Avensis vs. Passat |
This topic is about Avensis vs. Passat , the author, T u d o r , wrote about: /teehee.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":teehee:" border="0" alt="teehee.gif" /> Ma uitam si eu uimit, ca nu-mi recunosteam masina. /laugh.g ... To read more just scroll down
Avensis vs. Passat |
Feb 8 2009, 05:42 PM
Post
#1
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
In alta orcine de idei, cred ca comparatia cu Accord e gresit, a plecat dintr-un versus facut de DAN. Cred ca Toyota se bate in Romania cu VW, nu cu Honda. In primul rand Honda vinde in toata Romania cam cat vinde Toyota la un dealer. So, concurenta mare e cu invingatorii, nu cu "si altii". Accord e o masina care prinde mai degraba la pasionati, sa nu spun la pasionatii marcii. Toyota, ca si VW, e un producator "pentru toti". Argumentele mele in favoarea Accordului palesc in fata evidentei, care e favorabila Toyotei. Cifrele de vanzari vorbesc singure, n-are rost sa reiau argumentatia. Crede-ma Costache, Avensis e in competitie cu Passat, nu cu Accord. Iar in aceasta competitie, nici macar pretul nu-l slujeste, pentru ca in rest Passat are atuurile mari ale imaginii in Romania (de fapt, in toata Europa), al posibilitatii incomparabile de configurare si al "TDI-ului nemuritor". Tocmai citeam pe un topic alaturat ca Mondeo e mai ieftin cu 3000 euro la configuratie superioara. Aici e problema de fapt. Si, daca imi e permis, aici e problema si a Accordului. Mult prea scumpe la ora asta, chiar fata de concurenta directa europeana. Adica s-a intors lumea cu fundul in sus. Daca pot sa fiu subiectiv... mie nici nu mi se pare comparabil bordul Accordului cu al Avensisului. Dar e doar parerea mea, a unuia care si-a dorit o Honda de cand a citit ceva in domeniul auto. Iertati-ma pentru asta. Hai sa incercam cu asta:
Attached File(s)
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 8 2009, 06:40 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 9-February 08 Member No.: 116.331 |
Ma uitam si eu uimit, ca nu-mi recunosteam masina. Dap, 22nst a pus corect. In alta orcine de idei, cred ca comparatia cu Accord e gresit, a plecat dintr-un versus facut de DAN. Cred ca Toyota se bate in Romania cu VW, nu cu Honda. In primul rand Honda vinde in toata Romania cam cat vinde Toyota la un dealer. So, concurenta mare e cu invingatorii, nu cu "si altii". Accord e o masina care prinde mai degraba la pasionati, sa nu spun la pasionatii marcii. Toyota, ca si VW, e un producator "pentru toti". Argumentele mele in favoarea Accordului palesc in fata evidentei, care e favorabila Toyotei. Cifrele de vanzari vorbesc singure, n-are rost sa reiau argumentatia. Crede-ma Costache, Avensis e in competitie cu Passat, nu cu Accord. Iar in aceasta competitie, nici macar pretul nu-l slujeste, pentru ca in rest Passat are atuurile mari ale imaginii in Romania (de fapt, in toata Europa), al posibilitatii incomparabile de configurare si al "TDI-ului nemuritor". Tocmai citeam pe un topic alaturat ca Mondeo e mai ieftin cu 3000 euro la configuratie superioara. Aici e problema de fapt. Si, daca imi e permis, aici e problema si a Accordului. Mult prea scumpe la ora asta, chiar fata de concurenta directa europeana. Adica s-a intors lumea cu fundul in sus. Daca pot sa fiu subiectiv... mie nici nu mi se pare comparabil bordul Accordului cu al Avensisului. Dar e doar parerea mea, a unuia care si-a dorit o Honda de cand a citit ceva in domeniul auto. Iertati-ma pentru asta. Hai sa incercam cu asta: e buna si varianta de baza, dar echiparea echivalenta e cam asa: interiorul e o chestiune de gust, dar asta pana la calitatea materialelor si ergonomicitate. p.s. cam asta inseamna un scaun profilat (ca tot era indignat un fan japo la un momentdat ca ce mai e si asta )
Attached File(s)
|
|
|
Feb 8 2009, 06:45 PM
Post
#3
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Tudor ... eu nu vorbesc de bord ci de partea din dreapta, pentru mine e la fel de importanta ca si culoarea mochetei din portbagaj. E ceva ce nu ma intereseaza si cred ca sa incepem sa comparam detalii din astea e pierdere de vreme.
