ,EDUARD.
Eduard108953
thumbsup.gif Salutare!Intre timp am aflat cat costa un carburator de la basarabenii din Obor. 350 RON.Cu motorul sunt intr-o mare dilema.Sunt trei variante:1-Sa il reconditionez pe al meu(asta ar insemna cam 1000 roni);2-Sa achizitionez inca o masina identica si sa fac schimb de motoare,sa trec pe la R.A.R.,(dar nu stiu daca nu ma gonesc aia de acolo cand or sa ma vada cu ce an de fabricatie vin)si 3-,sa urmez sfatul la mai multi specialisti cu care am mai discutat,si sa renunt la masina in schimbul altei masini,dar asta inseamna ADIO LADA!Plus ca ma infioara si gandul ca in cativa ani (asa am auzit,nu stiu sigur.....) cica nu vom mai avea voie sa circula daca nu avem motoare EURO 3,4 blink.gif .Ce ma sfatuiti? down.gif
Jim Jak
1.repara motorul cu 1000-1500 lei,si ai masina perfecta la un pret minim=>varianta cea mai eficienta
2.prea complicat sa montezi un alt motor care costa si el,pe atat cat nu prea face
3.sa-ti cumperi o alta masina,asta nu inseamna ca nu o sa ai alte probleme
-e cam greu sa arunci o suma buna de bani,pe o masina
-e mai usor sa-ti cumperi piese noi,si ieftine,cum sunt astea de Lada,si sa-ti faci motorul si eventual si restul
4.aici la noi in Franta asta mioritica,zvonurile,minciunile si manipularile sunt foarte usor de facut,dar asta nu inseamna ca trebuie sa le si credem
Eduard108953
Mi s-a luat o piatra de pe inima! sorcerer.gif Multumesc din suflet si cu siguranta asa am sa procedez thanks.gif .Credeam ca din cauza ca gandeam 80% cu inima in dilema asta nu pot lua decizia corecta,dar ma bucur nespus de mult ca mi-ati dat raspunsul acesta! band.gif yes.gif
fordpower
Salutare...vreau sa stiu si eu ce dimensiuni au clapetele de acceleratie de la carburatoarele dublucorp de Lada...si de unde pot cumpara piese pt carburator (in Bucuresti) ?
Jim Jak
am eu ceva piese de carburator! zi-mi ce-ti trebuie! asta daca mai e valabil
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.