IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Amplificatorul cuantic .... WTF?!

This topic is about Amplificatorul cuantic .... WTF?!, the author, James Kilowatt, wrote about: Bai terminati cu prostiile, ca dau cu warn in voi. /verymad.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":verymad:" border="0" alt="verymad.gif" /> Cand ... To read more just scroll down

47 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Amplificatorul cuantic .... WTF?!, ....spuneti-mi ca nu visez.....
James Kilowatt
post Feb 21 2011, 03:52 PM
Post #101


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Bai terminati cu prostiile, ca dau cu warn in voi. verymad.gif

Cand o sa se duca Alex sa-l ia pe ala de guler ca nu merge, o sa aiba scuza ca nu merge ca faceti voi bascalie pe forum. Sau ca plasturele e bun insa energia negativa proiectata de voi l-a deteriorat. Poate va pune sa-i platiti si daune ca i-ati deregla qi-ul. teehee.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 21 2011, 03:55 PM
Post #102


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Cimentul in care pui plasturi devine indestructibil. Stickurile de memorie care stau in preajma plasturilor isi pot dubla temporar capacitatea de stocare.

Chuck Norris a reusit sa rupa un plasture in doua. Soc! Dan Diaconescu a filmat in direct si astazi va difuza diseara performata dlui Norris!


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 21 2011, 03:57 PM
Post #103


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Tudore, el zicea ca nu pe contorul de apa se lipesc, ci unul undeva deasupra bateriei si altul nu mai stiu unde....scrie acolo in link! tongue.gif

Sorine, io nu mai fac 2 teste dyno frate.....ce rost are sa mai dau banii aiurea, fie si cu reducere, ca oricum io daca iau plasturele, il iau pt. consum, nu pt. putere/cuplu.

Bai solmar, da trebuie sa te plictisesti rau de tot frate la job, daca poti sa scrii atata amar de randuri si totul numa tampenii si shtouri.... confused.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 21 2011, 04:06 PM
Post #104


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



QUOTE (Alex-F1 @ Feb 21 2011, 03:57 PM) *
Bai solmar, da trebuie sa te plictisesti rau de tot frate la job, daca poti sa scrii atata amar de randuri si totul numa tampenii si shtouri.... confused.gif

Alex, pe undeva ai dreptate, dar nu ma plictisesc. ma consum nervos si refulez... scuze!


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 21 2011, 04:12 PM
Post #105


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Alex
Testul de consum pe cruise l-ai facut? Ar trebui facut azi daca maine pui jucaria....

QUOTE (solmar @ Feb 21 2011, 02:55 PM) *
Chuck Norris a reusit sa rupa un plasture in doua. Soc! Dan Diaconescu a filmat in direct si astazi va difuza diseara performata dlui Norris!


Te inseli. Chuck Norris a reusit sa rupa un plasture.... abia dupa ce a purtat si el un plasture timp de 2 saptamani, pana s-a acomodat plasturele. Soc: Dan Diaconescu, purtator de plasture, a difuzat ieri evenimentul produs azi care va fi filmat maine.

This post has been edited by James Kilowatt: Feb 21 2011, 04:15 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 21 2011, 04:36 PM
Post #106


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Testul lui Alex nu ma va convinge, si nu ar trebui sa convinga pe nimeni cu ceva inclinatii stiintifice. Lasind la o parte ca testul trebuie repetat de cel putin 3 ori, in conditii identice, incepind cu montarea plasturelui si pina la desfacerea lui; sint mult prea multi parametrii care afecteaza consumul. Din marturiile "credinciosilor" reiese ce...de la 6.0 la 5.7 L% ? Ce bascalie iefftina.

Consumul este influentat de o groaza de parametri.
Unele sint usor de prevazut: panta vs. ses; vint vs. calm; frig vs. cald. Rezervor plin vs. gol. Ok si se gaseste un drum gol si plat si conditii atmosferice ideale: nu bate vintul; nu e nici prea prea nici foarte foarte. Dar ce te faci cu temperatura cauciucurilor; temperatura suprafetei de rulare; unghiul din care iti bate soarele si iti incalzeste capota, ridicind temperatura la motor cu 2.7 grade C. Cum controlezi voltajul in baterie ? La masinile noi alternatorul nu incarca tot timpul...ci se decupleaza atita vreme cit V in baterie este peste naiba stie 14.4 V ? Cum controlezi sa nu scada sub 14.4 V si sa nu angreneze inca o fulie ? Benzina identica ? Pai pot cumpara benzina de 93 octane de la Shell din colt si sa mearga masina brici, si sa cumpar de la Shell din downtown si merge de parca am pietricele in injectoare pt ca rezervoarele subterane in down town nu au mai fost curatate de 5 ani.

