Turbina sistemului turbo |
This topic is about Turbina sistemului turbo, the author, Marcel3, wrote about: Buna tuturor, la un motor diesel turbo,stie cineva sa spuna cum se observa nefunctionarea partii turbo? (a turbinei) Stie cineva cum se repara aceasta ... To read more just scroll down
Turbina sistemului turbo |
Dec 6 2003, 07:10 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Stie cineva cum se repara aceasta sau cum se incearca functionarea normala . Are cineva intr-o carte mai mult despre asta? Astept raspunsul vostru dragi prieteni. Cu stima tuturor,Marcel -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Dec 7 2003, 01:17 AM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
f simplu : motorul nu va trece de 3000 de ture nici impuscat nici in panta si nici cu vant din spate.
-------------------- |
|
|
Dec 7 2003, 09:36 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 25-September 03 From: Arad (Arad) Member No.: 16.543 |
Vezi si tu in datele tehnice ale masinii in cat timp trebuie sa ajunga la suta. Sa zicem ca trebe sa ajunga in 10 sec. Daca ajunge in 15, nu mere bine, daca ajunge in 20...atunci nu mere deloc
Cu turbina e in felul urmator: cand se strica, se schimba. Nu se poate repara. Cu timpul face uzura in lagare si incepe de-ti manca ulei. Majoritatea o anuleaza. Masina e mai lenesa dar motorul o sa aiba viata mai lunga si obtii si un consum mai mic. |
|
|
Dec 8 2003, 08:01 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 5-December 03 From: Bucuresti Member No.: 18.847 |
Daca e vorba de un motor TDI (vw, audi, skoda, seat) vezi pe forumul vwforum.ro, sectiunea TDI. Citeodata se poate repara... |
|
|
Dec 9 2003, 06:01 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-December 03 From: Bucuresti Member No.: 18.966 |
|
|
|
Dec 11 2003, 04:29 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns pana acum .
Pentru Sid: motorul se arata sprinten cam pana pe la 80-90 km/h dar trebuie bine apasat pe coada astfel ca ajung cam la 4000t/min dupa care este total lenes in a creste viteza. Si in panta se simte bine ca este lenes. Masina are doar 140000km si este un Opel Pentru Iulian: este vorba de un opel omega B X25td. Motorul este un Bosch similar cu cel de pe BMW 525td [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-01-03 13:16 ] -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Dec 30 2003, 12:06 AM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 7-June 03 From: Bacau (Bacau) Member No.: 13.158 |
O turbosuflanta se poate repara dar necesita echipament de echilibrare foarte sofisticat. Eu am reparat o suflanta TD 04 confectionand singur lagare din bronz grafitat si a mers foarte bine dar lagarele nu au rezistat. M-am interesat si am aflat din ce material sunt facute, (aliaj de bronz grafitat cu titan) si am gasit si material, urmeaza sa refac operatia. Pentru echilibrare am realizat un sistem optic cu o precizie buna!
|
|
|
Jan 9 2004, 09:47 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 9-January 04 From: Alba Iulia (Alba) Member No.: 19.738 |
Am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta ! Exista in Brasov intreprinderea Turbomecanica, unde se pot repara turbosuflante, insa nu iti recomand aceasta alegere deoarece eu am patit-o rau de tot.
Am reparat-o acolo si dupa trei luni mi s-a stricat din nou mai rau, in sensul ca mi-a facut motorul praf ! Apropo, daca stiti pe cineva care vinde un motor de VW Passat, 1.8 T pe benzina, 150 CP anuntati-ma si pe mine pentru ca sunt interesat sa-l cumpar ! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 06:09 AM |