Help - Search - Members - Calendar
Full Version: C4
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Citroen > C4
Pages: 1, 2
ncristi
A inceput sa se comerializeze si la noi...
Pareri despre masina...
pana30005
Urasc masinile cu instrumentele de bord amplasate central
Alina-GSI
:argue: Imi pare rau sa te contrazic dar este o super masinia. Daca vezi ce misto e lucrat totul la interior, ce calitate a materialelor si ce design+ exteriorul ce are super multa personalitate!!! Nu stiu ce sa zic despre motoare, in schimb. HDI sunt super bune, sunt cele de pe Peugeot si am avut ocazia sa le testez. Sunt de generatiue noua si foarte fiabile, ca sa nu mai vorbim de consum... Si astea vin de la o impatimita a masinilor pe benzina!!!
In concluzie e super misto! Mama prietenului meu vrea sa-si cumpere o masina acum. Are un 307 si se gandea daca sa isi altul nou cu motor mai mare, un 407 sau altceva la dimensiunea celor doua. Si a ajuns la C4. Si acolo a ramas. tongue.gif
Daca te pasioneaza ceva detalii sau p[oze interior+exterior iti recomand www.c4.citroen.fr
ncristi
Am vazut si eu masina si am ramas cu o impresie ff buna...
Masina este FOARTE interesanta din toate punctele de vedere.Merita vazuta...
G e o r g e
mie imi place reclama ...
ncristi
Da! reclama e super interesanta... tongue.gif
Laur007
Reclama e "the best" .
Am facut un drive cu 1.4 HDI si sincer mi s-a parut cam "puturoasa", e adevarat eu am un 1.8 MPI, dar totusi...
Suspensiile lasa de dorit, insa banuiesc ca pot fi schimbate.
stagi40199
Nu am vazut 1.4 HDi printre motorizari, poate 1.4 pe benzina sau 1.6 HDi. Cu 1.4 benzina am mers si eu - 90 HP si mi s-a parut super OK. Arata foarte bine si pretul e foarte bun.
Oricum interiorul e reusit iar displayul multifunctional RUUULES!
ncristi
QUOTE(laurentiu32574)
Suspensiile lasa de dorit, insa banuiesc ca pot fi schimbate.

Ce nu ti-a placut la suspensii? :?: :roll: :?:
Alina-GSI
:roll: :?: Chiar? Ce nu ti-a placut la ele???
Suspensiile lor hidractive sunt super bune si Citroen e considerat lider la capitolul asta de piata.....
CRG
De la ce sasiu si model a pornit conceperea lui C4? Sa fie Xsara? Ca de Xantia am auzit lucruri bune in trecut. Sau sa fie un model total regandit... :-?
Laur007
E vorba de suspensii spate, sunt zgomotoase, mi s-au parut rigide.
Cat despre motorizare o sa ma mai informez o data, din cate imi aduc eu aminte era 1.4 HDI ( poate gresesc ).
In rest OK nu am alte comentarii, probabil sunt anumite cauze pentru care a iesit dupa Mitsubishi Colt! :idea:
ncristi
Masina anului in romania face parte din fenomenele paranormale si probabil ca o sa intre in vizorul fbi..."X files" "sculi si mulder" o sa vina sa vada cum s-a intamplat....
Este geru de crezut ca, coltul este peste C4, O2, P407...O2 si 407 fiind deja "best seller"....
La noi este posibil orice...
Laur007
Era 1.6 HDI ai avut dreptate.
In alta ordine de idei, am de ales intre un C3 HDI - "frantuzesc" si un Simbol 1.5 dCI - "turcesc" ce ma sfatuiti ( o sa deschid si un topic nou pe tema asta ).
ncristi
daca ai bani un C3 dar deschide subiectul la versus...
ncristi
band.gif
Stoican40788
Nu intra nici un propietar de C4 pe forumul asta? Vreau si eu pareri depre masina...

John
G e o r g e
la cat este de noua masina cu siguranta vei gasi proprietari care au 100 000km in spate si iti pot da o parere avizata . :angel:
Badfish40941
Io m-am abonat la newsletter Citroen si am primit si spotul pe mail...supertare.
Ovidiu41654
Va salut si intervin si eu cu o intrebare.
Ce credeti despre afirmatiile din diverse reviste auto, despre cutia de viteze de la C4 si anume ca "agata intre trepte" sau "treptele 3 si 5 aproape se confunda"...? Din cate am vazut e cam singura observatie negativa la adresa C4 in comentariile din reviste, dar cred ca totusi ar fi o problema importanta daca e asa. M-am urcat in C4 dar nu am condus-o inca. E OK la exterior (design excelent, mi se pare) si la interior (finisarea interioara nu e totusi extraordinara). Ce am mai vazut la masina din show-room, cateva mici subansamble cu urme de rugina la motor.
Ce credeti despre aceste aspecte?
ncristi
QUOTE
Ce credeti despre afirmatiile din diverse reviste auto, despre cutia de viteze de la C4 si anume ca "agata intre trepte" sau "treptele 3 si 5 aproape se confunda"...?


