Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium ! |
This topic is about Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium !, the author, Iulian HondaFan, wrote about: QUOTE(cosmin45741) -ozz, statisticile imi dau dreptate spre necazul tau si conform lor, da, eu si Impluse, "estem dastepti"... /blush.gif" style="vert ... To read more just scroll down
Sa clarificam care sint caracteristicile clasei premium ! |
Sep 18 2006, 09:52 PM
Post
#101
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(cosmin45741) -ozz, statisticile imi dau dreptate spre necazul tau si conform lor, da, eu si Impluse, "estem dastepti"...
-Iuliane...q.e.d. iti dau si nu prea... da, serie 3 este lider in segmentul ei in America de Nord. dar Lexus este lider in segmentul SUV-urilor de lux care este mai profitabil si vinde aproape la fel de multe RX-uri cate serie3 vinde BMW. profiturile sunt mai mari la un RX decat la o serie3... la capitolul total vanzari premium din nou Lexus ramane inaintea BMW. QUOTE(radu66490) mai baieti,la toti ne place sa ne falim cu masinile noastre(chiar daca nu vrem sa recunoastem)
eu va spun ca mai multumit as cobora din merc ul meu sau din bmw ul meu dacat din.....lexus...asta este. daca as dispune de bani sa cumpar o masina premium as deveni deodata teribil de pretentios si japonezele nu ar face fata pretentiilor mele,in primul rand datorita acelei ``imagini de marca`` asta apropos de un subiect intens dezbatut in ziua de azi... si anume "brand recognition"... desigur ca noi cand am deschis ochii asupra lumii in 1989 am vazut BMW, Mercedes, Audi si VW... de cativa ani o buna parte din clasa de mijloc romana a aflat de marcile premium japoneze ( Lexus este chiar prezent in Romania)... cum mai avem inca 20 de ani si la alte capitole pana cand ajungem la nivelul societatilor dezvoltate, va trebui probabil tot cam atata pana cand a-ti lua un Lexus in Romania va avea aceeasi semnificatie sociala cu a-ti lua un BMW. pe un forum auto insa mi se pare potrivit sa disecam problema dincolo de tentatia subliminara a unei marci sau alteia... mai ales ca asta ne poate ajuta sa devenim niste consumatori mai avizati care sa aiba un cuvant de spus producatorilor cu privire la ce masini doresc. desigur ca puristi ai unei marci sau alteia vor exista oricand ca si "ultimi mohicani" ai unor idei serios compromise cum e si "masina germana e cea mai buna" ( nu mai zic de "Deutschland, Deutschland uber alles" ca in asta nu mai crede nici majoritatea germanilor). itrebuie amintit ca din pacate mohicanii au disparut. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Sep 18 2006, 09:53 PM
Post
#102
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
Am vorbit cu dealerul astazi, in curand ma duc la un drive test cu Lexus. Nu am inteles prea bine ce Lexus au, IS 250 sau 350, oricum de-abia astept sa-l vad.
Si legat de cum "la toti ne place sa ne falim cu masinile noastre", parca mai cu fala ma cobor din Lexus decat dintr-o masina de manelist. Imi aduc aminte si de nefericita aia de Carmen Serban cum se falea cu Mertzanu ei la o emisiune de la Acasa, cu ceva timp in urma. -------------------- GTI
|
|
|
Sep 18 2006, 10:59 PM
Post
#103
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Eu nu ma falesc cu masina, aia e o unealta (de trasport sau de distractie)... daca am ajuns sa ma falesc cu masina e rau de tot. Insemna ca eu nu valorez doi bani si ca publicul sensibil la asa ceva lasa teribil de dorit.
A, daca ar fi o chestie facuta de mine pe gustul meu (tuning etc) special pentru asta, ar fi alta treaba. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Sep 18 2006, 11:10 PM
Post
#104
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
QUOTE -ozz, statisticile imi dau dreptate spre necazul tau si conform lor, da, eu si Impluse, "estem dastepti"...
