IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ignis DDIS 2007 scoate fum negru. E normal?

This topic is about Ignis DDIS 2007 scoate fum negru. E normal?, the author, GST, wrote about: Ce va tot certati voi aici? pe indicele de vascozitate? ala nu conteaza nu e important si nu e vital pentru functionarea motorului. in functie de anot ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ignis DDIS 2007 scoate fum negru. E normal?
GST
post Sep 5 2007, 03:40 PM
Post #21


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 22-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 95.362



Ce va tot certati voi aici? pe indicele de vascozitate? ala nu conteaza nu e important si nu e vital pentru functionarea motorului. in functie de anotimp si de temperaturi pui un ulei cu o anumita vascozitate. in general se pune 5W-30 care duce de la -25 grade C pana la 30 grade C.(motoare diesel)
Orice ulei care are data aceasta vascozitate poate fi pus in motor.
Dar orice ulei are o anumita specificate la mine la diesel specificatia este ACEA C3. Aceasta este specificatia recomandata de producatorul masinii, nu de dealer sau de mai stiu eu cine. ("Utilizati numai specificatia recomandata ACEA C3. Utilizarea unui ulei nerecomandat poate duce la blablablabla...) La service puteti sa faceti scandal daca nu au ulei cu acea specificatie, nu ca v-au pus 10W-40 in loc de 5W-30 sau ca e costrol, nu aral sau alte prostii de genu.
Uitati-va in cartea masinii sa vedeti ce scrie acolo si o sa vedeti ca va atentioneaza asupra specificatiei nu si a vascozitatii.
L.E: am exagerat un pic cu : 10W-40 in loc de 5W-30. motoarele diesel au gama de vascozitate de la 0W la 5w si 30 C pana la 40 grade C


--------------------
1.3 DDIS 1.9 DDIS
si Opel Astra Classic 1.7 DTI alb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea110755
post Sep 5 2007, 07:05 PM
Post #22


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 22-July 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 110.748



Salut,Pai ce sa mai stiu zice.Martzi 04/09 am fost in Hung.la Szeged.Problema ...nu mai trage motorul.Baietzii cum am intrat in incinta foarte politicoshi.Patrea nasoala ca eu :wave: ninci magyar.Le-am explicat k la mers hak ...hak.Au pus aparatul au turat_o de imi venea sa-i :bandit: Dak avea turometrul opritor pt ac l-ar fi rupt.Concluzionez k stiu ei ce fac.Shi da eroere de functzionare EGR.Mai prin semne mai cu engleza mea k ei dai shi dai cu ungureste shi nemteste am gasit un limbaj comun.In concluzie motorina noastra chiar shi de la MOL e mai proasta.shi de aici belele.Au vazut abzibildul de la service cu schimbul de ulei Castrol Magnatech...au kam sarit in sus Dak constructorul recomanda Shel pai Shel sa fie.Concluaie..trebuie schimbat EGR.Fax la budapeste pt comanda si imi face si pretzul.33000 Ft. piesa ,10000Ft manopera.Am dat 20 Euro garantzie shi sambata dim. merg la ei, in cateva ore e gata. band.gif Shi aku ATENTZIE La SM au spus ca piesa face 400 Euro, in Hung.piesa +manopera 175Euro(100Ft=1,28 lei /250ft=1Euro.Nu comentez despre mecanicii de la SM,sunt baietzi ok,te scot din belele .Baiul e cu cei care fac pretzurile shi care confirma regula de aur romaneasca"te-am prins ....ai luat-o
Go to the top of the page
 
+Quote Post
en112736
post Sep 5 2007, 11:55 PM
Post #23


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 26-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.729



motorul meu e benzinar.....
uleiul ala e bun.....
aici asa scrie http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS...Performance.asp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
en112736
post Sep 6 2007, 08:09 AM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 26-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.729



gst, nu vreau sa te contrazic, dar totusi conteaza enorm vascozitatea uleiurilor mai ales la motoarele de ultima generatie.....
sunt cu totul alte tolerante la frecarea componentelor.

cu toate ca ma repet, uleiul pus de cei de la service la revizia de 10000 de km a fost bors pe langa cel cu care a venit masina din fabrica
ca dovada ca dupa schimbarea lui motorul a revenit la sunetul lui normal

azi dimineata la 9 grade C nu a tacanit atat de tare ca acum o saptamana la 20C; si se pare ca vine frigul si atunci uleiul ala probabil era degeaba....

