Discutie & Pronosticuri - editia Montreal 2010 |
This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Montreal 2010, the author, Oana, wrote about: Tururi: 70 Lungime circuit: 4.361 km Lungime cursa: 305.270 km Record: 1:13.622 - R Barrichello (2004) Castigatori precedenti 2008 - R. Kubica (BMW) 2 ... To read more just scroll down
Discutie & Pronosticuri - editia Montreal 2010 |
Jun 7 2010, 12:33 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
Lungime circuit: 4.361 km Lungime cursa: 305.270 km Record: 1:13.622 - R Barrichello (2004) Castigatori precedenti 2008 - R. Kubica (BMW) 2007 - L. Hamilton (McLaren) 2006 - F. Alonso (Renault) 2005 - K. Raikkonen (McLaren) 2004 - M. Schumacher (Ferrari) Rezultate 2008 Pole Position: Lewis Hamilton Podium podium3_lg.jpg ( 41.62K ) Number of downloads: 1 Programul etapei: - vineri 11 iunie antrenamente 17:00-18:30 antrenamente 21:00-22:30 -sambata 12 iunie antrenamente 17:00-18:00 calificari 20:00-21:00 -duminica 13 iunie cursa 19:00 asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine: - top 10 - 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1 pct - pole position - 3 pct - fastest lap - 3 pct - finish - 3 pct - ultimul pilot care termina cursa (clasat) - 3 pct - intrebarea etapei (cristsib) - premiata cu un tricou si o sapca inscriptionate masini.ro. criteriul de departajare va fi, in cazul mai multor raspunsuri corecte, numarul de puncte de la concursul de pronosticuri. (userul cu cele mai multe puncte este declarat castigator) clasament -------------------- |
|
|
Jun 14 2010, 08:09 AM
Post
#21
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
McLaren a reusit o masina extraordinara (am observat inca de la cursele trecute) si daca ar fi sa il ascultam pe danmihai, potentialul echipei o va face fantastica, James Bond murind de invidie sa o aiba in urmatoarea sa misiune ! Jos palaria in fata lui Alonso pentru ca acum si-a rascumparat toate pacatele curselor trecute: el poate. Masina Red Bull pare a avea probleme de fiabilitate; n-o spun doar pentru ca n-a obtinut rezultatele cu care ne-a obisnuit ci pentru ca se aude tot mai des in discutiile cu boxele: "You have a problem/go slower/X is not working well/etc" Injurandu-l putin pe Buemi (si felicitandu-l pentru rezultat ), ma inchin si va salut cu stima, kLM! This post has been edited by klm: Jun 14 2010, 08:09 AM -------------------- |
|
|
Jun 14 2010, 09:28 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Jos palaria in fata lui Alonso pentru ca acum si-a rascumparat toate pacatele curselor trecute: el poate. Hai sa nu-i cantam ode.De ce are toata lumea impresia ca Alonso calareste o broasca testoasda si se bate cu masini de F1 ? E Ferrari o masina atat de proasta? Pentru Canada e clar ca nu a fost. Discutabila e forma lui Massa. Din punctul meu de vedere Alonso a fost depasit datorita greselilor lui si de catre Hamilton si de catre Button. De ce a fost atat de reusita cursa lui???? |
|
|
Jun 14 2010, 09:49 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
?... ce legatura are benzina din calificari cu benzina din cursa? niciuna. dar de ce ai inteles ca ar avea vreuna? nici mie nu mi se pare ca alonso ar fi facut ceva extraordinar. pana la urma a terminat pe acelasi loc de pe care a plecat. This post has been edited by Oana: Jun 14 2010, 10:08 AM -------------------- |
|
|
Jun 14 2010, 07:36 PM
Post
#24
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
