IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Filtru sport umed sau uscat?

This topic is about Filtru sport umed sau uscat?, the author, M A R I A N, wrote about: Am in vedere mai multi producatori, printre care KN si AEM, primii sunt cu cele umede, ceilalti cu cele uscate. Inrebarea topicului vine din faptul ca ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Filtru sport umed sau uscat?
M A R I A N
post May 1 2008, 03:21 AM
Post #1


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Am in vedere mai multi producatori, printre care K&N si AEM, primii sunt cu cele umede, ceilalti cu cele uscate.

Inrebarea topicului vine din faptul ca exista unele opinii pe net cum ca la filtrele umede (adica unse cu ulei) K&N exista riscul ca, la o acceleratie puternica, uleiul cu care sunt unse sa fie absorbit in camera de ardere a aerului, consecintele fiind nefaste (stricarea debitmetrului).

De asemenea, am si un alt semn de intrebare legat tot de unele opinii cum ca un kit de admisie directa precum 57i sau Typhoon de la K&N nu s-ar comporta atat de bine pe vreme torida deoarece, absorbind (prin constructie) mai mult aer fierbinte, ar putea dauna motorului sau performantele ar scadea in loc sa creasca.

This post has been edited by M A R I A N: May 1 2008, 03:24 AM


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 1 2008, 11:16 AM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu am avut pe Opel vectra (diesel dar cred ca regulile se aplica si la benzina) si filtru umed K&N (in cutia filtrului de aer) si filtru uscat (conic, care se monta in locul cutiei filtrului de aer).

Rezultate:
- Filtru K&N in cutia filtrului de aer -> diferente insesizabile (parca sunetul putin putin diferit, dar nici de acela nu sunt sigur)
- Filtru K&N in cutia filtrului de aer dar cu gura de admisie modificata (astfel incat sa intre mai mult aer) -> diferenta clar sesizabila, motorul a devenit mai elastic, urca mai repede in ture, etc... una din diferentele clare pe care le-am remarcat a fost ca inainte motorul nu putea atinge turatia maxima la relanti iar dupa ce i-am modificat usor cutia filtrului de aer putea sa atinga turatia maxima la relanti. Nu stiu cum s-ar fi comportat cu filtrul normal, de hartie, am citit undeva un test unde filtrul K&N se comporta mai bine decat cel de hartie in conditiile in care primea mai mult aer prin modificarea cutiei filtrului de aer.
- Filtru Conic -> Absolut superb la temperaturi sub 20 de grade... aer en-gros, sunet de WRC, zvacniri puternice (la mine fiind turbo se accentuase turbo-lag-ul, pentru ca atunci cand intra turbina in functiune baga mult mai mult aer decat inainte). La temperaturi peste 20 ? Groaznic... consuma in draci si mergea mai naspa decat cu filtru normal.

Sfatul meu:
- In sezonul rece un kit de admisie cu filtru conic (umed sau uscat nu conteaza)... merita, mai ales pentru sunet thumbsup.gif
- Vara treci pe metoda clasica (filtru de aer in cutie + aer condus de afara)... cu sau fara filtru K&N... eu sincer nu mi-as bate capul cu el.



--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 1 2008, 12:23 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Deci si tu ai intalnit aceeasi problema vara...

Am vazut ca cei de la KN pretind ca au solutie pentru temperaturi ridicate printr-un "cold air intake system"

http://www.knfilters.com/universal/apollo.htm

Cat este de bun...nu stiu...

Insa si acesta include un filtru sport UMED care trebuie spalat si uns cu ulei atunci cand se murdareste.

Ma gandesc serios, cum spuneam, si la presupusa problema care poate aparea in cazul filtrelor umede, in sensul ca la acceleratii puternice, in camera de ardere se pot aspira picaturi din uleiul care sunt unse aceste filtre.
Dupa cum se stie, un filtru umed se reutilizeaza de multe ori insa se si murdareste foarte des pentru ca retine mai multa murdarie decat unul normal. Atunci cand se murdareste, filtrul umed trebuie spalat, uscat si apoi uns cu uleiul special pentru a-i reda capacitatile initiale de filtrare. E posibil, asa cum spun unii pe net, ca operatiunea de ungere sa nu se faca perfect si sa "se scape" pe filtru mai mult ulei decat trebuie si asta sa duca la problema de care aminteam...
De aceea intrebam daca stie cineva de aceasta presupusa "buba" a filtrelor umede si daca filtrele uscate de la AEM ar fi mai indicate.

