IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ANUNT IMPORTANT !!

This topic is about ANUNT IMPORTANT !!, the author, DORU, wrote about: ARIA "TUNING" este obiectul unei restructurari ce va incepe azi. Subiectele mai vechi de un an vor fi inchise, cele nerelevante vor fi sterse iar alte ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> ANUNT IMPORTANT !!
DORU
post Sep 6 2006, 12:04 PM
Post #1


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



ARIA "TUNING" este obiectul unei restructurari ce va incepe azi. Subiectele mai vechi de un an vor fi inchise, cele nerelevante vor fi sterse iar altele - ce trateaza aceeasi tema - vor fi unite pt concizie si concentrarea informatiei.

Rog pe aceasta cale pe cei care posteaza sa verifice in prealabil ca nu exista deja un topic pe tema lor si, in cazul in care doresc, sa ajute cu idei pt ca aceasta arie sa fie de un real folos celor care o viziteaza. Multumesc ! arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 6 2006, 01:49 PM
Post #2


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Salutari tuturor !
Voi colabora indeaproape cu DORU la realizarea unei sectiuni de tuning care sa raspunda intrebarilor dvs. Daca aveti sugestii sau completari va rog sa ne contactati.

De asemeni, as dori sa stiu care sint interesele dvs. in priviinta tuning-ului. Sint o gramada de intrebari despre ECU/chip tuning deci acest subiect va fi adresat. Dar ce altceva ar fi de interes general ? Frine ? Suspensie ? Cauciucuri ? Audio/Video/Navi ? Va rugam sa ne dati de stire.

f1


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Sep 6 2006, 01:52 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Alege mai multe categorii si facem un poll biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 6 2006, 02:11 PM
Post #4


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(mike.omega)
Alege mai multe categorii si facem un poll biggrin.gif


Noroc. Trebuie sa plec la munca...revin in vreo 2 h. uite categoriile...dar trebuie ca fiecare user sa poata vota la fiecare categorie la care e interesat. Scuze pentru ROM-GLEZA

Engine tuning
(ECU, filtre aer, prize aer - cold air intake si RAM AIR, aprindere (bujii, fire, coil, modul, distributor cap and rotor, evacuare cu/fara catalitice, tobe, galeriile de evacuare, turbo, up, down pipes, intercooler, uleiuri, lichid de racire)

Cauciucuri/Roti
(marime, tip, jante, tire ratings, presiune in cauciucuri)

Suspensie & Frine
(arcuri, amortizoare, coborita garda la sol, coil-overs, bare anti-ruliu, placutze de frina, brake bias)

Interior
(audio video, mp3 players, navi, GPS)

Exterior
SA NU AUD DE STICKERE
(side skirts, eleroane, rear difuser, brake cooling ducts, geamuri fumurii)

Nu intentzionez sa fac ceva intentzionat profesionistului care se duce cu masina la circuit...ci ceva ce poate fi abordat de entuziastul cu ceva bani, timp, si meserie - care doreste si el sa se implice la o adica sa schimbe una alta, sa faca mici modificari la masina. Gasesc ca un entuziast - tree shade mechanic - poate sa isi incropeasca o priza de aer, sa schimbe un filtru, o bujie, niste fire, sa isi aleaga niste cauciucuri de iarna sau de vara , sa afle ce optziuni sint disponibile, ce merge sa faca si pe ce da banii degeaba: ex. tobe galagioase vs. convertoare catalitice.

Nu pretind ca stiu totul si multe din sugestiile pe care le vom face probabil ca vin din experinetza personala. De aceea doresc ca oricine cu experientza sa contribuie, sa ofere sugestii sau sa scrie articolele dedicate unei rubrici anume....As dori ca la final toate info sa fie centralizate, bineintzeles corecte si la indemina fiecaruia.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 6 2006, 02:26 PM
Post #5


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Completare: asa cum am mai spus pe alta arie, vom face Sticky aceste categorii si, in plus, si altele noi tip monomarca, unde se vor discuta NUMAI chestiuni legate de motor, celelalte vor fi topicuri obisnuite.
Mai intai, marcile/modelele cele mai raspandite...


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 6 2006, 03:12 PM
Post #6


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Si eu vreau sa fac o precizare

Discutind diferitele optziuni de tuning, voi face des referire la marca voastra favorita Subaru. Nu doresc discutzii inutile gen Ba da alta marca de masina nu mai e in lumea asta... Asta pentru cei care intentzioneaza sa stirneasca scandal si care au amintiri despre discutziile aprinse din alte forumuri. Motivele pentru care voi face des referire la Subaru sint:

1) Conduc un Subaru modificat insa modificarile implementate la Subaru pot fi aplicate la orice masina (mai mult sau mai putzin)

2) Sint membru activ la un asemenea club si deci am vazut, auzit si citit mult mai multe despre Subaru decit orice alta marca

3) Subaru se preteaza in general foarte bine la orice tip de modificari si exista o varietate imensa de piese aftermarket pentru aceasta masina.

