Toyota Avensis Partea VII |
This topic is about Toyota Avensis Partea VII, the author, Legionaru', wrote about: Horia cum sta pe sosea noul Avensis in comparatie cu masina ta(cu suspensia schimbata)? ... To read more just scroll down
Toyota Avensis Partea VII |
Feb 8 2009, 12:50 AM
Post
#621
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
-------------------- |
|
|
Feb 8 2009, 01:17 AM
Post
#622
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
Horia cum sta pe sosea noul Avensis in comparatie cu masina ta(cu suspensia schimbata)? Comparabil in termeni de eficienta. Sigur, nu este asa de dura precum coilover-ul, dar rezultatul este asemanator. Singurul capitol unde suspensia coilover este net superioara: la succesiunile de curbe sau evitarea brusca a unui obstacol. Aici, Avensisul meu sta lipit de sosea si se inclina foarte putin, desi transferul maselor este semnificativ. Sa nu uitam insa ca suspensia mea a coborat garda la sol cu 3 cm. Plus ca simt intre dinti toate gropitele, pietricelele... sa nu mai vorbesc de gropi. Dincolo de entuziasmul initial, nu merita sa pui suspensie sport pe o masina folosita in Romania. Credeti-ma, fratillor. Am testat pe pielea mea. -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Feb 8 2009, 01:50 AM
Post
#623
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 6-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.905 |
Am fost si eu astazi la drivetest. Varianta testata, Executive 1.8 147 CP.
Din ce citisem pe forum ma asteptam la ce e mai rau, dar exteriorul mi-a placut de cum am vazut-o prima data live prin geamurile showroom-ului. Nu prea mi-a placut spoiler-ul fata care pare un pic fortat, e prea mare, prea lung, mult plastic degeaba. Raportat la dimesiunea capotei motorului, bara fata ocupa cam o treime din primul volum al masinii. In rest, bine proportionata, un profil suplu, frumos. Spatele e pe gustul meu. Mi-a placut mult unghiul foarte inclinat al lunetei, pe care se prelungea unitar capacul portbagajului. La pragarele laterale, as fi gasit o alta solutie de prindere, sunt montate intr-un fel superficial. Ca si parere generala despre exterior, nu e deloc opulenta precum o parte a concurentei(minunat, dupa mine), dar nici rafinata ca vechiul Avensis, nici atentia la detalii nu a fost pe lista lor de prioritati. Partea buna e ca nu a fost facuta sa intorci capul dupa ea cand o vezi pe strada. Daca de la Accord/Laguna/Insignia/ Passat/Mondeo te-ai mai astepta, din noul Avensis/Mazda6/C5 nu vei auzi niciodata manele, si nu va fi niciodata pe lista de cumparaturi a Simonei senzual. La interior, am cautat insistent(vreo 30 min. am stat in ea) dar nu am gasit argumentele care sa justifice notele mari primite in dauna concurentei mult mai bine pregatite. De la Mazda 6 si Ford Mondeo nu am mai vazut un plastic atat de prost pentru plansa de bord, panourile si manerele usilor. O fi el plastic ecologic, reciclabil, dar si Laguna are plastice reciclabile dar calitatea lor e incomparabila, mult mai calitative la Laguna. La Accord m-a surprins plasticul ieftin din panourile usilor, dar plasticul din bord era cu totul altceva. Nu stiu de ce lauda lumea atat calitatea interiorului la noul Avensis. Daca coicanesti usor cu degetul plasticul din orice zona, o sa auzi niste zgomote care n-au ce cauta in clasa asta. Nu am gasit nimic moale sau placut la atingere in plasticele din noul Avensis. Manerele usilor sunt