IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?

This topic is about Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?, the author, catalin57101, wrote about: Am observat si eu acest lucru dar fiind obisnuit cu fenomenul de la tico(se intampla destul de rar) nu m-a mirat prea tare. La Accent se intampla dest ... To read more just scroll down

5 Pages V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?
catalin57101
post Jan 31 2006, 07:32 PM
Post #61


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 29-September 05
From: Galati
Member No.: 57.094



Am observat si eu acest lucru dar fiind obisnuit cu fenomenul de la tico(se intampla destul de rar) nu m-a mirat prea tare.
La Accent se intampla destul de rar undeva cam la 20-30 de introduceri in marsarier.
In manual apare atentionarea de a introduce in marsarier dupa ce a stat pe liber cam 3 secunde si mai ales masina sa fie oprita complet(rotile sa nu fie in miscare).
In momentul in care se intampla,scoate-o pe liber si mai calca o data ambreiajul si va functiona perfect.te vei obisnui cu siguranta,nu e mare lucru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toma55815
post Feb 1 2006, 01:44 PM
Post #62


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 15-September 05
From: Sighisoara (Mures)
Member No.: 55.808



Am un Hyundai Elantra din 2001 cu motor de 2.0l pe benzina.
Stiti pe undeva un senzor de oxigen (e al doilea senzor de la catalizator, cel cu o mufa cu 4 intrari).
Din cauza lui imi sta check engine aprins tot timpul(mai putin 5 minute dupa ce scot bateria biggrin.gif si o pun la loc).
Chiar si nou ma intereseaza ca am sunat in multe locuri si nu au pe stoc.
In SUA asta e consumabil la 100.000 de mile dar la mine lipseste .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi65109
post Feb 2 2006, 12:18 PM
Post #63


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 12-January 06
From: Braila (Braila)
Member No.: 65.102



Intr-adevar, la mine cand nu intra, maneta se opreste la mijlocul cursei normale si trebuie sa o dau in zero si apoi sa incerc din nou.Frecventa este cam tot asa, 2 din 5 incercari si nu are legatura cu faptul de a tine pe zero 3 secunde si nici cu miscarea masinii. Cam aceeasi solutie am gasit-o si eu, sa dau maneta pe liber si sa o trag putin spre stanga si sa ridic piciorul de pe ambreiaj. Poate ca e si chestia de rodaj, sa vedem, poate dispare in timp. In orice caz voi apela si la service, sa vad ce zic ei.
Multumesc.


--------------------
Accent 1,3; 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adi65109
post Feb 2 2006, 12:20 PM
Post #64


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 12-January 06
From: Braila (Braila)
Member No.: 65.102



Intr-adevar, la mine cand nu intra, maneta se opreste la mijlocul cursei normale si trebuie sa o dau in zero si apoi sa incerc din nou.Frecventa este cam tot asa, 2 din 5 incercari si nu are legatura cu faptul de a tine pe zero 3 secunde si nici cu miscarea masinii. Cam aceeasi solutie am gasit-o si eu, sa dau maneta pe liber si sa o trag putin spre stanga si sa ridic piciorul de pe ambreiaj. Poate ca e si chestia de rodaj, sa vedem, poate dispare in timp. In orice caz voi apela si la service, sa vad ce zic ei.
Multumesc.


--------------------
Accent 1,3; 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oltetz67259
post Feb 3 2006, 09:15 PM
Post #65


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 3-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 67.252



Salut, sunt si eu posesorul unui accent 1,5 crdi, si din octombrie pana acum am invartit cam 8500 km, majoritatea in bucale.
Desi am condus multe masini, ca proprietar cu acte am avut numai dacii (din care ultima o solenza de care am fost extrem de multumit), astfel incat comparatiile se vor face in principal cu acestea.
Incep cu minusurile, care sunt mult mai putine decat avantajele.
In primul rand consumul: urban 8 - 8,5% (potrivit cartii tehnice trebuia sa fie 6,5%); extraurban 5,5 - 6% (cartea indica 4,5%)
Nu conduc nici sportiv dar nici batraneste, iar stilul de condus (extremele) influenteaza destul de putin consumul.
In materie de consum sunt maniac, de fiecare data fac numai plinul, pana cand vad eu motorina in buya, si nu pana cand se opreste automat, iar la fiecare plin resetez jurnalierul si fac imediat calculul. In general, fac plinul inainte si dupa ce revin de la un drum in afara bucurestiului, pentru a sepra consumul urban de cel extra.
Ca maxima de consum am avut 9,2% urban, (pe gerurile alea), dar minimul nu a scazut niciodata la 4,5%, nici mergand doar cu 90 (cu toate ca este chinuitor) pe autostrada.
Trebuie sa recunosc ca dupa ce am terminat rodajul si am constatat ca nu se reduce semnificativ consumul, am fost dezamagit. Sperasem ca am cumparat o masina economica, dar de fapt consumul era similar cu solenza (5,2 extra, 7,8 - 8,2 urban).
Un alt punct slab, (care probabil afecteaya semnificativ consumul urban), este incalyirea greoaie a motorului.
Sub 5 km, nici o sansa de incalzire, situatie care nu este reyolvata nici macar de 10 minute de mers la relanti (am pornire din telecomanda)
Deci, motorul se incalyeste foarte greu, motiv pentru care cred ca are si acel consum urban exagerat. Nu mai pun la socoteala disconfortul iarna.