Aceleasi statistici care pozitioneaza Merc si Vag pe la coada clasamentelor de fiabilitate si consumer satisfaction si Lexus pe primul loc? Nici BMW, care sta mult mai bine totusi, nu se poate lauda ca produce masini worry free pentru macar primele 200.000km. Mai cade un geam, o scrumiera, o bricheta, un senzor. E drept, nimic critic, dar foarte enervant. Oamenii s-au obisnuit sa cumpere o masina si vreo 10 ani sa mearga cu ea la dealer numai pentru schimbul de consumabile. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Sep 19 2006, 12:39 AM
Post
#105
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Cred ca IS 350 e doar pt SUA! -------------------- |
|
|
Sep 19 2006, 05:38 AM
Post
#106
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
QUOTE(Legionaru') Off-topic: MotorHead in ce oras locuiesti?
Pitesti. Da, ai dreptate, trebuie sa fie IS 250
Cred ca IS 350 e doar pt SUA! -------------------- GTI
|
|
|
Sep 19 2006, 07:59 AM
Post
#107
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
Daca delimitezi Lexus de Toyota, nu cred ca vinde mai bine decat BMW. Iar ce se intampla in SUA nu prea ma intereseaza... Nu am contestat insa calitatile premium ale Lexus-ului. In schimb, alaturi de Acura si Infiniti (care nu sunt premium, doar niste Honde/Nissan-uri mai spalate) in Europa, caci acolo traim marea majoritate, sunt aproape no-nameuri. De ce oare? Chiar traim pe un continent de prosti si trebuie sa vina americanii sa ne explice ce sunt alea masini. In fapt am observat cu totii cat sunt de priceputi si ce-au facut cei din "minunata lume noua" cu industria lor autohtona sau ce fac in continuare cu marcile pe care pun mana... :bash:
-------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Sep 19 2006, 08:53 AM
Post
#108
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Cit se vinde Lexus depinde foarte mult si de publicul tinta. BMW a gasit optimul aici. Succesul BMW nu e dat atit de tehnica lor excelenta (care exista, fara indoiala) cind de marketingul excelent si nisa de piata foarte inspirat aleasa. BMW nu e in afaceri ca sa faca masini cum isi inchipuie unii, ei sint pe piata numai si numai ca sa faca BANI. Ar face si din cozi de matura daca ar putea. Si unii pun suflet si se cearta.
Nimeni nu ti-a cerut sa te intereseze ce se intimpla in USA dar nu poti face abstractie de (inca) cea mai mare piata auto din lume si singura pe cre se jaca cinstit. Cu protectionisme si presa auto subiectiva, si Dacia e regina. Revistele nemtesti sint o gluma... de aia e bine sa citesti si un R&T sau un C&D care nu au nici o opreliste in a spala pe jos cu masinile locale sau a pune bmw pe locul 2 cind e cazul. Iar daca o masina e buna in USA nu poate sa fie proasta in europa. Cit despre ce s-a inimplat cu marcile americane, nu vad ce treaba are asta cu oamenii care cumpara, dar hai fie sa facem discutie: spune-mi ce s-a intimplat cu intreaga industrie auto britanica... Dar cu aia suedeza? Dar aia italiana? Au mai ramas 2 tari europene producatoare de masini: De si Fr. Si aia germana tuseste rau, noroc cu bmw. Nici la francezi lucrurile nu sint roze, PSA nu o duce deloc superb. Si asta desi vorbim de piete aservite si protectionise si clienti mai nationalisti. Nu fa confuzii intre infuziile de stat europene, companiile cu actionar statul, taxele vamale impotriva inamicului cu concurenta acerba de pe piata americana. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Sep 19 2006, 09:31 AM
Post
#109
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 170 Joined: 13-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.751 |
e clar ca in europa marcile japoneze sunt discriminate. uitati-va la Romania cu cei 30% taxe vamale pentru ce nu este manufacturat in Europa. Ia sa fi lasat piata libera si atunci sa fi vazut ce munceau europenii sa reziste. si asa VAG concediaza vreo 20000 de oameni din cauza problemelor financiar. pe de alta parte sa nu te intereseze ce se intampla pe cea mai mare piata auto din lume, adica acolo unde se fac jocurile mondiale, este ca si cum ai spune - respectand propostiile: "pe mine nu ma intereseaza ce se intampla in Bucuresti, ci numai ce se vinde in Timisoara". ozz, are dreptate. sunt marci europene de renume care au probleme majore. hai sa nu facem "chip cioplit" din fabricantii europeni vs. cei americani, ca nu e cazul.
