C4 |
This topic is about C4, the author, ncristi, wrote about: QUOTE Ce credeti despre afirmatiile din diverse reviste auto, despre cutia de viteze de la C4 si anume ca "agata intre trepte" sau "treptele 3 si 5 ap ... To read more just scroll down
C4 |
Mar 4 2005, 07:08 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Ce credeti despre afirmatiile din diverse reviste auto, despre cutia de viteze de la C4 si anume ca "agata intre trepte" sau "treptele 3 si 5 aproape se confunda"...?
Depinde in ce revista ai citit treaba asta care este oricum subiectiva... Eu nu am condus masina insa m-am suit in ea si am vazut cutia de viteze si nu mi se pare ca agata sau ca a 4-a cu a cincea se confunda...sau depinde daca ai baut ceva inainte se poate Eu nu am vazut rugina la motor ...era un 1.6hdi si arata ff bine acolo, insa daca a aprut a afost din cauza faptului ac a fost tinuta afra etc... Acum depinde si pe ce subansamble pt ai vazut pt ca nu prea vezi mare lucru din motor "care este"(citat) capsulat.... Ca sa te convingi du-te la rep. si vezi daca tie ti se pare ca agata... |
|
|
Mar 4 2005, 08:34 PM
Post
#22
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 100 Joined: 4-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.647 |
OK, sa stii ca m-am uita la un C4 1.4 benzina, motorul nu se vede in intregime, dar ce am vazut (in stanga, niste prinderi) erau ruginite. Reprezentantul de vanzari mi-a spus ca sunt tipice, adevarul e ca si cineva de la vanzari de la Ford a recunoscut ca asta se poate regasi la multe masini la motor. Cred ca nu asta e o problema critica.
Revistele ti le pot spune, daca e voie. Le am cam pe toate in care au aparut articole despre C4... Ziceau de treptele 3 si 5. |
|
|
Mar 8 2005, 09:12 AM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 179 Joined: 25-February 05 From: Bucuresti Member No.: 41.191 |
Cei care au incercat C4 au numai cuvinte de lauda. Din pacate este prea scumpa pentru ... bugetul meu.
|
|
|
Mar 10 2005, 11:41 AM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 100 Joined: 4-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.647 |
|
|
|
Apr 4 2005, 12:32 PM
Post
#25
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.822 |
QUOTE(Stoican40788) Nu intra nici un propietar de C4 pe forumul asta? Vreau si eu pareri depre masina...
John La cererea publicului... am venit O sa incep cu configuratia masinii mele, ca sa stiti despre ce vorbesc. Citroen C4 berlina (hatch) 1.6HDi SX Pack Motor: 1560cmc, 110cp/4000rpm, 260Nm/1750rpm Dotari (alea mai importante): - ABS, EBD, AFU (standard la toate C4) - ESP. ASC - Computer de bord - Airbag-uri in toate partile - Climatizare automata bizonala - Faruri bi-Xenon directionale (dupa volan) - Jante 17" - Geamuri laminate - Senzori de parcare fata/spate - Senzori de lumina si de ploaie - Oglinzi/geamuri electrice - Pilot automat + limitator de viteza (standard la toate C4) - Radio CD - Tapiterie Velour - Culoare Bleu Oriental metalizat Incep cu partile care nu-mi plac ca se termina mai repede: - Schimbatorul de viteze pozitionat cam jos, usor incomod daca e cotiera trasa - Suspensii mai rigide (avantaj pentru stabilitate, dezavantaj prin gropi la confort). - Lampi asimetrice pe spate (marsarier pe dreapta si dublarea la ceata pe stanga). Nu-mi place faza asta indiferent de masina - Butoanele de pe butucul volanului sunt cam tari dar m-am obisnuit. - Claxonul e cam greu de nimerit (pe partea de jos a butucului) - Nu are MP3 Player :bash: Si partile bune: - Motorul excelent pentru mine, suficient de nervos pe toata plaja de turatie. Se preteaza