Cine are experienta cu Lada Niva? |
This topic is about Cine are experienta cu Lada Niva?, the author, Rai, wrote about: As vrea sa aflu cate ceva despre acceasta masina stiu ca e f veche a aparut in 1979 si ca e depasita.Sunt pasionat de 4x4 si ma interesez de technica ... To read more just scroll down
Cine are experienta cu Lada Niva? |
May 6 2004, 03:36 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Daca cineva stie ceva sau poate da relati ar fii foarte frumos. Ma intereseaza si daca se mai vinde si cat coasta. -------------------- Golf GTI
|
|
|
May 6 2004, 02:45 PM
Post
#2
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
OK.
Cu ce sa incep :?: Primul lucru http://www.lada.ro/niva4x4.html Preturile sint mici in echiparea de baza... dar ajung in jurul sumei de 10.000 euro CIP echipat complet off road (troliu, bull bar, praguri, etc) si confort maxim (aer conditionat, geamuri electrice, etc) motorul e 1.7i, cu 81CP si un cuplu de 127.5Nm. Acum sa pun si niste poze cu lada niva in mai multe variante. |
|
|
May 6 2004, 02:48 PM
Post
#3
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Acum sa va arat si cea mai puternica varianta de lada niva - march.
A fost echipata si cu motor Wankel de 200CP |
|
|
May 6 2004, 02:49 PM
Post
#4
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
pare sa treaca peste orice... |
|
|
May 6 2004, 02:50 PM
Post
#5
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
|
|
|
May 6 2004, 02:52 PM
Post
#6
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
in 1994 s-a lansat si versiunea lunga a nivei, denumita 2131. avea disponibil si un motor de 2000cc, cu 100CP
|
|
|
May 6 2004, 11:39 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 10-November 03 From: Bucuresti Member No.: 17.939 |
am avut una din 92, destul de dragutza, cu bandouri, bullbar, etc. insa era pe carburator, parca 1500 cmc avea, iar consumul se ducea pe la 15-16% ! Nu sunt cine stie ce, ca si jeep te astepti la ceva mai bun insa raportat la consum si comfort, nu prea merita banii! Eu dadusem pe ea atunci 5000$ E foarte incomoda si destul de mica, in anumite ocazii destul de usurele pentru un alt fel de jeep, abia facea fatza!
Nu stiu de unde ti-a venit interesul pentru asa masina, insa dupa ce am trecut prin alte jeep-uri , isuzu, frontera, nissan, magnum, sigur nu m-as mai urca intr-o niva! Acum am un Musso si e formidabil, cu motor de 3000 benzina- mercedes- si consuma numai 10-11 % si nici nu-ti imaginezi prin ce albii de rau am intrat cu el si a facut fatza cu succes! Sincer, nu-ti recomand decat daca nu ai de ales! |
|
|
May 7 2004, 12:51 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
In primul rand MULTUMESC!
Pasiunea mea sunt masinile 4x4 si sigur anumite masini le-am vazut numai si nu mai mult si ma gandeam ca in Ro au oamenii mai multa experienta. De condus am condus multe masini 4x4 si stiu ce pot dar cred ca un Aro sau o Lada Niva m-ar incanta sa o vad la lucru. Si ar mai fii ceva 5000-10.000 euro nu sunt sume mari pentru mine.Dar poate mai scrie cineva cate ceva eu astept doar de accea avem forum. -------------------- Golf GTI
|
|
|
May 7 2004, 03:52 PM
Post
#9
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
niva poate fi echipata cu GPL inca de la producator - reduci astfel consumul.
e o masina de conceptie veche... e buna pentru cei care umbla mai mult pe coclauri si care nu vor sa-si strice masinile scumpe pe acolo. are si ea limitele ei... dar si pretul e corespunzator. |
|
|
May 14 2004, 08:36 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Unchiul meu are ca masina de serviciu o lada Niva luata in 2002 si i s-a acrit! O data la doua luni merge cu ea in service si cu probleme destul de serioase! S-a mers cu masina respectiva mai mult prin paduri si campuri - lucreaza la un ocol silvic dinntr-o zona de campie, dar nu avea voie sa se defecteze atatde des: dupa un an s-au dus franele, apoi a avut probleme cu cutia, in alta zi directia nu mai raspundea de loc! Nu stiu daca e o problema de conceptie sau pur si simplu cei care fac piesele si le ansambleaza fac o treaba de mantuiala ca si Romania!