Si nici nu am discutat de talpa, cruise control, densitatea aerului si alte vraji. Toti poducatorii de masini dau cifre de consum bazate pe studii de laborator , pe dyno si care rar se constata in viata de zi cu zi. De fapt ei nici nu calculeaza consumul asa cum il calculam noi, din pix, ci prin emisia de carbon.

Asa ca orice test pe care il va face Alex (si eu m-as bucura sincer sa mearga pt el si sa creada in rezultatele sale) va fi neconcludent si nu va reprezenta nimic in plus fata de variatia normala. La fel ca si cu compresorul electric, daca era ceva ce ar fi functionat, era acum in fiecare masina iar Mr. CUM-IL-CHEAMA era bogat si nu stia nimeni de el pentru ca Daimler sau Ford sau stiu eu cine i-ar fi cumparat inventia. Come on people...uitati-va cum isi face omul publicitate...asta ar trebui sa dea de banuit.

cum se calculeaza economia la benzina in USA
http://www.fueleconomy.gov/feg/how_tested.shtml


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 21 2011, 04:48 PM
Post #107


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE (solmar @ Feb 21 2011, 04:06 PM) *
ma consum nervos si refulez... scuze!


Ok, daca zici ca esti asa de stresat la job si doar asa te mai poti descarca si tu, atunci se accepta scuzele si ai si permisiunea mea sa continui, if that makes you happy!!! smile.gif

QUOTE (James Kilowatt @ Feb 21 2011, 04:12 PM) *
Testul de consum pe cruise l-ai facut? Ar trebui facut azi daca maine pui jucaria


De facut l-am facut io, dar cu vreun an in urma, ceea ce banuiesc ca nu se pune! confused.gif Ok, in situatia in care e posibil ca maine sa-mi puna mie jucaria, ma voi sacrifica pe altarul stiintei sorinesti si voi face la noapte (ca sa fie trafic cat mai putin) o tura TM - AR si retur (~ 90 km). Ceva sugestii? Io ziceam asa: motorul cald (apa la 90 de grade), ies afara din oras, ating 90 km/h (viteza a patra), pun pilotu automat si o tin asa (pe cat posibil) 45 km, apoi ma opresc, notez consumu, resetez BC-ul, ma intorc si repet procedura inapoi. Apoi, dupa ce se acomodeaza plasturele, repet operatiunea in mod cat mai identic posibil....si chiar si motorina va fi aceeasi, fiindca am vreo jumatate de rezervor si nu o voi consuma pe toata intr-o saptamana! E ok asa sau domniile voastre specialistii ma sfatuiti altfel? ninja.gif

Imi cunosc masina destul de bine de 4 ani.....un consum redus cu 20% nu credeti ca l-as observa imediat?

This post has been edited by Alex-F1: Feb 21 2011, 04:51 PM


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 21 2011, 04:55 PM
Post #108


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Lasa ca nici masuratorile "oficiale" nu sunt decat o alta forma de vrajitorie.... smile.gif 80% din softul unei masini e pentru modurile de avarie si de test. Stii probabil ce inseamna "cycle beating" de faptul ca masina atunci cand e testata se comporta complet diferit de atunci cand e pe strada.
Am mai povestit, unii au vrut sa vada ce se intampla daca masina NU e in mod de test... si au verificat cateva masini intr-un mod de test +5%. Acceleratiile cu 5% mai rapide, si palierele de viteza decalate cu 5%, astfel incat ECU-ul sa nu isi dea seama ca e intr-un mod de test. Rezultatele nu mai aveau nimic de-a face cu ce stiau, si nici macar clasamentul masinilor economice n-a mai ramas acelasi.


