Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Hyundai
Pages: 1, 2
Zetics40545
Ideea acestui topic evident nu este noua, dar am simtit nevoia sa il creez cind vad posturi de genul “am auzit ca mai crapa motoarele, ca au nu stiu ce probleme etc”. In plus, consider ca este binevenit, acest tip de subiect exista la mai toate marcile.

Dat fiind ca nu exista foarte multi posesori de Hyundai, iar cei care au acces/frecventeaza forumurile sint si mai putini, presupun ca un singur topic pentru toate modelele Hyundai este momentan sufficient.

Este posibil ca sa bata vintul pe aici mult timp, asa ca poate vreun moderator se indura sa il faca “sticky”… :pray:

Ca sa existe un start, voi incepe eu. Accentul din semnatura il am doar de 6 luni jumate, nu am probleme la el, exceptind faptul ca ma deranjeaza putin motorul care este destul de zgomotos peste 3000 rotatii, in special intr-a cincea.

Sper sa nu fiu nevoit sa postez des pe aici.

PS: Rog sa nu fie transformat topicul in chestii de genul “am eu un Hyundai XXXX de cinspe mii de ani si nu are nici o problema ….” sau vitzavercea: “am auzit de un Hyundai care dupa 3 ani a ruginit tot, s-a stricat si motorul si pina la urma posesorul s-a saturat de el si l-a dat la fiare vechi...” :thumbdown:
As dori informatii cit mai concrete, de preferat sa scrie doar posesorii de astfel de auto despre experiente/probleme pe care le-au intimpinat ei pe perioada exploatarii masinii.

Thanks!
ncristi
Nu am hyundai insa cunosc unul foarte bine. Este vorba de un accent din 2000. Masina este foarte fiabila, in special trenul de rulare, insa a avut 3 probleme (una din ele mai exista si acum):
-infundat injectoare pe la 55k kM--insa zic eu ca masina nu a avut nici o vina
-scaunul din dreapta a scartait din primii km si nu i s-a putut face nimic
-ars un led care lumineaza displayul casetofonului-nu s-a putut repara

In rest nimic. Acum masina are aprox.90k si nca nu i-a schimbat nimic la trenul de rulare!!!
Un alt defect (cu toate ca nu este ceva stricat) este faptul ca are consumul mare. Motorul este de 1.5 benzina.
Zetics40545
Are consum mare pentru acest tip de motor, sau consum mare fata de ceea ce se da in carte?

De ex, mie imi ia dupa cum urmeaza (1.6 /16V, 105CP):
- oras (Bucuresti... bicycle.gif ): 10-11%, depinde de talpa si de trafic, A/C-ul nu am observat sa conteze cine stie ce.
- mers la mare 160kmph pe A2, apoi cca 4-5 busoane in care s-a mers cu a-ntîia sau deloc, in rest super aglomerat si naspa (ati vazut pe la stiri... blink.gif ), jumate timp A/C, 4 adulti, un copil si bagaje cit curpinde, consum 8.9%!!!!
- mers zilnic intre Costinesti si Eforie Nord, 50 in loc si 110 pe bucatica pina in Costinesti: consum 6.2%
- mers zona montana super lejer, cu 50-60 pe ora aproape tot drumul, 2 persoane si un copil plus bagje (Sibiu - AB - Cimpeni - Lunca - Pietroasele - Cetatile Ponorului si retur) din care 45km drum forestier, din care 30km super naspa numai cu a-ntîia, consum numai 6%!!!!
- Sibiu - Rm Valcea - Pitesti cu cca 90-110 kmph si pe autostrada 140, consum cca 7.2%
R.V.28389
Buna!
Am mai scris intr-un topic la versus, despre o comparatie Elantra- Renault Megane Sedan.
De aceea ma intereseaza daca sunteti multumiti, posesorii de hyundai (accent, elantra) de service si de dealeri. Cei din Iasi dau senzatia de "firma de familie", date neactualizate, ridica din umeri la optionale, probabil daca intrebam de Santa Fe eram altfel privit...
Exista o retea de serviceuri in tara? Si de calitate?
RV
ncristi
QUOTE
Are consum mare pentru acest tip de motor, sau consum mare fata de ceea ce se da in carte?