Si da ... acel Pasat mi-se pare insipid si fara nici un fel de detaliu extraordinar, la fel ca si Avensis. Later Edit: Asa arata scaunele la o masina de 100.000 euro. Nu sunt asa profilate ca la Pasat dar ce stiu aia de la Mercedes despre confort. This post has been edited by _Constantin_: Feb 8 2009, 06:48 PM
Attached File(s)
-------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Feb 8 2009, 09:13 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 9-February 08 Member No.: 116.331 |
Tudor ... eu nu vorbesc de bord ci de partea din dreapta, pentru mine e la fel de importanta ca si culoarea mochetei din portbagaj. E ceva ce nu ma intereseaza si cred ca sa incepem sa comparam detalii din astea e pierdere de vreme. Si da ... acel Pasat mi-se pare insipid si fara nici un fel de detaliu extraordinar, la fel ca si Avensis. Later Edit: Asa arata scaunele la o masina de 100.000 euro. Nu sunt asa profilate ca la Pasat dar ce stiu aia de la Mercedes despre confort. Pai celor ce vor ajunge sa-si conduca singuri E-ul, S-ul sau de ce nu Maybach-ul si vor avea nevoie de scaune mai profilate pentru locurile din fata, eu le-as sugera sa nu uite sa puna si un filtru sport KN sa fie mai "sport" la liniutele pe soseaua de centura si o bara de rigidizare prin portbagaj, ca sa nu se incline foarte mult in curbele luate cu viteza... Culmea, argumentul confort pentru Avensis (unul din atuurile acestei masini, de altfel) nu prea l-am auzit pe aici, mai degreaba am aflat cat de sportiva este in comparatie cu concurenta. Dar mai bine sa nu rascolim trecutul si topicurile vechi cu avensis, ca ne-am aduce aminte ce rusine si cat de jenant era sa mergi cu bidonul de ulei in portbagaj. Era, ca mai nou am descoperit ca un bidon cu ulei in portbagaj nu strica nici la Avensis. Mai ales la alea "sport". Numai bine |
|
|
Feb 8 2009, 11:32 PM
Post
#5
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Pai celor ce vor ajunge sa-si conduca singuri E-ul, S-ul sau de ce nu Maybach-ul si vor avea nevoie de scaune mai profilate pentru locurile din fata, eu le-as sugera sa nu uite sa puna si un filtru sport KN sa fie mai "sport" la liniutele pe soseaua de centura si o bara de rigidizare prin portbagaj, ca sa nu se incline foarte mult in curbele luate cu viteza... Culmea, argumentul confort pentru Avensis (unul din atuurile acestei masini, de altfel) nu prea l-am auzit pe aici, mai degreaba am aflat cat de sportiva este in comparatie cu concurenta. Dar mai bine sa nu rascolim trecutul si topicurile vechi cu avensis, ca ne-am aduce aminte ce rusine si cat de jenant era sa mergi cu bidonul de ulei in portbagaj. Era, ca mai nou am descoperit ca un bidon cu ulei in portbagaj nu strica nici la Avensis. Mai ales la alea "sport". Numai bine Tampiti astia de la Mercedes!S-au apucat ei sa E 63 AMG si S 65 AMG fara sa-l intrebe pe mariusdruta! S-a pomenit de confort, poate nu ai citit tu!La puteri egale, Toyota cam depaseste concurenta. -------------------- |
|
|
Feb 9 2009, 09:37 AM
Post
#6