nici mie nu mi se pare ca alonso ar fi facut ceva extraordinar. pana la urma a terminat pe acelasi loc de pe care a plecat. Am laudat si-o sa mai laud masina McLaren (de 3 curse mi se pare cea mai buna). Spre deosebire de aceasta, masina rosie se situeaza undeva putintel deasupra Mercedesului iar cursele lui Massa ne arata din plin acest lucru (de obicei cand faci media rezultatelor pilotilor obtii rezultatele echipei). Pana la final sunt sigur ca Alonso ar fi pierdut prima pozitie pentru ca macar pe linie dreapta (si Montrealul are destula) masinii ii lipseste ceva, dar a pierdut locul din cauza lui Buemi care, sarmanul, s-o fi speriat cand s-a vazut primul . La a 2-a intamplare a fost incetinit de o masina pe la iesirea dintr-o curba ori in conditiile alea ar fi fost imposibil sa accelereze la fel de repede ca Button; Alonso era pe trasa, masina nu s-a dat la o parte (daca o facea ii bloca lui Button partea si acesta n-ar fi avut pe unde sa treaca decat pe urmele spaniolului). OK, per ansamblu nu a castigat nici nu a pierdut mai mult decat in calificari insa tot norocul de la inceputul campionatului i s-a intors sub forma lui Buemi si a lui (sper sa nu ma insel) Chandock; pe mine m-a bucurat, in schimb, faptul ca a fost tot timpul in spatele (sau fata) primului, deci Ferrari a crescut si in mod sigur talentul, munca si determinarea lui Alonso vor aduce multe campionatului (si mie puncte la concurs ). edit: doar 5 abandonuri!!! ca niciodata, pfui, s-a stricat circuitul This post has been edited by klm: Jun 14 2010, 07:40 PM -------------------- |
|
|
Jun 14 2010, 07:48 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
2. Cursa lui Massa a fost distrusa in primul viraj 3. Am vazut anul asta curse in care viteza pe linie dreapta a masinilor Ferrari a fost superioara. Ma rog, asta nu spune nimic, intrucat Hispania au avut cea mai mare viteza parca ( nu mai stiu de ce cursa era vorba) This post has been edited by Lucian107416: Jun 14 2010, 07:52 PM |
|
|
Jun 15 2010, 07:44 AM
Post
#26
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
totusi, cum a scapat msc nepenalizat?
cea mai mare realizare a lui anul asta ar fi sa reuseasca sa se mentina pana la finalul anului in fata lui sutil in clasamentul general. daca va cadea sub sutill, ar fi cea mai umilitoare situatie pt el si o situatie neplacuta pt echipa deoarece ar insemna ca daca vor continua colaborarea ar pierde anual zeci de puncte care le-ar fi putut aduce beneficii. This post has been edited by AZAZEL: Jun 15 2010, 07:45 AM -------------------- |
|
|
Jun 15 2010, 09:27 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai degeaba il penalizezi, daca n-a luat nici un punct. Daca il tot penalizezi dai nastere la teoria conspiratiei... asa ca e mult mai eficient sa-l penalizezi doar cand e in puncte
Probabil Msc aduce echipei mai multi bani de la sponsori decat ar aduce punctele... parerea mea. Deocamdata e o echipa din afara podiumului, cine s-ar rupe s-o sponsorizeze? De fapt aduce spectacol si cand e pe locul 9, tot are camerele pe el...nu asta se scopul in F1? -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 15 2010, 10:12 AM
Post
#28
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
James, nici eu nu puteam sa explic mai bine...
-------------------- |
|
|
Jun 15 2010, 10:56 AM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
Foarte negative comentariile la adresa lui Schumi, si nu le asteptam tocmai aici. Cel putin, pentru evolutia din cursa asta. Calificarile au fost altceva.
Pentru cursa asta, sa repetam putin: 1. A facut pana imediat ce a schimbat pneurile in urma duelului cu Kubica si a trebuit sa mai intre o data. 2. La final a facut 30 de ture(toata cursa a avut 70) cu anvelopele soft!!!!!!! Ce naiba sa astepti de la el in conditiile astea ???? Fara pana, ar fi obtinut o cursa laudata de toata presa, intrucat pozitia lui era foarte buna in momentul primului schimb. Ce ati fi vrut? Sa-l invite pe Kubica sa treaca? Sau pe Massa? Pentru Jk si Oana: Faptul ca nu a fost penalizat creaza un precedent si legitimeaza un comportament incorect in viitor. Eu nu cred ca ar fi trebuit penalizat, subliniez doar ca rationamentul vostru e incorect si cred ca nici stewarzii nu au crezut ca ar fi fost ceva de penalizat. This post has been edited by Lucian107416: Jun 15 2010, 10:59 AM |
|
|
Jun 15 2010, 11:41 AM
Post
#30
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
ok, poate trebuia sa fiu putin mai explicita. am fost de acord cu explicatia "Probabil Msc aduce echipei mai multi bani de la sponsori decat ar aduce punctele" - lucru pe care l-am mai spus si eu de nenumarate ori.