Masina este a viitorului meu socru. Eu am mers putin cu ea si nu am putut sa-mi fac o idee de consum. Chestia cu consumul el mi-a spus-o si nu ma prind cum si-a dat seama...

Probabil ca-i ia mai mult decat scrie in manual--insa asta este un lucru normal, nu numai la hyundai se intampla treaba asta--stim si case mai mari smile.gif

In legatura cu comparatia megane-elantra:

Eu am megane si cunosc ff bine masina si problema se pune in felul urmator:
-megane are motoare mai performante si mai economice-in special dCI-ul, spatiul si implicit confortul mai mare insa un tren de rulare mai nefiabil de cat elantra (sau asa cred - de elantra stiu doar cat m-am documentat pt ca si eu am fost in situatia ta smile.gif)

Tren nefiabil la megane inseamna ca poti avea probleme cu celebrele flanse, sau bielele de directie. Eu am cu MII aprox 15k si nu am avut nici o problema.

Eu am ales megane pt ca de banii care-i dai pe taxele hyundaiului iti repari meganul (presupunand ca se strica smile.gif) de cateva ori si tot te duce mai bine decat o asiatica...
Probabil ca in momentul in care or sa se scota taxele pt asiatice situatia o sa se schimbe insa pana atunci slaivez la un accord laugh.gif
BandiT
ce probleme am eu la elantra: acum am o problema la relanti...cateodata e neregulat, variaza intre 1000 si 500 de ture. dar destul de rar face chestia asta si in brasov nu exista tester ptr. acest tip de motor..doat in bucuresti. si deocamdata merge asa.
si aerul conditionat nu e foarte rece la trepte mici de ventilatie, doar la treapta max.
am mai avut o mic problema cu butoanele de la geamurile electrice de pe spate , dar le-am desfacut si le-am curatat( erau oxidate) si acum merg.
BandiT
ce probleme am eu la elantra: acum am o problema la relanti...cateodata e neregulat, variaza intre 1000 si 500 de ture. dar destul de rar face chestia asta si in brasov nu exista tester ptr. acest tip de motor..doat in bucuresti. si deocamdata merge asa.
si aerul conditionat nu e foarte rece la trepte mici de ventilatie, doar la treapta max.
am mai avut o mic problema cu butoanele de la geamurile electrice de pe spate , dar le-am desfacut si le-am curatat( erau oxidate) si acum merg.
BandiT
ce probleme am eu la elantra: acum am o problema la relanti...cateodata e neregulat, variaza intre 1000 si 500 de ture. dar destul de rar face chestia asta si in brasov nu exista tester ptr. acest tip de motor..doat in bucuresti. si deocamdata merge asa.
si aerul conditionat nu e foarte rece la trepte mici de ventilatie, doar la treapta max.
am mai avut o mic problema cu butoanele de la geamurile electrice de pe spate , dar le-am desfacut si le-am curatat( erau oxidate) si acum merg.
petronel52675
Am un Hyundai de 4 ani aproape.Fara probleme,90.000 km si ma gandeam sa-l vand.M-am linistit pt ca nu am ce sa iau sau trebuie sa competez cu o suma mare pt a lua ceva nou.Consum de ulei insesizaabil.Fiabilitate f buna.Acum am schimbat cureaua de distributie si auxiliarele si am constatat ce simplu e.Cred ca pt Romania e o masina buna.Am vazut si condus masini cu renume cu probleme inacceptabile pt asa renume,cu consum de ulei de la 30.000 km.
BandiT
fratilor , bagati benzina foarte buna...ca e de rau cu elantrele.
sa va spun ce am patit: eu am elantra din semnatura+poza...
cumnatul meu ( sotul sorei mele) s-a hotarat sa cumpere si el una asemanatoare...si am gasit una in alba iulia...hyundai elantra 1.8 gls , 16V , 125CP...masinuta era super.
plecand de acolo cu ea am bagat benzina de la o benzinarie 'no name' de fapt avea nume..dar cine l-a retinut...
masina a mai mers 5 km si nu a mai vrut sa porneasca..
am adus un mecanic care a umblat un pic la avans...si minune , a reusit sa mearga. am pornit mai departe ( spre brasov) dar dupa vreo 50 km , in care masina a mers brici, s-a oprit motorul in mers...am adus-o pe platforma in brasov si am dus-o la reparat...am desfacut capacul de la distributie si cureaua e sarita de la punct cu cativa dinti...mecanicul nostru a spus ca a sarit cureaua din cauza avansului mare...care era mare din cauza benzinei proaste care mirosea a diluant...care...ne-a stricat masina
deci , bagati benzina buna...ca nu e de gluma.
eu bag de la rompetrol 9 ptr. ca e promotia aia cu land rover , dar mai bag si de la petrom si de la lukoil si inca n-am avut probleme..
bafta
eugen32333
Eu am un Accent 1,3 pe benzina 85 cp din septembrie 2003. Acum are 34.000 km.
- se conduce foarte usor. Am condus Opel, Cielo, Dacia, Octavia, Megane 2, Fiat Brava. Doar Fiatul se conduce mai usor (ma refer la pedale, directie, schimbator).
- are suspensie moale si placuta si in acelasi timp sta bine pe sosea. Are suspensie independenta.
- franeaza bine.
- consuma cat se poate de rezonabil (sub 2500 rpm). Iarna in oras nu trece de 10 iar vara ia cam 8. La drum intins ia putin peste 6 mergand cu 120 si putin mai incet in localitati. Pe la 140 ia un 7.
- daca ii dai talpa tare (dupa 3000 rpm) se infige si la drum si la benzina.
- trage si sta bine pe sosea pana pe la 150. Viteza maxima atinsa cu ea a fost de 180 si mai incapea (cu masina usoara), dar mi-a fost mila.
- marca asta nu se fura.