In privinta testelor lui Alex, bineinteles ca se vor incadra in variatia normala. Insa cum tipul promite chestii gen 20%, o eroare de 1L intr-un test cat de cat corect nu are cum sa apara. Daca promitea si el 0.1L/100km nu aveam cum sa-l prindem cu mata in sac, insa cum el promite chestii gen 1L, se va face de cacao, unghiul sub care bate soarele nu va scadea niciodata consumul unui passat pe cruise de la 5 la 4l/100km. Daca va scadea de la 5 la 4.8 sau dimpotriva, va creste la 5.2, atunci e clar sper si pentru Alex ca tipul e un sarlatan.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 21 2011, 05:02 PM
Post #109


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Alex
Fa testul si de la plin la plin daca poti, pe toti cei 90km. Nu doar pentru a valida BC-ul, ci si pentru a fi sigur ca masina are aceeasi greutate cand faci cele doua teste (aka plecare cu rezervor plin). Reseteaza BC-ul cand iesi din oras, si intri pe cruise control. Nu reseta BC-ul la Timisoara, lasa-l sa calculeze pe o distanta cat mai mare, pana intri inapoi in Arad.
Verifica presiunea rotilor inainte de ambele teste, si temperatura exterioara.
Noteaza si viteza medie obtinuta in cele doua teste.

Cam cat estimezi tu ca va fi consumul dupa primul test? Pe unde iti spune experienta anterioara ca va fi?

LE
Mai am o idee creata, noteaza consumul afisat de BC la fiecare 10km sa zicem. Fara sa il resetezi, fara sa intrerupi testul doar il notezi.
In felul asta putem vedea daca exista o diferenta sistematica intre cele doua teste, sau pe 10km e mai economic cu dracie, pe urmatorii 10 fara, functie de trafic, etc. Daca vrajitoria functioneaza, BC-ul ar trebui sa aiba 20% mai putin +- variatia normala pe fiecare interval, iar daca sa zicem pe un interval ai depasit pe unu' si ai sarit consumul, sau ai franat ca ti-a iesit in caine in fata, se va vedea cand dezbatem rezultatul a-posteriori.
Daca de ex primul test ai 5.5 - 5.4 - 5.3 - 5.2....5.0 consum, iar la al doilea test ai sa zicem 4.5-4.4-4.9-4.8-4.7-....4.6 se va vedea ca pe al treilea interval de ex s-a intamplat ceva. Daca cele doua curbe sunt similare, insa decalate, pentru un sceptic (ca F1anatic) inseamna ca testul e destul de corect, iar rezultatul chiar daca surprinzator, nu e pur aleator. Daca insa cele doau curbe sunt complet diferite inseamna ca conditiile de trafic au fost diferite si ca rezultatul testului e bun de dat la gunoi...

This post has been edited by James Kilowatt: Feb 21 2011, 05:17 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 21 2011, 05:24 PM
Post #110


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



QUOTE (Alex-F1 @ Feb 21 2011, 04:48 PM) *
Ok, daca zici ca esti asa de stresat la job si doar asa te mai poti descarca si tu, atunci se accepta scuzele si ai si permisiunea mea sa continui, if that makes you happy!!! smile.gif


Sunt stresat, la job, nu de job. Cineva intra in operatie chiar acum cand scriu, iar eu nu pot fi acolo. Crossing fingers!


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 21 2011, 05:32 PM
Post #111


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



De ce naiba in ziua mea libera ma ocup de stat pe forum nu stiu.

Dupa cum a spus si Sorin, nu reseta la jumatatea drumului. Vrei o distanta cit mai lunga. Comparatia tur-retur nu are nici un sens, nu sint conditii identice daca te duci de la TM la AR comparat cu AR la TM. Scrie pe o hirtie consumul afisat la fiecare 10 km si temp. exterioara. Un "pocket" de aer mai rece creste densitatea aerului si creste consumul. Noteaza daca intilnesti ceata. Acelasi lucru. Alege o viteza la care sa fii sigur ca nu ajungi pe nimeni din urma si pui pilotul automat. Orice electronica ai pornita, scrie-o pe o lista si trebuie aceeasi electronica utilizata cind faci testul cu plasturele. Daca folosesti in seara asta Garmin e musai sa folosesti Garmin si cind faci testul cu plasturele, nu cu Tom tom. Raporteaza presiunea in roti. Rezervorul plin ochi. Aceeasi greutate in masina. Imbracat la fel. Cind zicem IDENTIC apoi chiar asta vrem: conditii identice. Curata filtrul de aer inainte de experiment. Curata-l inainte de a repeta cu plasturele pus.

http://www.popularmechanics.com/cars/alter...mileage/1802932


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 21 2011, 05:54 PM
Post #112


