IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Avensis vs. Passat

This topic is about Avensis vs. Passat , the author, Hoinar, wrote about: QUOTE (Rebel Feb 18 2009, 0107 AM) ... Nu in ultimul rand Ford a atins fiabilitatea Toyota si a depasit-o la fit and finish, a scos cel mai eficient S ... To read more just scroll down

14 Pages V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Avensis vs. Passat
Hoinar
post Feb 18 2009, 01:22 AM
Post #181


membru vesel
******

Group: Membri
Posts: 1.829
Joined: 7-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.184



QUOTE (Rebel @ Feb 18 2009, 01:07 AM) *
...
Nu in ultimul rand Ford a atins fiabilitatea Toyota si a depasit-o la "fit and finish", a scos cel mai eficient SUV Hybrid si ameninta puternic orice hybrid prezent pe piata in momentul de fata cu noul sau Fusion HEV, asa ca watch out!
...

Daca te referi la Escape, uite ce zic cei de pe Hybridsuv.com:
"In general, reviews of the newest hybrid Escape have been mixed. While most consumer reports and professionals in the industry agree about several improvements over prior model years (2004, 2005, 2006, and 2007) - several noted that Ford still has a long way to go in catching up with competition from competitors such as Honda and Toyota, whether hybrid or not."
Stiu ca orice am face si zice noi nu iti putem schimba parerea...dar asta e, sper totusi sa fii mai intelegator decat anii trecuti si sa accepti ca sunt oameni care chiar iubesc masinile astea urate, triste, fara nici un fel de feeling de sportivitate.. smile.gif.
ps: si mie imi place 3-arul si 6-arul de mor (la fel 1 coupe, ca hatch-ul e o ratare completa biggrin.gif)...dar cand vad 5 si 7 parca imi vine sa arunc cu rosii...Asta e...pentru unii muma, pentru altii ciuma wink.gif.

This post has been edited by Hoinar: Feb 18 2009, 01:23 AM


--------------------
Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!"
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 21 2009, 10:57 PM) *
Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 18 2009, 01:31 AM
Post #182


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
Nu este nimic in neregula cu Mazda, s-au dovedit fiabile peste medie, sunt masini bune si frumoase.


Pardon, Mazda care imparte multe cu Ford si e facuta in uzinele ford e naspa. Am eu una, stiu ce zic. Se strica mereu (inclusiv chestii care nu mi s-au stricat in viata mea la alte masini) e prost proiectata si costa in medie 1000$ reparatia. Stii citi bani am bagat intr-o mazda la 100.000km in reparatii? Citeva mii bune. Stii cit am bagat in Honda? 0$. Stii it costa sa schimb bujiile la mazda? 400$. Stii cit costa sa le schimb la Honda? 5$. Stii cum arata vopseaua la mazda vopsita in fabricile ford fata de cum arata la civic?
Si civicul nu e o masina foarte fiabila, desi e binisor peste medie.

QUOTE
si ameninta puternic orice hybrid prezent pe piata in momentul de fata cu noul sau Fusion HEV, asa ca watch out!


Mda, ma intreb cu cit subeventionez eu personal noual sau Fusion HEV din banii de impozite. Watch out la ce, au de gind sa mai ceara nioste bani de la guvern sau sa dea faliment de tot? Probabil asta de la calitate, fiabilitate si masini pe care le doresc oamenii li se trage....

This post has been edited by ozz86651: Feb 18 2009, 01:34 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 18 2009, 02:14 AM
Post #183


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



@ Hoinar,

Ai dreptate, nu imi poti schimba parerea. smile.gif Si stii de ce? Pentru ca am acces la rapoarte oficiale si nu la web-site-uri publice cu influenete subiective.
Asadar tot ca raspuns la ideea ta, ca sa cumperi un Hybrid escape de la Ford se asteapta cam 9 luni pe lista. Stiai?
Ai citit ce scrie la sectiunea masini hibride despre Ford Fusion? ca scrie si de Toyotele care cer o groaza de bani si au aceeasi calitate.... ba chiar...