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Un prieten foarte bun de-al meu din staff-ul de conducere al unui mare importator (european) mi-a spus saptamana asta ca multi potentiali clienti (inclusiv cei fideli marcii) sunt amagiti... Daca POTENTIALII clienti se plang ca preturile masinilor dragi care urmeaza sa le cumpere scad atunci s-a intors lumea cu fundul in sus Ai niste interpretari cel putin ciudate (esti bun de avocat)... [...] Reformuland si completand, am zis ca actualii clienti (care au deja o masina din brandul respectiv) si potentialii clienti (care si-au exprimat cu putin timp inainte optiunea de a cumpara masina/i de la importatorul respectiv[...]) sunt amagiti de zvonurile din ziare, televiziune, forumuri, gura lumii ca preturile vor scadea in catva timp la jumatate si atunci decid sa nu mai cumpere ACUM si mai sa astepte (pana la vara, pana la toamna, pana anul viitor etc), in ciuda asigurarilor date de importator cum ca in nici un caz nu poate fi vorba de reduceri la jumatate. Intervin putin: si interpretarile tale sunt cel putin ciudate, Marian; n-ai zis nicio secunda in primul mesaj despre actualii clienti (prin asta inteleg o persoana care a semnat deja un contract de achizitionare a unei masini Toyota); nu s-a vorbit nicaieri de o scadere la jumatate a preturilor, deci si aici faci o pura speculatie iar al 3-lea aspect: chiar crezi ca pana la vara, pana la toamna, pana (hãt, hãt) anul viitor Avensis o sa aiba acelasi preturile astazi?! Totusi, aici suntem pe un forum serios si nu cred ca ar trebui sa sustii lucruri evident false, doar daca nu ai alte interese. Cand cam toata presa auto europeana, inclusiv online, da note foarte bune interiorului de la noul Avensis, afirmatiile tale sunt cam deplasate. Una din masinile care mi-a placut la nebunie a fost Mitsubishi Lancer (modelul anterior) pana am intrat in ea si am vazut oribilitatea cu care erau imbinate plasticele proaste cu materialul tapiseriei din care eu nu as face nici macar carpe de sters pe jos; plecand de la experienta asta am fost foarte atent la interioare si am observat la Toyota o imbuntatire insa fara pretentia de a se compara cu omoloagele nemtesti; Toyota arata in interior (dpdv al calitatii materialelor dar si a designului - dar aici nu comentez) cam ca Kia sau Hyundai. Avensis nu mi-a oferit niciun moment impresia unei masini din clasa ei mai ales ca veneam dupa ce am admirat interiorul Passatului CC animat de review-ul lui adi. Putin imi pasa de presa auto, nu-mi baga ea bani in cont ca sa-mi iau masina asa ca poate fi sanatoasa. Deci interiorul noului Avensis ma face sa intru si eu in categoria sustinatorilor lucrurilor "evident false"; sigur ca am multe alte interese dar cel mai important dintre ele ar fi ca nu lucrez in domeniul auto deci parerile mele sunt "pura rautate" la adresa Toyotei! -------------------- |
|
|
Feb 9 2009, 03:42 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
Avensis nu mi-a oferit niciun moment impresia unei masini din clasa ei mai ales ca veneam dupa ce am admirat interiorul Passatului CC animat de review-ul lui adi. Compari mere cu pere. Un Passat CC echipat cu dotarile de pe Avensis Luxury ajunge la 50.000 de euro. Configuratorul e o unealta utila... Nu stiu ce varianta de CC ai vazut tu. Eu am condus masina de drive-test de la Oradea, un TDI de 143 CP, cutie DSG. Da, cutia DSG e superba pe modul sport. E tehnologie de tehnologie, dar... pe modul economic toata masina se umplea de o vibratie joasa, fiindca ducea motorul la 1200-1500 rpm. Iar dansul - motorul, adica - era cam tractoras. Cand trecea pe sport DSG-ul, sarea imediat la 2500. Si era OK. In rest, plastice mediocre, greierasi la greu din zona consolei centrale. Nu mai vorbesc de ce se auzea din zona geamurilor. Neavand rama, era jale. Si masina de test nu avea decat circa 12.000 de km. Dar, e sic fara rama, asa ca ce mai conteaza. Poate ca ai vazut o varianta configurata luxos, cu piele, lemn sau aluminiu etc. Dar toate astea costa mii de euro in plus fata de oricare