Suzuki Ignis part II |
This topic is about Suzuki Ignis part II, the author, Andrei Suzuki, wrote about: .... ... To read more just scroll down
Suzuki Ignis part II |
Dec 28 2006, 09:28 PM
Post
#181
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Dec 28 2006, 09:33 PM
Post
#182
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Cotiera marca Armrest,230RON. Se monteaza super usor.Nu iti trebuie decat o bormasina cu un burghiu foarte mic+surubelnita,sau o surubelnita electrica. Ma rog,merge si numai cu surubelnita obisnuita,daca ai putere sa dai gaura in plastic direct cu surubul.
http://img502.imageshack.us/my.php?image=picture276md9.jpg -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Dec 29 2006, 10:43 AM
Post
#183
|
|
novice Group: Membri Posts: 41 Joined: 31-October 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 91.173 |
mi se par prea largi husele astea....
-------------------- Ca sa iti dai seama ca esti prost trebuie sa ai totusi ceva in cap
|
|
|
Dec 29 2006, 01:52 PM
Post
#184
|
|
sofer Group: Membri Posts: 77 Joined: 30-November 99 From: Constanta Member No.: 3.420 |
-------------------- Suzuki Ignis 1.5 AWD, 16v, 99CP
Ford Focus 1.8 TDCI, 100CP |
|
|
Dec 29 2006, 02:11 PM
Post
#185
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 2 2007, 09:01 PM
Post
#186
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
La Multi ani tuturor !!!!
Cand am venit azi acasa am stabilit un nou record de viteza cu ignis :1: incarcata pana la refuz cu bagaje plus 4 persoane in ea pe autostrada bucuresti-pitesti am prins 176 km/h si inca mai avea un pic de pedala da am zis sa nu o chinui mai mult sa nu sara pistoanele din capota Alti posesori de ignis 1.3 DDIS cat ati prins cel mai mult cu ele ? -------------------- |
|
|
Jan 2 2007, 10:29 PM
Post
#187
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
La multi ani! Sper sa nu te dezamagesc, dar recordul meu a fost de 190km/ (voi atasa poza ulterior) tot cu 4 persoane si bagaj pe autostrada in GERMANIA.
-------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Jan 4 2007, 11:38 AM
Post
#188
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
) Chiar vreau sa vad poza Vara trecuta am facut multe drumuri Buc-Litoral pe autostrada pedala la fund de fiecare data. Singur in masina nu vroia sa sara de 165. Am zis bine hai asta o fi limita. In talon e data la 155km/h viteza maxima eu i-am dat 10 km peste dar plina se duce mai mult:) plus ca eu veneam dinspre pitesti acuma si era si un pic la vale... oricum eu zic ca e viteza destul de mare pt tipu asta de masina .
-------------------- |
|
|
Jan 4 2007, 02:21 PM
Post
#189
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Recordul meu tot ramane in picioare Vorbeam de Ignis 1.3 DDIS STOCK deci cu nimic modificat la motor/evacuare etc.... Din cate am inteles Mihai are in jur de 100CP pe ea :clapping:
:angel: -------------------- |
|
|
Jan 6 2007, 03:02 AM
Post
#190
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 14-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.799 |
credeti ca este posibil sa se importe anul acesta si pt. RO:
Suzuki Ignis - 1.5 4WD GS 5 usi am auzit ca sunt probleme enorme cu acest model (livrare/vanzare) intrucat este identic cu: SUBARU G3X Justy merita riscul la vreunul dintre importatori? or fi la fel de tzepari...? sau mai bine de adus din HU sau DE?
Attached File(s)
|
|
|
Jan 9 2007, 10:40 PM
Post
#191
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 137 Joined: 28-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.633 |
QUOTE(tkapote) credeti ca este posibil sa se importe anul acesta si pt. RO:
Suzuki Ignis - 1.5 4WD GS 5 usi am auzit ca sunt probleme enorme cu acest model (livrare/vanzare) intrucat este identic cu: SUBARU G3X Justy merita riscul la vreunul dintre importatori? or fi la fel de tzepari...? sau mai bine de adus din HU sau DE? La partea cu importul te referi la Ignis 1.5 4WD GS sau la Subaru? Ignis 1.5 4WD GS se comercializeaza de ceva vreme. Vino la unul dintre Showroom-urile noastre si vei afla mai multe detalii. Cat despre Subaru Justy , se asambleaza tot la fabrica din Ungaria din cate stiu eu |
|
|
Jan 10 2007, 09:04 AM
Post
#192
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
QUOTE(GST) ) Chiar vreau sa vad poza Vara trecuta am facut multe drumuri Buc-Litoral pe autostrada pedala la fund de fiecare data. Singur in masina nu vroia sa sara de 165. Am zis bine hai asta o fi limita. In talon e data la 155km/h viteza maxima eu i-am dat 10 km peste dar plina se duce mai mult:) plus ca eu veneam dinspre pitesti acuma si era si un pic la vale... oricum eu zic ca e viteza destul de mare pt tipu asta de masina .