Intelegator? Binenteles ca sunt. smile.gif Aici combatem masina, ideea, nicidecum proprietarul. Poate pana la urma inteleg si ceilalti. smile.gif
In ceea ce priveste multumirea ta nu pot decat sa ma bucur. Si o spun sincer! smile.gif

Si sper sa nu imi vezi 5-arul si sa arunci cu rosii. Mie imi place la nebunie! Iar din clasa 1 numai hatch-ul imi place. Vezi ce diferiti suntem? tongue.gif


This post has been edited by Rebel: Feb 18 2009, 02:15 AM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 18 2009, 02:30 AM
Post #184


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (ozz86651 @ Feb 17 2009, 05:31 PM) *
Stii it costa sa schimb bujiile la mazda? 400$. Stii cit costa sa le schimb la Honda? 5$.



Cred ca exageram aici. Si bujiile mele extra-stelare NGK Iridium IX care costa 10 dolari bucata si care sint montate la mama naibii in compartimentul motor jos de tot (motor boxer) si care presupun date jos cutia filtrului de aer pe dreapta si a bateriei pe stinga...tot nu costa 400 ca sa le schimbi, doar daca o faci la dealer cu 100 dolari manopera, timp de 3 ore jumate. Ma rog, la mine manopera a fost gratis - juliturile pe miini. Sau ai pus un zero in plus ? Ca 40 pot vedea sa coste bujiile.

This post has been edited by f1anatic: Feb 18 2009, 02:36 AM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 18 2009, 03:50 AM
Post #185


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Ford Quality

2007
http://seattletimes.nwsource.com/html/busi...bquality06.html
http://blogs.mustangandfords.com/6300844/f...yota/index.html

2008
http://www.auto123.com/en/news/car-news/fo...rs?artid=102091

Ford Escape safer than RAV 4
http://blogs.automotive.com/6287450/opinio...fety/index.html
http://media.ford.com/article_display.cfm?article_id=28911

Ford VS Toyota
http://jalopnik.com/5116593/ford-fusion-hy...icient-mid+size

NOTA
Nu sunt fan Ford si nici Toyota, dar daca datele exista atunci le punem sa le vada si altii. smile.gif


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 18 2009, 06:10 AM
Post #186


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



@F1: 2 ore de manopera si 100$ pe ora nu e dealer ci orice service pe aici. 2 ore pentru profesionist, mie prima oara imi ia o zi intreaga, si n-am o zi intreaga, nici macar 2 ore. Dupa aia pui bujii scumpe ca nu mai vrei sa faci asta o data, vreo 100$ (6 bucati), dupa aia mai faci pe acolo nus ce ca iar nu vrei sa mai desfaci motorul si gata. E o deficienta de design ca juma de motor e ascuns si trebbuie demontate o multime de chestii.

Rebel, de ce se depreciaza fordurile in asa hal fata de toyota? De fiabile? De rai ce-s oamenii?
Am condus vreo 5000 de mile un Taurus nou nout acum vreo 2 ani, una din cele mai naspa masini pe care le-am condus eu vreodata. Si inca asta e intre cele mai bune facute de Ford.

Ford e ca de obicei in contratimp. Cind era benzina 5$ ei faceau SUVuri si pickupuri. Cind benzina s-a facut 1.5$ ei fac hibride scumpe. Hm. Smart.

This post has been edited by ozz86651: Feb 18 2009, 06:11 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 18 2009, 08:24 AM
Post #187


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Bai n-am inteles... Unii din voi ca Passatul CC MERITA pentru ca e mai frumos (interior, exterior)? Bah, voi sinteti femei? Luati masinile dupa culoare si frumusete? Da fiabilitatea jalnica de vreo 15 ani incoace a passaturilor nu conteaza? Citi cunosc eu ca passaturi, n-am auzit unul singur ca vrea sa mai ia una vreodata in viata lui...


Designul unei masini este o chestiune esentiala pentru majoritatea cumparatorilor. Nu doar pentru femei. Tu ai putea da banii pe o masina buna, performanta, fiabila chiar daca ti s-ar parea absolut oribila ? Nevasta ti-o iei doar fiindca gateste bine si e gospodina desavarsita chiar daca arata doar un pic mai bine decat G. W. Bush ? Cand iti renovezi casa folosesti gresia cu cel mai bun raport pret/calitate chiar daca e roz-bombon cu picatele visinii ?