Mi se pare interesanta varianta care ai spus-o tu cu filtru K&N (normal) in cutia filtrului de aer DAR CU GURA DE ADMISIE MODIFICATA. Poti pune o poza sau un desen despre cum ai modificat gura de admisie?



--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post May 1 2008, 04:09 PM
Post #4


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (M A R I A N @ Apr 30 2008, 08:21 PM) *
Am in vedere mai multi producatori, printre care K&N si AEM, primii sunt cu cele umede, ceilalti cu cele uscate.

Inrebarea topicului vine din faptul ca exista unele opinii pe net cum ca la filtrele umede (adica unse cu ulei) K&N exista riscul ca, la o acceleratie puternica, uleiul cu care sunt unse sa fie absorbit in camera de ardere a aerului, consecintele fiind nefaste (stricarea debitmetrului).

De asemenea, am si un alt semn de intrebare legat tot de unele opinii cum ca un kit de admisie directa precum 57i sau Typhoon de la K&N nu s-ar comporta atat de bine pe vreme torida deoarece, absorbind (prin constructie) mai mult aer fierbinte, ar putea dauna motorului sau performantele ar scadea in loc sa creasca.



Eu am avut pe Minivan si am folosit ani de zile K&N umed (cu ulei) si nu s-a mai intimplat nimic.
Am folosit filtru ud si pe Subaru si tot nimic nu s-a intimplat.

Nu mi-e clar care este camera de ardere a aerului - acolo unde arde si aerul arde si benzina, adica cilindri.
Nu mi-e clar ce vrei sa zici prin debitmetru - banuiesc ca e vorba de MAF - Mass Air Flow Sensor. In cel mai mai rau caz se imbicseste cu ulei si trebuie curatat.

Sau, ca in cazul meu cind am ramas fara ulei extra fin pt. filtrul Perrin (pt. Subaru) si am folosit ulei K&N (minivan) am blocat porii de la filtrul Perrin si masina nu mergea bine, se tot poticnea pina m-am prins si mi-a luat o zi sa curat filtrul. Din 2005, cind s-a intimplat povestea, folosesc filtrul Perrin in mod "uscat" si personal incurajez aceasta optiune. Filtrul Perrin NU este din bumbac insa ci dintr-un burete (ca ala de baie) gros de vreo 2 cm. Il spal la fiecare 2 luni or so. Si de buna seama daca merge la masina mea de cca 3 ani fara probleme cred ca va merge si la ale voastre.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 1 2008, 05:01 PM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Debitmetrul este intr-adevar MAF si nu stiu in ce masura se poate curata, cat trebuie inlocuit (si aici am auzit pros & cons)...

M-am gandit si eu la varianta ta cu filtrul Perrin (firma despre care nu am auzit nimic in Romania), adica sa iau un filtru umed si, cand se murdareste, il spal si nu-l mai ung cu uleiul special. Problema este ca stau intr-un oras suuuuuuuperpoluat si prafuit (dupa ce ies de la spalatorie, in 500m pe masina este deja asezat un strat de praf) si lasarea filtrului fara ulei nu-mi inspira incredere...

HalbaSus spunea ca a avut probleme cu filtrul conic la temperaturi de peste 20 de grade...Pai deja astazi sunt 22 afara...Iar prin iulie-august vor fi, ca de obicei, ~40 de grade...Tu ai gasit in compartimentul motor vreun loc mai racoros pentru filtrul tau sau in zona unde locuiesti nu sunt temperaturi extreme?

Ce parere ai Apollo cold air system de la KN?

