IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

oare stie cineva....

This topic is about oare stie cineva...., the author, Stefan57089, wrote about: Am o mica problema ... nu stiu cum se face ca masina mea (1200) baga in salon cred ca un fum sau ceva de genul asta. Fumul sau aburul asta (care nu va ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> oare stie cineva....
Stefan57089
post Oct 7 2005, 03:31 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 29-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.082



Am o mica problema ... nu stiu cum se face ca masina mea (1200) baga in salon cred ca un fum sau ceva de genul asta. Fumul sau aburul asta (care nu vad pe unde intra) se depune pe geamuri de aproape nu mai vad sa merg cu masina. Cand am cumparat prima oara masina am crezut ca nu au avut grija de ia si am sters geamurile dar dupa 2 zile erau la fel. M-am tot uitat pe unde ar intra acest fum dar nu am descoperit...
Poate are cineva vreo idee despre chestia asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Oct 7 2005, 05:01 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



pai poate sa fie de la esapament...miroase ca fum de esapament?
sau ai vreun furtun fisurat pe la caloriferul de la incalzire (sub bord) si se evapora antigel sub presiune (asta e cu glicerina, deci e lipicios:)
or mai fi si altele,dar acum ma grabesc raaaaaaaaaau de tot
mamai gandesc si mai scriu cand pot
succes
:wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57089
post Oct 8 2005, 02:02 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 29-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.082



m-am gandit la esapament dar este totul in regula cu el am verificat pe rampa. am desfacut si aeroterma si la fel nu curge pe nicaieri. este ceva uleios asa cand sterg geamurile cu o carpa curata ramane axact k atunci cand sterg ceva de ulei ars(umpic exagerat)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan54198
post Oct 9 2005, 09:27 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 25-August 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 54.191



Salut. Vezi ca la subictul "merge vaz-ul cu benzina fara plumb "exista o fotografie a motorului masinii lui Georgian. Ai sa fezi acolo un fuftun destul de gros si murdar (cel nou e pt. benzina). Uita-te sub capota la tine si vazi unde-i bagat capatul acestuia care nu-i la epurator(bloc motor) .In mod normal acel furtun este cu un capat in blocul motor ci cu celalant in filtrul de aer. Montat asa el confera motorului cam 3-4 CP in plus si are rolul de a reduce din gazele nearse care scapa pe linga segmenti si ajung in baie. In acest fel motorul devine mai putin poluant si un pic mai puternic. Dar exista si un revers al medaliei: cu cit motorul "papa mai mult ulei"si gazele scoase prin epurator sunt mai bogate in vapori de ulei si se impune ori sa repari motorul ori sa bagi capatul dinspre filtrul de aer in punte sau sa-l lasi pur si simplu sa atirne sub masina. Iar daca ai GPL acel furtun o sa te impresioneze cita apa poate sa curga pe el. El se scoate din filtrul de aer pt. ca intr-un timp f. scurt iti infunda carburatorul de ajungi sa plingi pe linga masina. Eu personal nu-l bag in filtrul de aer decit odata la 2 ani -(ITP). Tot restul tinpului sta bagat in punte( ai sa vezi ca este o gaura acolo linga lonjeron). In felul asta puntea este mereu unsa(anticoroziv vorbind) . Concluzia: cauta unde se duce furtunul de la epurator. El este vinovatul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan54198
post Oct 9 2005, 09:39 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 25-August 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 54.191



Salut. Vezi ca la subictul "merge vaz-ul cu benzina fara plumb "exista o fotografie a motorului masinii lui Georgian. Ai sa fezi acolo un fuftun destul de gros si murdar (cel nou e pt. benzina). Uita-te sub capota la tine si vazi unde-i bagat capatul acestuia care nu-i la epurator(bloc motor) .In mod normal acel furtun este cu un capat in blocul motor ci cu celalant in filtrul de aer. Montat asa el confera motorului cam 3-4 CP in plus si are rolul de a reduce din gazele nearse care scapa pe linga segmenti si ajung in baie. In acest fel motorul devine mai putin poluant si un pic mai puternic. Dar exista si un revers al medaliei: cu cit motorul "papa mai mult ulei"si gazele scoase prin epurator sunt mai bogate in vapori de ulei si se impune ori sa repari motorul ori sa bagi capatul dinspre filtrul de aer in punte sau sa-l lasi pur si simplu sa atirne sub masina. Iar daca ai GPL acel furtun o sa te impresioneze cita apa poate sa curga pe el. El se scoate din filtrul de aer pt. ca intr-un timp f. scurt iti infunda carburatorul de ajungi sa plingi pe linga masina. Eu personal nu-l bag in filtrul de aer decit odata la 2 ani -(ITP). Tot restul tinpului sta bagat in punte( ai sa vezi ca este o gaura acolo linga lonjeron). In felul asta puntea este mereu unsa(anticoroziv vorbind) . Concluzia: cauta unde se duce furtunul de la epurator. El este vinovatul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan54198
post Oct 9 2005, 09:42 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 25-August 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 54.191



Ah eram sa uit . Daca nu-i bagat in filtrul de aer sa pui in locul lui( la filtru) un dop de cauciuc din cel folosit la sticle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57089
post Oct 11 2005, 04:24 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 29-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.082



mercic mai la furtunu ala nu m-am gandit... si o sa vad ce fac cu el
sper sa nu mai bage fum dupa ce iau masuri :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Oct 11 2005, 04:42 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



De la antigel face abur in draci, de la esapament te-ar ustura ochii inainte sa se abureasca. E caloriferul sau robinetul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan54198
post Oct 11 2005, 09:05 PM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 25-August 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 54.191



Ionut nu confunda esapamentul cu epuratorul. Sunt diferite.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan54198
post Oct 11 2005, 09:09 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 25-August 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 54.191



Cred ca ai dreptate Ionut dar numai in privinta robinetului de la calorifer pe care eu l-am schimbat de 2 ori in 3 ani.Cred ca-i cel mai nereusit reper de pe Lada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 07:14 AM