Poate sunt eu mai efeminat dar designul e o componenta foarte importanta in alegerea unei masini. Normal ca nu te uiti doar la design (ca atunci toata lumea ar lua alfa romeo si nu ar mai exista discutii), dar alaturi de calitate, performante, fiabilitate, trebuie sa te uiti si la design.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Feb 18 2009, 09:52 AM
Post #188


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(Rebel @ Feb 17 2009, 05:59 PM) *
are un bord muuult superior Jaguarului (si aici ma refer la material), pielea este o chestie subiectiva iar modul de abordare al designului la scaune este total diferit, nu cred ca are rost sa comentez lucrul asta.

N-are cum wink.gif.
Haideti sa intelegem odata pentru totdeauna: producatorii stiu cam pe unde isi vand masinile si le fac special pentru piata respectiva (America, Europa, Asia, restul inseamna foarte putini clienti); fiecare producator se gandeste cati bani mai poate obtine de la prostii care le-au cumparat masinile; NIMENI nu face produse fiabile pentru ca apoi ar muri de foame, piata pieselor inseamna prea mult.
Ganditi-va cat a scazut de-a lungul timpului durata medie de utilizare a unei masini; de ce? daca noile modele sunt "mai bune" decat cele vechi?! Avand in vedere acestea putem spune clar ca noul Avensis e mai prost decat vechiul Avensis care e mai prost decat cel vechi; cine a mai auzit de Mondeo de 500k km? Modelul de la mijlocul anilor '90 a fost renumit tocmai pentru aceste performante: mergea mult si bine fara interventii majore.
Producatorii vand masini care ne baga mainile mai adanc in buzunare iar noi ne certam ca brusli il bate pe vandam...


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9er
post Feb 18 2009, 10:58 AM
Post #189


specialist
******

Group: Membri
Posts: 549
Joined: 14-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.914



CITAT(ozz86651 @ Feb 18 2009, 01:18 AM) *
CITAT
cea mai populara culoare ramane negrul, o culoare banala,


Parerea ta. Real men buy black smile.gif. E cea mai misto culoare pe majoritatea masinilor.



teehee.gif Nu, zau? Si eu care mi-am luat masina neagra sa nu atraga atentia ninja.gif . Si ca "da" bine, si ca e mai eleganta samd. Ehehe, fiecare cu motivatia lui.


--------------------
Toyota Avensis 1.8 AT Black
Toyota Rav4 2.2 D4D Black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mohordbx
post Feb 18 2009, 12:02 PM
Post #190


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 3-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.542



Cu siguranta noile masini sunt mai bune decat cele vechi. Calitatea unor componente posibil sa fie mai slaba dar a alora creste cu siguranta. Motoarele devin mai performante, apar noi materiale ecologice, calitatea finisajelor etc..pe total este un pas inainte.

De ce nu mai vedem masini cu 500.000 km? Simplu..pentru ca in ziua de astazi se incurajeaza consumul, ce-ar mai face producatorii daca masinile sunt tinute minim 10-15 ani? Cum ar mai aparea noi modele? Suntem stimulati sa consumam, sa schimbam, sa ne innoim tot timpul.

Oricine isi doreste ceva mai nou, mai bun, mai altfel. In acelasi timp cu cat apar modele noi electronica masinii devine din ce in ce mai complicata. Senzori peste senzori, sisteme electronice, computer de bord, etc fata de sistemele mecanice regasite pe masinile vechi.

Am ajuns sa schimb masina nu pentru ca se strica des, nu pentru ca nu-mi mai placea ci pentru ca era uzata moral si riscam s-o vand pe bani putini. Succesiunea de generatii este atat de rapida incat sincer nu stiu daca ar renta sa tin o masina mai mult de 4 ani (dar asta este o discutie pentru alt topic) wink.gif


--------------------
VW Golf V Tour 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin94962
post Feb 18 2009, 03:48 PM
Post #191


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 254
Joined: 15-December 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 94.955



QUOTE (Rebel @ Feb 17 2009, 09:14 PM) *
@ Hoinar,

Ai dreptate, nu imi poti schimba parerea. smile.gif Si stii de ce? Pentru ca am acces la rapoarte oficiale si nu la web-site-uri publice cu influenete subiective.


Web-siturile la care faci mereu trimitere in sustinerea afirmatiilor tale, sunt cele publice cu influente subiective?
Sau sunt cele mai putin publice, care publica rapoartele oficiale?
Nu de alta, da' mi-ar place sa citesc rapoarte oficiale necosmetizate si despre asa-zisele marci serioase, tari, crema cremelor si, cu voia dumneavoastra, germane sau derivate din acestea....




