Carburator |
This topic is about Carburator, the author, K.61296, wrote about: Buna. Sunt utilizator nou al acestui forum. Am Lada 1500 modificata cu esapament modificat si cutie de viteze cu 5 trepte. Acum ceva timp mi s-a defec ... To read more just scroll down
Carburator |
Nov 17 2005, 09:54 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 17-November 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 61.289 |
|
|
|
Nov 18 2005, 12:39 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
salut
nu stiu exaaact cum e la 1500 dar siuatia e cam asa probabil la carburatorul vechi nu aveai nici un furtun intre carburator si delco, iar la cel nou ei avea un furtun pana la delco (cel nou:) pe care il vei lua)asat NU e furtunul de la camra a doua (aia are o membrana in spatele carburatorului cu o tija care actioneaza camera a doua NUMAI la peste 3500 rot/min) furtunul (orificiul) acela (si pe care intr-adevar va trebui sa-l astupi) este cel care, tot prin depresiune, actioneaza avansul vacuumatic de la delco de tip nou deci daca infunzi acel orificiu in carburator ar fi normal (teoretic) sa mearga la fel ca inainte, da' vezi cum il astupi sa nu intre ceva in carburator!; nu e nici o consecinta grava daca nu e asa, sa graiasca un posesor de 1500 :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Nov 22 2005, 03:06 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
salut
ce ai mai facut cu carburatorul? curiosity killed the cat :bandit: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Nov 23 2005, 10:34 AM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 17-November 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 61.289 |
|
|
|
Nov 23 2005, 12:35 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
s-o stapanesti sanatos si s-o conduci cu placere :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 21 2007, 12:07 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
Salut baieti!Mi s-a oferit spre vanzare un carb de 2107 la pretul de 50 Ron.are ceva diferente fata de vechiul carburator?
E mult vestitul Ozon?nu mi se pare mare pretul iar daca scade consumul eu zic ca renteaza.Noroc -------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Sep 21 2007, 01:30 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
parca 2107 sunt pt 1500, nu stiu exact...
dar e ozon sigur dar daca e de 1500 o sa-ti consume mai mult...dar va fugi si mai tare pretul e ok daca e carburatorul bun si mai les daca surubul care este peste cel mare(prins in alte 2 surubele mici) are sigiliul original de plastic pe el :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 23 2007, 04:07 AM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.417 |
QUOTE(Horia49540) salut
mi-a atras atentia chestia cu turatia de 3500. are vre-o legatura cu viteza in treapta a 4-a ? la 105 km/h, in a 4-a, Natasha mea urla scurt, cam pana la 110, dupa care se calmeaza si toarce linistit spre 135-140. inseamna ca a deschis a doua camera, sau e treaba de altceva?
nu stiu exaaact cum e la 1500 dar siuatia e cam asa probabil la carburatorul vechi nu aveai nici un furtun intre carburator si delco, iar la cel nou ei avea un furtun pana la delco (cel nou:) pe care il vei lua)asat NU e furtunul de la camra a doua (aia are o membrana in spatele carburatorului cu o tija care actioneaza camera a doua NUMAI la peste 3500 rot/min) furtunul (orificiul) acela (si pe care intr-adevar va trebui sa-l astupi) este cel care, tot prin depresiune, actioneaza avansul vacuumatic de la delco de tip nou deci daca infunzi acel orificiu in carburator ar fi normal (teoretic) sa mearga la fel ca inainte, da' vezi cum il astupi sa nu intre ceva in carburator!; nu e nici o consecinta grava daca nu e asa, sa graiasca un posesor de 1500 :wave: |
|
|
Sep 24 2007, 09:33 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
poate fi asta...la 100 al ora ai cam 4200 rot/min intr-a 4a...
si la mine e ceva asemanator cam pe la 85 la ora... dar cel mai bine se simte intr-a doua: pana la 40 urca contant, apoi de la 40 la 60 iti da un sut in posterior si te arunca inainte :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 24 2007, 01:24 PM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 22-April 07 From: Bacau (Bacau) Member No.: 104.472 |
pt Flavius-am citit bine ca Lada ta prinde 140km/h?inseamna ca o ai bine pusa la punct.felicitari,dk e asa!
