consum si viteza maxima Ignis |
This topic is about consum si viteza maxima Ignis, the author, mihaitza2007, wrote about: [sincer m-am asteptat la mai putin avind in vedere ca in afara nu am depasit viteza se 100km/h si ca in masina se aflau doar trei persoane dar asta e. ... To read more just scroll down
consum si viteza maxima Ignis |
Mar 2 2008, 05:21 PM
Post
#61
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
[/quote] Mergi degeaba la service cu ea. asta este suzuki, o masina care consuma mult, mult fata de alte masini de aceeasi putere. daca pui motorul pe tester iti va arata ca este ok. eu din acest motiv am trecut pe gpl. eu am in schimb alta problema. intru in depasire, am pedala la podea si abia se tureaza, asta insemnand ca, daca nu am liber din sens opus pe distanta mai mare, pa depasire. problema asta o face asa si pe benzina si pe gpl. am schimbat acum doua zile si motorasul de relanty si tot degeaba. daca cineva stie care ar putea fi motivul.... -------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Mar 2 2008, 07:32 PM
Post
#62
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
injectoare infundate? debitmetru murdar?
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Mar 2 2008, 07:41 PM
Post
#63
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
o masina care consuma mult, mult fata de alte masini de aceeasi putere. da-mi voie sa nu fiu de acord. este o masina care consuma exact cat scrie in specificatii fata de altele de aceeasi putere care consuma mult mai mult. Asta daca totul merge ok si in general merge super ok. Daca citesti forumurile de la alte marci o sa vezi. S-a discutat foarte mult pe tema consumului. Depinde de modul de condus, de combustibil si surprinzator pt mine de uleiul de motor folosit. Eu sunt multumit de consum in raport cu ce ofera. Stiu ca daca ii dau talpa consuma si daca am grija pot scoate in oras sub consumul declarat. This post has been edited by Florin50070: Mar 2 2008, 07:43 PM -------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Mar 2 2008, 08:21 PM
Post
#64
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
o masina care consuma mult, mult fata de alte masini de aceeasi putere. Voi sunteti culmea ! Vreti masina, sa fie si ieftina si fiabila si sa nu consume ! Hello! Asa ceva NU exista! Intr-adevar, masina asta consuma putin mai mult ca altele si daca bagi piciorul in acceleratie consuma chiar cu destul mai mult. Dar in conditii normale de exploatare, consuma cu maxim 1 l mai mult decat motoare similare de la alte marci. DAR motorul asta de 1.3, cel putin, are vana, are demaraj excelent pentru capacitatea lui cilindrica, are distributie pe lant, putere si cuplu comparabile cu cele ale unor motoare de capacitate mai mare... Mai conteaza 1 litru la o suta de km parcursi ? Vreti consum mic ? Luati masini hibride... alea chiar nu consuma. Aaaa... e o problema cu pretul lor... -------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Mar 3 2008, 12:35 PM
Post
#65
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 15-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.107 |
Cineva spunea ca in depasire, cu pedala la blana simte ca nu are forta suficienta. Incearca sa treci intr-o treapta inferioara in momentul in care faci depasirea, chiar daca turezi motorul la 4500-5000. Ai insa o putere mai mare si depasirea o faci rapid. -------------------- Marian E.
|
|
|
Mar 3 2008, 06:44 PM
Post
#66
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
enemarian, ai perfecta dreptate. este un motor mic si puternic si, tocmai de aceea consuma mai mult decat alte motoare. mie mi-a consumat 9l/100km in weekend, pe gpl, pe traseul bucuresti-pitesti-rm.vilcea-voineasa-vidra-retur. si este un drum destul de greu, multe serpentine, urcus la greu. am mers pe multe portiuni in 3000 ture. pe A1 am mers si cu 145km/h. prietenul meu, in schimb, cu un ford fiesta din 2001, motor de 1400 cu 60 cai, a consumat 6 litri in medie. dar asta este, oricum, eu am luat ignis pentru ca mi-a placut modelul, nu pentru consum. i-am pus gpl doar pentru faptul ca circul mult in bucuresti si asa ies mai ieftin, cam o treime din bani economisesc. cam atat pentru acum. pe curand.
