IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Siguranta si Loganul

This topic is about Siguranta si Loganul, the author, petre 1, wrote about: intradevar ai dreptate ,franele nu sunt prea reusite,poate se puteau pune niste cauciucuri mai late,si in mod normal abs-ul ar trebuii sa fie standard ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Siguranta si Loganul
petre 1
post Nov 8 2006, 11:02 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 531
Joined: 11-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.067



intradevar ai dreptate ,franele nu sunt prea reusite,poate se puteau pune niste cauciucuri mai late,si in mod normal abs-ul ar trebuii sa fie standard.
dar din atata grija de a face o masina ieftina ....au subtiat cate putin din fiecare :siguranta,finisaje,aspect estetic,fiabilitate.


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Nov 9 2006, 04:23 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



QUOTE(petre 1)
franele nu sunt prea reusite.

Dar se pot upgrada.


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Nov 9 2006, 03:31 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



cata siguranta vrei la o masinade 7000 de euro?? din cauza asta prefer un sh. am vazut niste accidebte infioratoare cu astra si totusi pasagerii nu au patit nimic. nu se compara cu masini mai mari dar e ok.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 9 2006, 04:38 PM
Post #24


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Siguranta intr-o masina in caz de accident e un vis frumos. Si nu e bine sa visezi la volan!

Nu ca-s rau, da' lasa-ti-o mai moale cu masinile sigure. Toate sunt sigure pana la un punct. Si e al naibii de usor sa treci de punctul ala.

Cine se urca la volan cu gandul ca face un accident are o gandire putin cam intortocheata pentru mine.... sau poate influentata de marketingul idiot al unor fabricanti de masini care-si prezinta rablele ca fiind indestructibile si care iarta orice greseala... TE uiti dupa fuste franeaza AFU pentru tine, intri in pom no problem, ai airbag si 5 stele...

De fapt cifrele vorbesc de la sine. Daciile 1970 au disparut practic de pe sosele iar numarul si proportia de accidente mortale e in crestere.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin82761
post Nov 9 2006, 05:12 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 82.754



Spunea cineva ca , cu cat is mai sigure masinile cu atat is conduse mai la limita si spunea "Ce ar fi daca din volan in caz de accident ar iesi o baioneta si nu un airbag , probabil ca ar conduce toti mai atent "


--------------------

MY FIAT IS FANTASTIC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Nov 9 2006, 05:27 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



sunt convins ca de la o anumita viteza in sus trebuie sa ai sansa sa supravietuiesti. am vazut seria 7 in acre au murit 4 persoane la 180 km/h sau un a6 din care nu a mai scapat nimeni .

sansa joaca un rol foarte important pt ca mor oameni si la 50 de km/h. important e zic eu nu airbagurile sau mai stiu eu ci suprafata mare de deformare. eu nici azi nu imi explic cum cel care mi-a distrus golful a scapat doar cu zgarieturi desi din masina nu am mai de ales aproape nimic


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CPI
post Nov 10 2006, 11:01 AM
Post #27


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 468
Joined: 4-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.007



Megane-ul are suprafata de deformare f. mare care absoarbe eficient socurile. Am vazut in service masini care aratau zob pe dinafara, erau daune totale, unele se dadusera peste cap de mai multe ori dar toate aveau habitaclul ok.

La Logan nu stiu cum e. Din poze arata rau doar zona soferului, zona in care socul s-a transmis spre interior.

Pe de alta parte eu cred ca cei din Logan nu au avut centurile puse, cel putin cel de pe locul din dreapta.

E stupid sa mori mergind regulamentar doar pentru ca a gresit un idiot....

Pe de alta parte cum de nu a reusit megane-ul sa stea pe banda lui la 90 kmh???? Chiar si pe asfalt ud...


--------------------
Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laur6
post Nov 10 2006, 11:34 AM
Post #28


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 17-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.682



conteaza mult si zona de impact. ieri pe chei, intre idm si intrarea in poli, un bmw 3 ai intrat intr-un logan care astepta sa faca stanga. pe logan nu se vedeau urme evidente (stop spart, bara indoita, un pic tabla panou spate si probabil putin pe aripa st. spate - a furat-o chiar in colt), in schimb bmw-ul se facuse nasol in fata; era evident ca nu mai poate porni; avea radiator, ventilator, capota, bara, etc. facute praf. sunt convins ca daca nu intra in coltul loganului ci perpendicular, il facea un fel de hatch-back. pana una alta, bmw-ul a iesit mult mai sifonat si in imposibilitatea de a se mai deplasa in cazul asta particular de accident.