--------------------
AVENSIS 1.6 SOL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 18 2009, 05:54 PM
Post #192


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (klm @ Feb 18 2009, 05:52 AM) *
QUOTE (Rebel @ Feb 17 2009, 05:59 PM) *
are un bord muuult superior Jaguarului (si aici ma refer la material), pielea este o chestie subiectiva iar modul de abordare al designului la scaune este total diferit, nu cred ca are rost sa comentez lucrul asta.

N-are cum wink.gif.
Haideti sa intelegem odata pentru totdeauna: producatorii stiu cam pe unde isi vand masinile si le fac special pentru piata respectiva (America, Europa, Asia, restul inseamna foarte putini clienti); fiecare producator se gandeste cati bani mai poate obtine de la prostii care le-au cumparat masinile; NIMENI nu face produse fiabile pentru ca apoi ar muri de foame, piata pieselor inseamna prea mult.
Ganditi-va cat a scazut de-a lungul timpului durata medie de utilizare a unei masini; de ce? daca noile modele sunt "mai bune" decat cele vechi?! Avand in vedere acestea putem spune clar ca noul Avensis e mai prost decat vechiul Avensis care e mai prost decat cel vechi; cine a mai auzit de Mondeo de 500k km? Modelul de la mijlocul anilor '90 a fost renumit tocmai pentru aceste performante: mergea mult si bine fara interventii majore.
Producatorii vand masini care ne baga mainile mai adanc in buzunare iar noi ne certam ca brusli il bate pe vandam...


Adica cum ma KLM? Eu le am pe amandoua si tu vii acum si imi spui care este mai calitativa? Are you kidding me?
Stii ceva, sa vorbesti din carti este una, sa le ai este alta! Eu inteleg subiectivismul la fiecare insa sa vii tu si sa imi spui ca bordul ala este mai bun ca celalalt, cand eu le sterg, eu le intretin, eu le curat si le folosesc, da-mi voie sa te trimit la plimbare!
Jaguarul NU ESTE peste BMW! Punct.
Daca te-as pune pe tine sa desfaci doar niste mici lucruri la BMW si cateva mici lucruri la Jaguar ai intelege foarte bine ce spun.
De exemplu matisajul firelor electrice. Jaguar foloseste banda electrica (si aia din loc in loc) BMW foloseste magistrala electrica. Eu le desfac moncher, le spal in locuri pe unde nu te duce mintea si asta o fac la toate, nu imi spune mie care este mai bine lucrata si care nu.
Si ce are fiabilitatea cu bordul? Ai vazut tu borduri nefiabile? Ce naiba, aici vorbim de materiale in primul rand, iar un bord este un bord, in afara calitatii materialului si a zgomotului produs de acesta (daca exista greieri, scartaieli, etc.) nu prea ai ce spune despre un bord.

Probabil ca voi expune vreodata cateva probleme cu Jaguarul. De exemplu farurile. Sunt atat de cheap, vai, da atat de cheap lucrate, pe ce dracu or cere $500 pe un far nu inteleg, ca-i numa plastic... A trebuit sa schimb unul, asa deodata (de la vreo groapa poate) a decis sa cada in jos si sa se uite dupa roata din stanga. Nu l-am mai putut regla. Am incercat sa vad daca poate fi reparat, nah, era rupta tija de reglaj, nu puteam folosi nu stiu ce adeziv pentru ca trebuie rotit mecanismul, nu ar merge. As face poze ca sa vezi. Ca sa nu mai zic ca m-am chinuit 2 ore ca sa schimb un bec fiindca a trebuit sa dau bateria jos si cu toata indemanarea mea de artist ginecolog smile.gif tot mi-a luat 20 minute sa scot becul original afara pentru ca pur si simplu nu am putut sa il rotesc "counter clockwise" cum zice cartea. Ma refer la becul de pozitie, cele mari nu-s asa o filozofie dar tot trebuie sa dai bateria jos.