4) Subaru nu e singura masina care este usor modificabila. Nu imi petrec insa vremea cautind pe Internet exemple de la alte masini. Ocazional voi contribui cu info, cifre, numere, date de la Nissan/Infinity, Mitsubishi si BMW (incredibil dar adevarat) poate si alte marci insa aceste exemple vor reflecta piatza auto Americana.

5)Daca ai ajuns pe forum aici inseamna ca potzi folosi Internetul la fel de bine ca si mine. Daca ai Maybach, cauta pe Google pentru Maybach forums. Intrebarile precise gen : Am masina XYZ ce piese aftermarket gasesc la ea ? vor fi adresate acolo. Daca este un model des intilnit probabil va fi mentzionat aici pe forum. Cu alte cuvinte, raspunsurile specifice pe care le cautzi, nu le vei gasi decit pe forumurile dedicate unei anumite marci/model de masina.

6) Daca voi spune ca la Subaru creste puterea cu 50 de CP (de la 250 la 300) cu modificarile XYZ; nu inseamna ca automat la masina BMW M5 va creste prin aceleasi modificari echivalente puterea de la 500 la 650 CP dupa cum nu inseamna ca daca masina personala are 100 CP si faci modificarile ABC, puterea va creste echivalent sau identic numeric.

Alte precizari vor urma. O zi buna tuturor.[/b]


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silviu40187
post Sep 6 2006, 03:44 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 75
Joined: 10-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.180



Din acest motiv ar trebui un clasament al motoarelor pe aspirate si turbo (benzina/diesel).
Sunt tehnologii diferite si sa nu se mire cei cu aspirate de ce la ei nu se pot abtine x CP doar din remapare.

Ce sustii tu e corect in principiu / din pacate engine-ul acestui forum nu ajuta prea mult. (in sensul ca nu se pot face subgrupuri sau clasamente mai specifice)


--------------------
Seat Leon 1.9 TDI PD 2006
Seat Cordoba 1.9 SDI 2001
Renault 16 (an fabr 1967)

Peugeot 206 VANDUT
Vw Bora 1.9 TDI 2005 VANDUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Sep 6 2006, 03:46 PM
Post #8


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



doru si f1anatic, orice ati face, faceti modular biggrin.gif ca sa poata fi upgradat in viitor foarte rapid.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Sep 6 2006, 03:54 PM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Hai cu softu nou zic la prima vedere! biggrin.gif :bash:
Daca ar fi dupa mine, mai bine am crea pentru fiecare in parte arie si respectiv sub arie dar nu putem, citesti Admine?! smile.gif

Pana ne schimbam noi hainele(aka softul) initiati topicele in felu urmator: Engine tuning-ECU (exemplu)

Astfel incat, in momentul in care vom putea avea arii si sub arii muuult mai clar sa fie usor de mutat smile.gif

PS: incercati sa nu umpleti prima pagina de la tuning cu topicuri sticky biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Sep 6 2006, 03:56 PM
Post #10


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



daca va e mai usor, creez o zona mare Tuning (cam cum e acum zona Auto Motor Sport cu ariile Formula 1 si motor sport) si imi spuneti ce arii sa va fac.
cand le vom muta va fi mai usor.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Sep 6 2006, 03:59 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Pai cred ca asa vom face, separat tuning-ul de restul beer.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Sep 6 2006, 04:11 PM
Post #12


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



DONE.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Sep 6 2006, 04:23 PM
Post #13


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Da' estem eficentzi !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Sep 6 2006, 04:30 PM
Post #14


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



pai daca tot vine berea laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 7 2006, 08:18 AM
Post #15


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Da, excelenta idee. Acum putem muta topicurile in fct de tematica in sub-aria aferenta.

P.S. Sticky-urile monomarca vor fi doar in aria Engine ECU !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 14 2006, 09:01 AM
Post #16


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Sunt in masura sa va anunt ca munca de ordonare / mutare / etc este gata in proportie de 80% pe aria Tuning. Sper sa va descurcati mai usor acum prin topicurile deja existente, cale pe care va rog insistent sa cautati inainte de a deschide un topic nou. pana la sfarsitul anului voi finaliza actiunea inceputa acum 2 luni.
Apreciez orice sugestie... asadar nu va sfiiti. arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andu93643
post Nov 28 2006, 10:51 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 28-November 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 93.636



Sper sa nu deranjeze (pe cei mai vechi postati pe site-ul asta admini,moderatori etc ) mesajul meu,sincer nu am stiut unde sa il postez mai sigur si mai repede.Daca trebuie sa-l postez in alt loc va rog sa-mi spuneti.va multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 29 2006, 12:47 AM
Post #18


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Parerea mea este sa te adresezi direct in aria VW
http://www.masini.ro/forum/viewforum.php?f...f1eaf9fc5aedaa2

Si paoi problema e in felul asta: de ce nu citesti: tuning NU inseamna service si reparatii unde se potriveste mai bine mesajul tau.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 02:58 PM