|
|
|
Jul 5 2004, 10:42 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu am auzit lucruri bunisoare despre cele cu motor 1700 si GPL din fabrica... poate cele facute pentru occident sunt ceva mai ingrijite. Sunt intr-adevar destul de spartane, insa am auzit (nu bag mana in foc) ca ar fi destul de fiabile si varianta pe GPL mai economice decat Suzuki Samurai, de exemplu.... care nu e nici mai mare nici mai grozav.
Cat despre caracterul 4x4 au diferential blocabil, insa nu stiu daca din fabrica sau se pune la cerere. Au raportul intre lungime si garda la sol destul de mic, asa ca trec peste obstacole destul de usor. Una peste alta cica n-ar fi rele pentru banii care ii dai pe ele... |
|
|
Aug 16 2004, 12:59 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 15-August 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 30.833 |
Detin cartea tehnica de service de la niva in format electronic. Cine o vrea sa ma contacteze la adresa lada1200@masini.ro sau ahuidu@yahoo.com. Problema este ca are 700 MB dar este pe capitole.
|
|
|
Jan 31 2005, 09:18 AM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 27-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.322 |
uite am si eu ceva cu lada niva
|
|
|
Jan 31 2005, 09:25 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 27-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.322 |
sau asta
|
|
|
Apr 26 2005, 10:19 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Modelul vechi pe carburator e de 1000 de ori mai bun! Asta de 1.7 i consuma de rupe si injectia Bosch made in Russia te duce la service toata ziua! Altfel masina e OK, mai ales in teren unde are capacitate de trecere f buna (unghiuri de atac - degajare excelente, ampatament scurt). 4x4 permanent se reflecta in consum din pacate, dar altfel e super. Cel mai bine merge pe ea motorul Fiat "bialbero" (2 axe in cap) care pe Croma are 120 CP si merge tunat la 150. Am gasit insa pe un site o Niva cu motor Ferrari! Uiati una "home made".
|
|
|
Apr 26 2005, 10:25 AM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Daca vrea cineva mi-au ramas de la transformare cateva piese: ornamentele de plastic de pe buza aripilor, o bara fata+flapsuri, franele spate (tamburi, cilindri, saboti) si o groaza de plastice din interior. "Donatoarea" avea 12000 km si era din 2001. Poate ma ajutati sa scap de ele din pod!
|
|
|
May 5 2005, 08:25 AM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.906 |
Eu am o Niva din 1999 si am fost foarte multumit de ea pana acum.