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Si apoi intervine marea problema: SA ZICEM CA MERGE SI CA OBSERVI 50% imbunatatire. Mama ce inventie ! Dar statistic nu inseamna nimic deoarece tu ai fost propriul tau "control". Nu vei putea generaliza ca merge din cauza N (numarului de "test subjects") si a lipsei de external, matched control subjects. Va trebui sa gaesti un alt Pasat, din acelasi an, condus ori de tine ori de un alt prieten, in aceleasi conditii (si masina ajustata pt greutate, cu aceleasi cauciucuri, aceleasi jante, acelasi filtru de muste, aceeasi culoare (pai care se incinge mai tare aia argintie sau aia neagra) cu aceleasi lichide de racire neschimbate de 4 ani etc.

In ideea ca tu poti lua 250 de mg/kg-body per 24 hr de aspirina si te vindeci de cancer, nu inseamna ca altul care ia 250 mg o sa se vindece si el. Poate la el dosa este de 300 mg...poate de 1 kg pe kg-body la fiecare 8 ore. Asa si cu plasturele. Orice test ai face tu before and after, esti propriul control si rezultatul nu poate fi generalizat nici macar la VW Passat din anul din care este masina ta.

This post has been edited by f1anatic: Feb 21 2011, 05:55 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 21 2011, 06:03 PM
Post #113


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Bah acusa am impresia ca voi faceti misto, auzi sa fiu si imbracat identic laugh.gif ....sosetele au voie sa fie cu modele diferite sau modelul cu mai multe cusaturi trage mai tare la cantar? ninja.gif Io zic ca exagerati cu conditiile astea IDENTICE.....de unde dreaq.....voi ati putea face asa ceva? Treaba cu din 10 in 10 km o pot face.....

Sorine, din experienta anterioara, pot spune ca consumul nu va depasi 4,5l/100 km.....20% din 4,5l inseamna 0,9l.....deci la testul 2, sa va pregatiti de un consum de ~ 3,5l/100 km!!! woot.gif

This post has been edited by Alex-F1: Feb 21 2011, 06:06 PM


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 21 2011, 06:12 PM
Post #114


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@F1
deci n-o sa ia nimic, da? Sau incepi sa crezi si tu ca la Alex si la Passat merge? biggrin.gif
Iar daca o sa se observe ceva, explicatia a e in alta parte, si trebuie gasita smile.gif Ceea ce poate fi fun si instructiv.

@Alex
Ziceam daca poti sa notezi consumul instant pe BC afisat din 10 in 10 km. Completeaza tabelul de mai jos, coloanele cu Consum BC TEST1 si apoi TEST2

Acum sunt completate de mine, pt verificare si pentru ilustrarea a ce vreau sa spun. Deci din datele alea ipotetice, se oberva de ex ca undeva intre 20 si 30km de Arad este un deal, care e vale pe sensul celalalt. Si ca imediat dupa timisoara, s-a intamplat o anomalie care cand ai plasturele s-a intamplat ceva care nu apare pe celalalt test (ai franat, a trebuit sa depasesti, ceva de genul asta). Insa plasturele functioneaza, chiar scade consumul cu vreo 20% chiar daca tie BC-ul iti spune ca ai aprox acelasi consum mediu, diferenta reala e de aproape 1L, nu de 0.2l/100km wink.gif

Pana faci al doilea test o sa rafinez putin calculul, ca sa iau in calcul si rotunjirea data de BC, intrucat o eroare de 0.05L la consumul mediu pe 90km inseamna una de 0.45L pe un interval.

This post has been edited by James Kilowatt: Feb 21 2011, 06:18 PM
Attached File(s)
Attached File  test_consum_alex.xls ( 33K ) Number of downloads: 6
 


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 21 2011, 06:18 PM
Post #115


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (Alex-F1 @ Feb 21 2011, 10:03 AM) *
.sosetele au voie sa fie cu modele diferite sau modelul cu mai multe cusaturi trage mai tare la cantar?



Parerea mea este ca atita vreme cit sint acelasi model, mirosul nu conteaza thumbsup.gif ca nu trage la cintar prea mult.

QUOTE (James Kilowatt @ Feb 21 2011, 10:12 AM) *
@F1
deci n-o sa ia nimic, da? Sau incepi sa crezi si tu ca la Alex si la Passat merge? biggrin.gif
Iar daca o sa se observe ceva, explicatia a e in alta parte, si trebuie gasita smile.gif Ceea ce poate fi fun si instructiv.