am vorbit cu un amic care vinde piese auto de 15 ani, uleiul pe care l-am pus eu in ignis il pune el in bmw (mi-a aratat canistra in portbagaj) si mi l-a recomandat ca cel mai bun pe care l-a folosit, si omul tine totusi la masina lui.

daca vrei sa folosesti masina doar 2-3 ani atunci intr-adevar nu trebuie sa te stresezi prea tare ca oricum ai garantie......
oare...?!? ca am intalnit si tipi la care la 60000 km (primii 2 ani) li s-a refuzat schimbarea axurilor cu came din cauza uzurii (uzura datorata tocmai uleiului prost folosit); s-a lasat cu opc-uri si alte alea si pana la urma omul a fost servit cu scarba....dar totusi, merita sa risti?
si mai e ceva? daca la colegul nostru de forum cei din ungaria i-au spus ca motorina de mol e proasta, cu uleiurile ieftine cam cum crezi ca sta treaba....? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GST
post Sep 6 2007, 12:38 PM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 22-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 95.362



Nu exista motorina buna in Romania, exista doar motorina mai buna de la o benzinaria la alta. Eu cred ca o sa incep sa scot masina de cateva ori pe an din tara doar ca sa mai manance si ea ceva de calitate nu numai "junk food".
Chiar se merita sa cumparam totul de la Unguri? masini, consumabile, sa ne facem reviziile acolo? Parca o duce din ce in ce mai prost tara asta la capitolu servicii....Vara 3 sferturi de tara migreaza in Bulgaria...oamenii se duc acolo unde sunt conditii mai bune... Trist.


--------------------
1.3 DDIS 1.9 DDIS
si Opel Astra Classic 1.7 DTI alb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea110755
post Sep 6 2007, 07:47 PM
Post #26


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 22-July 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 110.748



Salut, incerc in special raspuns pt GST. Afirmai mai pe la inceputul topicului ca daca se respecta specificatiile de vascozitate...samd,e bun orice ulei pt.motoare.Te intreb sincer tu ai baga un ulei Petrom sau lubrifin sau stiu eu ce srl de 150000 litrul in motorul tau? Ma indoiesc.E drept ca pe cele de firma,ca sa zic asa mai platim shi renumele producatorului care de fapt e shi o garantzie a calitatzii,cu conditzia sa nu fie contrafacut iar faptul ca se merge in alte tzari ,Ungaria,Bulgaria ori mai stiu eu unde nu mai e retorica ci o incercare a romanului de nivel mediu sa fie macar putzin mai respectat pentru banii care-i plateste.Faptul ca serviciile din RO sunt sub orice critica nu e din cauza celor de jos,palmashii,ci a sefilor care vor in TOP 300 cu orice pretz.Tin minte ca prin 98/2000 faceam 4-5 drumuri la mare cu teaba si atunci am afirmat ca principalii investitori de pe litoral sunt tziganii fapt verificat shi simtzit pe pielea mea(a firmei),nici in ziua de azi nu am recuperat o suma substantiala de la un patron de Supermarket (HA HA).originar de prin Buc. :bandit: :bash: .Si cum zic unii ca la Buc. se da ora excta...........Mia nou si centrul Tim. e proprietate RROOOMMMAAAAA.Si cum politica e facuta de ban...la asa afaceristi asa tzara. Pt en112736 in mesajul anterior am facut referire shi la parerea celor din Hun. fatza de Castrol.Shi la mine tzacane motorul cu Castrol Mag. de zici ca-i Oltcit.Oricum o sa-l schimb sambata deshi nu am decat 1000 Km. cu el.Asa k gura ta adevar graieste GST TRIST, TRIST dar nu avem ce face.Shi problema nu e doar cu Suzuki,am vazut la service shi alte masini cu nr. de TM,AR,CS. DE CE OARE?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goad
post Sep 6 2007, 09:06 PM
Post #27


novice
**

Group: Membri
Posts: 36
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.342