si stilului sportiv si linistit. - Spatiu interior foarte generos, multe locuri de depozitare. - Calitatea materialelor si a finisajelor foarte buna - nici o clapa/usita/buton nu face zgomot (cel putin pana acum). - Farurile cu Xenon care se orienteaza dupa directie - o inventie chiar foarte folositoare (m-au ajutat foarte mult in serpentine). - Stabilitate foarte buna la drum - asta era de asteptat avand in vedere ca are suspensii independente pe spate si garda la sol mai redusa. - Zgomot interior foarte mic... Cu toate ca e diesel, motorul nu se simte si nu se aude sub 1500rpm. in rest, se aude doar cat sa stii cand sa schimbi viteza (la inceput stateam cu ochii pe turometru ca sa nu o turez prea tare). Am mers pe DN1 cu 170Km/h si nu m-a deranjat deloc zgomotul. La capitolul asta am inteles ca ajuta foarte mult geamurile laminate. - Directia "se intareste" la viteze mari, scazand riscul unei manevre bruste care ar fi periculoasa la viteza aia. - Senzorii de parcare - dupa ce te obisnuiesti cu asa ceva e mai greu sa parchezi o masina fara. - Bordul si design-ul/ergonomia din interior. Toate afisajele sunt usor de citit si intuitive, toate butoanele sunt bine iluminate fara sa deranjeze noaptea. - Sistemul audio (am inteles ca e Clarion) se aude foarte bine pe CD (mai prost pe radio). - (nu in ultimul rand) imi place cum arata . Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv, totusi partile rele sunt mai mult mofturi decat dezavantaje. Per total sunt foarte multumit, mai ramane de vazut cum sta la fiabilitate. Am facut pana acum cam 1500km si prin oras si in afara, noapte/zi, ploaie/uscat. Poze Astept intrebari . |
|
|
Apr 4 2005, 04:27 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Frumusica....
S-o stapanesti cu sanatate! |
|
|
Apr 4 2005, 04:55 PM
Post
#27
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.822 |
Mercic, o sa incerc sa-ti urmez sfatul
|
|
|
Apr 17 2005, 10:17 AM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Super masina.Sa-ti traiasca.
DAr am si eu cateva intrebari: 1.Ce-s alea geamuri laminate? 2.Boxele cate sunt si unde sunt amplasate? 3.Sincer,cum se aude?Da o nota intre 1 si 10. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Apr 17 2005, 07:35 PM
Post
#29
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.822 |
1. Geamuri laminate sunt un fel de termopane. Mai exact doua foi de geam cu o foaie de plastic intre ele. Izoleaza fonic si termic mult mai bine decat geamurile normale.
2. 2 tweeter-e in bord, 2 dif in usile din fata si 2 dif in usile din spate. Optional vine si un subwoofer JBL in portbagaj. 3. Din punctul meu de vedere se aude foarte bine, nu sunt genul care sa faca discoteca in masina dar sunt foarte pretentios la calitatea sunetului. As zice nota 8. |
|
|
Apr 18 2005, 01:35 PM
Post
#30
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 17-April 05 From: Bucuresti Member No.: 44.836 |
Ce informatii aveti despre fiabiliatatea C4 si a marcii citroen in general. A zis cineva ca preturile la piese ar fi ceva mai mari, o comparatie cu alte marci din acest punct de vedere poate face cineva?
Nero, sa stapanesti sanatos masina, nu cred ca ai ajuns la service dupa doar 1500km, dar probabil te-ai interesat inainte sa o cumperi. Ai mai multe informatii? Multumesc. |
|
|
Apr 20 2005, 07:58 PM
Post
#31
|
|
sofer Group: Membri Posts: 72 Joined: 14-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.808 |
...si pretul? masina si dotarile sunt super. sa te bucuri de ea.
|
|
|
Apr 20 2005, 08:13 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Sa o stapanesti sanatos !