-------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Mar 4 2008, 07:17 AM
Post
#67
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
Mihaitza, am o intrebare. Tu ti-ai pus GPL, ce fel de rezervor folosesti ? L-ai pus in portbagaj sau in locul rotii de rezerva ?
-------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Mar 4 2008, 01:41 PM
Post
#68
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 2-December 07 From: Iasi Member No.: 115.674 |
Mihaitza, am o intrebare. Tu ti-ai pus GPL, ce fel de rezervor folosesti ? L-ai pus in portbagaj sau in locul rotii de rezerva ? Cam astea erau si intrebarile mele postate ieri. Ulterior au disparut de pe forum.Bergenbier, administratorul stie de ce... Rezervor cilindric sau toroidal? In al doilea caz unde sta roata de rezerva? Spatiu in portbagaj mai exista? |
|
|
Mar 4 2008, 04:59 PM
Post
#69
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 16-November 07 Member No.: 115.487 |
Mihaitza, am o intrebare. Tu ti-ai pus GPL, ce fel de rezervor folosesti ? L-ai pus in portbagaj sau in locul rotii de rezerva ? Cam astea erau si intrebarile mele postate ieri. Ulterior au disparut de pe forum.Bergenbier, administratorul stie de ce... Rezervor cilindric sau toroidal? In al doilea caz unde sta roata de rezerva? Spatiu in portbagaj mai exista? uite cred ca mihaitza e acelasi personaj care a postat aici pozele cu rezervorul http://forum.softpedia.com/index.php?showt...60&start=60 mai este loc destul in portbagaj pentru cineva care nu cara cartofi sau alte chestii... |
|
|
Mar 6 2008, 09:54 AM
Post
#70
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Salut si imi cer scuze ca intru mai rar si da, cineva a descoperit ca am postat pe softpedia poze cu instalatia si rezervorul. totusi voi posta pozele si aici. Intre timp am rezolvat problema cu lipsa de putere la acceleratie. era motorasul de relanty si l-am schimbat. nu ma intrebati cat a costat. destul de mult. cam atat pentru azi. pe curand.
Attached File(s)
DSCF5082.JPG ( 50.02K )
Number of downloads: 24
DSCF5084.JPG ( 73.28K ) Number of downloads: 30 DSCF5081.JPG ( 52.44K ) Number of downloads: 25 -------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Mar 7 2008, 07:46 PM
Post
#71
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 16-November 07 Member No.: 115.487 |
ok merci mihaitza si pentru pozele de pe acest forum
totusi nu poti spune cat te-a costat acel motoras? la relanti? cu ce se ocupa acest motoras de relanti mai exact? sper ca nu e problema frecventa la Ignis... |
|
|
Mar 8 2008, 02:09 PM
Post
#72
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-March 08 Member No.: 116.590 |
Va salut pe toti detinatorii de Ignis. Am unul pe benzina de circa 2 luni. Circul de obicei prin oras si la ore de varf. Totusi la capacitatea lui de 1328 cmc mi se pare foarte mult sa manance peste 10-11 l%. Se poate face ceva sau acesta este consumul lui ? De asemenea va intreb de unde pot achizitiona piese(brat inferior,telescop fata) la un pret rezonabil ? Va multumesc !
|
|
|
Mar 8 2008, 04:12 PM
Post
#73
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
motorasul m-a costat cu tot cu montaj 7,5 mil. el se ocupa de mersul "rotund al motorului" la relanty si cred ca si de alte chestii, cum ar fi forta la demaraj, cred.
-------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Apr 3 2008, 12:40 PM
Post
#74
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 157 Joined: 25-June 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 109.030 |
Salutari!
Am mai facut o data consumul, dupa revizie, pentru ultimele 3 saptamani. Conditiile au fost: trafic exclusiv in Timisoara, cauciucuri de iarna. Am mers 309 km cu 33.3 litri, ceea ce inseamna aproximativ 10,8 %.... -------------------- ****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C |
|
|
Apr 4 2008, 08:28 PM
Post
#75
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
De cand am gpl, la fiecare plin constat ca am un consum de 12,5 litri la suta de km. parcursi doar in Bucuresti. Asta inseamna o economie de 25-30 % fata de benzina.