In afara de AEM ai mai auzit de alte filtre sport uscate?

offtopic.gif
Chestia este ca ma agit atat pentru ca, din pacate, o solutie in house Toyota sau macar una cat de cat de incredere de chipuire a motorului 1.8 dvvt-i al Yarisului TS, nu exista si nici nu se intrevede la orizont... confused.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post May 1 2008, 05:41 PM
Post #6


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



1) Nu sint de acord cu nici un sistem de tras aerul gen con care inlocuieste cutia filtrului de aer cu ceva tubulatura si pune un con filtrant in fata lui. Cutia filtrului de aer protejeaza aerul de temperaturile ridicate de la motor. Apoi MAF este reglat pt un anumit traiect al aerului, si nu poti si ii schimbi traiectul si sa speri ca inca functioneaza bine.

2) si la mine in sat este praf peste tot. si toate strazile sint sapate etc. Uleiul se va murdari cu praf si va astupa totul. Ce intra in motor fara sa fie filtrat va fi ultrafin (in jur de PM 2.5 adica 2.5 micrometri in diametru - iar aici ma refer la filtrul meu de burete) si ars si doar citeva zile pt ca particulele mai mari se depoziteaza si ele si acopera porii, furnizind filtrare si mai buna.

3) perrin, avo le fac pt Subaru
http://www.perrinperformance.com/products/...=3&model=10

4) subaru are un fel de "snorkel" care trage aer din fata radiatorului. eu intr-o vreme o aveam ceva mai prelungita

Cutia filtrului de aer este undeva in coltul din stinga jos

5) Apollo cold air system - cum am mai spus, distanta aia a segmentului de tub, furtun, etc dintre filtru si MAF precum si forma ei este critica. Eu nu as pune asa ceva pe nici o masina FARA ca sa am si un alt MAF calibrat pt intake-ul ala pt masina mea. Gindeste-te...poate MAF-ul in pozitia si calibrarea de fabrica primeste aer intre 3 si 10 grame de aer pe secunda cu viteze intre 3 si 6 m/s. Daca tu dintr-o data pui alt tub cu multe convolutii - sau drept fara convolutii si ii dai intre 5 si 8 m/s...dintr-o data masina nu va mai putea ajusta cu potrivi volumul de aer cu coantitatea de benzina.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 1 2008, 11:56 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE (f1anatic @ May 1 2008, 11:41 AM) *
Daca tu dintr-o data pui alt tub cu multe convolutii - sau drept fara convolutii si ii dai intre 5 si 8 m/s...dintr-o data masina nu va mai putea ajusta cu potrivi volumul de aer cu coantitatea de benzina.


Aici e o intreaga discutie pe net. Un tip spunea ca nu conteaza ce volum de aer primeste MAF-ul deoarece el doar prelucreaza si transmite informatia, prin impulsuri electrice, la ECU care va decide sa pompeze mai mult combustibil... biggrin.gif

Este adevarat ce spui tu despre faptul ca cutia filtrului de aer protejeaza aerul absorbit de temperaturile ridicate din compartimentul motor, dar tocmai pentru asta exista cold air intake - sa reduca temperatura aerului absorbit...

Super la masina ta este pozitia acelui "snorkel" pentru ca, din ce se vede din poza, e aproape iesita din compartimentul motor si foarte aproape de sursa de aer.

Ma gandeam si eu la o varianta sa las totul asa cum este (filtrul stock+cutia pentru filtru) si sa incerc sa maresc galeria (tubul) de admisie sau sa incerc sa prelungesc tubul pana intr-o zona cat mai in afara compartimentului motor (bineinteles ca trebuie sa fie ferit si de picaturile de apa)...


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post May 2 2008, 05:18 AM
Post #8


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (M A R I A N @ May 1 2008, 04:56 PM) *
QUOTE (f1anatic @ May 1 2008, 11:41 AM) *
Daca tu dintr-o data pui alt tub cu multe convolutii - sau drept fara convolutii si ii dai intre 5 si 8 m/s...dintr-o data masina nu va mai putea ajusta cu potrivi volumul de aer cu coantitatea de benzina.


Aici e o intreaga discutie pe net. Un tip spunea ca nu conteaza ce volum de aer primeste MAF-ul deoarece el doar prelucreaza si transmite informatia, prin impulsuri electrice, la ECU care va decide sa pompeze mai mult combustibil... biggrin.gif

Este adevarat ce spui tu despre faptul ca cutia filtrului de aer protejeaza aerul absorbit de temperaturile ridicate din compartimentul motor, dar tocmai pentru asta exista cold air intake - sa reduca temperatura aerului absorbit...