nivel de echipare. Vrei ornamente de lemn, scoti vreo 500 de euro din buzunar. A, vrei si piele super-fina, mai extragi asa, inca 4.000. Dar sa nu uitam ca bordul CC este preluat de la Passat. Fara nicio modificare. Nu ni s-a gravat Toyota pe creier. Dar cred ca multi dintre proprietarii de masini Toyota au ajuns la concluzia ca raportul calitate/pret este corect in cazul masinilor japoneze (nu neaparat Toyota), iar la alte marci se cer preturi nejustificat de mari. Dupa ce m-am plimbat anul trecut si anul asta pe la toti dealerii de masini, am ajuns la concluzia ca inca nu am motive suficient de puternice ca sa imi schimb urgent Avensisul. Am acum doi ani si peste 165.000 de km cu masina mea. Dupa ce ajungi si tu la 165.000 cu CC-ul, pe drumurile din Romania, stam de vorba. PA -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Feb 10 2009, 10:02 AM
Post
#8
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Compari mere cu pere. Un Passat CC echipat cu dotarile de pe Avensis Luxury ajunge la 50.000 de euro. Configuratorul e o unealta utila... [...] Dupa ce ajungi si tu la 165.000 cu CC-ul, pe drumurile din Romania, stam de vorba. PA Amandoua sunt sedanurii medii (din clasa D) non-premium deci cum sa compar mere cu pere?! Sau comparam numai aspectele care ne convin?! Uite-te ca nu sunt singurul care spune ca aceste 2 masini sunt in competitie deci cum sa nu le comparam?! Eu nu am si n-o sa am bani in viitorul apropiat ca sa imi cumpar niciuna din ele dar asta nu ma opreste sa le observ; nu m-am bagat in subiecte despre care n-am habar ci am vorbit strict de calitatea interiorului iar aici CC sta mult mai bine. De ce oare se rahatesc unii pe ei ca o masina e mai buna cand realitatea ii contrazice? Habar n-am ce dotari are Avensis Luxury (doar ca m-am uitat pe masini.ro si in conditiile in care costa cu 3k euro mai mult, dotarile standard sunt de vreo 4 ori mai putine decat cele standard de la CC-ul de 1.8 - motorul cu putere echivalenta). Iar ultima ta fraza este mai mult decat tendentioasa; asa pot si eu sa te intreb daca mai poti face 500k km cu Avensisul tau sau macar daca ajungi la 500k fara sa umbli la motor; aici nu facem vs ci ne exprimam parerea despre noul Avesnsis comparat cu modelele concurente iar eu exact asta am facut: ramane ca noul Avensis sa demonstreze ca poate ajunge la cei 165k km sau ca nu va scartai dupa 10k km. Bafta! -------------------- |
|
|
Feb 10 2009, 12:08 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
... Sau comparam numai aspectele care ne convin?! Uite-te ca nu sunt singurul care spune ca aceste 2 masini sunt in competitie deci cum sa nu le comparam?! ...Habar n-am ce dotari are Avensis Luxury (doar ca m-am uitat pe masini.ro si in conditiile in care costa cu 3k euro mai mult, dotarile standard sunt de vreo 4 ori mai putine decat cele standard de la CC-ul de 1.8 .... Primul aspect este raportul calitate-pret. Te asigur ca imi cumpar maine un Passat (nu CC) daca preturile scad cu macar 6.000 de euro la VW. Atunci, evident ca un Passat ar constitui o afacere mai buna. Dar lucrurile stau exact invers. Avensis nu concureaza cu CC. Concureaza cu Passat. CC este, din start, mai scump cu circa 3.000 de euro decat Passatul echivalent. CC este un model de nisa, pt. care Toyota nu are omolog. Observ ca te incapatanezi sa nu folosesti configuratorul. Compara, te rog, un Passat de 2 litri benzina in echipare Highline cu Avensis Luxury de 2 litri Valvematic. Adauga la Passat echipamentele optionale, care sunt standard pe Avensis. Si