Domnul, Alin, daca adopti limbajul adecvat vorbim daca nu, nu vorbim. smile.gif

Deci, documentele la care am acces nu le pot pune eu aici pe site, au caracter intern si in plus nici nu prea sunt eu indreptatit sa le citesc imi parvin si mie prin diferitii clienti cu care lucram. Pot doar sa iti spun ca exista mult subiectivism si multa manareala, hai sa o numesc mai corect "misleading", iar asta se gaseste la foarte multe firme inclusiv la cei care cica fac rapoarte privind calitatea constructorilor ori stabilesc statistici privind satisfactia clientului. Prin urmare si eu sunt nevoit sa pun ce gasesc in mass media publica desi, chiar daca este in avantajul meu sau al tau in discutie, am invatat sa am o oarecare reticenta cam in toate articolele publicate. Diferenta consta insa in numarul lor si provenienta lor (sa nu fie aceeasi sursa). Cand 10 spun acelasi lucru, atunci trebuie sa existe un adevar.
La urma urmei fiecare trage spuza pe turta lui, insa cand le vad si le desfac, le-am avut ori folosit, pot face poze si este evident (vezi poza cu plasticul sarit de la marea Toyota Avensis si nu-i facuta de mine smile.gif) atunci nu cred ca mai exista indoiala.

This post has been edited by Rebel: Feb 18 2009, 05:56 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin94962
post Feb 18 2009, 06:39 PM
Post #193


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 254
Joined: 15-December 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 94.955



QUOTE (Rebel @ Feb 18 2009, 12:54 PM) *
Domnul, Alin, daca adopti limbajul adecvat vorbim daca nu, nu vorbim. smile.gif

Deci, documentele la care am acces nu le pot pune eu aici pe site, au caracter intern si in plus nici nu prea sunt eu indreptatit sa le citesc imi parvin si mie prin diferitii clienti cu care lucram. Pot doar sa iti spun ca exista mult subiectivism si multa manareala, hai sa o numesc mai corect "misleading", iar asta se gaseste la foarte multe firme inclusiv la cei care cica fac rapoarte privind calitatea constructorilor ori stabilesc statistici privind satisfactia clientului. Prin urmare si eu sunt nevoit sa pun ce gasesc in mass media publica


Alo, domnu' Rebel, in ce a constat limbajul neadecvat??
Sa inteleg ca tu esti deasupra "manarelilor" si deasupra oricaror subiectivisme?
Sa inteleg ca documentele oficiale vorbesc doar de bine marcile preferate ale tale, in timp ce altele sunt puse la zid?
Chiar daca nu le poti pune pe site, poate ne dai cateva exemple de genul "asa nu" si despre Passat, nu doar despre Avensis, daca tot ai acces la ele.
Nu spune nimeni ca Avensis este perfecta, si nici nu este, insa esti cred singurul care o denigreaza la greu si aduce aproape numai laude VW, cel putin in comparatia de fata.
Iar despre diferiti neni britanici si nu numai, conducatori de reviste de profil, s-avem pardon...chiar tu spuneai ca sunt subiectivi.


--------------------
AVENSIS 1.6 SOL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 18 2009, 06:47 PM
Post #194


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Rebel, e vreo masina pe care nu o ai? Seria 5, Jaguar, X5, Accord, parca si un Focus, unde le tii domle pe toate? La palat? smile.gif

@KLM: Masinile din ziua de azi sint clar "mai bune" decit cele din trecut, dar depinde ce intelegi prin mai bune. Partea de proiectare a evoluat mult si acum reusesc sa faca toate piesele dintr-o masina la limita, astfel incit pica mai toate o data la sfisitul vietii masinii. In trecut unele piese picau in 20 de ani si unele in 1-2 ani. In plus cu cit creste nivelul de trai, lucrurile noi sint mai accesibile si reparatiile mai putin accesibile... de exemplu ai mai vazut cizmarii sau service radio-tv? Nu mai sint pentru ca oamenii sint platiti mult pe ora, ceea ce face serviceul scump, in schimb lucrurile noi se fac in masa si automatizat ceea ce le face ieftine. Cam asa si cu fordul ala de 500kkm, nu mai e ca pe de o parte nu-l repara nimeni pe de alta e posibil sa fie foarte mult din el de reparat.
Cit despre jaguar, cel putin ala pe platforma de Mondeo nu arata prea bine inauntru si nu merita banii.

