Ce aveti cu DACIA |
This topic is about Ce aveti cu DACIA, the author, guerilla, wrote about: Pai asa ma si gandeam. Ca ii schimb si amortizoarele, dar scaunele tot naspa sint si as vrea ceva mai bun. As mai schimba si ceva pe la motor sa mearg ... To read more just scroll down
Ce aveti cu DACIA |
May 30 2003, 07:16 PM
Post
#81
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
As mai schimba si ceva pe la motor sa mearga mai tare dar nu cred sa merite investitia...ca orice as face tot dacie ramane. dar cat o mai tin (cateva luni) pana iau masina sa merg cu ea in conditii umane -------------------- |
|
|
May 30 2003, 07:31 PM
Post
#82
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
vlade nu am nici o problema, crede-ma! iar in afara de K si de tine (dupa cum mi s-a parut) nimeni nu s-a luat de mine. deci nu sufar de sindromul persecutiei dupa cum ai incercat sa insinuiezi.
cristiant, poti pune ce scaune vrea muschiu` tau. am vazut pe unu` ca si-a pus scaune de opel pe o dacia 1300. da` a folosit "flacara". asa ca decizia e a ta! iar daca-ti pui scaune de ferrari sa un semn si la mandrea. cred ca ai obrazu` sa ma dai si pe mine o tura -------------------- always Alfa
|
|
|
May 30 2003, 07:51 PM
Post
#83
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
cristi, nu pot sa bag flacara ca e pompata vasilina in toata masina (are 9 ani si nu a prins rugina decat pe capacu de la portbagaj ca nu s-a putut face mare lucru la el).
dar cat or costa niste scaune cu reglaj lombar?si cum le pun cum te plimbi cu ea.. scaunele sport insa ies din discutie pana nu repara astia soselele, ca nu vreau sa imi mut splina din loc -------------------- |
|
|
May 30 2003, 07:54 PM
Post
#84
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
-------------------- always Alfa
|
|
|
May 30 2003, 07:57 PM
Post
#85
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
-------------------- |
|
|
Jun 4 2003, 05:42 AM
Post
#86
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 2-June 03 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 13.035 |
iulian,
eu nu am nimic cu dacia...sau am atat de putin cu ea incat nu o sa imi cumpar niciodata asa ceva. parinti mei au... a fost masina mea de scoala ca sa zic asa nu am picat de stana..stiu ce este o masina...am lucrat intr-o reprezentanta cativa ani..dar nu asta este important DACIA este o masina de domeniul trecutului...la vremea ei...prin 68-71..pna prin 75 era o masina buna la nivel european dar sa cam dus frate....este de epoca si asta nu ar fi asa o mare problema cat calitatea pieselor de schimb...care lasa mult de dorit...asta e conceptia este una sanatoasa...dar veche...si piese slabe...asta asa ca o concluzie |
|
|
Jun 7 2003, 10:01 AM
Post
#87
|
|
novice Group: Membri Posts: 20 Joined: 7-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.157 |
"DACIA pe drumul cel bun " ... care drum ... vanzari estimate la 30000 de bucati anul asta ... pot spune la 30000 de romani numai anul asta !!! trageti singuri concluzia .
PS: de ce oare o parte din romani incearca sa plece din tara chiar daca au oarece venituri ? |
|
|
Jun 7 2003, 02:03 PM
Post
#88
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 127 Joined: 20-April 03 From: Buftea Member No.: 11.695 |
Dane pai tu daca pleci cu veniturile tale din Ro in strainatate nu ai sa mai pupi tu in vest o masina noua cu tractiune pe fata ,aer conditionat ,radio-casetofon pentru 6300 de Euros.!!!!!! Este cea mai ieftina masina noua dupa parerea mea din lume.
Si inca ceva pun pariu ca este de 100 de ori mai buna ca o Kia care este cea mai proasta masina din lume si unde preturile incep de la vre-o 7900 de dolari in sus si fara aer conditionat Romanii cei 5000 care si-au cumparat-o ar trebui sa-i intrebati pe ei si pe cei 30000 de la sfirsitul anului de ce si-o cumpara....si inca ceva daca te-ai uitat la masca (botul) ei este identic aproape cu cel al Renaultului Megane ala care-l trimbiteaza sus si tare astazi Rebaultul...pun pariu ca este aceiasi masina dar fiindca are emblema Dacia pot s-o vinda autohton si fiindca este produsa in Ro. la acest pret mic. |
|
|
Jun 7 2003, 03:42 PM
Post
#89
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 13-April 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 11.479 |
Faptul ca are acelasi bot ca la Renault este discutabil. Asa cum a zis Sorin, Kia e una din cele mai proaste din lume, si este mult mai scumpa. Eu cred ca marjoritatea celor care si-au luat acum "Renault face" au avut inainte dacii normale, vechi. Si sigur vor fi foarte multumiti de Solenza, pentru ca este o diferenta neta intre Dacia 1310 din 84 si Solenza 2003. Cum au fost obisnuiti sa se opreasca pana acum in drum spre servici sa sufle in jiglor odata, si inca odata sa dea cu pumnul in semnalizare sa faca contact, acum Solenza li se va parea 745i. INSA, daca inainte de asta au avut/condus, spre exemplu, un Golf III de prin 94-95? Eu parca, parca zic ca isi blesteama ziele ca de aceasi bani, nu si-au luat alt Golf III, tot de prin 94-95. Sau un BMW 316/326 mai vechi. Nu?