Si cu astea ma cam terminat minusurile.
Puncte forte: motor extrem de elastic, care iti iarta absolut orice (daca iei din gresala brusc piciorul de pe ambreiaj in treapta 1, sare ca broasca dar nu moare, ca sa nu mai yic de plecari de pe loc direct in a 2 a fara probleme), repreize destul de energice pentru cilindreea lui, si o tinuta de drum incredibila pentru o masina de banii astia si roti asa subtiri).
Vreau sa spun ca la 160 tine drumul fantastic, iar zgomotul mototului este rezonabil.


In ceea ce priveste problema cu marsarierul, am incercat - o si eu, dar va dau un pont:
masina trebuie sa fie perfect oprita, iar in marsarier nu trebuie introdus direct din alta viteza, adica inainte de a introduce in marsarier, aduci la punctul mort cum scrie la carte, debreiezi, ambreiezi, si abia dupa introduci in marsarier. Daca urmezi procedura asta sigur nu ai probleme. Si inca ceva, daca vrei sa faci miscarea foarte rapid, nu incerca pt ca nu tine. Cutia trebuie adusa la punctul mort si ridicat ambreiajul.
Mai aveti grija daca aveti presurile livrate de dealer, acestea intra sub ambreiaj, si ii reduc cursa cu 4-5 mm, asfel incat nu mai poti ambreia complet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oltetz67259
post Feb 3 2006, 09:20 PM
Post #66


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 3-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 67.252



1. poastati si voi consumuri la accent, ca sa ne afcem o idee

2. Stie cineva ceva despre service - ul hyundai de la pitesti : adresa, preturi pt revizii

3. a pus cineva geamuri ioniyate pe accent? cum vine?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics40545
post Feb 4 2006, 12:00 AM
Post #67


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 298
Joined: 16-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.538



Salut, si bine ai venit in coltul nostru Hyundai! :wave:

In fapt se pare ca esti singurul pe acest forum cu Accent diesel, asa ca vii foarte bine sa completezi cu impresii despre aceasta masina.

Eu consider ca ai un consum rezonabil, se incadreaza cam in ce aud si de pe la altii. Cunosc pe cineva cu un Clio 1.5/65 CP, care spunea de un consum urban in jur de 7.5%, chiar mai mult acum pe geruri, deci tinind cont si de diferenta de putere cred ca e OK consumul tau.

1. Consumurile mele la Accent 1.6: urban 11-11.5% iarna, 9.5-10.5% vara, extraurban intre 6 mers mai cumintel si 7 mai alergata + 140 km/h pe autostrada.
Am avut si un record negativ asta-vara, de 8.9% extraurban, dar probabil se justifica: masina plina cu 4 persoane + copil + bagajele asortate, alergata pe A2 cu 160km/h, apoi restul drumului pina la Costinesti mers jumate din el bara la bara in treapta 1 sau deloc, iar in rest alergat ca disperatul sa ne mai "racorim" dupa ambuteiaje, deci depasiri cu a 3-a la 120km/h etc. Plus a/c tot drumul!

2. Da, intentionez sa ajung si eu la Pitesti la revizia de 15.000km. Cauta pe site la www.sebastian.ro , sint autorizati Hyundai si au preturi mult mai decente decit nemernicii din Bucuresti!

3. never heard about...what's that? blush.gif
Lasand gluma de o parte, am vazut la un Accent "tunat" geamuri foarte fumurii si reflectorizante, mie nu-mi place, in schimb are un amic un Accent hatchback care a venit din fabrica cu geamuri cu tenta verzuie, care imi plac intr-adevar!