@Halba: Am dus discutia la extrem. STIU si eu ca designul conteaza. Dar se face prea mare caz de el. Inteleg sa nu iei o masina treibil de urita, de exemplu n-as lua in viata mea Chrysler PT Cruiser indiferent de calitatile ei. Dar diferenta de design intre Avensis si Passat (fie si CC) se poate inghiti foarte usor. Avensul nu-i urit sa-ti ridice parul, numai banal. Daca diferenta intre ele ar fi mica in alte departamente as intelege, dar nu e. E o diferenta de pret si (aproape sigur) una de fiabilitate, deci bani, frustrare, confort. Se acopera cu partea de design? In capul meu e ca si cum ai compara Imprezza WRX STi care e o masina urita pentru aproape oricine cu .. stiu si eu, un C4 1.6HDi (sau baga tu alta masina) care e mult mai dragutel. Prima oara cind iti pocneste masina in drum s-a dus naibii toata treaba cu frumusestea. Comparatiile cu casa, nevasta etc n-au nici in clin nici in mineca, principala caracteristica a unei masina e SA MEARGA. O femeie care nu stie sa gateasca nu-si pierde perceptibil din "valoare" dar o masina care nu merge, indiferent de design sau interior, are valoare ZERO.
De ce ar lua lumea masini ca WRX STi, S2000, Lotus, chiar Civic Type R care nu se pot lauda cu aspectul si/sau calitatea interiorului? Pentru ca ce e sub caroserie valoreaza 99% dintr-o masina.

Nu comparam aici o masina frumoasa cu una odioasa, ci una banal de banala cu alta de o banalitate vag superioara.

This post has been edited by ozz86651: Feb 18 2009, 06:50 PM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin94962
post Feb 18 2009, 07:24 PM
Post #195


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 254
Joined: 15-December 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 94.955



Adevar graiesti OZZ!


--------------------
AVENSIS 1.6 SOL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 18 2009, 07:34 PM
Post #196


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Stimabile Alin,

Eu nu sunt deasupra nimanui si nu raspund la provocari. Rezuma-te strict la versusul de fata fara sa insinuezi nimic privitor le persoana cuiva. Ataca ideea ok?

Deocamdata vorbim de Passat versus Avensis. Iar in cazul de fata Passat-ul este peste Avensis. Si daca citesti "n" surse, toate zic la fel, cu mici sau mari diferente, rezultatul este acelasi: Passat este over. So, take it as it is.
Cand vom fi intr-o comparatie Passat versus Volvo V50/Accord/Audi, atunci atunci si-o va lua Passat in freza! smile.gif

Iar eu din experienta mea cu Passat (am inchiriat unul) am fost foarte multumit; dar era noua nu am avut-o ca proprietar. Mi-a placut finisajul, calitatea imbinarilor, tinuta de drum. In contradictie, un amic de-al meu a avut numai probleme cu ea timp de 3 ani si a blestemat-o pana in panzele albe.
Toyote, le-am condus pe toate si chiar am fost le teste luna trecuta cu noua Venza. Nu imi inspira nimic in afara de banalitate. Nu ca VW m-ar umple de muze dar are totusi o oarecare personalitate, are totusi ceva care este distinct si iti confera siguranta unei masini asezate pe sosea lucru pe care la Toyota nu l-am gasit. Insa WV ma lasa rece total exceptand un Golf GTI sau Rabbitul pe care il gasesc ca o masina cu un finisaj foarte placut si o masina foarte decenta cu o tinuta de drum foarte buna pentru banii dati. As vrea foarte mult sa vad, pipai, conduc noul Scirocco daca s-ar putea. Cel putin designul este foarte frumos.

Sunt singurul care denigreaza toyota? Wow! Eu zic ca v-ati obisnuit sa va laudati masinile reciproc si sa nu zica nimeni nimic; probabil sunt printre singurii care va mai arata ca Toyota nu-i "the best" si nici nu "rules the world". smile.gif In fact acest forum nu este foarte bine echilibrat/reprezentat dar incercam sa facem fata. smile.gif
O comparatie este o comparatie si va trebui sa o iei ca atare, daca o masina are anumite calitati atunci de ce sa nu le evidentiem?

Marcile mele preferate? Sunt multe dar asta nu inseamna ca nu critic daca am ce. Deocamdata exista cateva marci care nu mi-au dat posibilitatea de a le critica. Iar daca am ceva de spus atunci o spun. Iar marcile mele preferate au fost si sunt diferite si exista modele pe care le apreciez si modele pe care nu le apreciez.