(Iulian, de curiozitate, cati ani ai?) [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-06-07 09:46 ] |
|
|
Jun 8 2003, 02:44 AM
Post
#90
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 127 Joined: 20-April 03 From: Buftea Member No.: 11.695 |
nUuuuuuuuuuuu.... Dragos
BMW 316 ?????sau 318 i ????? cele mai puturoase BMW-uri care de fapt nu s-au mai produs fiindca erau foarte scumpe si ne-dotate conform statutlui marcii BMW si piata americana care este de fapt cea mai mare piata de desfacere a BMW a AUDI-ului si a Meercedesului a decis sa nu le mai cumpere ....americanii astia-s nu-s fraieri .dau un ban dar vor sa ia un BMW si nu o imitatie fara putere si fara dotari corespunzatore pretului scump. De ce se baga romanii pe BMW ,AUDI sau Mercedes nu stiu fiindca sint masini foarte costisitoare si trebuiesc "mosite" mereu ca altfel se strica mai rau ca un Ford sau Chevrolet . Prefer Solenta nou, nouta......6300 de euroi si -o ai noua ,acasa. Foarte ieftina,foarte dotata pentru pret si ce-i si mai important iti face treaba ca de, automobilul este numai un mijloc de transport si il vrei sa fie ceas in fiecare minut ca sa-ti satisfaca nevoile de transport si nu invers sa-l satisfaci tu pe conul BMW sau Mercedes in reparatii la infinit si pe banii grei munciti de tine... |
|
|
Jun 9 2003, 06:44 AM
Post
#91
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 105 Joined: 27-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.857 |
BMW, audi, mercedes sunt masini costisitoare? ok, sunt de acord. Dar in cazul unui accident ai sanse mai mari sa scapi daca te afli intr-una din cele mentionate decat daca te afli intr-o dacie fie aceasta solenza. din punct de vedere al tamponarilor usoare supernova sta mai bine ca solenza. o dacia berlina mai veche si bine intretinuta se merita in fata unei dacia berlina noua. diferenta de bani e foarte mare, iar calitatea... aceiasi
-------------------- Fast > Faster >> the Fastest >>> The way I drive my car! *** Born to Drive
|
|
|
Jun 21 2003, 11:04 PM
Post
#92
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 2-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.026 |
Na ca am lipsit si eu putin de-aici... Si ce vad ? Sorine, pe cuvant daca nu am senzatia ciudata ca esti un fel de Gigi Contra. Dai in cap masinilor Europene doar pt ca esti fan al masinilor americane. Sa nu imi aduc aminte ca ai zis de Mertan ca e puturos si ca nu trage la deal.... "De ce se baga romanii pe BMW ,AUDI sau Mercedes nu stiu fiindca sint masini foarte costisitoare si trebuiesc "mosite" mereu ca altfel se strica mai rau ca un Ford sau Chevrolet" .