formate din 2 plastice ieftine, ca sa-l cuprinzi bine trebuie sa-ti strecori mana. Cineva cu o mana mai "grasa", nu cred ca va putea cuprinde manerul ala in totalitate. Panourile usilor sunt "umflate", iar in combinatie cu bordul mare si pozitia prea sus de condus, fac din pozitia soferului un loc in care nu prea imi place sa fiu mult timp. Comparativ cu concurenta, locul pasagerului din dreapta e cel mai plictisitor loc in care te-ai putea afla vreodata. Designerul insarcinat cu partea asta a bordului cred ca a desenat forma bordului si decupatura torpedoului in pauza de masa, in timp ce savura din mana dreapta un sandwich vegetarian. Grupul motor/cutie e MINUNAT, cel putin configuratia de test. Cutia cu 6 trepte e perfecta, schimbatorul precis, curse scurte, fara vibratii. Motorul trage rezonabil, se poate conduce economic cu aceeasi usurinta cu care poti merge si sportiv. Trenul de rulare silentios, stabilitate mare, trece peste gropi cu o detasare si o liniste de care Acoord nu va fi in stare niciodata. Ca unul care nu are neuronul tatuat cu sigla unei marci anume, Avensis mai are multe de facut pana sa ajunga la Passat. Din punct de vedere al calitatii materialelor, pretul e nejustificat de mare, iar cu generatia asta nu a reusit sa treaca nici de Mondeo, nici de Accord. Asa ca, din punctul meu de vedere, nu vad niciun motiv pentru care as cheltui aproape 22.000 euro pentru masina asta. -------------------- Nissan Almera 1,5l Visia.
|
|
|
Feb 8 2009, 01:55 AM
Post
#624
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Daca de la Accord/Laguna/Insignia/ Passat/Mondeo te-ai mai astepta, din noul Avensis/Mazda6/C5 nu vei auzi niciodata manele, si nu va fi niciodata pe lista de cumparaturi a Simonei senzual. aaaa, mie aici imi da cu virgula. Pe ce se bazeaza afirmatia asta? -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Feb 8 2009, 02:13 AM
Post
#625
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 6-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.905 |
Daca de la Accord/Laguna/Insignia/ Passat/Mondeo te-ai mai astepta, din noul Avensis/Mazda6/C5 nu vei auzi niciodata manele, si nu va fi niciodata pe lista de cumparaturi a Simonei senzual. aaaa, mie aici imi da cu virgula. Pe ce se bazeaza afirmatia asta? Sunt masini cu personalitati si caractere diferite, care plac tuturor sau numai unora. Nu prea inteleg ce intrebi si nu vreau sa intuiesc. -------------------- Nissan Almera 1,5l Visia.
|
|
|
Feb 8 2009, 12:12 PM
Post
#626
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
ma refer strict la afirmatia legata de manele, care mi se pare putin exagerata.
Cand il mai vad p-ala care defileaza prin ploiesti in sa mazda 6 cu gutza urland in boxe o sa-l filmez... -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Feb 8 2009, 12:47 PM
Post
#627
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Si mie mi se pare putin fortata afirmatia. Vorba colegilor de peste ocean, masina nu te face pe tine si invers. Sunt convins ca sunt ascultatori de manele si in marci la care nu te-ai astepta, chiar imi amintesc de niste afirmatii facute acum ceva vreme pe forum, legate de predilectia manelistilor pentru LC mai nou. Sigur ca sunt marci care atrag mai mult genul asta de oameni, dar ele sunt marcile "sclipitoare", cu imagine. Toyota (si, de altfel, Honda, Mazda, Citroen, Peugeot, Ford) nu este o marca ce-ti spune ceva despre "valoarea" posesorului.