-------------------- |
|
|
Sep 19 2006, 11:51 AM
Post
#110
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
Exista diferente fundamentale de gandire intre europeni si americani. Pana la urma, nu cred ca protectionismul (pe care de altfel il salut, dar nu am chef sa intru in polemici aici) este singura cauza. Asa cum Toyota spre exemplu, fabrica si vinde in UE, asa ar putea foarte bine sa faca si o fabrica Lexus daca ar renta investitia si ar fi siguri de izbanda... Daca ar fi asa de succes ca in SUA, de ce nu ar face foarte bine fata si concurentei locale?! Va las pe voi sa raspundeti...
Drept urmare, teoria voastra nu prea sta in picioare... In definitiv, americanii au "inventat" termenul de junk, care se pare ca se aplica peste tot, de la mancare, imbracaminte, electronice, auto, samd. Adica mult, ieftin si prost... Uite de asta nu ma intereseaza ce se intampla pe piata auto americana si nu numai... -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Sep 19 2006, 02:46 PM
Post
#111
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
desigur exista diferente fundamentale pentru ca raportul venituri-preturi auto este mai bun in USA... veniti in America o groaza de britanici, germani, francezi cumpara ce? Chevrolet Tahoe, Lexus RX, Camry, etc.
protectionismul este principalul element care ii protejeaza acum pe producatorii europeni la ei acasa si faptul ca sunt specializati pe tipul de masini favorizat de reglementarile europene. singura firma europeana competitiva este intr-adevar BMW, Mercedes pare sa se redreseze. Audi nu face fata japonezelor aici decat cu greu. firmele japoneze sunt si ele in afacere pentru profit (de fapt toate firmele private de oriunde). trebuie sa fii nebun sa faci o uzina care produce 200000 vehicule anual cand tu vinzi numai 20000 ( cazul Lexus). expansiunea se face in timp si in Europa japonezii se extind incet-incet ( in ultimii 10 ani e practic o expansiune constanta cu care dintre producatorii europeni numai BMW se poate lauda). In plus in cazul Toyota se pare ca ei vor sa tina baza de productie pentru Lexus in Japonia. foarte putine Lexusuri se fac in America de Nord, desi aici sunt 80-90% din vanzarile lor. ultimul argument este ca piata de lux este cel mai greu de penetrat, fiind vorba de marca. In America ( unde nu existau elemente nationaliste vis-avis de germane vs. japoneze) Lexusului i-a trebuit 15 ani sa disloce Mercedes si BMW de pe piata. probabil ca in Europa va lua ceva mai mult. mult si ieftin cumpara si europenii si romanii si japonezii si chinezii... uita-te la care este ritmul de crestere al importurilor UE din China sau India... Americanii cumpara primii asa ceva pentru ca este piata cea mai deschisa la importuri din lume. in orice tara piata de produse scumpe si de calitate este limitata la sfertul sau zecimea superioara de venituri. in toata industria de lux ( cea auto inclusiv daca pui la lux si mega-SUV-urile de peste 40K care oricum si in Europa sunt tot de lux, dar fiind dublu si peste la pret sunt mai putin accesibile) vanzarile cele mai mari sunt tot in America de Nord, oricum sensibil peste vanzarile similare din euro area. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 08:36 AM |