-------------------- Lada 1500s-"78
Dacia 1310 E-"96 |
|
|
Sep 24 2007, 03:40 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
orice lada 1200 bien reglata si nu prea uzata prinde 140
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Sep 24 2007, 03:48 PM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 87 Joined: 13-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.782 |
K, ce anume ai modificat la evacuare ? Pe mine ma intereseaza de cand circulam cu toba intermediara sparta, mergea de rupea si ma bate gandul sa il pun o evacuare sport, sunt curios cum exact se face, ai fact toba la comanda ??
-------------------- Lada 1200 - 80.000km
|
|
|
Sep 24 2007, 11:22 PM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 68 Joined: 22-April 07 From: Bacau (Bacau) Member No.: 104.472 |
QUOTE(Horia49540) orice lada 1200 bien reglata si nu prea uzata prinde 140
de masinuta dvs nu ma indoiesc :wave: -------------------- Lada 1500s-"78
Dacia 1310 E-"96 |
|
|
Oct 10 2007, 08:26 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 10-October 07 Member No.: 115.039 |
salutari tuturor pasionatilor de lada!
ma numesc iulian, si sunt din BR. eu personal nu detin o lada, ci un unchi de-al meu, si ash vrea sa stiu dak este vreo diferentza intre carb motoarelor de 1200 fata de cele de 1500? io presupun k trebuie sa fie dar vrea sa stiu care sunt! o a doua intrebare este, dak se poate monta un carb de 1500 pe o dacie care sa aiba galerie pt dublu corp? va multzumesc, ast raspunsuri! |
|
|
Oct 11 2007, 09:02 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
salut
la 1500: difuzor mai mare, jiclere mai mari dar sunt interschimbabile, cu avantaje si dezavantaje pe dacie, ddaca se potriveste pe galerie merge, dar poate mai degraba cel de 1200, de 1500 e prea mare si oricum avion n-o s-o faca dar se va simti bine diferenta...la putere si consum pe dacie merge mai bine unul de Renault 5 Gordini (sau sport, cum i s-o fi spunand) impreuna cu o axa cu came sport, si atunci o faci destul de bolid ciao -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Dec 3 2007, 05:49 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 19-November 07 Member No.: 115.517 |
intrebare pentru k61296 cat ai dat pe carburator si de unde l`ai luat? e obligatoriu sa schimb carburatorul impreuna cu delcoul? sunt km novice in ale lazilor mersi anticipat
This post has been edited by FreeFo`: Dec 3 2007, 05:53 PM |
|
|
Dec 4 2007, 06:04 AM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 3-October 07 Member No.: 114.867 |
Salut, am dat aprox 100 euro din cate imi amintesc (poate ceva mai putin), si nu trebuie schimbat impreuna cu delcoul. Eu mi-am schimbat si delcoul pt ca era de tip veci, cu chestie dintr-acea pt reglarea cifrei octanice, si nu cu reglarea avansului prin vacuum.
|
|
|
Dec 4 2007, 03:03 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 19-November 07 Member No.: 115.517 |
Mersi mult pentru raspuns
|
|
|
May 21 2008, 09:29 AM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 21-May 08 Member No.: 117.140 |
Salut!Am si eu o lada 1500 si am montat un carburator ozon de 2107 pe ea.nestiind schema de montaj am ramas cu ea in garaj.ce sa fac???are un papuc pe carburator si nu stiu unde se duce firu de la el.mufele de alimentare: la una intra benzina dar mai are una ceva mai subtire -pentru ce o fi asta??? AJUTATI-MA VA ROG!!!!
|
|
|
May 21 2008, 10:03 AM
Post
#20
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salut, și bine ai venit
Acel papuc e al unei electrosupape/electrovalvă (sau ceva asemănător) care, la luarea contactului "taie" alimentarea cu benzină a carburatorului. Papucul nu e pe ceva ce se poate demonta din carburator, ce seamănă cu un dorn mai scurt și gros ??? Referitor la acea mufă de alimentare: nu știu |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 10:23 AM |