in ceea ce priveste "comentariile negative la adresa lui Schumi" dupa cum bine poti vedea si singur ele vin dintr-o singura directie... pentru mine, schumy a facut o cursa buna in conditiile date. n-am comentat nimic despre vreo penalizare pentru ca nu am inteles de ce ar fi trebuit penalizat. -------------------- |
|
|
Jun 15 2010, 01:39 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Nici eu nu spun ca ar fi trebuit penalizat, sau ca sunt de acord cu penalizarile date de astia de la FIA. Daca l-au penalizat pentru depasirea pe lumina verde la monaco (in loc sa fie penalizat organizatorul cursei) ma astept la orice din partea lor. MSC l-a blocat si pe Kubica, si pe Massa, si pe Sutill parca in ultimile tururi cu aceeasi manevra de inchidere, a taiat vreo doua sicane cand era in lupta directa, asa ca mir cum de nu s-a trezi FIA sa se mai bage putin in seama...
Incredibil de clementi au fost si cu Hamilton tura asta. Pacat ca nu i-au dat o doar o amenda si lui Webber pentru schimbarea cutiei de viteze. O fi intrat si Bernie pe forum si a vazut cata carne isi ia p-aici si s-o fi calmat nitel -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 15 2010, 02:24 PM
Post
#32
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Totusi de ce ar fi trebuit penalizat?!
-------------------- |
|
|
Jun 15 2010, 03:48 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
te uiti degeaba la f1... of
in canada a fost prima data, din 1991, cand pe podium s-au aflat 3 campioni mondiali. Canada 2010: Lewis Hamilton, Jenson Button, Fernando Alonso USA 1991: Ayrton Senna, Alain Prost, Nélson Piquet -------------------- |
|
|
Jun 15 2010, 03:59 PM
Post
#34
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
-------------------- |
|
|
Jun 15 2010, 04:49 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
pentru mine, in ce-l priveste pe schumacher, cursa asta marcheaza momentul in care incetez sa ii mai gasesc circumstante atenuante. schumacher e terminat, nu mai e ce-a fost, si basta. daca continua cu performantele astea, si mai ales cu atitudinea pe care o are acum, de total disrespect pentru cei cu care alearga, nu face altceva decit sa acreasca si mai mult imaginea lui de fost campion. draga lucian (si nu ma adresez tie, ci ideii tale in general): daca nu esti in stare sa te pastrezi la viteza cu care ceilalti alearga in jurul tau, da, da-te la o parte. invita-i pe altii sa treaca. e valabil si in racing asa cum e valabil pe autostrada. e ok sa fii politicos. daca stai acolo si incomodezi cu orice pret, si strici masinile tuturor din jurul tau, nu te astepta la admiratia publicului. michael schumacher are nevoie sa aiba momentul lui de karun chandok. in racing, "apararea" e o chestie valabila vreo 2-3 ture, dar nu are nici un sens atunci cind esti la 40s de masina din fata ta, pierzi cite 3 secunde pe tur, ai 5 masini in spinare, si virezi vettelian in orice masina care e in paralel cu tine.
