Help - Search - Members - Calendar
Full Version: oare stie cineva....
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Stefan57089
Am o mica problema ... nu stiu cum se face ca masina mea (1200) baga in salon cred ca un fum sau ceva de genul asta. Fumul sau aburul asta (care nu vad pe unde intra) se depune pe geamuri de aproape nu mai vad sa merg cu masina. Cand am cumparat prima oara masina am crezut ca nu au avut grija de ia si am sters geamurile dar dupa 2 zile erau la fel. M-am tot uitat pe unde ar intra acest fum dar nu am descoperit...
Poate are cineva vreo idee despre chestia asta.
Horia49540
pai poate sa fie de la esapament...miroase ca fum de esapament?
sau ai vreun furtun fisurat pe la caloriferul de la incalzire (sub bord) si se evapora antigel sub presiune (asta e cu glicerina, deci e lipicios:)
or mai fi si altele,dar acum ma grabesc raaaaaaaaaau de tot
mamai gandesc si mai scriu cand pot
succes
:wave:
Stefan57089
m-am gandit la esapament dar este totul in regula cu el am verificat pe rampa. am desfacut si aeroterma si la fel nu curge pe nicaieri. este ceva uleios asa cand sterg geamurile cu o carpa curata ramane axact k atunci cand sterg ceva de ulei ars(umpic exagerat)
dan54198
Salut. Vezi ca la subictul "merge vaz-ul cu benzina fara plumb "exista o fotografie a motorului masinii lui Georgian. Ai sa fezi acolo un fuftun destul de gros si murdar (cel nou e pt. benzina). Uita-te sub capota la tine si vazi unde-i bagat capatul acestuia care nu-i la epurator(bloc motor) .In mod normal acel furtun este cu un capat in blocul motor ci cu celalant in filtrul de aer. Montat asa el confera motorului cam 3-4 CP in plus si are rolul de a reduce din gazele nearse care scapa pe linga segmenti si ajung in baie. In acest fel motorul devine mai putin poluant si un pic mai puternic. Dar exista si un revers al medaliei: cu cit motorul "papa mai mult ulei"si gazele scoase prin epurator sunt mai bogate in vapori de ulei si se impune ori sa repari motorul ori sa bagi capatul dinspre filtrul de aer in punte sau sa-l lasi pur si simplu sa atirne sub masina. Iar daca ai GPL acel furtun o sa te impresioneze cita apa poate sa curga pe el. El se scoate din filtrul de aer pt. ca intr-un timp f. scurt iti infunda carburatorul de ajungi sa plingi pe linga masina. Eu personal nu-l bag in filtrul de aer decit odata la 2 ani -(ITP). Tot restul tinpului sta bagat in punte( ai sa vezi ca este o gaura acolo linga lonjeron). In felul asta puntea este mereu unsa(anticoroziv vorbind) . Concluzia: cauta unde se duce furtunul de la epurator. El este vinovatul.
dan54198
Salut. Vezi ca la subictul "merge vaz-ul cu benzina fara plumb "exista o fotografie a motorului masinii lui Georgian. Ai sa fezi acolo un fuftun destul de gros si murdar (cel nou e pt. benzina). Uita-te sub capota la tine si vazi unde-i bagat capatul acestuia care nu-i la epurator(bloc motor) .In mod normal acel furtun este cu un capat in blocul motor ci cu celalant in filtrul de aer. Montat asa el confera motorului cam 3-4 CP in plus si are rolul de a reduce din gazele nearse care scapa pe linga segmenti si ajung in baie. In acest fel motorul devine mai putin poluant si un pic mai puternic. Dar exista si un revers al medaliei: cu cit motorul "papa mai mult ulei"si gazele scoase prin epurator sunt mai bogate in vapori de ulei si se impune ori sa repari motorul ori sa bagi capatul dinspre filtrul de aer in punte sau sa-l lasi pur si simplu sa atirne sub masina. Iar daca ai GPL acel furtun o sa te impresioneze cita apa poate sa curga pe el. El se scoate din filtrul de aer pt. ca intr-un timp f. scurt iti infunda carburatorul de ajungi sa plingi pe linga masina. Eu personal nu-l bag in filtrul de aer decit odata la 2 ani -(ITP). Tot restul tinpului sta bagat in punte( ai sa vezi ca este o gaura acolo linga lonjeron). In felul asta puntea este mereu unsa(anticoroziv vorbind) . Concluzia: cauta unde se duce furtunul de la epurator. El este vinovatul.
dan54198
Ah eram sa uit . Daca nu-i bagat in filtrul de aer sa pui in locul lui( la filtru) un dop de cauciuc din cel folosit la sticle.
Stefan57089
mercic mai la furtunu ala nu m-am gandit... si o sa vad ce fac cu el
sper sa nu mai bage fum dupa ce iau masuri :wave:
Ionut45405
De la antigel face abur in draci, de la esapament te-ar ustura ochii inainte sa se abureasca. E caloriferul sau robinetul.
dan54198
Ionut nu confunda esapamentul cu epuratorul. Sunt diferite.
dan54198
Cred ca ai dreptate Ionut dar numai in privinta robinetului de la calorifer pe care eu l-am schimbat de 2 ori in 3 ani.Cred ca-i cel mai nereusit reper de pe Lada.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.