Super la masina ta este pozitia acelui "snorkel" pentru ca, din ce se vede din poza, e aproape iesita din compartimentul motor si foarte aproape de sursa de aer.

Ma gandeam si eu la o varianta sa las totul asa cum este (filtrul stock+cutia pentru filtru) si sa incerc sa maresc galeria (tubul) de admisie sau sa incerc sa prelungesc tubul pana intr-o zona cat mai in afara compartimentului motor (bineinteles ca trebuie sa fie ferit si de picaturile de apa)...


Pricnipiul de operare al unui MAF e cam asa: sint doi senzori de temperatura. unul masoara temperatura aerului iar celalalt este incalzit la o temperatura mai ridicata fata de cea masurata de primul. Aerul trece peste senzorul # 1 si il raceste intr-un mod proportional cu propritatile metalului din care e facut senzorul si a aerului. Pe cind energia care e furnizata senzorului # 2 care este incalzit pentru a isi mentine temperatura este proportionala cu volumul de aer. Trebuie sa tii cont ca aceste MAF-uri sint calibrate pt aer, densitatea aerului (daca in loc de aer pui oxygen, va da alte rezultate) respectiv suprafata tubului in care se afla (de regula un cilindru) bagat MAF-ul. Suprafata (ex metri patrati ) x viteza aerului (metri/ secunda) imi da volumul aerului care intra in motor, si asta e codificat in functionarea motorului, in ECU. MAF-ul nu are o plaja infinita de operare, mai ales la masinile non turbo.

Din experienta mea, aceste cold air intakes de fapt trag aer cald din compartimentul motor. Singurele pe care le-am vazut pe Subaru sint 1) cele de fabrica din poza de mai sus care sint bune pina spre 400 cp 2) cele facute special pt Subaru care au alt MAF si alt tub si alt con si care trag aerul din aripa pe dreapta fata (aripa interioara de plastic are si niste gauri de fapt in ea pt a lasa sa intre aerul dar nu si apa zvirlita de roata) si care au un paravan de plastic special facut pt masina - modelat dupa forma compartimentului motor.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 2 2008, 09:42 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Nu stiu cat de sensibil e MAF-ul de pe toyota dar eu nu mi-as face probleme pentru operarea acestuia, s-ar putea sa nu transmita cu exactitate 100% datele dar cel putin la opel isi facea treaba si cu filtru conic... problema mai mare e cu caldura... Vara rezultatele erau groaznice, consum mare si performante slabe.

Mai degraba incearca sa modifici cumva galeria de admisie a aerului sau cutia filtrului de aer... spre exemplu pe un forum de pasionati de A4 facusera cativa baieti o modificare destul de radicala a cutiei filtrului de aer in sensul ca au dat multe gauri in partea de jos a cutiei filtrului de aer perforand totodata si aripa interioara... apoi au acoperit gaurile cu o plasa pentru a retine impuritatile mai mari iar masina tragea aer din 2 locuri: o data din admisie si a doua oara de deasupra rotii...



--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 5 2008, 12:12 PM
Post #10


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Mi-am comandat CAI (cold air intake) de la AEM plus valva impotriva patrunderii apei.

http://www.aempower.com/ViewCategory.aspx?CategoryID=19

O sa vad cum se comporta.


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post May 21 2008, 01:47 PM
Post #11


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.579
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



mai este si filtru Apexi uscat . daca te mai intereseaza ... crede ma ca la mine in 40 000 km am curatzat debitmetru o sg data acu 5000 de km si asa ca am vrut io , avea pe el o mica pelicula de praf doar atat ... si daca in buc nu zici ca e praf .....


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 21 2008, 10:31 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



http://www.crcindustries.com/auto/content/...=Y&PN=05110

O sa-l comand si pe asta, just in case.

Stiu, Vio, de Apexi dar cel de la AEM este conceput special pentru Yaris.