--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin94962
post Feb 18 2009, 08:34 PM
Post #197


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 254
Joined: 15-December 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 94.955



Poti sa ma apelezi si Alin, fara domn sau alte cele...
Tu reprezinti etalonul obiectivitatii in acest "combat"?
De ce te-as lua in considerare pe tine?
Doresc sa-mi spui, eventual citand surse "oficiale" si nu web-siteuri banale, daca stergatoarele de parbriz care echipeaza modelul Pasat sunt superioare celor care echipeaza Avensis-ul. Si daca, personal, iti plac mai mult.
Sau sa-mi spui daca franele Pasat sunt superioare celor ale Avensis-ului (Bosch contra Bosch?).
Sau poate cheia de contact a Pasat-ului (Valeo sau cum s-o mai fi chemand) e facuta dintr-un material mai bun. Nu de alta, dar pentru mine si asta conteaza.
Nu mi-ai raspuns inca vis-a-vis de studiile capitalistilor de la JD Power facute pe proprietarii germani de masini cu privire la "customer satisfaction".
Ce zici, te bagi?



--------------------
AVENSIS 1.6 SOL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9er
post Feb 18 2009, 09:10 PM
Post #198


specialist
******

Group: Membri
Posts: 549
Joined: 14-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.914



CITAT(Rebel @ Feb 18 2009, 05:54 PM) *
Stii ceva, sa vorbesti din carti este una, sa le ai este alta! Eu inteleg subiectivismul la fiecare insa sa vii tu si sa imi spui ca bordul ala este mai bun ca celalalt, cand eu le sterg, eu le intretin, eu le curat si le folosesc, da-mi voie sa te trimit la plimbare!


La urma urmei fiecare trage spuza pe turta lui, insa cand le vad si le desfac, le-am avut ori folosit, pot face poze si este evident (vezi poza cu plasticul sarit de la marea Toyota Avensis si nu-i facuta de mine smile.gif) atunci nu cred ca mai exista indoiala.


Nu te supara, dar putem sa facem si noi acelasi lucru pe care il sugerezi tu? Adica sa te trimitem putin la plimbare? Da-mi voie sa ma explic.

Astfel, inca de cand am accesat linkul tau si am vazut pozele la care faci referire am incercat sa fac paralela la masina mea si sa identific la ea plasticele alea la care te referi tu. Nu are asa ceva. Stalpul respectiv este acoperit cu acelasi material textil care acopera si plafonul masinii, iar imbinarile sunt ok. Nu stiu ce model era cel din test sau in ce echipare, dar al meu, cel putin, nu are plastic pe acel stalp. Intreaba-i si pe ceilalti posesori de Avensis daca nu ma crezi pe mine. Si eu am echiparea intermediara, Executive.

Te-am urmarit de la inceput si chiar te-am apreciat pentru vivacitatea ideilor si a argumentatiilor tale, chiar daca imi pareai un pic subiectiv. Dar ai derapat pe parcurs si am inceput sa suspectez ceva ce eu cred ca e evident: faptul ca nu te-ai urcat intr-un Avensis, nici in modelul anterior si cu atat mai putin in cel nou, care, tin sa-ti reamintesc, a facut subiectul acestui topic inca de la inceput. Faptul ca "din intamplare" ai gasit un test (am vrut sa spun versus) vechi de peste 2 ani de pe un site englez si faci referire cu obstinatie la el imi intareste opinia. Singura ta argumentatie referitoare la calitatea jalnica a finisarilor Avensisului sunt pozele din acel test, pe care, curios lucru, fraierii de englezi au ales sa le ignore. Sau au luat si ei o spaga si s-au facut ca nu le vad, dar totusi au postat pozele in incercarea de a fi obiectivi si a deschide ochii oamenilor. Curata teorie a conspiratiei.

Curios mi se pare faptul ca nu ai gasit, din intamplare, desigur, testul recent din Promotor, care desi nu lauda Avensisul, ar fi fost fix la subiectul topicului. Nu ca acest test ar fi de referinta, dar se mula perfect pe subiectul discutiei.

Am avut primele suspiciuni cand ai dat exemplu suspensia de barca a Toyotelor, recunoscand la un moment dat ca te refereai la Corolla americana. Vad acum si ultimul tau post, in care spui ca ai testat Venza si mi-e clar. A, ai avut si Acura? Esti in State, nu-i asa? Sau pe undeva pe unde nu se vinde Avensis? Desigur, suspensia Avensisului e discutabila in ceea ce priveste partea sportiva, dar nu a fost facuta pentru asa ceva. N-ar avea niciun sens sa bagi un Avensis pe circuit, langa BMW-ul tau. Scopul acestei masini e sa ma duca pe drumul public confortabil si in siguranta, fara sa-mi dea copiii cu capul de usa in curbe sau sa le zdruncine rinichii pe minunatele drumuri romanesti.