Banuiesc ca geamurile laminate sunt acelasi lucru cu cele atermice....Si geamul plexiglass-ul avea doua foi de geam cu un plastic inauntru,sa nu se sparga ca cel securit.....Am dreptate? -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Apr 28 2005, 11:12 PM
Post
#33
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.822 |
Va multumesc pentru urari, ce sa zic, din pacate trebuie sa ajung cu ea in service din cauza ca am acrosat cu laterala dreapta un fel de bordura amplasata foarte "inteligent" de cei de la Romexpo dupa un colt fara vizibilitate. Julitura nu e foarte vizibila, oricum mult mai bine decat ma asteptam dupa cum am agatat-o (are pragurile foarte sanatoase). De rest, 2700Km fara nici un fel de problema.
|
|
|
Jun 7 2005, 07:32 PM
Post
#34
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 25-April 05 From: Tulcea (Tulcea) Member No.: 45.460 |
totusi ..suntem curios la ce pret ajunge masina ta ?
si cu optiuni mai putine adica strictul necesar ce pret are? ...........asteptam raspunsul tau |
|
|
Jul 2 2005, 02:26 PM
Post
#35
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.374 |
QUOTE(mihai45467) totusi ..suntem curios la ce pret ajunge masina ta ?
si cu optiuni mai putine adica strictul necesar ce pret are? ...........asteptam raspunsul tau salutare! eu astept masinuta(C4 vtr 1,4) de o luna si juma! o am promisa de ats pe la sfarsitul lunii iulie. eu am ales o versiune vtr, motor 1,4(90cp) care costa 13848euro(taxe incluse) am mai pus pe ea vposea metalizata ( 208 euro); alarma ( 178 euro); volan piele ( 59 euro) si clima ( 342 euro)- preturi cu taxe cu tot |
|
|
Jul 13 2005, 12:43 AM
Post
#36
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.822 |
Mihai, pe mine m-a costat 20k eu in cap. Totusi, cu benzinarul de 1.4l (pe care il recomand fara nici o retinere, isi face treaba excelent) si la dotari mai sarace il poti cumpara si cu 11.500 eu DDP.
Daniel, felicitari, tine-ne la curent. -------------------- www.clubcitroen.ro
|
|
|
Jul 19 2005, 09:19 PM
Post
#37
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 18-July 05 From: Bucuresti Member No.: 51.515 |
Pe exterior este ok,dar in interior pare masina ieftina,iar daca o accesorizezi te duci cu pretul prea sus
|
|
|
Jul 20 2005, 09:42 AM
Post
#38
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
QUOTE(Nero) Mihai, pe mine m-a costat 20k eu in cap. Totusi, cu benzinarul de 1.4l (pe care il recomand fara nici o retinere, isi face treaba excelent) si la dotari mai sarace il poti cumpara si cu 11.500 eu DDP.
Daniel, felicitari, tine-ne la curent. 20k cu tot cu taxe sau CIP? |
|
|
Jul 22 2005, 12:03 PM
Post
#39
|
|
pilot Group: Membri Posts: 377 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.557 |
20.000Euro un C4?!?Ce de bani....mi se pare foarte mult pentru masina asta.In afara faptului ca e mai deosebita asa,cu designul ala fentos, diverse afisaje cu cristale, volanul ala aiurit, etc, nu mi s-a parut cine stie ce.Motorul diesel in schimb mi-a placut, dar sa dau 20.000euro pe un C4...mi se pare un pret de clasa medie mai degraba.Oricum, sa o stapanesti sanatos.
-------------------- Passat 1.9 TDI 130CP 2005
Passat 2.0 TDI 140CP 2006 |
|
|
Jul 23 2005, 01:40 PM
Post
#40
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.822 |
Pai sincer la banii aia m-am uitat si la masini din clasa medie, dar niciuna nu s-a potrivit la fel ca asta. Si dupa 8000km pot spune ca isi merita toti banii, mai ales cei dati pe accesorii. Daca citesti lista de dotari, o sa vezi ca e peste multe masini din clasa medie.
@nicolae, materialele interioare difera in functie de nivelul de dotari. La SX Pack, adica varianta cea mai dotata, nimic nu da impresia de ieftin (tapiterie piele sau velur, volan si schimbator imbracate in piele, ornamente cromate, etc.) Totusi nici varianta de baza nu sta rau la materiale sau la finisaje, e peste media clasei. -------------------- www.clubcitroen.ro
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 03:45 PM |