Nu man. Nu o sa se observe nimic. Ce am spus cu vreo 2 mesaje mai sus, se aplica in cazul cind in mod socant, se va observa ceva. Chiar daca se observa ceva (ceea ce nu cred), poate fi o anomalie. Oricum, nu poate fi generalizata pt ca serveste ca propriul control. Am dat exemplul cu aspirina, dar pot sa dau unul cu bere. Eu ma imbat din 2 beri. Si reproduc acest lucru de fiecare data, at will. Altii au nevoie de 10 beri (halba sus, care si el are nevoie de fix 10 beri de fiecare data) iar media pt masculi, 75 kg, intre 30 si 39 de ani este 5.8 beri de 750 mL.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 21 2011, 06:23 PM
Post #116


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



La Alex insa bag mana in foc ca NU e ca berile la tine. Tu te vei imbata dupa doua beri de fiecare data cand incerci, poti incerca de 200 ori, iar rezultatul va fi acelasi.

Alex daca va face testul in orb, si il va repeta de 20 ori, NU va avea o modificare semnificativa a consumului atunci cand plasturele e prezent sau nu.
Se poate intampla o data, insa daca il repeta de mai multe ori, diferentele de consum aparute vor fi pur aleatoare, NU vor fi influentate de plasture, ceea ce nu e cazul cu berile la tine, pe tine te vor imbata absolut la fiecare incercare.
Plasturele NU va functiona nici macar intr-un caz particular, la Alex, insa din pacate cu un singur test nu vom putea sa o dovedim. Putem doar sa excludem o chestie supranaturala de genul unui consum diminuat cu 50%.

Apropo, oare daca te legam la ochi si iti dam sa bei bere fara alcool, spunandu-ti ca e cu alcool, te vei imbata? teehee.gif Niste danezi au facut un experiment intr-un campus si au aratat ca studentii devin euforici chiar si atunci cand beau bere fara alcool (fara sa stie asta). Desi nu sunt beti, in sensul ca supusi la teste de motricitate n-au nici o problema....

This post has been edited by James Kilowatt: Feb 21 2011, 06:27 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tiberiu61940
post Feb 21 2011, 10:13 PM
Post #117


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 24-November 05
From: Wonderland
Member No.: 61.933



Alex, voi la Timisoara nu aveti facultate de masini/motoare termice? Cred ca si aia ar fi curiosi sa faca teste, in conditii de laborator.

This post has been edited by Tiberiu61940: Feb 21 2011, 10:15 PM


--------------------
ex Corolla 1,6 SOL - vanduta in anticiparea pretului de 9 lei/l la benzina
Yaris 1,4 D4D Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 21 2011, 10:18 PM
Post #118


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nu cred ca ar fi interesati, cum nici un laborator farmaceutic nu-i interesat sa testeze manusile magnetice.

Pentru un prof de acolo plasturele asta care scade consumul e absolut la fel de imposibil ca plasturele care micsoreaza greutatea masinii.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tiberiu61940
post Feb 21 2011, 10:27 PM
Post #119


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 24-November 05
From: Wonderland
Member No.: 61.933



Poate ca vreun asistent mai entuziast ar putea sa lase motorul sa mearga 3 ore cu si 3 ore fara plasture, cit timp se face o degustare de bere alaturi smile.gif


--------------------
ex Corolla 1,6 SOL - vanduta in anticiparea pretului de 9 lei/l la benzina
Yaris 1,4 D4D Luna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 21 2011, 10:42 PM
Post #120


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
Primul lucru pe care il fac oamenii in general este SA NU CREADA ceea ce mintea nu intelege !


Eu n-am gasit in toata viata mea nimic pentru care e nevoie de credinta. Sint chestii (inca) neexplicate, dar sigur n-au treaba cu plasturii pe motor.
Si de fapt, atita vreme cit facem un test corect in genul celor expuse la inceput eu sint gata sa incep sa cred. In prima instanta as crede ca testul e prost facut smile.gif.

QUOTE
@Ozz & Diesel
Cate cuvinte consecutive din afirmatia de mai sus au sens?


Mult mai multe decit orice scrie la ala pe site smile.gif.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

47 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th May 2024 - 05:00 AM