- in a 5-a nu se mai infige, iar daca masina este mai grea si dai drumul la aer conditionat iti mai trebuie si multa rabdare (motor mic).
- de noua a avut vreo doua scartaituri prin portiere si de la plastice. Acum mai are inca vreo doua de la plastice.
- a tras putin dreapta inca de noua. Directia este foarte sensibila la inclinatia soselei.
- are un clampanit cand cupleaza ambreiajul, indiferent de treapta de viteza, tot de noua.
- mi-au inlocuit in garantie pompa de la servodirectie desi directia nu parea defecta.
- am schimbat doua bucse la revizia de 30.000 (a costat 700.000 cu manopera, nu mai era pe garantie).
- tabla este destul de moale - are deja vreo 5 infundaturi mici: 2 de pe la portierele vecinilor de parcare si 3 in zone cu muchii, care ar fi trebuit sa fie rezistente.
- vopseaua se zgarie foarte usor.
- dupa cateva zile de nefolosinta, in special iarna, la primele frane are un huruit deranjant. Iarna la rece, primele frane te cam dau cu nasul in volan.

Pun numai benzina buna (98) ca este mai puternica si consuma mai putin. De vreo doua ori pe an pun si un aditiv pentru curatat injectoare. Daca nu gasesc o benzinarie buna, nu pun benzina.
James Kilowatt
QUOTE(raul51052)
, s-a oprit motorul in mers...am adus-o pe platforma in brasov si am dus-o la reparat...am desfacut capacul de la distributie si cureaua e sarita de la punct cu cativa dinti...mecanicul nostru a spus ca a sarit cureaua din cauza avansului mare...


Hai sa fim seriosi... in afara de benzina, aveti grija si la ce mecanici mergeti!!! Cureaua de distributie are rol pur cinematic, si nu are voie sa sara indiferent e benzina, avans, injectie si asa mai departe!

Eu am ajutat o prietena sa aiba grija de un Accent Pony din 97 timp de 3 ani. De la 60 la 130k nu a avut probleme majore. Singura problema a fost cu macaraua geamului, insa s-a putut repara in fata blocului cu niste lipici. smile.gif Se desprinsese geamul din dispozitivul de prindere si daca il deschidea de tot nu se mai ridica
Zetics40545
Wow, Eugen, ai facut o radiografie impresionanta si te felicit pentru asta.

Pot sa iti confirm chestia cu sensibilitatea la inclinatia soselei, si eu am crezut initial ca trage dreapta. De asemenea chestia cu clampanitul la cuplarea ambreiajului, dar nu tot timpul, ci destul de rar acum. La inceput se simtea mai des, intre timp "s-a lasat", daca pot spune asa.