rezultatul va arata cam asa: 29.000 de euro si un pic - Avensis, 43-45.000 de euro - Passat. Poate ca VW nu se declara marca premium, dar preturile cerute incep sa se inscrie in aceasta zona. Sigur, e mult marketing la VW. Iti ofera trei modele de navigatie, ultimul fiind "premium". Premium, dar fara touch-screen. Iti ofera nu stiu cate tipuri de piele. Asa e. La 5.000 de euro cred si eu ca ar trebui sa arate bine. Dar, despre ce vorbim?! Despre o maisna populara la 45-50.000 de euro?! Multumesc, nu. Nici noi, proprietarii de Toyote, nu ne lafaim in bani. Crezi ca nu mi-as cumpara noul seria 7 sau un S-Klasse? Dar nu-mi permit. Asa ca suntem f. atenti la ce se cere si ce se ofera. vW ofera muuulta imagine. Uita-te la afirmatiile tale: interiorul de la CC arata mult mai bine decat interiorul de la Avensis. Pai, toata lumea critica VW pt. ca a preluat neschimbat interiorul de la Passat, plus ca toti se plang de plasticele dure si de o calitate inferioara penultimei generatii, dar romanul spune ca tot Passatul e mai bun. Mai spune romanul ca Passat se poate configura mult mai bine. Spune-mi, te rog, cate Passaturi cu motoare de 3,6 litri si 300 CP ai vazut pe strada? Si cate cu trapa cu celule solare sau cu lemn de nu stiu ce esenta? Cati au platit 5.000 de euro pt. plafon imbracat in piele? Ma gandeam eu ca nu prea multi. Cel putin la mine in urbe, majoritatea sunt TDI sau, in cel mai bun caz, 2.0 TDI. Si nu au cine stie ce optionale pe ele. Important este insa cum se culca seara romanul. Daca el e fericit ca masina lui germana este cea mai tare din parcarea din fata blocului, cine suntem noi sa-i spunem ca, la aceeasi bani, cumpara ceva japonez, mai fiabil si mai dotat. Important este ca romanul sa aiba somnul usor si sa creada ca tot a lui arata cea mai bine. Chit ca n-are argumente, ci doar pareri. Inchei aici postarea de opinii pe tema Avensis/alte marci. Promit ca nu ma mai las provocat, Constantin! Salut, baieti. -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Feb 10 2009, 12:15 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
... Sau comparam numai aspectele care ne convin?! Uite-te ca nu sunt singurul care spune ca aceste 2 masini sunt in competitie deci cum sa nu le comparam?! ...Habar n-am ce dotari are Avensis Luxury (doar ca m-am uitat pe masini.ro si in conditiile in care costa cu 3k euro mai mult, dotarile standard sunt de vreo 4 ori mai putine decat cele standard de la CC-ul de 1.8 .... Primul aspect este raportul calitate-pret. Te asigur ca imi cumpar maine un Passat (nu CC) daca preturile scad cu macar 6.000 de euro la VW. Atunci, evident ca un Passat ar constitui o afacere mai buna. Dar lucrurile stau exact invers. Avensis nu concureaza cu CC. Concureaza cu Passat. CC este, din start, mai scump cu circa 3.000 de euro decat Passatul echivalent. CC este un model de nisa, pt. care Toyota nu are omolog. Observ ca te incapatanezi sa nu folosesti configuratorul. Compara, te rog, un Passat de 2 litri benzina in echipare Highline cu Avensis Luxury de 2 litri Valvematic. Adauga la Passat echipamentele optionale, care sunt standard pe Avensis. Si rezultatul va arata cam asa: 29.000 de euro si un pic - Avensis, peste 40.000 de euro - Passat. Poate ca VW nu se declara marca premium, dar preturile cerute incep sa se inscrie in aceasta zona. Sigur, e mult marketing la VW. Iti ofera trei modele de navigatie, ultimul fiind "premium". Adica, ce ofera Toyota in standard la nivelul de echipare Luxury. Iti ofera nu stiu cate tipuri de piele. Asa