In rest buna prezentarea, Random. Obiectiva si, din punctul meu de vedere, corecta. Avensis e o masina corecta dar, ca si Accord, a urcat prea mult in pret. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 8 2009, 01:14 PM
Post
#628
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 9-February 08 Member No.: 116.331 |
Am fost si eu astazi la drivetest. Varianta testata, Executive 1.8 147 CP. Din ce citisem pe forum ma asteptam la ce e mai rau, dar exteriorul mi-a placut de cum am vazut-o prima data live prin geamurile showroom-ului. Nu prea mi-a placut spoiler-ul fata care pare un pic fortat, e prea mare, prea lung, mult plastic degeaba. Raportat la dimesiunea capotei motorului, bara fata ocupa cam o treime din primul volum al masinii. In rest, bine proportionata, un profil suplu, frumos. Spatele e pe gustul meu. Mi-a placut mult unghiul foarte inclinat al lunetei, pe care se prelungea unitar capacul portbagajului. La pragarele laterale, as fi gasit o alta solutie de prindere, sunt montate intr-un fel superficial. Ca si parere generala despre exterior, nu e deloc opulenta precum o parte a concurentei(minunat, dupa mine), dar nici rafinata ca vechiul Avensis, nici atentia la detalii nu a fost pe lista lor de prioritati. Partea buna e ca nu a fost facuta sa intorci capul dupa ea cand o vezi pe strada. Daca de la Accord/Laguna/Insignia/ Passat/Mondeo te-ai mai astepta, din noul Avensis/Mazda6/C5 nu vei auzi niciodata manele, si nu va fi niciodata pe lista de cumparaturi a Simonei senzual. La interior, am cautat insistent(vreo 30 min. am stat in ea) dar nu am gasit argumentele care sa justifice notele mari primite in dauna concurentei mult mai bine pregatite. De la Mazda 6 si Ford Mondeo nu am mai vazut un plastic atat de prost pentru plansa de bord, panourile si manerele usilor. O fi el plastic ecologic, reciclabil, dar si Laguna are plastice reciclabile dar calitatea lor e incomparabila, mult mai calitative la Laguna. La Accord m-a surprins plasticul ieftin din panourile usilor, dar plasticul din bord era cu totul altceva. Nu stiu de ce lauda lumea atat calitatea interiorului la noul Avensis. Daca coicanesti usor cu degetul plasticul din orice zona, o sa auzi niste zgomote care n-au ce cauta in clasa asta. Nu am gasit nimic moale sau placut la atingere in plasticele din noul Avensis. Manerele usilor sunt formate din 2 plastice ieftine, ca sa-l cuprinzi bine trebuie sa-ti strecori mana. Cineva cu o mana mai "grasa", nu cred ca va putea cuprinde manerul ala in totalitate. Panourile usilor sunt "umflate", iar in combinatie cu bordul mare si pozitia prea sus de condus, fac din pozitia soferului un loc in care nu prea imi place sa fiu mult timp. Comparativ cu concurenta, locul pasagerului din dreapta e cel mai plictisitor loc in care te-ai putea afla vreodata. Designerul insarcinat cu partea asta a bordului cred ca a desenat forma bordului si decupatura torpedoului in pauza de masa, in timp ce savura din mana dreapta un sandwich vegetarian. Grupul motor/cutie e MINUNAT, cel putin configuratia de test. Cutia cu 6 trepte e perfecta, schimbatorul precis, curse scurte, fara vibratii. Motorul trage rezonabil, se poate conduce economic cu aceeasi usurinta cu care poti merge si sportiv. Trenul de rulare silentios, stabilitate mare, trece peste gropi cu o detasare si o liniste de care Acoord nu va fi in stare niciodata. Ca unul care nu are neuronul tatuat cu sigla unei marci anume, Avensis mai are multe de facut pana sa ajunga la Passat. Din punct de vedere al calitatii materialelor, pretul e nejustificat de mare, iar cu generatia asta nu a reusit sa treaca nici de Mondeo, nici de Accord. Asa ca, din punctul meu de vedere, nu vad niciun motiv pentru care as cheltui aproape 22.000 euro pentru masina asta. O prezentare foarte neutra si corecta, felicitari pentru obiectivitate si pentru efortul de a scrie atat Pentru ca, exceptand amendamentul facut deja de Dragos si Tudor, sunt perfect de acord cu ce ai scris si la fel percep si eu acest nou model Avensis. |
|
|
Feb 8 2009, 04:44 PM
Post
#629
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Imi plac parerile neutre si mai ales comparatiile colorate dar ca sa incepem sa comparam cat de plictisitor e locul din dreapta la o masina ... e ridicol. Un alt volan ar fi singurul lucru ce ar putea fi adaugat acelui loc pentru a deveni interesant.