There it is
Attached File(s)
-------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Jan 10 2007, 09:09 AM
Post
#193
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
QUOTE(GST) Recordul meu tot ramane in picioare Vorbeam de Ignis 1.3 DDIS STOCK deci cu nimic modificat la motor/evacuare etc.... Din cate am inteles Mihai are in jur de 100CP pe ea :clapping:
:angel: Sa nu ai impresia ca din CIP TUNING am castigat ~30KM/h, CIP TUNING-ul ma ajuta doar sa ajung mai repede la v. max, ma ajuta in depasiri,nu mai stau stresat ca nu am timp sa fac o depasire, imi scade consumul, si-mi creste v.max cu foarte putin 5-10km/h, deci inainte de acest 190, mai prinsesem 180, cu masina stock, dar foarte greu. Ca idee pe bancul de probe masina a depasit 200-ul de pe bord, pacat ca nu i-am facut poza atunci. Numai bine. -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Jan 11 2007, 12:08 PM
Post
#194
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Frumos
Te grabeai sa ajungi la o benzinarie de goneai asa ? vad ca rezervorul e cam gol Sunt curios cat era consumul la viteza aia??? ai cumva optiune sa iti arate si consumul? pe display langa ceas sau langa temperatura nu mai stiu, oricum in coltul din dreapta sus. La mine e loc gol nu stiu daca a fost luata special asa sau nu era disponibil pe varianta diesel. Andrei are consunm instant :glare: -------------------- |
|
|
Jan 11 2007, 04:13 PM
Post
#195
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 14-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.799 |
Ma refer la:
Suzuki Ignis - 1.5 4WD GS 5 usi ca la Subaru (o data ca nu sunt in oferta pentru Romania a importatorului) s-ar putea sa-mi cada parul cand or da un pret la ea... mai am si eu o intrebare: la modelul de mai sus se pot pune comenzi pe coloana volanului pentru radio-cd? sau, ma rog, daca cineva a reusit sa puna... cu show-room-ul, nu stiu ce sa zic? cred ca e vorba de cel dinspre pipera-otopeni, nu? am fost o data pana acolo, dar fiind sambata si destul de tarziu... am gasit inchis... incerc sa ajung in timpul programului... mai exista si alt show-room in bucuresti? merci, |
|
|
Jan 11 2007, 07:46 PM
Post
#196
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
QUOTE(GST) Frumos
Te grabeai sa ajungi la o benzinarie de goneai asa ? vad ca rezervorul e cam gol Sunt curios cat era consumul la viteza aia??? ai cumva optiune sa iti arate si consumul? pe display langa ceas sau langa temperatura nu mai stiu, oricum in coltul din dreapta sus. La mine e loc gol nu stiu daca a fost luata special asa sau nu era disponibil pe varianta diesel. Andrei are consunm instant :glare: Din pacate nu avea computer de bord, asa ca nu stiu, dar iti pot spune ca consumul niciodata nu a sarit mai mult de 8% si crede-ma ca am tras de ea nu gluma, mai am ceva recorduri demne de invidiat cu masinuta dar nu le zic ca o sa zica lumea ca sunt dus porcu, daca esti interesat iti dau mp. Numai bine, iar daca e cineva interesat de CIP TUNING da-ti-mi mp. -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Jan 11 2007, 08:21 PM
Post
#197
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
@tkapote: da,mai este un show-room pe Stefan cel Mare,pe langa IGP. Intre IGP si aleea Circului.
Eu nu stiu sa se poata pune comenzin pe volan la cd player.Nici ca optiune nu exista asa ceva. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jan 12 2007, 10:42 AM
Post
#198
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
Avem Ignis aici la serviciu de 3 luni.
