Siguranta si Loganul |
This topic is about Siguranta si Loganul, the author, petre 1, wrote about: intradevar ai dreptate ,franele nu sunt prea reusite,poate se puteau pune niste cauciucuri mai late,si in mod normal abs-ul ar trebuii sa fie standard ... To read more just scroll down
Siguranta si Loganul |
Nov 8 2006, 11:02 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 531 Joined: 11-March 05 From: Bucuresti Member No.: 42.067 |
dar din atata grija de a face o masina ieftina ....au subtiat cate putin din fiecare :siguranta,finisaje,aspect estetic,fiabilitate. -------------------- Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD |
|
|
Nov 9 2006, 04:23 AM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
QUOTE(petre 1) franele nu sunt prea reusite.
Dar se pot upgrada. -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Nov 9 2006, 03:31 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
cata siguranta vrei la o masinade 7000 de euro?? din cauza asta prefer un sh. am vazut niste accidebte infioratoare cu astra si totusi pasagerii nu au patit nimic. nu se compara cu masini mai mari dar e ok.
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Nov 9 2006, 04:38 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Nu ca-s rau, da' lasa-ti-o mai moale cu masinile sigure. Toate sunt sigure pana la un punct. Si e al naibii de usor sa treci de punctul ala. Cine se urca la volan cu gandul ca face un accident are o gandire putin cam intortocheata pentru mine.... sau poate influentata de marketingul idiot al unor fabricanti de masini care-si prezinta rablele ca fiind indestructibile si care iarta orice greseala... TE uiti dupa fuste franeaza AFU pentru tine, intri in pom no problem, ai airbag si 5 stele... De fapt cifrele vorbesc de la sine. Daciile 1970 au disparut practic de pe sosele iar numarul si proportia de accidente mortale e in crestere. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 9 2006, 05:12 PM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 82.754 |
-------------------- MY FIAT IS FANTASTIC |
|
|
Nov 9 2006, 05:27 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
sunt convins ca de la o anumita viteza in sus trebuie sa ai sansa sa supravietuiesti. am vazut seria 7 in acre au murit 4 persoane la 180 km/h sau un a6 din care nu a mai scapat nimeni .
sansa joaca un rol foarte important pt ca mor oameni si la 50 de km/h. important e zic eu nu airbagurile sau mai stiu eu ci suprafata mare de deformare. eu nici azi nu imi explic cum cel care mi-a distrus golful a scapat doar cu zgarieturi desi din masina nu am mai de ales aproape nimic -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Nov 10 2006, 11:01 AM
Post
#27
|
|
pilot Group: Membri Posts: 468 Joined: 4-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.007 |
Megane-ul are suprafata de deformare f. mare care absoarbe eficient socurile. Am vazut in service masini care aratau zob pe dinafara, erau daune totale, unele se dadusera peste cap de mai multe ori dar toate aveau habitaclul ok.
La Logan nu stiu cum e. Din poze arata rau doar zona soferului, zona in care socul s-a transmis spre interior. Pe de alta parte eu cred ca cei din Logan nu au avut centurile puse, cel putin cel de pe locul din dreapta. E stupid sa mori mergind regulamentar doar pentru ca a gresit un idiot.... Pe de alta parte cum de nu a reusit megane-ul sa stea pe banda lui la 90 kmh???? Chiar si pe asfalt ud... -------------------- Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software |
|
|
Nov 10 2006, 11:34 AM
Post
#28
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 17-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.682 |
conteaza mult si zona de impact. ieri pe chei, intre idm si intrarea in poli, un bmw 3 ai intrat intr-un logan care astepta sa faca stanga. pe logan nu se vedeau urme evidente (stop spart, bara indoita, un pic tabla panou spate si probabil putin pe aripa st. spate - a furat-o chiar in colt), in schimb bmw-ul se facuse nasol in fata; era evident ca nu mai poate porni; avea radiator, ventilator, capota, bara, etc. facute praf. sunt convins ca daca nu intra in coltul loganului ci perpendicular, il facea un fel de hatch-back. pana una alta, bmw-ul a iesit mult mai sifonat si in imposibilitatea de a se mai deplasa in cazul asta particular de accident.