Cit despre consum, voua vi se pare mult un consum de 7 la 140km/h pentru o benzinara???
Mie nu!
Maff
Am avut si eu un Accent de 1.3 85cp din 2002 si am fost super multumit de masina.Am dat-o la 90k km si singura problema am avut-o la un rulment la discul de ambreiaj pe care l-am schimbat la 80k km.Nu i-am bagat benzina buna, dar s-a comportat excelent.Am avut niste probleme din cauza unor hoti nepriceputi care au incercat sa-mi deschida usa cu surubelnita sii care n-au reusit insa mi-au spart butucii.Costau cam multi bani, insa inchiderea centralizata mergea in continuare si n-am mai schimbat butucii, am dat masina asa.Consumul..............inca mai visez la el.Clio asta papa la benzina de rupe.Accentul manca in jur de 8 in oras, in conditiile in care il forjam destul de tare cand aveam loc.A fost cea mai rezistenta masina pe care am avut-o.Reviziile le faceam la un service de langa mine.La hyundai nu ajungeam si era destul de scump.Acum am inteles ca s-au mai domolit si ei putin.
Chestia cu " e coreeana deci e proasta" este o prostie care se intalneste numai pe la noi.
Eu recomand cu caldura masina si marca.Mai ales ca in cateva luni sper sa fiu fericitul posesor al unei Elantre CRDi.
BandiT
QUOTE(MR28673)
QUOTE(raul51052)


, s-a oprit motorul in mers...am adus-o pe platforma in brasov si am dus-o la reparat...am desfacut capacul de la distributie si cureaua e sarita de la punct cu cativa dinti...mecanicul nostru a spus ca a sarit cureaua din cauza avansului mare...


Hai sa fim seriosi... in afara de benzina, aveti grija si la ce mecanici mergeti!!! Cureaua de distributie are rol pur cinematic, si nu are voie sa sara indiferent e benzina, avans, injectie si asa mai departe!

Eu am ajutat o prietena sa aiba grija de un Accent Pony din 97 timp de 3 ani. De la 60 la 130k nu a avut probleme majore. Singura problema a fost cu macaraua geamului, insa s-a putut repara in fata blocului cu niste lipici. smile.gif Se desprinsese geamul din dispozitivul de prindere si daca il deschidea de tot nu se mai ridica



nu stiu ce rol are cureaua de distributie, dar supapele sunt indoite, masina s-a oprit in mers si s-a auzit un zgomot metalic din motor, si acum motorul e desfacut si astepta reparatia chiuloasei...si a supapelor..
Zetics40545
In principiu, cureaua de distributie sincronizeaza miscarea supapelor cu cea a arborelui cotit, deci a pistoanelor, astfel incit cind pistonul este "jos", supapele se deschid, iar cind este "sus", acestea sint inchise. Daca a sarit cureaua, sau s-a rupt, ghici cine nu s-a inchis la timp si cine le-a strimbat cind a facut compresia sau evacuarea...

Eu cred ca ti-a sarit cureaua pentru ca era uzata, nu din cauza benzinei. Daca precedentul propritar nu a schimbat-o, parca la 90.000km ...atunci tu tragi acum foloasele.
James Kilowatt
ASta mi s-a parut si mie idiotenia mecanicului. Ce treaba are cureaua de distributie cu avansul prea mare?!
Un mecanic idiot poate face cel putin la fel de mult rau ca o benzina proasta, indiferent daca doar da diagnostice auirea sau face si reparatiile dupa ureche.
adi45619
QUOTE(Zetics40545)
Eu cred ca ti-a sarit cureaua pentru ca era uzata, nu din cauza benzinei. Daca precedentul propritar nu a schimbat-o, parca la 90.000km ...atunci tu tragi acum foloasele.


Am citit cateva povesti de groaza din astea cu cureaua de distributie si pe forumurile de Kia. Mecanicul 'a uitat' sa o schimbe cand trebuia si motorul s-a facut praf.

Off-topic: Shuma si Nubira folosesc acelasi tip de bujii, BKR-6E dar unii spun(adica manualul tehnic) ca trebuie inlocuite la 20k (Nubira) si altii spun la 40k(Kia) in conditiile in care masinile au aceeasi cilindree.
James Kilowatt
Tot off topic.