Probabil ca-mi vei raspunde acid si ma vei pune la punct prompt, pe masura judecatii mele gresite la adresa ta. Posibil sa fi gresit eu, dar atunci nu mai aduce ca singure argumente 2 poze si un articol. Scrie despre ce ai vazut cu ochii tai si ce ai pipait cu mainile tale. Cu conditia sa fie Avensis, nu Venza, Camry sau mai stiu eu ce.

Stii ce-mi "place" la tine? Cum dai sfaturi altora, ca dupa 2 fraze sa faci exact invers. Exemple:
- "Rezuma-te strict la versusul de fata fara sa insinuezi nimic privitor le persoana cuiva. Ataca ideea ok?

Deocamdata vorbim de Passat versus Avensis." Ce cautau atunci in aceasta discutie remarcile tale despre Corolla? In continuare: "Toyote, le-am condus pe toate si chiar am fost le teste luna trecuta cu noua Venza. " Din cate stiu eu, Avensis nu vine in State, iar Venza, ultima condusa de tine, e altceva. Sau daca le-ai condus pe toate din State inseamna ca le stii pe toate din toata lumea? Cred ca esti de acord cu mine ca nu toate femeile "e" curve, asa cum nu toti nemtii au fost nazisti.

Crede-ma, n-am nimic personal cu tine sau cu ideile tale. Nici macar nu contest argumentatia ta privitoare la superioritatea Passatului fata de Avensis. De ce? Pentru simplul motiv ca nu am avut curiozitatea sa ma urc in vreunul. Sau in vreun Avensis nou. Asta este si motivul pentru care nu-mi dau cu parerea despre ele. Si povesti despre Passat stiu si eu, ca mai toti, nenumarate. Dar n-as fi cinstit, in primul rand, cu mine.

- pe asta o sarisem: "Stii ceva, sa vorbesti din carti este una, sa le ai este alta!". Practice what you preach, una dintre expresiile mele favorite.

- "am invatat sa am o oarecare reticenta cam in toate articolele publicate." Cu exceptia celui cu Avensisul din 2006, nu? Aici n-a mai functionat "the benefit of doubt", simplu pentru faptul ca ti-a ridicat mingea la fileu.

Stii de ce iti combat argumentele? Pentru ca pe aici mai citesc si oameni care n-au mers cu vreuna dintre aceste 2 masini, dar sunt interesati. Si ar fi in interesul lor cel mai bun sa fac un test drive, in care sa se convinga singuri ce li se potriveste, fara sa plece la drum incarcati de prejudecatile pe care un asemenea versus le inoculeaza.

Facand o paralela, din punctul meu de vedere, argumentatia ta a pierdut procesul nu din lipsa de probe, ci din cauze tehnice. Mai precis, eu cred ca nu ti-ai facut temele pe un Avensis, ci pe alte modele mai mult sau mai putin similare.

Cam atat, deocamdata. M-as bucura sa ma fi inselat. Desi nu cred, toate semnele imi cam arata ca am dreptate.

In incheiere, trebuie sa ma declar total de acord cu ultimul post al lui Ozz.


--------------------
Toyota Avensis 1.8 AT Black
Toyota Rav4 2.2 D4D Black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 18 2009, 09:24 PM
Post #199


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Eu renuntasem sa mai postez dar nu ma pot abtine sa nu ma inclin in fata pledoariei lui Niner. arigato.gif
Va rog sa remarcati: palaria este asiatica, nu bavareza!

This post has been edited by hdi: Feb 18 2009, 09:24 PM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin94962
post Feb 18 2009, 09:34 PM
Post #200


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 254
Joined: 15-December 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 94.955



QUOTE (hdi @ Feb 18 2009, 03:24 PM) *
Eu renuntasem sa mai postez dar nu ma pot abtine sa nu ma inclin in fata pledoariei lui Niner. arigato.gif
Va rog sa remarcati: palaria este asiatica, nu bavareza!


Pacat, mare pacat...ca nu-i bavareza.
Nu de alta, dar e asa de "boring"....
Am scris bine, Rebel?


--------------------
AVENSIS 1.6 SOL
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Pages V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 05:59 PM