e. La 5.000 de euro cred si eu ca ar trebui sa arate bine. Dar, despre ce vorbim?! Despre o masina populara la 40-50.000 de euro?! Multumesc, nu. Nici noi, proprietarii de Toyote, nu ne lafaim in bani. Crezi ca nu mi-as cumpara noul seria 7 sau un S-Klasse? Dar nu-mi permit. Asa ca suntem f. atenti la ce se cere si ce se ofera. vW ofera muuulta imagine. Uita-te la afirmatiile tale: interiorul de la CC arata mult mai bine decat interiorul de la Avensis. Pai, toata lumea critica VW pt. ca a preluat neschimbat interiorul de la Passat, plus ca toti se plang de plasticele dure si de o calitate inferioara penultimei generatii, dar romanul spune ca tot Passatul e mai bun. Mai spune romanul ca Passat se poate configura mult mai bine. Spune-mi, te rog, cate Passaturi cu motoare de 3,6 litri si 300 CP ai vazut pe strada? Si cate cu trapa cu celule solare sau cu lemn de nu stiu ce esenta? Cati au platit 5.000 de euro pt. plafon imbracat in piele? Ma gandeam eu ca nu prea multi. Cel putin la mine in urbe, majoritatea sunt TDI sau, in cel mai bun caz, 2.0 TDI. Si nu au cine stie ce optionale pe ele. Important este insa cum se culca seara romanul. Daca el e fericit ca masina lui germana este cea mai tare din parcarea din fata blocului, cine suntem noi sa-i spunem ca, la aceeasi bani, cumpara ceva japonez, mai fiabil si mai dotat. Important este ca romanul sa aiba somnul usor si sa creada ca tot a lui arata cea mai bine. Chit ca n-are argumente, ci doar pareri. Inchei aici postarea de opinii pe tema Avensis/alte marci. Promit ca nu ma mai las provocat, Constantin! Salut, baieti. This post has been edited by HORIA100213: Feb 10 2009, 12:18 PM -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Feb 10 2009, 01:05 PM
Post
#11
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Ca sa terminam polemica asta care vad ca nu aduce nimic constructiv o sa mai spun ca un Avensis echivalent CC-ului de 1.8l, 160 cp (22k euro CIP - 26k DDP) ar fi cel de 2l, 152 CP (25k euro CIP - 29k DDP); echivalentul de 2l al nemtilor produce 200 CP iar pentru puterea asta Toyota nu are omolog.
Daca vrei iti trimit pe privat linkul spre test-drive-ul lui adi.mitrea ca sa-ti faci o parere mai larga despre masina. -------------------- |
|
|
Feb 10 2009, 03:00 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
Ca sa terminam polemica asta care vad ca nu aduce nimic constructiv o sa mai spun ca un Avensis echivalent CC-ului de 1.8l, 160 cp (22k euro CIP - 26k DDP) ar fi cel de 2l, 152 CP (25k euro CIP - 29k DDP); echivalentul de 2l al nemtilor produce 200 CP iar pentru puterea asta Toyota nu are omolog. Daca vrei iti trimit pe privat linkul spre test-drive-ul lui adi.mitrea ca sa-ti faci o parere mai larga despre masina. Pretul pe care l-ai dat este in echiparea de baza. Nu?! Pretul la Avensis este in echiparea de varf. Da. Dar am zis ca nu ma mai las provovat... -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Feb 10 2009, 03:54 PM
Post
#13
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Astea sunt preturile care se gasesc pe http://masini.ro
Noul Avensis, 2l, 152 CP Passat CC 1.8l 160 CP -------------------- |
|
|
Feb 10 2009, 04:30 PM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