Dupa cum spuneam mai inainte Castrol si Aral as pune numa' adus din ghermania de la mama lui...La Castrol sunt diferente de bidoane ,pt. RO bidon de 4 litrii cu capac naspa, iar in DE bidon de 5 litri cu capac mare .
Pana si pe forumurile din USA este laudat Castrolul de pe piata din DE...cica e mai bun .
Aveti idee unde gasesc Shell Helix Ultra AG 5W30 ,prin apropiere nu in HU?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
en112736
post Sep 7 2007, 07:52 AM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 26-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.729



greu....
am cautat vreo saptamana tipul asta de ulei ca ma tzacanea motorul la cap sa arunc castrolul, si nu am gasit.
am vazut pe rafturi o gramada de alte uleiuri shell da' iti spun sincer la cum arata ambalajul mi-a fost frica sa-l cumpar sa nu iau cine stie ce tzeapa.

am luat in schimb mobil 1 5W-30 ESP full synth - are capac auriu (emision protection sau asa ceva inseamna ESP, nu am la indemana canistra ca ti-as spune)
l-am gasit la 225 ron si sa stii ca dupa primii 60 de km motorul suna normal asa cum ma obisnuisem sa-l aud. incearca-l, e cel mai apropiat ca specificatii de shell-ul pus in fabrica (in plus e ACEA A1/A5, B1/B5 ulei de ultima generatie) , ti-l recomand cu incredere, nu o sa regreti. chiar merita pretul asta asa de piparat.

cam asa arata bidonul de 1l
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goad
post Sep 7 2007, 10:55 AM
Post #29


novice
**

Group: Membri
Posts: 36
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.342



Mobil 1 ESP(Emision System Protection) 5W30 nu e acelasi lucru cu Mobil 1 Extended Performance 5W30 .
Diferentele sunt la vascozitate si densitate :
http://www.mobil.com/UK-English/Lubes/PDS/...rmula_5w-30.pdf
http://www.imperialoil.ca/Canada-English/F...OMobil_1_ep.pdf
Mobil 1EP nu e importat in Ro din ce stiu eu.
Mobil1 ESP 5W30 ,totusi este un ulei bun de ultima generatie ,ACEA A5 ,API SL , care e f. bun pt. Suzuki si pt. Ro ,fiind putin mai gros ,aproape de uleiurile 5W40.
Suzuki recomanda Shell Helix Ultra 5W30 iar Subaru Motul 8100 Eco-nergi 5W30 pt. Justy G3X .
Deci daca nu gasim Shell putem baga Motul...sau Mobil 1.
http://www.ew2.lubesinfo.com/datasheetFS.a...o-nergy%205W-30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin104552
post Sep 9 2007, 11:39 AM
Post #30


sofer
***

Group: Membri
Posts: 88
Joined: 22-April 07
From: Timisoara
Member No.: 104.545



Treaba cu fumul, de care nu am scapat inca, ma mai freaca, dar incep sa ma lamuresc.'Mina care nu stie scrie da vina pe creion'. Clasa a 2-a. Totusi, eu zic ca e de la combustibil. I-am dat ture, l-am tinut in a 4-a si pe la 80-90, nu scap de fumigene. Totusi, s-a intimplat de s-a golit rezervorul. Aproape de rosu fiind, a inceput sa porneasca mai prost. Acum am trecut de rosu, sint pe negru, decis sa trec de pe rds, pe romtelecom, adica PetromV. As da jos rezervorul, sa vad ce sobolani gasesc pe acolo, dar nu stiu ce parere ar avea SM cu privire la garantie.
Asta apropo de combustibili. Daca discutia despre uleiuri s-a incins, hai sa vb si de combustibili. As prefera sa deschid un topic nou, fiindca tot se vorbeste despre biodiesel, bioetanol samd.
Dl Mircea755, imi pare rau de povestea cu EGR-ul. Am fost la un pas sa ne intilnim in Szeged. Voiam sa ma duc la Cora-Praktiker, dar s-a aminat. Ati fost la reprezentanta de pe drumul spre Budapesta? Daca ati aflat ceva despre revizii, programari, telefon...
O zi buna,
S.


--------------------
2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
en112736
post Sep 10 2007, 12:50 PM
Post #31


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 26-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.729



goad, ai dreptate, uleiurile alea difera....
am pus poza pentru ca oamenii sa-si faca idee cum arata ambalajul....in caz ca vor sa-l cumpere....
in afara de chestia aia scrisa cu extented performance, ambalajul e cam la fel....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Choixalacreme
post Sep 20 2007, 09:50 AM
Post #32


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 183
Joined: 14-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.778



Fumul matale e de la EGR sau Turbina, nu mai omora masina degeaba.
Ai amestec prea bogat , fie din cauza de EGR care nu citeste corect, ori de la turbina care nu da suficient aer in motor.
Mergi la service.