La nubira am vazut in manual ca motoarele de 1.6 si de 2.0 folosesc acelasi bujii. Insa cu alte distante intre electrozi. 1-1.1 mm la 1.6L si 0.7-0.8 mm la 2.0L. Asa ca se pare ca pot aparea diferente.
BandiT
cureaua de distributie era uzata, dar nu rupta...
ultimul mecanic nu are nici o vina...noi ne-am oprit sambata seara la el ca nu mai mergea masina bine(si din cauza benzinei proaste). nu il cunosteam , dar acolo ne-a lasat masina...
mecanicul nu a umblat la distributie, ne-a umblat la avans ca sa putem ajunge acasa...dar am mai mers vreo 30 km si gata supapele...cureaua este uzata, dar nu rupta, si mai sunt doar vreo 4 supape bune din cele 16.
si necazul asta s-a intamplat cand cumnatul meu mergea cu 120 km/h.
a sarit cureaua 1 dinte sau 2 sau 3 si e prapad in chiuloasa..
acum cautam un motor ca sa-l schimbam...stiti careva un motor de 1.8 , 93 KW , 16 valve ptr. elantra din 94?
sau de 1.6 , 16 valve
mersi
Cata54327
cred ca mai degraba iei una noua decat sa gasesti motor...ti-o vand pe a mea wink.gif
Zetics40545
Of Doamne, mare pacat.

Dar chiar nu se poate repara? Nu ma pricep, dar parca erau nisete procedee de recuperare...

Si totul de la o curea neschimbata la timp
Zetics40545
Poate nu este locul tocmai aici, dar intreb totusi pentru ca are legatura cu topicul: am vazut azi ca exista un service Hyundai pe str Fabrica de Chibrituri 3-5, linga cladirea Pepsi. Din pacate nu era nimeni pe acolo sa obtin niste informatii, preturi etc. A fost cineva pe acolo, stie ceva, cum sint, cum lucreaza etc?
Einar Paul52969
Am fost eu anul trecut la aia de langa Pepsi...dar cu un Audi pentru niste pistoane...
La bani au fost decenti...dar am asteptat ceva.

Acum nu stiu cum este...pentru ca banuiesc ca s-a schimbat mult pentru ca acum un an nu era si service hyundai.

M-ai facut curios si o sa trec pe acolo prin inspectie cat de curand.

Va tin la curent wink.gif
BandiT
s-a rezolvat.
am gasit de cumparat o elantra neinmatriculabila din 92, cu motorul bun,de fapt toata masina e in stare buna si platim 700 euro in rate...
o sa luam motorul + cutia de viteze si o sa montam pe masina inmatriculata...dar avem o problemuta: masina neinmatriculabila nu are aer conditionat..speram sa putem potrivi compresorul de a/c pe 'noul' motor..
si asta e ..intr-o saptamana speram sa facem liniute cu elantrele noastre( eu si cumnatu)
bafta
ani31746
Stie cineva de ce scartzaie franele la hyundai accent atunci cand incepe vremea rece ? Masina mea are un an si a facut asa aproape toata iarna,am dus-o de 2 ori la service langa pepsi si ei zic ca n-ar avea nimic.Am mai auzit la un posesor de hyundai ca are problema asta.
Zetics40545
frinele scîrtîie la orice masina, probabil tine de cit shpan e in ferodou...
si la mine face la fel, chiar face mult mai mult decit Tico
ani31746
ok,scartzaie,scartzaie,da' mi se pare ca scartzaitul asta seamana cu cel al rotzilor de tren,si nu-mi amintesc sa mai fi auzit asa la alta masina.oricum face asa cel mult 10 minute dupa ce ai pornit-o...
G e o r g e
cureaua ... ai schimbat ceva curele la motor vreodata ?
Zetics40545
Hmm, de cand a inceput sa se circule cu barca prin Bucuresti, imi scîrtîie si mie foarte tare, dar am vazut ca numai pe spate (adica face la fel si cind trag numai frana de mana).
Toma55815
In primul rand buna ziua la toate lumea.
Nu stiti undeva o cutie de viteze defecta dar cu carcasa buna sau o carcasa de cutie de viteze pentru un Hyundai Elantra din 2001 cu motor de 2000 pe benzina ????