Depinde in ce revista ai citit treaba asta care este oricum subiectiva...
Eu nu am condus masina insa m-am suit in ea si am vazut cutia de viteze si nu mi se pare ca agata sau ca a 4-a cu a cincea se confunda...sau depinde daca ai baut ceva inainte se poate biggrin.gif

Eu nu am vazut rugina la motor ...era un 1.6hdi si arata ff bine acolo, insa daca a aprut a afost din cauza faptului ac a fost tinuta afra etc...
Acum depinde si pe ce subansamble pt ai vazut pt ca nu prea vezi mare lucru din motor "care este"(citat) capsulat....

Ca sa te convingi du-te la rep. si vezi daca tie ti se pare ca agata...
Ovidiu41654
OK, sa stii ca m-am uita la un C4 1.4 benzina, motorul nu se vede in intregime, dar ce am vazut (in stanga, niste prinderi) erau ruginite. Reprezentantul de vanzari mi-a spus ca sunt tipice, adevarul e ca si cineva de la vanzari de la Ford a recunoscut ca asta se poate regasi la multe masini la motor. Cred ca nu asta e o problema critica.
Revistele ti le pot spune, daca e voie. Le am cam pe toate in care au aparut articole despre C4... Ziceau de treptele 3 si 5.
adrian41198
Cei care au incercat C4 au numai cuvinte de lauda. Din pacate este prea scumpa pentru ... bugetul meu.
Ovidiu41654
Cei de la reviste, care au incercat-o, au avut cuvinte de lauda mai putin cutia de viteze. (Poate e obsesiva chestia asta, dar daca nu e o problema reala, ci doar interpretare subiectiva, doar pretul ar fi o bariera in calea achizitionarii unui C4). Apropo de buget, o optiune ar fi pentru varianta de motorizare 1.4 16V, 4 usi, 10.754 CIP (varianta de echipare X)sau 11.717 cu AC si airbag-uri laterale, dar nu stiu daca e suficienta aceasta motorizare. Ce credeti?
Nero
QUOTE(Stoican40788)
Nu intra nici un propietar de C4 pe forumul asta? Vreau si eu pareri depre masina...

John


La cererea publicului... am venit smile.gif

O sa incep cu configuratia masinii mele, ca sa stiti despre ce vorbesc.
Citroen C4 berlina (hatch) 1.6HDi SX Pack
Motor: 1560cmc, 110cp/4000rpm, 260Nm/1750rpm
Dotari (alea mai importante):
- ABS, EBD, AFU (standard la toate C4)
- ESP. ASC
- Computer de bord
- Airbag-uri in toate partile
- Climatizare automata bizonala
- Faruri bi-Xenon directionale (dupa volan)
- Jante 17"
- Geamuri laminate
- Senzori de parcare fata/spate
- Senzori de lumina si de ploaie
- Oglinzi/geamuri electrice
- Pilot automat + limitator de viteza (standard la toate C4)
- Radio CD
- Tapiterie Velour
- Culoare Bleu Oriental metalizat

Incep cu partile care nu-mi plac ca se termina mai repede:
- Schimbatorul de viteze pozitionat cam jos, usor incomod daca e cotiera trasa
- Suspensii mai rigide (avantaj pentru stabilitate, dezavantaj prin gropi la confort).
- Lampi asimetrice pe spate (marsarier pe dreapta si dublarea la ceata pe stanga). Nu-mi place faza asta indiferent de masina
- Butoanele de pe butucul volanului sunt cam tari dar m-am obisnuit.
- Claxonul e cam greu de nimerit (pe partea de jos a butucului)
- Nu are MP3 Player :bash:

Si partile bune:
- Motorul excelent pentru mine, suficient de nervos pe toata plaja de turatie. Se preteaza si stilului sportiv si linistit.
- Spatiu interior foarte generos, multe locuri de depozitare.
- Calitatea materialelor si a finisajelor foarte buna - nici o clapa/usita/buton nu face zgomot (cel putin pana acum).
- Farurile cu Xenon care se orienteaza dupa directie - o inventie chiar foarte folositoare (m-au ajutat foarte mult in serpentine).
- Stabilitate foarte buna la drum - asta era de asteptat avand in vedere ca are suspensii independente pe spate si garda la sol mai redusa.
- Zgomot interior foarte mic... Cu toate ca e diesel, motorul nu se simte si nu se aude sub 1500rpm. in rest, se aude doar cat sa stii cand sa schimbi viteza (la inceput stateam cu ochii pe turometru ca sa nu o turez prea tare). Am mers pe DN1 cu 170Km/h si nu m-a deranjat deloc zgomotul. La capitolul asta am inteles ca ajuta foarte mult geamurile laminate.
- Directia "se intareste" la viteze mari, scazand riscul unei manevre bruste care ar fi periculoasa la viteza aia.
- Senzorii de parcare - dupa ce te obisnuiesti cu asa ceva e mai greu sa parchezi o masina fara.
- Bordul si design-ul/ergonomia din interior. Toate afisajele sunt usor de citit si intuitive, toate butoanele sunt bine iluminate fara sa deranjeze noaptea.
- Sistemul audio (am inteles ca e Clarion) se aude foarte bine pe CD (mai prost pe radio).
- (nu in ultimul rand) imi place cum arata smile.gif.

Am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv, totusi partile rele sunt mai mult mofturi decat dezavantaje. Per total sunt foarte multumit, mai ramane de vazut cum sta la fiabilitate. Am facut pana acum cam 1500km si prin oras si in afara, noapte/zi, ploaie/uscat.

Poze

Astept intrebari wink.gif.
ncristi
Frumusica....

S-o stapanesti cu sanatate!
Nero
Mercic, o sa incerc sa-ti urmez sfatul smile.gif
Andrei Suzuki
Super masina.Sa-ti traiasca.
DAr am si eu cateva intrebari:
1.Ce-s alea geamuri laminate?
2.Boxele cate sunt si unde sunt amplasate?
3.Sincer,cum se aude?Da o nota intre 1 si 10.
Nero
1. Geamuri laminate sunt un fel de termopane. Mai exact doua foi de geam cu o foaie de plastic intre ele. Izoleaza fonic si termic mult mai bine decat geamurile normale.
2. 2 tweeter-e in bord, 2 dif in usile din fata si 2 dif in usile din spate. Optional vine si un subwoofer JBL in portbagaj.
3. Din punctul meu de vedere se aude foarte bine, nu sunt genul care sa faca discoteca in masina dar sunt foarte pretentios la calitatea sunetului. As zice nota 8.
davy44843
Ce informatii aveti despre fiabiliatatea C4 si a marcii citroen in general. A zis cineva ca preturile la piese ar fi ceva mai mari, o comparatie cu alte marci din acest punct de vedere poate face cineva?

Nero, sa stapanesti sanatos masina, nu cred ca ai ajuns la service dupa doar 1500km, dar probabil te-ai interesat inainte sa o cumperi. Ai mai multe informatii?

Multumesc.
calin...
...si pretul? masina si dotarile sunt super. sa te bucuri de ea.
eddie
Sa o stapanesti sanatos !
Banuiesc ca geamurile laminate sunt acelasi lucru cu cele atermice....Si geamul plexiglass-ul avea doua foi de geam cu un plastic inauntru,sa nu se sparga ca cel securit.....Am dreptate?
Nero
Va multumesc pentru urari, ce sa zic, din pacate trebuie sa ajung cu ea in service din cauza ca am acrosat cu laterala dreapta un fel de bordura amplasata foarte "inteligent" de cei de la Romexpo dupa un colt fara vizibilitate. Julitura nu e foarte vizibila, oricum mult mai bine decat ma asteptam dupa cum am agatat-o (are pragurile foarte sanatoase). De rest, 2700Km fara nici un fel de problema.
mihai45467
totusi ..suntem curios la ce pret ajunge masina ta ?
si cu optiuni mai putine adica strictul necesar ce pret are?
...........asteptam raspunsul tau
daniel45381
QUOTE(mihai45467)
totusi ..suntem curios la ce pret ajunge masina ta ?
si cu optiuni mai putine adica strictul necesar ce pret are?
...........asteptam raspunsul tau

salutare! biggrin.gif
eu astept masinuta(C4 vtr 1,4) de o luna si juma! o am promisa de ats pe la sfarsitul lunii iulie.
eu am ales o versiune vtr, motor 1,4(90cp) care costa 13848euro(taxe incluse)
am mai pus pe ea vposea metalizata ( 208 euro); alarma ( 178 euro); volan piele ( 59 euro) si clima ( 342 euro)- preturi cu taxe cu tot
Nero
Mihai, pe mine m-a costat 20k eu in cap. Totusi, cu benzinarul de 1.4l (pe care il recomand fara nici o retinere, isi face treaba excelent) si la dotari mai sarace il poti cumpara si cu 11.500 eu DDP.