Si noi punem tot motorina din Romanica, si nu scoatem nici un fum. EU personal, cat si alti multe cunostinte, care nu scoatem fum :-)


--------------------
======================
Grand Vitara 1.9 DDIS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin104552
post Sep 20 2007, 08:46 PM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 88
Joined: 22-April 07
From: Timisoara
Member No.: 104.545



Tocmai de aici incep problemele. Am fost la service, la SM Timisoara, la revizia de 10.000. Au zis ca se uita, s-au uitat, 'au facut ceva' - mi-au zis, si asta a fost tot. Am facut ultimele doua plinuri la OMV, Euro 5. Nevasta a zis: 'Alta viata'. Tot ce stie despre un motor e daca scoate fum sau nu. Dar nu vreau sa ma pripesc in a trage concluzii, sa mai bag ceva km.
O zi buna,
S.


--------------------
2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea110755
post Sep 21 2007, 10:59 PM
Post #34


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 22-July 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 110.748



Salut.E,alta viatza,EGR nou,ulei de la mama lui.Shell helix ultra 5 W-30 la 16.5Euro litrul + filtrul+manopera aproape 100Euro.Dar uleiul nu l-am mai schimbat in Hun.ci in Italia la un service Fiat.Fratzilor dak vretzi sau nu sa credetzi au adus mashina in fatza receptziei SPALATACe sa va spun,ramai prost cand vezi cata atentzie ti se acorda shi cum vorbesc cu tine.Despre tzacanituri la motor salut,au fost un vis urat.Shi inca ceva foarte interesant.Am pus motorina de la Shell,Q8,OMV,shi mai o fitma cu T ceva ,nu mai tzin minte.Cu oricare dintre ele(motorina)jar mananca.Cum am facut vreo 5000 km in italia m-am gandit ca ar fi bine sa-mi iau un schimb de ulei la PACHET.Asha ca sunt asigurat cu uleiul.Dak avetzi pe cineva care iese din tzara prin vest merita sa-l rugatzi sa va cumpere de acolo.Chiar dak vrea comision shi ajunge 100Euro un schimb.motorul o sa va multzumeask.In rest avem o tzara frumoasa dar pacat ca e populata :1: :romania:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 5 2007, 11:25 AM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Ca sa lamuresti problema, pune-i pe aia de la service sa dea jos galeria de evacuare, cat mai aproape de turbo. Daca ai ulei pe evacuare, atunci una bucata de turbina, eventual si catalizator daca e imbacsit de ulei. Ca altfel, in momentul in care o sa te dai la ea si va incepe sa arda uleiul in mod sigur se va topi catalizatorul.

Uleiul Mobil 5W30 ESP este strict pentru motoare diesel cu filtre de particule - indicatori ACEA - C3/C4. Altfel motoarele diesel folosesc uleiuri cu standarde ACEA B2/B3/B4. Dezavantajul respectivului ulei este pretul, destul de mare.... yucky.gif
In rest e ok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin104552
post Oct 12 2007, 09:57 PM
Post #36


sofer
***

Group: Membri
Posts: 88
Joined: 22-April 07
From: Timisoara
Member No.: 104.545



Buna,
Una peste alta, am 14000, am incercat MOL EVO, OMV Premium, ce am crezut ca e mai bun. As minti sa spun ca ma intereseaza in mod deosebit consumul (avatarul il folosesc pt ca imi place site-ul), motivul pt care mergeam subturat pina nu demult e ca imi place miriitul motorului. Mergind in 2500-3000 ture, nu mai suna la fel. In tot felul de teste, am prins, lansat, 170 cu ignisul, dar totusi, la reprize, mai lasa un damf colorat. Asta e filmul."Ti-a trebuit diesel" - ma bizie varu-meu. Cu toate astea, ramin la ideea ca motorul merge bine, trage, ramin cu ddis-ul.
O zi buna,
S.