Cutia mea e sudata si pierde putin ulei pe la imbinari :evil:
BandiT
ptr. toma

daca te ajuta o cutie de elantra cu motor de 1800 , benzina , 16 valve, suna la 0745050929. dar cutia se da intreaga...
lucian39229
[quote="raul5105.
...cureaua este uzata, dar nu rupta, si mai sunt doar vreo 4 supape bune din cele 16.
si necazul asta s-a intamplat cand cumnatul meu mergea cu 120 km/h.
a sarit cureaua 1 dinte sau 2 sau 3 si e prapad in chiuloasa..
acum cautam un motor ca sa-l schimbam...stiti careva un motor de 1.8 , 93 KW , 16 valve ptr. elantra din 94?
sau de 1.6 , 16 valve
mersi[/quote]

deoarece am trecut recent prin asa ceva pot sa va spun urmatoarele lucruri
1 supapele nu le poti observa la ochiul liber care sunt strambe ex vezi 2-3 pt ca are urme pe ele si piston/oane dar mai exista si altele cu mica deformare verificarea se face la service specializate
2. o data indentificate se face inlocuirea lor alexarea chiuloasei si scaunele supapelor
3.se verifica fiecare cilindru hidraulic cel care vine in capul supapei pt dimensiune cilindrii care au supape noi vor fi mai sus cei vechi mai jos sugerez inlocuirea compleata a supapelor
4.se monteaza pe motor ( se verifica si cilindrii pt deformari p[e axa cu came ) chiuloasa cu noua garnitura
5. cureaua noua se ia cu rolele intanzatoare noi
6.cureaua nu sare 1 dinte sau doi decat daca nu a fost corect
tensionata
7. oricine ia o masina second sa-i schimbe neaparat cureaua nu se stie cat mai are ...exceptie masinile cu carte de service
Sper ca am fost cat mai scurt posibil
bratu48415
am un Accent de 3 luni si inca nu am avut probleme mari in afara de un accident. cineva a i avut ceve cu porteiera stg fata. problema nu este ca nu se repara , dar dupa ce am luat masina din service dupa 200Km a inceput da bata ceva in usa si dute iarasi la service.
ideea este ca daca vi se intampla sa faceti in asa fel incat sa va schimbe usa cu totul ca lovita nu mai este ca la inceput desi nu se vede nimic. la mine constatatorul de la asigurari nu a vrut sub nici un chip
Stefan44311
Sal all//sal Zetics...vechi cunostinte beer.gif .Accentul meu nu prezinta probleme serioase...chestia ca trage dreapta a inceput sa ma enerveze..plus ca a inceput sa tremure volanul si la viteze mici si la mari...cred ca trebuie sa trec pe la unii sa imi faca geometria la roti.In rest masinutza mere bine...dar m-am cam plictisit de ea si vrea sa o tunez un pic.de fapt despre asta vroiam sa va intreb.stiti pe cineva bun care tuneaza?merita sa tunezi chiar daca e un motor mic de 1.3?are cineva vre`un accent tunat?

P.S: si mie imi scartaie franele destul de usor dar scartaie...cei de la hyundai au zis ca placutele sunt ok ca au curatat tot si nu mai scartaie....dar dupa 5 min dupa ce am plecat de la ei au inceput iar sa scartaie :bash: si e enervant rau de tot.
Zetics40545
Salut Stefan,

La mine cred ca pot sa trag concluzia ca scartaie franele pe vreme umeda, de cind s-au oprit ploile rareori se mai aude.

Iar cu tremuratul rotilor, vezi sa nu aiba jeg/noroi pe ele, la mine si acum merge de n-are taine, inclusiv la viteze mari.

Sa stii ca am vazut chiar in cartier la mine un Accent tunat, oarecum in spiritul NFS, cu sigle de producatori pe ici-colo, geamuri fumurii, jante aliaj 15, niste spoilere adaugate sub bumperele originale, dar care mai mult strica (parerea mea) si probabil tunat si pe la motor ceva, pt ca se "aude" altfel, si in plus mi s-a parut ca are demaraj mai vioi decit un 1.3 clasic (poate avea motor de 1.6 ca al meu...who knows)

Cauta pe la firmele de tuning din Buc, mai multe nu stiu sa iti spun.