Mai jos sunt cele 2 planse de bord. Va rog daca este posibil sa imi indicati si mie elementele atat de incitante la bordul unui Accord( am ales asta pentru ca e concurenta directa, cel putin aici pe forum). This post has been edited by _Constantin_: Feb 8 2009, 04:46 PM
Attached File(s)
Honda_Accord_1.jpg ( 89.71K )
Number of downloads: 40
t9_ave09_car_gal_020_prev_tcm420_857157.jpg ( 137.37K ) Number of downloads: 42 -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Feb 8 2009, 04:46 PM
Post
#630
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Va readuc aminte ca avem un topic la versus pentru comparatii: http://masini.ro/forum/content/Versus/2098...-vs-New-Accord/
-------------------- |
|
|
Feb 8 2009, 04:48 PM
Post
#631
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Mike ... intentia mea era doar de a exemplifica folosind o masina pe care majoritatea celor ce au raspuns o considera foarte foarte interesanta.
-------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Feb 8 2009, 04:52 PM
Post
#632
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Ok, desi se cam suprapune cu topicul de la versus
-------------------- |
|
|
Feb 8 2009, 05:21 PM
Post
#633
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Cred ca ala este bordul de la accordul american
La noi asa arata
Attached File(s)
-------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Feb 8 2009, 06:08 PM
Post
#634
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Gandindu-ma mai bine, s-ar putea sa stiu de ce interpretezi de maniera asta ("masina de 32000...redusa la 23000...pui sticker mare ca sa vada lumea ca ai bani...") dar ma abtin sa comentez. Mai bine ca te abtii pentru ca te inseli oricum ... nu am absolut nimic cu tine, nu sunt ranchiunos pentru ca nu am motiv:) Din formularea ta s-a inteles ca potentialii clienti se supara pentru scaderea pretului ... este adevarat ca si eu daca mi-as fi luat masina la un pret si la cateva luni ea este vanduta cu 30% mai ieftin as avea motiv de suparare dar nu as avea ce sa fac, as intelege disperarea acelui comerciant. @Horia cum ti s-au parut scaunele fata de vechiul avensis, cineva spunea pe aici ... si eu am simtit la fel cum ca sunt putin bombate, parca ai sta pe o perna -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Feb 8 2009, 06:49 PM
Post
#635
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 6-October 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 33.905 |
ma refer strict la afirmatia legata de manele, care mi se pare putin exagerata. Cand il mai vad p-ala care defileaza prin ploiesti in sa mazda 6 cu gutza urland in boxe o sa-l filmez... Si pe asta au compromis-o?! QUOTE (Constantin) Imi plac parerile neutre si mai ales comparatiile colorate dar ca sa incepem sa comparam cat de plictisitor e locul din dreapta la o masina ... e ridicol. Un alt volan ar fi singurul lucru ce ar putea fi adaugat acelui loc pentru a deveni interesant. Mai jos sunt cele 2 planse de bord. Va rog daca este posibil sa imi indicati si mie elementele atat de incitante la bordul unui Accord( am ales asta pentru ca e concurenta directa, cel putin aici pe forum). Daca dintre cele 2 borduri puse de tine tie iti place cel al Toyotei, inseamna ca avem gusturi diferite; comparatia mi se pare ridicola. Pasagerul din dreapta de la noul Avensis nu vede decat o bucata de plastic prost, tare, desenat si taiat minimalist, care pe mine ma enerveaza. E cel mai fad bord din clasa lui. Si da, m-as astepta sa aud manele din Accord si toate masinile zise mai sus. De ce? pentru ca din multe am auzit(mai putin din Insignia) si pentru ca masinile astea au o componenta comerciala mult mai pronuntata decat Avensis si au inceput sa castige din clientii altor marci. -------------------- Nissan Almera 1,5l Visia.
|
|
|
Feb 8 2009, 06:53 PM
Post
#636
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Nu am spus ca imi place vreun bord. Am spus ca parte din dreapta a bordului e un detaliu ridicol. Mie personal nu imi place nici una nici alta. Incerc sa aduc putina echitabilitate intr-o discutie care degenereaza din nou cum s-a mai intamplat de multe ori, mai ales aici.