--------------------
2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m_tm
post Oct 13 2007, 05:53 PM
Post #37


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 3-October 07
From: UNDEVA IN WEST
Member No.: 114.889



QUOTE(Mircea110755 @ Sep 6 2007, 07:47 PM) *
Salut, incerc in special raspuns pt GST. Afirmai mai pe la inceputul topicului ca daca se respecta specificatiile de vascozitate...samd,e bun orice ulei pt.motoare.Te intreb sincer tu ai baga un ulei Petrom sau lubrifin sau stiu eu ce srl de 150000 litrul in motorul tau? Ma indoiesc.E drept ca pe cele de firma,ca sa zic asa mai platim shi renumele producatorului care de fapt e shi o garantzie a calitatzii,cu conditzia sa nu fie contrafacut iar faptul ca se merge in alte tzari ,Ungaria,Bulgaria ori mai stiu eu unde nu mai e retorica ci o incercare a romanului de nivel mediu sa fie macar putzin mai respectat pentru banii care-i plateste.Faptul ca serviciile din RO sunt sub orice critica nu e din cauza celor de jos,palmashii,ci a sefilor care vor in TOP 300 cu orice pretz.Tin minte ca prin 98/2000 faceam 4-5 drumuri la mare cu teaba si atunci am afirmat ca principalii investitori de pe litoral sunt tziganii fapt verificat shi simtzit pe pielea mea(a firmei),nici in ziua de azi nu am recuperat o suma substantiala de la un patron de Supermarket (HA HA).originar de prin Buc. :bandit: :bash: .Si cum zic unii ca la Buc. se da ora excta...........Mia nou si centrul Tim. e proprietate RROOOMMMAAAAA.Si cum politica e facuta de ban...la asa afaceristi asa tzara. Pt en112736 in mesajul anterior am facut referire shi la parerea celor din Hun. fatza de Castrol.Shi la mine tzacane motorul cu Castrol Mag. de zici ca-i Oltcit.Oricum o sa-l schimb sambata deshi nu am decat 1000 Km. cu el.Asa k gura ta adevar graieste GST TRIST, TRIST dar nu avem ce face.Shi problema nu e doar cu Suzuki,am vazut la service shi alte masini cu nr. de TM,AR,CS. DE CE OARE?

[font="Georgia"][/font][size="4"][/size]Retorica intrebare.Spune cu cine esti vecin shi>>>>>


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 DDIS GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Oct 14 2007, 11:07 AM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Te rog sa iti editezi si tu mesajul ca nu se intelege nimic din el.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
en112736
post Oct 15 2007, 08:28 AM
Post #39


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 26-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.729



QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 5 2007, 05:25 AM) *
Uleiul Mobil 5W30 ESP este strict pentru motoare diesel cu filtre de particule - indicatori ACEA - C3/C4. Altfel motoarele diesel folosesc uleiuri cu standarde ACEA B2/B3/B4. Dezavantajul respectivului ulei este pretul, destul de mare.... yucky.gif
In rest e ok.


sa inteleg ca am facut rau ca am bagat uleiul asta pe un motor benzinar ?!?
ca motorul toarce foarte frumos cu el......

later edit: am dat o geana pe gugal si am aflat ca uleiul e ok pentru orice tip de motor. ia uite aici ce zice: "Acest produs indeplineste cerintele de reducere a emisiilor poluante, fiind compatibil cu motoarele Diesel si pe benzina, datorita componentei unice si a continutului sacazut de cenusa. Protejeaza catalizatorul, reducand considerabil consumul de combustibil"
asa ca, strict numai pentru diesel chiar nu e..... smile.gif

This post has been edited by en112736: Oct 15 2007, 08:51 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin104552
post Nov 12 2007, 07:53 PM
Post #40


sofer
***

Group: Membri
Posts: 88
Joined: 22-April 07
From: Timisoara
Member No.: 104.545



Buna tuturor,
Dupa alti 3000 km prin concediu, am alimentat cu ce am gasit mai bun. O sg data am pus la Petrom Euro 4; la Gheorgheni; nu aveau E5. In rest, EVO si Premium; pe toate drumurile ce le-am batut(mai ales munte), aceeasi poveste: in urcare, cu masina in spate(faruri, adica), cite un brat de fum. La drum intins, in depasiri sau schimbare de treapta, puuff!
Masina se apropie de 20.000km. Merge super, porneste usor, trage excelent.
O zi buna, S.


--------------------
2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 10:35 PM