Bafta!
Stefan44311
Am fost azi la geometria rotilor si se apre ca acum e ok....mai joaca volanul un pic la vieteze mici dar nu am iesit inca afara sa vad daca mai tremura si la viteze mari.In alta ordine de idei am comandat la Augsburg un filtru de aer sport K&N care cica isi face treaba..Poti te rog sa iei legatura cu cel care are accentul tunat? ca sa mai adun si eu niste informatii.Am vb cu cineva care tuneaza , ma costa 180 euro un chip si castig 14 cai in plus maxim?(ma rog asa a zis tipu) dar mi-e frica ca fortez ceva la motor.Pana atunci o sa iau filtru ala de la augsburg(care e 3 mil by the way) sa vad ce diferenta e....apoi daca nu sunt multumit o sa schimb tobele.....si las pe ultimul oc schimbarea de chip.Daca poti sa ma ajuti te rog cu un nr de contact pentru accentul ala tunat as fi recunoscator.Mersi mult zi buna...aaa era sa uit

HAI DINAMO biggrin.gif
HAI STEAUA
Zetics40545
Nu promit, o sa incerc sa dau de respectivul individ.

14CP suna destul de bine, ajungi la 99...aproape cit la a mea. Grija mea cea mare, dupa chip tunning mai corespunde motorul normelor E3? Chiar si dupa ce pui filtru sau tobe, nu se schimba nimic la acest aspect, nu vor fi probleme la ITP? Nu mai vorbesc la mine, unde am Euro4.

Oricum, cred ca si motorul standar 1.3, daca il tii in ture isi face treaba!
Stefan44311
Nu cred ca schimba cu ceva filtru si oricum la ITP stii si tu cum se ia dai o mica cashuiala si aia e.Sa stii ca surprinzator motorul standard de 1.3 trage chiar f bine peste 2500rpm dar are si limitele sale si cred ca cutia e cea care ajuta foarte mult motorul asta. dar stii tu omu vrea intotdeauna mai mult.]
In alta ordine de idei ma enerveaza ca nu am reusit sa scap de tremuratul volanului, am facut si geometria si echilibratul rotilor si la fel face.Cred ca o sa ma duc la Hy la service si o sa le zic s ao rezolve cum or stii..asta e dai un ban da stii ca nu-l mai ai., biggrin.gif .Weekend placut
BandiT
nu mai are nimeni probleme cu hyundaiul?
inseamna ca e masina buna...
bafta tuturor posesorilor de hyundai
Zetics40545
Sper ca toata lumea sa fie onesta, daca are probleme sa le puna aici... :wave:


N-am avut probleme, ci doar o nemultumire...

Am vrut sa am inca un rind de roti, cu gume de iarna. Si pt ca jantele de tabla originale de indoaie (80-90E bucata), am luat niste jante de Cielo standard, care sint la fel la prezoane, doar ca sint putin mai late (5.5J fata de 5J la Accent).

Abia acasa, cind am vrut sa montez rotile, am vazut ceva ce nu vazusem cind am probat janta pe masina: offset-ul nu e bun, astfel ca jantele de Cielo atinge putin surubul la bascula pe spate si capatul bara in fata :bash:

Asa ca vrind-nevrind, a trebuit sa pun caucioacele de iarna tot pe jantele originale. Nu voiam sa fac asta deoarece rotile originale venisera foarte bine echilibrate, la 195 km/h nu vibra absolut nimic...acum nu stiu ce o sa mai fie, vad la vara cind o sa le pun din nou. Cu astea de iarna oricum nu am cum sa merg cu astfel de viteze, pe linga anotimpul potrivnic nici nu au indice de viteza suficient, doar 190km/h fata de 210 alea de vara.
Otto73
Eu mi-am luat o sonata acum 2 sapt. second hand din 2004 cu 25K mile la bord. Puncte forte: este silentioasa, motor puternic (V6), acceleratie buna, 4airbaguri etc. Puncte slabe cutie automata cu 4 rapoarte, clima normala nu climatronic, no ABS, este vechiul model. O sa va tin la curent cu evenimentele ce apar (daca apar) pe parcursul exploatarii.
Zetics40545
Salutari,

Pentru ca alte subiecte problema nu apar acilea (Doamne-ajuta!), va mai povestesc despre ultimele consumuri obtinute.