--------------------
corolla 1.6vvti
corsa c 1.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A70877
post Nov 10 2006, 12:22 PM
Post #29


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 15-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.870



cand vorbesc de sigurnata, nu ma gandesc la factori spirituali (noroc, shansa etc), ci doar la ce ofera masina.

daca intr-un accident intre 2 masini se vad diferente de deformare, atunci putem sa vorbim de clasificari.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 10 2006, 01:09 PM
Post #30


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



LA un accident intre doua masini, zonele de deformare protejeaza in mod egal ambii soferi si nu doar pe cei din masina mai deformabila (si implicit cu mai multe stele NCAP). Si viceversa... degeaba masina a are 15 stele daca cel in care te infingi e dur ca un glonte. Socul va depinde doar de raportul maselor si zona TOTALA de deformare si nu de deformarea fiecarei masini in parte. Evident, supravietuirea e data si de centuri sau airbaguri, insa privind doar cat s-a deformat fiecare nu putem trage nici o concluzie.

Cu alte cuvinte:

1. Un impact intre doua masini dure e dur pentru toata lumea
2. Un impact intre doua masini moi (cu zone mari de deformare controlata) e "moale" pentru toata lumea
3. Un impact intre o masina dura si una moale, e semi-moale PENTRU TOATA LUMEA


Zona de deformare conteaza cand intri intr-un pom, un zid, ceva gen impact la 64km intr-un zid standard .... impact cu un obiect nedeformabil. CAnd te infingi intr-o masina, conteaza in mod egal si pentru tine si pentru el cat de mare e zona deformabila si a ta si a lui.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Nov 10 2006, 03:50 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(laur6)
conteaza mult si zona de impact. ieri pe chei, intre idm si intrarea in poli, un bmw 3 ai intrat intr-un logan care astepta sa faca stanga. pe logan nu se vedeau urme evidente (stop spart, bara indoita, un pic tabla panou spate si probabil putin pe aripa st. spate - a furat-o chiar in colt), in schimb bmw-ul se facuse nasol in fata; era evident ca nu mai poate porni; avea radiator, ventilator, capota, bara, etc. facute praf. sunt convins ca daca nu intra in coltul loganului ci perpendicular, il facea un fel de hatch-back. pana una alta, bmw-ul a iesit mult mai sifonat si in imposibilitatea de a se mai deplasa in cazul asta particular de accident.


nu neaparat. spatele unei masini e intotdeauna mult mai dur decat fata. intotdeauna cel care loveste, in fata va fi mai sifonat decat cel lovit in spate


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Nov 10 2006, 05:20 PM
Post #32


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Degeaba ai 25 airbaguri si 45 de perdelute laterale plus inca 5 care-ti ies de sub fund( de pasager) daca mori cu un par infipt in cap de la caruta pe care nu ai vazut-o noaptea pe strada. :bash:


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian
post Nov 10 2006, 09:18 PM
Post #33


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 424
Joined: 23-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 88.018



de la 150 in sus in orice masina ai fi nu prea cred ca supravietuiesti .
si nu conteaza numai cei 150 ai tai cat si cei 150 ai celui de pe contrasens.


--------------------
Ford Focus Tournier 1.8 TDCI 85kw 250Nm/1850rpm
Dacia Nova GT 1.6 53kw 122Nm/2500rpm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Nov 11 2006, 09:44 AM
Post #34


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



eu propun ca in loc de airbag sa bage spuma poliuretanica...


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bodi
post Nov 12 2006, 07:25 PM
Post #35


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 289
Joined: 9-June 05
From: Timisoara RO
Member No.: 48.833



QUOTE
eu propun ca in loc de airbag sa bage spuma poliuretanica...

Am vazut o masina "experimentala" care facea ceva de genul asta. La accident soferul era "ingropat" in spuma care se intarirea "instant".
Apoi decupau masina in jurul lui si-l scoteau afara biggrin.gif
Probabil e buna ideea in caz de fracturi.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Nov 12 2006, 07:37 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Idee buna la fracturi. Dar la incendiu l-a luat naiba.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 12 2006, 07:41 PM
Post #37


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



La un incendiu s-ar putea sa te ia naiba si cu centura.... blush.gif Cica teoretic trebuie sa ai un briceag la indemana. Daca mai ramane acolo dupa soc...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Nov 12 2006, 07:44 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Sa-l puna pe lista de optionale si sa-l infiga in bord. biggrin.gif (doar la modelelele cu lemn pe bord). La restul sa-l puna in portbagaj.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bodi
post Nov 14 2006, 06:53 PM
Post #39


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 289
Joined: 9-June 05
From: Timisoara RO
Member No.: 48.833



Pai pot pune spuma ignifuga si masca de oxigen ca la avion. biggrin.gif
Scuze de off topic dar nu m-am putut abtine.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Nov 14 2006, 10:31 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



masinile de raliu au stingator automat. alte masini de raliu au 2 stingatoare. deci nu e imposibil sa pui capsule cu co2 sau spuma care sa fie actionate automat in caz de accident...


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st May 2024 - 01:07 AM