Astea sunt preturile care se gasesc pe http://masini.ro Noul Avensis, 2l, 152 CP Passat CC 1.8l 160 CP Sunt corecte. Cu amendamentul ca la CC sunt in echiparea de baza. Ce are in plus Avensis Luxury: sistem de navigatie cu HDD (din care 10 GB pt. stocare de muzica etc.), tapiterie piele, scaune electrice fata, coloana directie reglabila electric, faruri bi-xenon adaptive (urmaresc curba), sistem de sunet premium, camera video spate, jante de aliaj de 18. Nu mai amintesc tot felul de senzori, parasolare etc., ca putem cadea in ridicolul de la VW, care iti trece la dotari semnalizatoarele din sticla alba... Te rog sa calculezi cat costa aceste dotari la CC si vei descoperi ca se invart in jurul sumei de 12-15.000 de euro (inclusiv TVA). Asa ca hai sa nu mai comparam mere cu pere si sa trecem la ceva constructiv. Vorba sa fie. Pa-pa. Era sa uit. Ai mare grija cand citesti lista de dotari la VW. Vei vedea, spre exemplu, dotarea "senzori presiune roti". Dar, cand te vei duce la lista de optionale, vei vedea ca este in standard doar pentru motorizarea V6. Pentru restul, trebuie sa platesti. Si nu e singura surpriza de la VW... -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Feb 10 2009, 04:54 PM
Post
#15
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
Ca sa terminam polemica asta care vad ca nu aduce nimic constructiv o sa mai spun ca un Avensis echivalent CC-ului de 1.8l, 160 cp (22k euro CIP - 26k DDP) ar fi cel de 2l, 152 CP (25k euro CIP - 29k DDP); echivalentul de 2l al nemtilor produce 200 CP iar pentru puterea asta Toyota nu are omolog. Daca vrei iti trimit pe privat linkul spre test-drive-ul lui adi.mitrea ca sa-ti faci o parere mai larga despre masina. VW inca nu are echivalentza la unele motoare toyota nici pe departe .. cand toyota avea motor de 1,8 aspirat de 192 cp, nush ce avea VW...oricine poate face motoare turbo si sa zica wow ce puternic este ...CC este si o mashina urata si f scumpa , enorm de scumpa. si trebuie facuta comparatie corecta si la cilindree 2.0 cu 2.0 nu la CP . This post has been edited by vio: Feb 10 2009, 04:56 PM -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Feb 10 2009, 05:06 PM
Post
#16
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
Passat CC 2.0 TSI
benzina / 2.0l / 147 kW/200 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi Zul.Gesamtgewicht:1950 kg Zuladung: abhängig vom Aufbau Laderaum-Länge/Breite/Höhe:-/-/- Consum combustibil: 7.9l/100km Emisia de CO2 (CO2): 186g/km Pret fara TVA: EUR 25.120,- dupa adaugarea catorva dotari peste standard sa aduca cat de cat a ave iese atat 4cc.config.exchange Total: EUR 29.484,- cam fara tva ...... e intradevar mult mai ieftin ca un ave de top ..... -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Feb 10 2009, 07:52 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Ca sa terminam polemica asta care vad ca nu aduce nimic constructiv o sa mai spun ca un Avensis echivalent CC-ului de 1.8l, 160 cp (22k euro CIP - 26k DDP) ar fi cel de 2l, 152 CP (25k euro CIP - 29k DDP); echivalentul de 2l al nemtilor produce 200 CP iar pentru puterea asta Toyota nu are omolog. Daca vrei iti trimit pe privat linkul spre test-drive-ul lui adi.mitrea ca sa-ti faci o parere mai larga despre masina. T-ul ala....nu inseamna nimic? De ce nu compari motorul vw tsi din 2008 cu Evo I? Poate poate. Sint doar 25 de ani intre ele... -------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Feb 11 2009, 10:27 AM
Post
#18