Dupa ce am pus gumele de iarna, si s-a si facut frig, mi-a crescut consumul urban la ~11%! Asta este.

In schimb la drum lung consumul a ramas decent. Am facut un drum Bucuresti-Cluj, la dus am mers Bv-TgMures-Cluj, mers cu viteze aproximativ legale si in localitati si pe afara, si mi-a luat 6.3% (2 persoane si putine bagaje, vreo 2 genti nu prea grele). Drumul a fost chiar inainte de a incepe ninsorile, asa ca eu am prins doar ploaie la greu.

La intoarcere am venit Sibiu - Valea Oltului - A1, noaptea, ninsoare la greu prin munti, cirnati de tiruri. Mers cam cu 80 prin localitati (deh, noapte, si in afara de valea Oltului nu era aglomerat), 100-110 afara si 130 pe autostrada cap-coada. Consum 6.1%!

Pina acum ma declar foarte multumit. Daca as putea sa mai scad consumul urban, nu m-ar deranja... blush.gif
Zetics40545
Rog adminii sa ma ierte, s-ar putea sa fie o tzara against rules, am o "problema", ca sa zic asa, si as vrea sa anunt pe posesorii de Hyundai Accent generatiile 2000 sau mai noi, care eventual au primit masinile cu jante de tabla sau aliaj pe 14 inch si vor sa le vinda (jantele adica), ca vreau sa cumpar 4 bucati. Cei interesati trimite-ti pm si discutam restul off-line.
eddie
Altele nu se potrivesc,cele de Cielo pe 14 spre exemplu?
Zetics40545
Ba cred ca da, dar nu mai vreau sa ma risc, ca am facut deja prostia, si ca am luat deja de cielo dar alea pe 13. Si din pacate nu au offsetul potrivit. Adica imi atingeau pe interior marginea de la janta cu surubul de la bascula, iar in fata era la limita la capatul de bara. Cele de 14 fiind mai mari probabil ca ar merge, dar sigur offsetul tot nepotrivit ar fi. Asa ca incerc sa gasesc originale de Accent, dar nu noi ca ma rup (80-90E de tabla!!! :bash: )

Ideea e ca vreau sa pastrez astea originale pe 13 cu gume de iarna, si sa trec pe 14 pentru vara. Daca nu gasesc, poate ma orientez pe aliaj, desi nu ma atrage ideea, pt mine reprezinta un moft si bani aruncati in vint... blush.gif
BandiT
ptr. zetics
daca te intereseaza un set de jante de tabla pe 13'' , second hand ,
suna la 0745050929.aceste jante sunt de pe un hyundai elantra model mai vechi...si se gasesc in bran , jud. brasov
Sabiescu63191
Tatal meu poseda un Tucson si are cam 10.000 de km cu el. Pana acum nici o problema inafara de farul stang.(porneste si se stinge cand vrea el). Este dotat cu xenon, montat in Bucuresti. A mai intalnit cineva problema asta ?
Ah... si inca ceva... este obligatorie revizia la fiecare 7500 de km ?
BandiT
eu o sa incep sa-mi repar elantra ...cu care m-am rasturnat...
o sa va mai tin la curent cu problemele aparute
in principiu , am o caroserie mai veche pe care incerc sa o
echipez cu ce mai e bun de pe asta rasturnata
Adi65109
Salut tuturor si multumiri celor care au postat aici parerile lor in legatura cu Accentul, mi-au fost foarte utile.
Deocamdata nu pot sa vorbesc de probleme, am numai 500 km facuti cu Accentul meu de 1,3 l.
In schimb, din pacate mi s-a fisurat parbrizul de la o piatra sarita de pe drum si a trebuit sa il schimb. Acest lucru m-a costat 17 mil de lei (in decembrie), adica parbrizul plus chederul 13 mil, manopera 1,6 mil, restul TVA-ul, la service-ul din Galati. In plus m-a mai costat 700 de mii reintregirea sumei asigurate la polita casco( Se calculeaza ca un anumit procent din valoarea facturii).
In legatura cu consumul de benzina, consum mixt cam 7,5 l, iar consum urban, in ianuarie, in jur de 11,5 l.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.