Stii de ce ? Hai sa iti explic eu - pentru ca in ciuda a ceea ce spui tu Mertanul se repara o data la 300.000 de km. In rest apa, paie si bataie. Eu am avut pana acum doua mertane, de epoca la anii de acum si iti pot spune ca nu am schimbat in 3 ani cat le-am avut decat bujiile,i filtrele de aer si benzina. Aaa si sa nu uit, odata un pivot. Am avut in schimb Ford Sierra. Nu am timp sa enumar toate imbecilitatile acestei masini. Le prefera pentru ca, din nou in ciuda a ceea ce spui tu, sunt masini robuste, sigure si puternice. Le prefera pentru ca sunt limuzine, mertanele in mod special. Le prefera pentru ca masinile americane au la taxe la noi de te sparg, iar alea care sunt fabricate in Europsa, deci fara taxe, abia au intrat pe piata romaneasca. Nu prea vor masini americane pentru ca in Romania nu gasesti piese de schimb si daca gasesti, trebuie sa ai si o linie de creditare (de ex. am avut Pontiac Transam si am avut nevoie de un telescop de la haion. Aici costa fix 40 $/buc. Noroc cu un prieten din State, care mi le-a trimis la fabuloasa suma de 16 $ amandoua...). Si ar mai fi si alte motive, dar cred eu ca astea sut sufuiciente. Tu incerci sa judeci romaneste cu experinta americana, ceea ce este cel putin gresit....Mai gandeste-te. |
|
|
Jun 22 2003, 03:28 AM
Post
#93
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 127 Joined: 20-April 03 From: Buftea Member No.: 11.695 |
Ptr.Vlad
Se vede ca citesti poate putin cam repede...Daca vezi ce scriu eu pe acest Forum de cind zici ca ai lipsit de p-aicea vei observa ca sint un "fan" al marcii Toyota si nici-decum al marcilor americane.Totusi marcile americane de astazi sint de o calitate net superioara celor anilor '70 si inceputul '80 multe marci ca de ex: GM, Chrysler,Ford avind dotari si motoare superioare Mercedesului sau Audi-ului si chiar a citorva marci BMW dar la un pret cu citeva zeci de mii de dolari mai ieftine. Tu zici ca ai scimbat numai bujii si ulei in 3 ani la Mertanuri.? Hai sa-ti dau eu o statistica a masinii Toyota Tercel a lui navasta-mea: Am cumparat-o uzata in 1994 cu 17000 de km la bord. Astazi are aproape 149000 de mii de km si in 1994 am schimbat numai un injector. De atunci nimic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Esti uimit, nu ? Asta-i calitatea Toyotei. Cit despre marca Ford am sa ma mai repet inca o data cu un banc care circula la noi despre calitatea masinilor Ford: FORD = Fix Or Repair Daily ca si Zisul lui Ivan: mergea un ceas si statea un an sau ca masinile Saab care se strica in-continuu [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-08-14 13:39 ] |
|
|
Jun 23 2003, 07:16 AM
Post
#94
|
|
Administrator Group: Root Admin Posts: 1.991 Joined: 23-April 04 Member No.: 2 |
A vazut cineva pozele cu Dacia XC90 !!! e belea ... asta ca sa relansez discuta .
pe curand -------------------- |
|
|
Jun 23 2003, 01:31 PM
Post
#95
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
există un topic despre X90!
PS: s-a dovedit că acele poze sunt falsificate. dacă ai noutați ești oricănd binevenit -------------------- always Alfa
|
|
|
Jun 23 2003, 07:09 PM
Post
#96
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 2-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.026 |
Sorine,
pai hai sa ne intelegem - am avut Mazda 929, '81, luata in '90 cu vreo 100.000. Am mai dus-o inca 200.000 si daca nu mi-o baga in stalp un prieten, poate ca nici azi nu-i faceam RK-ul. Cert este ca la 280.000 i s-a facut prima segmentare. In momentul de fata am un Mitsubishi Lancer din '83. Iti pot spune ca am fost intr-adevar sa ii fac motorul acum 2 ani. Era la cota 0 si asa a si ramas dupa reparatie, ori la anii ei este pur si simplu senzational. Nu ma mira absolut de loc ceea ce ai spus, dar asta nu ma opreste sa imi placa Mercedesul. Cat despre preturile pe care le-ai bagat, cu diferenta aia de cateva zeci de mii de $, asta o fi valabila la taxele din State, ca pe-aici pe la noi, un C classe este cu totul cateva zeci de mii de dolari. Mai exact 32.000. Au intrat si ceva masini amercicane pe piata (cu o campanie care mi s-a parut cel putin jignitoare), iar preturile variaza intre 17 si vreo 38.000, CIP. Pune taxele si ajungem la pretul real pe piata Romaneasca. In conditiliile astea raman la Mertan si BMW. Si daca vreau sa raman si cu bani de inghetata imi iau Mazda 6, care e super troaca (fusei la drive test) si mai lua si o caciula de premii (masina anului in vreo 15 tari europene), iar pretul variantei standard este de ~15.000 cu tot cu taxe. Sper sa nu te deranjeze daca ma repet - Europa si America sunt doua lumi total diferite. |
|
|
Jun 24 2003, 06:27 AM
Post
#97
|
|
novice Group: Membri Posts: 20 Joined: 7-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.157 |
Fostul meu nick Dan F ... fara sa-l modific eu mi-a aparut " 2 " ... parca au mai fost sesizari pe aceasta tema catre admin ... nu , actual 4x4 , nu de alta da poate se lipeste ceva de genyul asta de mine ...e !!!
adminule ....!!!!! |
|
|
Jun 24 2003, 10:27 PM
Post
#98
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 6-January 03 From: Constanta (Constanta) Member No.: 8.851 |
Salut iuliane ....soryy nam mai intrat de mult p e forum.. am avut treaba. Nu rasp dar vlad cam exagereaza.