Deja a venit din State, alaturi de strut tower bar-ul de la Tanabe.
Attached File(s)
Attached File  DSCF0001.JPG ( 310.69K ) Number of downloads: 2
Attached File  DSCF0002.JPG ( 315.54K ) Number of downloads: 4
Attached File  DSCF0003.JPG ( 311.21K ) Number of downloads: 1
Attached File  DSCF0004.JPG ( 318.47K ) Number of downloads: 1
Attached File  DSCF0005.JPG ( 319.84K ) Number of downloads: 1
Attached File  DSCF0006.JPG ( 317.67K ) Number of downloads: 1
Attached File  DSCF0007.JPG ( 310.97K ) Number of downloads: 1
Attached File  DSCF0008.JPG ( 299.08K ) Number of downloads: 1
Attached File  DSCF0009.JPG ( 315.84K ) Number of downloads: 2
Attached File  DSCF0010.JPG ( 304.23K ) Number of downloads: 1
 


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 24 2008, 05:53 PM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Inainte sa-l instalezi, fa un test (repetabil) de demaraj... un 0-150, 1km, ceva... si apoi, daca poti, refa-l in acelasi loc, cu noul filtru.
Eu sunt curios de rezultat smile.gif Unul masurabil wink.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 24 2008, 10:58 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Saptamana viitoare le montez. Si eu sunt curios de rezultat.
Probabil ca diferentele vor fi si mai clare cand imi voi monta si o evacuare sport Apexi pentru care strang parale... biggrin.gif

http://www.optionsauto.com/prodinfo.asp?number=APX-162AT079

Ce bafta am ca in State e disperare cu Yarisii astia pe care toata lumea vrea sa-i tuneze...


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 25 2008, 10:55 AM
Post #15


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ok, si eu sunt curios de rezultat si cu evacuarea wink.gif
Nu uita insa sa faci un test corect.... acelasi traseu, aceeasi benzina, aceeasi talpa, etc. Eventual 2-3-..-10 teste pentru fiecare configuratie, ca sa se elimine micile imperfectiuni de masurare wink.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 25 2008, 10:25 PM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



10 teste? Ma, tu vrei sa-mi bulesc discul de ambreiaj inainte de a-mi monta filtrul... biggrin.gif Dar de fapt ai dreptate, astfel justific achizitionarea unui ambreiaj sport... whistling.gif

This post has been edited by M A R I A N: May 25 2008, 10:26 PM


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 26 2008, 07:13 AM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE (M A R I A N @ May 25 2008, 11:25 PM) *
10 teste? Ma, tu vrei sa-mi bulesc discul de ambreiaj inainte de a-mi monta filtrul... biggrin.gif Dar de fapt ai dreptate, astfel justific achizitionarea unui ambreiaj sport... whistling.gif


Sfatul meu este sa faci testul pe reprize... un 80-120, 50-100, sau ceva de genul asta... motivul este simplu: daca faci testul cu pornire de pe loc pe de o parte vei afecta ambreajul pe de alta parte poti pierde/castiga foarte mult la pornire, o diferenta de 100-200 rpm la momentul eliberarii ambreajului, modul in care iei piciorul de pe ambreaj, ferocitatea schimbarii treptelor, temperatura gumelor, calitatea asfaltului, toate aceste variabile pot schimba timpul 0-100 si rezultatele nu vor mai fi concludente, daca pornesti de la o anumita viteza in aceasi treapta exista mult mai putine variabile.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post May 29 2008, 12:35 AM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Admisie stock

http://www.youtube.com/watch?v=iAnbE6Y9IDk&feature=user

AEM cold air intake

http://www.youtube.com/watch?v=nDXcn-QYqnA&feature=user

A se compara sunetul si acceleratia 50-90 km/h in treapta a 2-a.
Eu zic ca in filmul cu AEM-ul montat masina e mai rapida cu ~jumatate de secunda fata de masina cu admisie stock (poate ma insel) INSA cand am facut al doilea film cu AEM-ul montat, afara batea vant puternic din lateral.


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 29 2008, 07:09 PM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pe youtube e greu de spus.... oricum, accelereaza frumos smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 29 2008, 07:57 PM
Post #20


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Analizat frame cu frame... diferenta e de 0.48 s... cu o eroare maxima de aproximativ 0.1 secunde. Eu zic ca e o imbunatatire foarte buna thumbsup.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 05:55 AM