IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Distributie

This topic is about Distributie, the author, mr avat, wrote about: Am inceput sa am un zgomot la distributie(lant),e scumpa schimbarea acestuia,si ce implica.Am skoda Fabia RS 1,4 benzina.Mersi /thumbsup.gif" style="v ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Distributie
mr avat
post Mar 30 2008, 06:32 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 30-March 08
Member No.: 116.805



Am inceput sa am un zgomot la distributie(lant),e scumpa schimbarea acestuia,si ce implica.Am skoda Fabia RS 1,4 benzina.Mersi thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Mar 31 2008, 11:48 AM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Salut.

Fabia RS exista numai in versiune 1.9TDI. Poate ai echipare Sport.

Motorul de 1.4MPI 68CP? Intai fa constatare in service Skoda, apoi vei vedea daca de vina este lantul de distributie. Cati km are masina?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Apr 19 2010, 10:40 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 722
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



La Fabiamea pe benzina a cam venit vremea sa-i schimb distributia, care e pe curea dintata de cauciuc. Se recomanda la 4 ani iar a mea face in curand 4 ani si jumatate.

Nu am alergat-o eu prea mult, adica abia are 26.900 Km si atunci nu se impune schimbarea si a pompei de apa, ca nu a carat prea multa apa pana acum.

Preturile in service variaza daca o faci cu piese originale, sau, fiind iesita din garantie, cu piese "after market", adica facute de alti producatori, mai mult sau mai putin omologati. Diferenta in cel de al doilea caz e de 3-400 lei mai putin.

Am sunat la Brady din Iuliu Maniu si mi-au spus (pentru tipul meu de motor) un pret de 754 lei, cu piese originale, manopera si TVA inclus. Am sunat si la Brady din Valea Oltului (care fac reclama ca sunt mai ieftini), si mi-au dat un pret bomba, de 1.800 lei, in aceleasi conditii.

Ca sa vad cine e nebun, am mai sunat si la Avia, de unde am obtinut un pret de 1300-1400 lei, cu piese originale si manopera inclusa.

Deci, e evident unde o sa ma duc, asa ca, inainte sa va apucati de o treaba prin service-uri, cereti oferte de la mai multi, ca sa nu aveti surprize neplacute.


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Jul 28 2010, 12:09 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 722
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



Am rezolvat-o cu distributia mult mai simplu. Am fost la o constatare si mecanicul mi-a spus ca este OK si nu e cazul sa o schimb. Si asa am scapat doar cu consultatia platita si fara sa comand un schimb de curele de distributie, plus, eventual, si o pompa de apa. Dar nimeni din cei intrebati anterior nu s-a oferit sa faca mai intai o constatare si apoi sa purcedem la schimbare.

Trebuie sa mentionez ca rezolvarea s-a derulat la Avia, service-ul din Militari, carora le multumesc.

This post has been edited by Daniel65671: Jul 28 2010, 12:09 PM


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Aug 12 2010, 01:21 PM
Post #5


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Nu doresc sa comentez cele spuse de mecanicul Skoda, dar imi permit totusi sa-ti reamintesc ca in cartea masinii scrie clar ca un kit de distributie se schimba la maxim 5 ani (mai nou, la 4 ani) pt modelele de Skoda cum este si masina ta. Daca cumva ai vreun incident, cele 16V te vor lovi rau la buzunar... Sper doar sa nu ti se intample pt ca atunci nu te va mai incalzi defel incurajarea mecanicului...


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel65671
post Jun 3 2011, 01:09 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 722
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



La 5 ani si jumatate, cand am implinit, in fine, 30.000 Km (mai exact 30.100), i-am schimbat curelele de distributie, plus bucsele pe fata. Am facut-o la un service agreat (Avia din Militari), asa ca m-a costat mai mult decat la "liber", dar am beneficiat de o reducere de 20% la manopera si 10% la piese pentru ca am cumulat vechimea masinii peste 5 ani cu calitatea de membru Club Avia.

Fiind vorba de distributie, am preferat curele originale (950 lei cu TVA) fata de "after market" cu 600 lei. Dar cureaua de alternator am luat-o de la Continental cu 60 lei, pentru ca oricum nu aveam de ales alta. Insa acolo pericolul de rupere nu afecteaza decat bateria si compresorul AC.

Bucsele - 83 lei si cu manopera 276 lei fac si ele 359 lei, fara reduceri.

Cu reduceri totale de 212 lei insa, suma s-a redus la 1645 lei (1327 lei +318 TVA). Iar, daca scad bucsele si manopera reduse (283 lei), revine pentru schimbatul distributiei doar 1362 lei.

Dar, atentie: nu am schimbat pompa de apa, care era 247 lei (la schimb cu cea veche) si 464 lei (fara schimb), sau 200 lei una neoficiala.

Si un ultim comentariu: curelele de distributie erau in buna stare, necrapate. Dar asta nu inseamna ca nu am facut bine ca le-am schimbat. Doar ca au fost bune. Iar bucsele erau doar crapate si nu rupte dupa 5 ani si jumatate. (Si cand ma gandesc ca la Dacie le schimbam o data pe an.) Buna, Skoda, dom'le! thumbsup.gif

This post has been edited by Daniel65671: Jun 3 2011, 01:11 PM


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 01:50 AM