brawn mercedes a anuntat la mijlocul saptaminii trecute ca a epuizat bugetul de dezvoltare pe anul asta. si nici nu-i de mirare: ei trebuie acum sa intretina doua masini diferite, una a lu rosberg, cealalta a lu mister moft. nu le bag de vina ca au jucat ca ultima carte o alta masina, ci doar spun ca ultima lor incercare n-a functionat. e timpul sa puna sezonul asta la capitolul f*ed up si sa se uite increzatori la anul viitor. vreau sa termin toata paruiala asta pe o nota inalta. in caz ca nu ati realizat: soferii care sint acum in paddock, incepind cu hamilton si vettel, terminind cu alguesuari si sutil, sint toti, unul si unul, apropiati ca valoare, sau poate mai buni decit schumcher. vremurile s-au schimbat. ce vedem acum la televizor e racing at its best. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Jun 15 2010, 05:27 PM
Post
#36
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
in sfarsit cineva de acord cu mine. eu mi-am dorit f mult ca msc sa dea cu batul in balta.
cea mai mare greseala si cea mai penibila situatie pt el ar fi fost sa fi revenit in f1 anul trecut in locul lui massa. cred ca dadea cu batul in balta mult mai rau ca fisichela. practic, se ajungea la statiul de comedie asa cum a fost cu badoer pt ca msc iarna asta a mai facut ceva teste insa anul trecut nu avea aceasta oportunitare. imaginati-va ca anul trecut , luat de la plaja, msc ar fi fost urcat intr-o masina de f1. rasul curcilor. This post has been edited by AZAZEL: Jun 15 2010, 05:28 PM -------------------- |
|
|
Jun 15 2010, 05:58 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai orice pilot luat de pe plaja ar fi fost rasul curcilor, avand in vedere ca nu se poate antrena pe masina de cursa..., ci tre' sa se antreneze pe playstation, pe masina de acum anul trecut, etc.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 15 2010, 06:04 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
brawn mercedes a anuntat la mijlocul saptaminii trecute ca a epuizat bugetul de dezvoltare pe anul asta. si nici nu-i de mirare: ei trebuie acum sa intretina doua masini diferite, una a lu rosberg, cealalta a lu mister moft. nu le bag de vina ca au jucat ca ultima carte o alta masina, ci doar spun ca ultima lor incercare n-a functionat. e timpul sa puna sezonul asta la capitolul f*ed up si sa se uite increzatori la anul viitor. imi pare rau, dar ai inteles total gresit. Nu are sens sa mai dezvolte masina, ceea ce e total altceva. Cred ca ai mai vazut strategia asta aplicata si la Honda in 2008, sau e chiar asa greu de recunoscut? This post has been edited by Lucian107416: Jun 15 2010, 06:05 PM |
|
|
Jun 15 2010, 06:41 PM
Post
#39
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Pai orice pilot luat de pe plaja ar fi fost rasul curcilor, avand in vedere ca nu se poate antrena pe masina de cursa..., ci tre' sa se antreneze pe playstation, pe masina de acum anul trecut, etc. pai tu nu ai fost atent, insa jumatate din cei de aici sustineau la vremea respectiva ca msc ar fi castigat jumatate din cursele de anul trecut. mai ca ar fi fost persoane care ar fi pariat ca msc venind pt 7 curse ar fi putut castiga si camionatul in 2009 cel mai probabil in 2009 nu lua nici un punct, tinand cont ca atunci punctau doar primii 8 piloti. This post has been edited by AZAZEL: Jun 15 2010, 06:42 PM -------------------- |
|
|
Jun 15 2010, 09:44 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
pai tu nu ai fost atent, insa jumatate din cei de aici sustineau la vremea respectiva ca msc ar fi castigat jumatate din cursele de anul trecut. da man, ai dreptate. jumatate din cei de aici au gandit atunci cu sufletul, dar asta se intampla cand ai un idol. si tu il vedeai pe kimi ca fiind cel mai tare din parcare si toata lumea ti-a respectat parerea. si recunosc ca eu am votat ca va castiga multe curse anul asta, desi intr-o discutie particulara cu un alt fan schumacher am spun inca de la inceput ca anul asta va fi unul de sacrificiu pentru el, tocmai pentru ca are nevoie sa-si intre in mana. iar daca nici anul viitor nu va face nimic, atunci o sa recunosc ca era mai bine sa nu revina, desi eu prefer sa termine mereu pe ultima pozitie (ma rog, nici chiar asa, dar intelegeti voi ce vreau sa zic) decat sa nu alerge deloc. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2024 - 08:37 AM |