Am folosit-o intens la vanatoare si pe drumurile de munte. Masina am cumaprat-o de noua de la o firma cu participare italiana denumita Lada Car Romania (a dat faliment acum un an sau doi). Ei ii spuneau Lada Freedom. Cumparasera sasiul cu motorizarea (1,7i) de la rusi, ii pusesera niste spoilere speciale, mai umblasera pe la habitat, pe la injectie (Siemens in loc de Bosch, iar injectorul monopunct american), jenti, cauciucuri, fite.... La inceput, in perioada de garantie, pe care firma o asigura foarte constiincios, mi-au inlocuit electromotorul si alternatorul (cu unul pentru Opel). Dupa aia nu am mai avut chiar nici o problema. Asta iarna la -32 de grade celsius, in parcarea de la Valea de Struti-Sirnea-Brasov a fost singura masina dintro parcare foarte selecta care a plecat la prima cheie. Mi-a fost de mare folos. In alta iarna m-am rasturnat cu ea intr-un val de zapada...Au venit niste localnici si au pus-o pe roti, dupa care am plecat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Este foarte adevarat ca e o masina extrem de incomoda la drumurile lungi, cu un consum foarte mare, zgomotoasa si chiar periculoasa (am in vedere aici distanta prea scurta dintre axe, asociata cu faptul ca toate cele patru roti trag in permanenta...aceasta optiune stranie m-a facut sa ma rasucesc de cateva ori pe sosea atunci cand am fost aruncat din cate o groapa cu rotile din fata in sus); insa una peste alta daca iei in seama si pretul (cel mai accesibil pentru un 4x4)...se merita. |
|
|
May 7 2005, 12:16 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 6-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.133 |
[color=darkblue][/color][/size][size=12]
Salut, Sunt nou intrat in "Clubul Niva". Acum 2 zile am primit Niva 1.7i noua. Inainte de a cumpara-o am incercat: Freelander, Grand Vitara, Ignis, Jimmny si Aro 10 Diesel. Exceptand pretul, Grand Vitara a fost extra. Dotarile actuale pentru Niva mea: caseta de directie cu raport de demultiplicare, alarma, inchidere centralizata, radio-cd/mp3 JVC. In 2 saptamani va fi montat si AC de dealer. Observatii: + dealer-ul si-a facut treaba constiincios + motorul NU este zgomotos si porneste impecabil + toate comenzile si echipamentele sunt la locul lor si functioneaza bine + se conduce acceptabil de bine si este destul de maneabila - transmisia ESTE zgomotoasa - cauciucurile SUNT zgomotoase - plasticele comenzilor interioare (exceptand volanul) sunt aparent fragile * are nevoie de rodaj pe drumuri de oras min 2,000 km cu Max 80 km/h In urmatoarele saptamani ii verific consumul real. |
|
|
May 10 2005, 07:53 AM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.906 |
Gabriel, iti doresc sa o stapanesti sanatos. Se pare ca de cand am luat-o eu pe a mea, au mai rezolvat din probleme.
Te rog mult spune-mi si mie unde ti-au dat service-ul ?? Sau ma rog unde ti-au recomandat sa te adresezi daca (Doamne fereste !) ai avea probleme ?? Tare mi-ar fi de folos un astfel de sfat. Injectia e foarte fiabila, eu insa am avut probleme (si mai toate din seria mea ) cu alternatorul. E o componenta electronica acolo care regleaza curentul si care e tare pacatoasa. In afara faptului ca mi s-a parut cumplit de incomoda la drumurile lungi, masina face minuni in teren.. |
|
|
May 11 2005, 05:38 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 6-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.133 |
Niva am luat-o in leasing avantajos de la "Lada Niva Leasing" strada Aleea Alexandru nr. 47, Sector 1. Foarte aproape de Statuia Aviatorilor. Tel 231.5263. Website-ul este in reconstructie.
Mai exista si in Mogosoaia un dealer. Dar eu ajung greu acolo si mi s-a parut mai intortochiata aducerea masinii. O aduceau la Oradea, dupa aceea la Bucuresti si nu mi-au oferit leasing tot atat de avantajos. Service-ul de la Lada Niva Leasing este in Afumati. Am fost acolo inainte sa ma hotarasc sa iau masina. Mie mi s-a parut OK in afara faptului ca este departe. Au o cladire destul de mare numai a lor cu echipament si tester-e si o magazie destul de mare de piese de schimb in stoc. Au experienta caci sunt firme de protectie care isi intretin Nivele la ei. Mergand dinspre Bucuresti spre mare Service-ul este pe stanga la intrarea in Afumati. Piese mici/consumabile si nu f. importante la "moldovenii din Obor". Au cam tot ce ai nevoie din productia de serie. Am auzit de probleme cu alternatorul, sper sa nu fie cazul. Am inteles ca la modelul 2005 s-au mai uitat americanii de la Chevrolet. La transmisie, cuplaje si softul injectiei. Probabil ca la interior au concluzionat ca nu au ce sa-i mai faca sau este pentru personalitati puternice si formate. Drumuri fara probleme! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 02:52 AM |