-------------------- corolla 1.6vvti
corsa c 1.0 |
|
|
Nov 10 2006, 12:22 PM
Post
#29
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 15-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.870 |
cand vorbesc de sigurnata, nu ma gandesc la factori spirituali (noroc, shansa etc), ci doar la ce ofera masina.
daca intr-un accident intre 2 masini se vad diferente de deformare, atunci putem sa vorbim de clasificari. |
|
|
Nov 10 2006, 01:09 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
LA un accident intre doua masini, zonele de deformare protejeaza in mod egal ambii soferi si nu doar pe cei din masina mai deformabila (si implicit cu mai multe stele NCAP). Si viceversa... degeaba masina a are 15 stele daca cel in care te infingi e dur ca un glonte. Socul va depinde doar de raportul maselor si zona TOTALA de deformare si nu de deformarea fiecarei masini in parte. Evident, supravietuirea e data si de centuri sau airbaguri, insa privind doar cat s-a deformat fiecare nu putem trage nici o concluzie.
Cu alte cuvinte: 1. Un impact intre doua masini dure e dur pentru toata lumea 2. Un impact intre doua masini moi (cu zone mari de deformare controlata) e "moale" pentru toata lumea 3. Un impact intre o masina dura si una moale, e semi-moale PENTRU TOATA LUMEA Zona de deformare conteaza cand intri intr-un pom, un zid, ceva gen impact la 64km intr-un zid standard .... impact cu un obiect nedeformabil. CAnd te infingi intr-o masina, conteaza in mod egal si pentru tine si pentru el cat de mare e zona deformabila si a ta si a lui. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 10 2006, 03:50 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
QUOTE(laur6) conteaza mult si zona de impact. ieri pe chei, intre idm si intrarea in poli, un bmw 3 ai intrat intr-un logan care astepta sa faca stanga. pe logan nu se vedeau urme evidente (stop spart, bara indoita, un pic tabla panou spate si probabil putin pe aripa st. spate - a furat-o chiar in colt), in schimb bmw-ul se facuse nasol in fata; era evident ca nu mai poate porni; avea radiator, ventilator, capota, bara, etc. facute praf. sunt convins ca daca nu intra in coltul loganului ci perpendicular, il facea un fel de hatch-back. pana una alta, bmw-ul a iesit mult mai sifonat si in imposibilitatea de a se mai deplasa in cazul asta particular de accident.
nu neaparat. spatele unei masini e intotdeauna mult mai dur decat fata. intotdeauna cel care loveste, in fata va fi mai sifonat decat cel lovit in spate -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Nov 10 2006, 05:20 PM
Post
#32
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Degeaba ai 25 airbaguri si 45 de perdelute laterale plus inca 5 care-ti ies de sub fund( de pasager) daca mori cu un par infipt in cap de la caruta pe care nu ai vazut-o noaptea pe strada. :bash:
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Nov 10 2006, 09:18 PM
Post
#33
|
|
pilot Group: Membri Posts: 424 Joined: 23-September 06 From: Bucuresti Member No.: 88.018 |
de la 150 in sus in orice masina ai fi nu prea cred ca supravietuiesti .
si nu conteaza numai cei 150 ai tai cat si cei 150 ai celui de pe contrasens. -------------------- Ford Focus Tournier 1.8 TDCI 85kw 250Nm/1850rpm
Dacia Nova GT 1.6 53kw 122Nm/2500rpm |
|
|
Nov 11 2006, 09:44 AM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
eu propun ca in loc de airbag sa bage spuma poliuretanica...
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Nov 12 2006, 07:25 PM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 289 Joined: 9-June 05 From: Timisoara RO Member No.: 48.833 |
QUOTE eu propun ca in loc de airbag sa bage spuma poliuretanica...
Am vazut o masina "experimentala" care facea ceva de genul asta. La accident soferul era "ingropat" in spuma care se intarirea "instant". Apoi decupau masina in jurul lui si-l scoteau afara Probabil e buna ideea in caz de fracturi. -------------------- |
|
|
Nov 12 2006, 07:37 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Idee buna la fracturi. Dar la incendiu l-a luat naiba.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Nov 12 2006, 07:41 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
La un incendiu s-ar putea sa te ia naiba si cu centura.... Cica teoretic trebuie sa ai un briceag la indemana. Daca mai ramane acolo dupa soc...
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 12 2006, 07:44 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Sa-l puna pe lista de optionale si sa-l infiga in bord. (doar la modelelele cu lemn pe bord). La restul sa-l puna in portbagaj.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Nov 14 2006, 06:53 PM
Post
#39
|
|
pilot Group: Membri Posts: 289 Joined: 9-June 05 From: Timisoara RO Member No.: 48.833 |
Pai pot pune spuma ignifuga si masca de oxigen ca la avion.
Scuze de off topic dar nu m-am putut abtine. -------------------- |
|
|
Nov 14 2006, 10:31 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
masinile de raliu au stingator automat. alte masini de raliu au 2 stingatoare. deci nu e imposibil sa pui capsule cu co2 sau spuma care sa fie actionate automat in caz de accident...
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 01:07 AM |