-------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Apr 6 2008, 09:23 PM
Post
#76
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 16-November 07 Member No.: 115.487 |
De cand am gpl, la fiecare plin constat ca am un consum de 12,5 litri la suta de km. parcursi doar in Bucuresti. Asta inseamna o economie de 25-30 % fata de benzina. da,corect. nu se stie ce efect o sa aiba GPL asupra uzurii motorului. oricu ar fi e o optiune excelenta...sper sa nu scumpeasca ajtia GPL asa cum au facut si cu motorina... |
|
|
Apr 7 2008, 04:02 PM
Post
#77
|
|
sofer Group: Membri Posts: 80 Joined: 28-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.514 |
Ce spui tu bogdane de scumpiri, ca deja a sarit si gpl la 2.3 lei litrul si asta de vreo saptamana. Oricum e bine, avand in vedere ca benzina a sarit de 3.8
-------------------- SUZUKI IGNIS 1.3 GL fabricat 2003
|
|
|
Apr 8 2008, 03:48 PM
Post
#78
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 15-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.107 |
Ptr. cei interesati de consum. M-am intors dintr-o deplasare la Iasi pe un traseu de 560 km (Iasi - Bicaz - Gheorgheni - Brasov - Bucuresti) cu devieri pe la Targu Neamt, Sovata, Sighisoara. Am facut plinul la Iasi cu Petrom de 98, iar consumul total a fost de 36 litri, reiesind un consum de circa 6,5 litri, in contextul in care nu prea am circulat prin orase, dar am strabatut Cheile Bicazului. De la Bucuresti la Iasi, 420 km pe Focsani - Barlad - Vaslui, consumul mediu a fost de 6,9 litri, traversarea unor orase (Barlad si Vaslui) fiind greoaie datorita strazilor pline de cratere, in rest soseaua fiind acceptabila. Specific ca am un IGNIS 1,3 4x2.
P.S. Cheile Bicazului sunt deosebit de spectaculoase, o spun si acum dupa, probabil, cateva zeci de traversari, dar drumul, cel putin din dreptul Pietrei Altarului si pana la Gheorgheni, este "catastrofa". Drum bun! -------------------- Marian E.
|
|
|
Apr 10 2008, 04:39 PM
Post
#79
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 16-November 07 Member No.: 115.487 |
Ce spui tu bogdane de scumpiri, ca deja a sarit si gpl la 2.3 lei litrul si asta de vreo saptamana. Oricum e bine, avand in vedere ca benzina a sarit de 3.8 pai da, sper sa ma tina GPl-ul jos ca pret, ca daca il scumpesc si pe asta nush ce mai facem, ajunge masina un lux sa mor yo propun unui moderator sa faca acest topic pinned, mi se pare foarte folositor This post has been edited by bbogdanmircea: Apr 10 2008, 04:42 PM |
|
|
Apr 18 2008, 12:29 PM
Post
#80
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 5-December 07 Member No.: 115.713 |
Salut!
Am reusit in sfarsit sa fac si eu un consum plin plin la ignisul meu 1,3GLX, 4X2....benzina... Am 3000 de km la bord, si facad 250 de km, cam 100 in exterior (insa nu portiuni foarte lungi facute in viteza superioara/ adica drum extraurban, dar cu destule gropi si denivelari) si restul in IASi, mi-a iesit un consum de 7,8%. Consuma destul de mult pentru marimea si litrajul ei, insa motorasul este destul de sprinten, trage bine (uneori chiar prea bine, cred ca ati patit-o si voi, cand vrei sa pleci mai tare de la un semafor, mai ales cu masina relativ goala, patineaza un pic rotile.... ).... Ma rog, in concluzie, consumul este un pic mai mare decat la alte marci la acelasi litraj, insa nu cred ca mai e asa de mare daca tii cont de puterea motorului... Fiind totusi un motor 16V, cu cat il tii mai turat cu atat iti creste si consumul, insa mai ales in traficul de astazi nu este un motor economic. Varianta pentru cei care vor consum mic ar fi varianta diesel, insa nu stiu pe unde s-ar mai gasi (poate doar la unguri SH). Ceea ce mi-a placut este faptul ca fata de alte marci consumul declarat de producator la masinuta asta este foarte apropiat de cel real (traiasca japonezi...!!! ). |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 04:36 AM |