-------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Feb 8 2009, 07:33 PM
Post
#637
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
Problema asta nu mi-am pus-o niciodata
Iar daca ala din dreapta face figuri ca nu ii place cum arata bucata de plastic din fata lui, sa se mute in spate... sau poate nu-i misto nici spatarul scaunului... Hai ca prea exageram... -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Feb 8 2009, 09:04 PM
Post
#638
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
Am fost si eu astazi la drivetest. Varianta testata, Executive 1.8 147 CP. ..... La interior, am cautat insistent(vreo 30 min. am stat in ea) dar nu am gasit argumentele care sa justifice notele mari primite in dauna concurentei mult mai bine pregatite. De la Mazda 6 si Ford Mondeo nu am mai vazut un plastic atat de prost pentru plansa de bord, panourile si manerele usilor. ............ Nu stiu de ce lauda lumea atat calitatea interiorului la noul Avensis. ............. Poate ca intr-o zi ai sa intelegi. Poate... -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Feb 8 2009, 09:19 PM
Post
#639
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 25-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.206 |
Am fost si eu astazi la drivetest. Varianta testata, Executive 1.8 147 CP. Grupul motor/cutie e MINUNAT, cel putin configuratia de test. Cutia cu 6 trepte e perfecta, schimbatorul precis, curse scurte, fara vibratii. Motorul trage rezonabil, se poate conduce economic cu aceeasi usurinta cu care poti merge si sportiv. Trenul de rulare silentios, stabilitate mare, trece peste gropi cu o detasare si o liniste de care Acoord nu va fi in stare niciodata. Abia acum m-am prins ca iti dai si tu cu parerea. Lucru normal, de altfel, ca doar suntem pe un forum. Daca si cutia asta e perfecta, cutiile de pe Accord, Passat, Skoda - sunt din alte constelatii. Cat despre comparatia cu suspensia New Accord, pricep ca n-ai condus niciodata masina in cauza. Nu vreau sa intru in polemici cu tine, chiar nu sunt interesat de acest aspect, dar nu pot sa inteleg cum poti sa compari o masina pe care ai condus-o cu masini pe care NU le-ai condus. Eu pot sa dovedesc - cu fisele de la drive-test - ca in ultimele 8-10 luni am testat urmatoarele: Passat, Mondeo, Laguna 3, Citroen C5, New Accord, Skoda Superb, Mazda 6 si sper ca n-am uitat nimic. Dar daca tu zici ca interiorul de la Avensis este jalnic, in schimb cutia cu 6 trepte este perfecta - eu nu mai am nimic de adaugat. Totusi, aici suntem pe un forum serios si nu cred ca ar trebui sa sustii lucruri evident false, doar daca nu ai alte interese. Cand cam toata presa auto europeana, inclusiv online, da note foarte bune interiorului de la noul Avensis, afirmatiile tale sunt cam deplasate. Recunosc insa ca exista posibilitatea ca toata lumea sa se insele si tu sa ai dreptate... Apropos, designul e o chestiune pur subiectiva, dar calitatea intrinseca a materialelor este - prin excelenta - cuantificabila doar in mod obiectiv. Pa. -------------------- Avensis 1.8 VVT-i Luna
|
|
|
Feb 9 2009, 01:38 AM
Post
#640
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
Eram sigur ca topicul asta o sa aiba soarta asta. S-a intamplat de fiecare data. Nu-i nimic.
In timp ce toate marcile care au borduri calitative si inovatii deosbite ale torpedoului se vindeau cu bucata ... Toyota si VW vindea cu miile. Cainii latra, ursu merge. -------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 01:31 PM |