Draga Vlad : Ai zis ca ai avut un oltcit shi ca iai schimbat pivotzii de 3 intrun an, etc. Cred ca tu tziai luat o rabla de oltcit din 78, mashina fiind rupta pe tzara shi omu care tzia vanduto a vopsito shi tzia anduto tzie ))))) ma amuza asha de tare ce potzi sa spui adik tu ai schimbat 3 pivotzii intrun an ?? hahahah da ce ai luat de la mana a 3 ???? Io am schimbat la oltcitu meu acum 1 juma shi sunt in stare perfecta ( noi iam luat) shi in plus mashina este din 95 shi io iam schimbat pt prima oara. Sa nu mai vb de bucsile pe spate, leam schimbat pt prima oara dupa 8 ani. Vlad tu foloseai mashina drept mashina de teren ??? Corect amortizoarele care leam pe fatza au nu au fost schimbate niciodata shi am facut o intrecere cu un aro pe drum cu gropi, cratere, hi de atunci au inceput sami bata putzin amortizoarele pe fatza. Dar astha este , cine sthie ce mashina ai avut. Ca nu gaseasi bujiile, hmmmm afon sa fii sa nu sthii unde sunt. Este un motor boxter ce vrei de la el ? Iarna consuma asha mult astha este imi ia 12% iarna cu carb cu 2 camere consuma dar ai putere. Vlad itzi stau la dispozitzie ca sa vb de oltcit pt ca shi io am . Cu dacia io nu am nimik sunt perfect de acord doar cu cele de 30 mil ca satzi faci treaba pe la tzara. Decat o dacie de 4000$ noua hahah mai bine un tico cu aer din 2000 shi o dacie, sa pot sami car porcu de la tzara shi porumbul )))))))) |
|
|
Jun 25 2003, 01:38 AM
Post
#99
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 127 Joined: 20-April 03 From: Buftea Member No.: 11.695 |
Ptr Vlad
Mazdele de astazi multe dintre ele au in dotare motoare Ford. Ex; Mazda Proteje care de fapt este un Ford Escort aceisi platforma acelasi motor de 4 cilindrii facut de Ford Camionetele Mazda 1500 si 2500 facute pe platforma Fordului Ranger cu motoare Ford de 4 cilindrii respectiv 6 cilindrii. Cum te-a jignit pe tine reclama facuta masinilor americane in Ro. ? Mertan C 230 cost uzat la noi cu 17000 de km pe el la dealeri in jurul a 32000 de dolari si este o masina dezamagitoare ptr Mercede ca putere si dotari . Am avut una ptr 2 saptamini .test ! Cu banii astia iti cumperi un colos american 4x4 care are dotari pe care nu le are nimeni in Europa dar nou si nu uzat. La fel si pentru Toyota Labd Cruiser ,Lexus,Camry cele din urma (toyotele) mergind 10 -11 ani fara sa vada nici o reparatie). Europa si America poate nu sin asa de diferite cum se pare poate mai mult America si Romania ? De fapt americanii sint toti originari din Europa si de prin alte parti atit cei noi ca mine si cit si cei vechi Sintem o tara de emigranti si asta aduce mereu idei si experiente noi reimprospatind mereu totul. De asta-i America fruntea iar japonia vinde Toyote Cred ca la voi nu sint servisuri adecvate ptr masinile americane si nu aveti mecanici priceputi la ele. Altfel s-ar vinde mai bine cred eu. |
|
|
Jun 25 2003, 05:32 AM
Post
#100
|
|
sofer Group: Membri Posts: 65 Joined: 13-April 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 11.479 |
Ptr Sorin din USA.
Am mai vazut ideea exprimata de tine pe alt topic, si ti-am raspuns acolo cum iti raspund si aici: Cum sa trebuiasca sa mosesti un BMW sau un Mercedes limuzine acolo, avand in vedere calitatea combustibilului superioara celui de aici(Romania), soselele care sunt acolo fine ca sticla iar la noi sari cu masina de pe o stanca pe alta. De ce aici Mercedes este cea mai de lux si fiabila masina europeana, si nu se strica, iar acolo se strica? Daca la un model de Audi am vazut aici la un salon auto ca era motorul sigilat (adica o alta capota pe care nu o puteai deschide sub orima capota), apai la Mercedes C, E, sau S, ori BMW ultimile 5 sau 7? Eu nu pot sa imi explic? doar daca, cele Mercedes-uri si BMW-uri ce ajung la voi sunt din piese plecate din Linchenstein si asamblate pe vapor in drum spre USA unde sunt vandute. Altfel cum dracu??? Zici ca WV e harb sau ceva de genul asta... Pai cum poti zice asa ceva? De altfel, ai mai zis tu si ca Solenza e mai buna decat Megane si altechestii dinastea... No Offcence |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 10:04 PM |