Cum e cu stabilitatea???Si nu inteleg de ce la 4000 km zdrangane tot ce e plastic in ea??? Apropo de caucicuri,mai demult mi-au luat talonul ca aveam cauciucri 155/70 13 in loc de 145/70 13.Asa ca daca e altceva decat in talon.....te pe sus oricum. -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Jan 12 2007, 05:19 PM
Post
#199
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 12-January 07 From: Bucuresti Member No.: 96.593 |
Sa va povestesc pe scurt despre experianta pe care am avut-o la intoarcerea din concediu in Bucuresti de la Baia Mare, pe 3 ianuarie a.c. (ring a bell?)
Traseu programat Baia Mare - Sighisoara-Brasov-Ploiesti-Bucuresti. Traseu efectuat (cu multumiri :minigun: imbecilitatii politiei romane): Baia Mare-Sighisoara-Brasov-Sacele-Cheia-Ploiesti-Bucuresti. Masina Ignis 1.5 AWD, 20000 km, pneuri de iarna GoodYear Ultragrip 6 (multumiri nevestei care s-a dus si le-a pus inainte de plecare :notworthy:) In masina Nevasta, bebe de 2 ani si cu mine, eu foarte racit. Totul a decurs minunat pana la iesirea din Brasov, unde am petrecut 2 ore, avansand ca melcul de la McDonalds la breteaua spre Sacele, deoarece politia romana a blocat iesirea spre Valea Prahovei (chiar la coborarea de pe pod, invocand niste motive care s-au dovedit niste aberatii (copac cazut pe carosabil la Sinaia o varianta, faptul ca nu stiu ce tiruri nu puteau sa urce alta varianta). La radio se spunea ca autoritatile au luat masura sa interzica tirurilor sa intre pe DN 1A pentru a permite utilizarea acestu traseu pentru autoturismele care vor sa ajunga la Bucuresti. Pentru ca politia nu a dat nici un raspuns in legatura cu reluarea traficului spre Valea Prahovei (desi la radio nu se mentiona nici un blocaj), am hotarat sa mergem pe DN 1A increzatori in ceea ce am auzit la radio. Nu am mers un km si in Sacele am prima experienta. Un tir a oprit in exact in fata mea si nu a mai putut sa porneasca chiar in zona unde se bifurca sensurile de mers. Cu inima in dinti am luat hotararea sa trec pe contrasens trecand prin zapada de 40 de cm din spatiul triunghiular dintre cele doua sensuri. Ignisul a trecut ca prin branza neavand nici o ezitare. Ce a urmat a fost ceva suprarealist. S-a intunecat si a inceput sa ninga in valuri. Masinile mergeau cu 10-15 km la ora. Am iesit din Sacele spre Cheia bucuros ca am depasit trei camioane, crezand ca sunt ultimele (eroare). Drumul era curatit de lama, partea curatita nefiind prea lata totusi. Mult timp nu aveam pe nimeni in fata, mergeam pe portiunile drepte cu 50 /h desi nu se vedea in fata la 10 m. Masina s-a comportat exemplar pe drumul cu zapada. Am ajuns la prima coloana de autoturisme care stationa. Prima masina numai putea sa plece (tractiune pe fata, cauciucuri de vara). Pur si simplu dansa stanga dreapta pe sosea. Mi-am luat inima in dinti si am intrat cu partea dreapta pe portiunea necuratita de zapada si am depasit coloana. Ignisul a mers ca pe sosea uscata. Am lasat in urma atunci 15 masini. Apoi am depasit absolut tot ce a fost pe sosea (in total vreo patru coloane de masini formate si nenumarate camioane). Am avut si un moment critic, cand pentru a ma feri de un tir venind din sens contrar cam pe mijloc am intrat in dreapta in zapada. Am iesit si de acolo. Am vazut masina politiei (loganul de rigoare cu cauciucuri de vara) venita sa faca ordine printre tiruri chinuindu-se la urcare, oprindu-se si ramanand in mijlocul drumului. Practic latimea mica, caucicurile de iarna si tractiunea 4x4 m-a salvat. Iesit la ora 18 din Brasov am ajuns acasa la ora 22:30. In spatele meu s-a blocat circulatia toata noaptea, fiind deblocata pe 4 ianuarie pe la ora 11 (am auzit a doua zi la stiri). Nevasta nu a mai comentat nimic ca am dat 14300 EUR pe varianta 4x4 . Ignis 4x4 rulz! |
|
|
Jan 12 2007, 07:24 PM
Post
#200
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Ce bine te simti cand vezi ca ai dat banii pe ceva care intradevar merita si te scoate din belele si nu te lasa la greu ! nu? si pret relativ mic...
Bravo ! -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 17th May 2024 - 12:26 AM |