--------------------
Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin57101
post Feb 6 2006, 03:30 PM
Post #68


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 29-September 05
From: Galati
Member No.: 57.094



Bine ai venit pe forum!
Consumul la Accentul meu 1.3 benzina luat in luna noiembrie a fost intre 9 - 10.6 % cu drumuri scurte si dese in oras(Galati) ,incalzire ,dezaburire ,dezghetare ,geruri de -22,masina fiind si in rodaj in primii 2.000 kilometri.
De cand au venit gerurile a crescut de la 9 la 10-10.6,astept sa vina caldura pentru a reveni la normal,ma astept si la un 8 in oras mai la primavara/vara.
Nu am geamuri ionizate pe masina dar mi-ar placea sa-i pun folie pentru o rezistenta mai buna in timp.Mi-ar placea unele negre mate nu oglinda...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian69011
post Feb 24 2006, 11:09 PM
Post #69


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 24-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.004



ce ulei sa folosesc la un Accent 1.3 nou(prima revizie )gresesc daca folosesc Castrol 5w40 indiferent de anotimp?
multumesc anticipat ptr. raspuns!!!! :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin57101
post Feb 25 2006, 10:02 AM
Post #70


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 29-September 05
From: Galati
Member No.: 57.094



Nu gresesti si eu am pus la ea tot 5w-40 doar ca Mobil.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian69011
post Feb 26 2006, 03:34 PM
Post #71


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 24-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.004



un 0w40 ar fi o problema?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin57101
post Feb 27 2006, 01:45 PM
Post #72


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 29-September 05
From: Galati
Member No.: 57.094



Mergi pe 5w-40 cu incredere,nu are sens 10w-40 si nu cred ca se incadreaza la recomandari.Din ce stiu recomandarile sunt 10w-40 si 5w-40.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian69011
post Feb 27 2006, 10:20 PM
Post #73


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 24-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.004



as fi bagat si eu un 0w40 ca cica la inceput ii trebuie un ulei foarte bun,daca ii dai mai tarziu degeaba ii mai dai .
daca zici ca si 5w40 este bun atunci totul este ok!
ai idee cat costa un filtru de ulei si unde gasesc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin57101
post Feb 28 2006, 02:24 PM
Post #74


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 29-September 05
From: Galati
Member No.: 57.094



La dealer filtrul e cam 30,40 .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian69011
post Feb 28 2006, 07:22 PM
Post #75


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 24-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.004



multumesc pentru raspunsuri!!! :coolspeak:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad73316
post Apr 10 2006, 10:36 PM
Post #76


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 9-April 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 73.309



Salutare,
Sunt pe cale sa imi iau un second Hyundai Sonata. Nu am nici o cuonostinta care sa imi spuna cum sta treaba..as vrea sa stiu daca se poate, cum e sa intretii o mashina ca asta, daca se gasesc piese, cat de scump e serviceul...mashina e din 2000, motor 2500, cutie hidramata
Va multumesc pentru ajutor...cu cat mai multe detalii cu atat mai bine biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Apr 12 2006, 07:45 AM
Post #77


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



hyundai sonata a.f.2000 , 2500cmc. ,
plusuri:
masina eleganta , aspectuasa , dotata , puternica,

minusuri:
taxe mari , asigurare mare, impozit mare(motor de 2500cmc)
consum mare.piese scumpe...
in rest ...bafta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Apr 12 2006, 07:52 AM
Post #78


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



probleme la elantra mea:
amortizoarele sunt varza...cred ca nu au fost schimbate niciodata ...masina are 100 si ceva de mii de km la bord.
am cautat si am gasit amortizoare ptr. ea , marca Boge , pe gaz , 300 ron/buc.
le voi cumpara azi si sper ca pana la Paste sa le si montez.
alte preturi:
pivoti = 65 ron /buc
capete de bara de directie(bielete) = 65 ron/buc
curele de distributie (set 3 buc) = 250 ron /setul

preturile sunt din brasov.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maff
post Apr 13 2006, 09:09 AM
Post #79


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.261
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.944



Inca n-am avut probleme cu Accentul (sper sa nici nu am).Singura nemultumire a fost ca portbagajul se deschide ca la varianta veche doar cu cheia(din afara).Bine, din masina se poate deschide, insa ar fi putut sa puna un sistem sa poti deschide portbagajul si fara cheie.Este destul de incomod, cand ai multe bagaje, sa cauti dupa cheie.
Dupa cum am mai zis, consumul este super si masina se comporta excelent (mai ales in depasiri).Este cu mumlt peste renault, directia este excelenta, sunt chiar impresionat.


--------------------
Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise
Expect less than a fool, and you shall be satisfied
Expect but a fool, and you should be gratified
Expect more than a fool, and you are but a fool yourself
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Apr 13 2006, 10:42 AM
Post #80


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Este cu mumlt peste renault, directia este excelenta, sunt chiar impresionat


Este peste vechiul clio la toate capitolele insa este sub clio III tot cam la toate capitolele mai putin motorizarile diesel. 1.5 -ul de 110hp este excelent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 07:31 PM