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Sunt corecte. Cu amendamentul ca la CC sunt in echiparea de baza. pai sa vedem daca echiparea de baza n-o fi aproape de echiparea de top a Avensis-ului sistem de navigatie cu HDD (din care 10 GB pt. stocare de muzica etc.) - trebuie cumparat tapiterie piele - trebuie cumparat scaune electrice fata, coloana directie reglabila electric - are faruri bi-xenon adaptive (urmaresc curba) - are faruri cu halogen deci trebuie cumparat sistem de sunet premium, camera video spate - fleoshk, oricum e de cumparat jante de aliaj de 18. - 17 Te rog sa calculezi cat costa aceste dotari la CC si vei descoperi ca se invart in jurul sumei de 12-15.000 de euro (inclusiv TVA). Adica tu imi zici mie ca o navigatie, o piele si 1 inch de janta costa 12-15k euroi?! Le-am pus pe cele mai scumpe si mi-au iesit 6.500. N-o sa stau sa analizez punctual dotarile si sa vad ce-i lipseste Toyotei ca sa facem o comparatie cat mai aproapiata de realitate pentru ca nu asta e scopul, tot ce am spus in primul mesaj a fost ca interiorul, desi imbunatatit, nu se compara cu alte interioare (adica asta e parerea mea: am intrat intr-una apoi am intrat in cealalta si le-am comparat cu ochiul, nu stiu ce vaca a dat pielea la CC, nu stiu ce vaca si-a dat pielea la Ave), tot la o comparatie cu ochiul as spune ca inclusiv cel de C5 arata mai bine insa am vazut numai masina de prezentare si n-as putea sustine aceasta afirmatie deci ma abtin. VW inca nu are echivalentza la unele motoare toyota nici pe departe .. cand toyota avea motor de 1,8 aspirat de 192 cp, nush ce avea VW...oricine poate face motoare turbo si sa zica wow ce puternic este ...CC este si o mashina urata si f scumpa , enorm de scumpa. si trebuie facuta comparatie corecta si la cilindree 2.0 cu 2.0 nu la CP . Inseamna ca Toyota nu vrea sa puna "unele motoare" alea... cu toate ca brusli il bate pe vandam; comparam dpdv al performantelor; de ce mi-as lua o masina cu motor de 2l daca pot sa obtin aceleasi performante de la unul de 1.8l?! ce-mi pasa mie ca exista un motor smeker daca eu nu am acces la el? Deci mi se pare corecta comparatia asa cum am facut-o eu. Acesta este un topic despre Avensis, in aceste conditii parerea ta despre frumusetea CC-ului devine irelevanta si tendentioasa. -------------------- |
|
|
Feb 11 2009, 11:03 AM
Post
#19
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
no . nici pe departe ...
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Feb 11 2009, 12:40 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 29-October 08 From: Bucuresti Member No.: 118.402 |
S-a spus si mai sus: CC-ul nu se vrea sa fie din aceeasi clasa cu Avensis. Pentru Avensis concurentul direct este Passatul.
Cel mai ieftin Passat CC care l-am gasit costa (am dat livrare imediata) 22.777 fara TVA adica 27200 cu TVA. Dar din pacate este foarte prost dotat. Oricum ca design Passatul CC este superb. IN interior in schimb este Passatul normal care nu m-a impresionat deloc, ba chiar nu imi place (parere personala). LA VW exista si motorul 2l FSI de 150 de cai care este pe Passat. Si cu dotari aproximativ asemenatatoare, Passatul iese mai scump cam cu 2000 de euro. Pe de alta parte eu am fost si m-am urcat in Avensisul nou cu o echipare mai chioara si in 2.2 D_CAT full. In echiparea mai slaba imi venea sa fug... urat urat urat! In echiparea full arata mult mai bine, poate e ciudat dar pare mai ingrijita in interior. Una peste alta eu sunt foarte dezamagit de Avensis si la 32.000 euro cat e un D-CAT sau 30.000 cat e un 2l de 150 de cai (care eu nu l-as cumpara niciodata avand varianta de 1.8 la 147 de cai - mi se pare stupid sa mai scoti motorizarea de 2l care a ramas pe loc din punct de vedere al performantelor), nu mi-as lua niciodata. La acesti bani deja ma gandesc la alte masini. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 10:59 AM |