Daniel, felicitari, tine-ne la curent.
nicolae51522
Pe exterior este ok,dar in interior pare masina ieftina,iar daca o accesorizezi te duci cu pretul prea sus
Mihai 36955
QUOTE(Nero)
Mihai, pe mine m-a costat 20k eu in cap. Totusi, cu benzinarul de 1.4l (pe care il recomand fara nici o retinere, isi face treaba excelent) si la dotari mai sarace il poti cumpara si cu 11.500 eu DDP.

Daniel, felicitari, tine-ne la curent.


20k cu tot cu taxe sau CIP?
robert
20.000Euro un C4?!?Ce de bani....mi se pare foarte mult pentru masina asta.In afara faptului ca e mai deosebita asa,cu designul ala fentos, diverse afisaje cu cristale, volanul ala aiurit, etc, nu mi s-a parut cine stie ce.Motorul diesel in schimb mi-a placut, dar sa dau 20.000euro pe un C4...mi se pare un pret de clasa medie mai degraba.Oricum, sa o stapanesti sanatos.
Nero
Pai sincer la banii aia m-am uitat si la masini din clasa medie, dar niciuna nu s-a potrivit la fel ca asta. Si dupa 8000km pot spune ca isi merita toti banii, mai ales cei dati pe accesorii. Daca citesti lista de dotari, o sa vezi ca e peste multe masini din clasa medie.
@nicolae, materialele interioare difera in functie de nivelul de dotari. La SX Pack, adica varianta cea mai dotata, nimic nu da impresia de ieftin (tapiterie piele sau velur, volan si schimbator imbracate in piele, ornamente cromate, etc.) Totusi nici varianta de baza nu sta rau la materiale sau la finisaje, e peste media clasei.
pretorian
Are dreptate Nero la pretul asta cu dotarile care le are e mult peste alte marci din clasa medie mai pretentioase sau care'' se respecta" cum zic ei, eu zic ca a facut alegerea buna tinand cont si de gusturile lui.



p.s sa o stapanesti sanatos beer.gif
Andrei51865
Vreau si io sa iau un C4 coupe 1.4 16V si nivel d echipare X...si vreau sa ii intreb p cei care il au dejea....sau care au facut dejea comanda cam cat ar trebuii sa astept pana cand il iau....ca sincer tre sa fac comanda zilele astea...si vreau sa ma pregatesc ..tongue.gif oricum masina e super tare....bv celor care o au....si sper sa o am si io cat mai repede:D
daniel45381
QUOTE(Andrei51865)
Vreau si io sa iau un C4 coupe 1.4 16V si nivel d echipare X...si vreau sa ii intreb p cei care il au dejea....sau care au facut dejea comanda cam cat ar trebuii sa astept pana cand il iau....ca sincer tre sa fac comanda zilele astea...si vreau sa ma pregatesc ..tongue.gif oricum masina e super tare....bv celor care o au....si sper sa o am si io cat mai repede:D


andrei se asteapta cam 3 luni, problema este ca fabrica a intrat in concediu toata luna august!!!!
Adrian57998
QUOTE(Stoican40788)
Nu intra nici un propietar de C4 pe forumul asta? Vreau si eu pareri depre masina...

John


Ei uite ca a intrat si un proprietar de C4 pe forumul asta. L-am luat in Aprilie si am 5000 km cu el. De fapt are nevasta-mea ca eu am un C5. Da' stiti cum e, cateodata le mai schimbam. Vreau sa va spun ca, cel putin pana acum, sunt foarte multumit de el (C4), din toate punctele de vedere. Sunt unele capitole la care sunt mai multumit de C4 decat de C5. Mai putin suspensia, care la C4 e clasica iar la C5 e Hydractiv 3+ si care nu prea are concurent in ziua de azi (parerea mea).
Da' hai sa revenim la C4.
Design-super,
Electronica-cat incape,
Calitate materiale-peste ce-a avut Citroen pana acum,
Izolatie fonica-mai buna decat la C5,
Suspensii-tari, ca la orice masina (inclusiv germane) din ziua de azi,
Roti-205/60/16 in standard (ceea ce nu gasesti la orice masina),
Motor-viguros (nu recomand sub 1.6i),
Cutie de viteze-bine etajata (mai rigida decat la C5).

Deocamdata atat ca nu mai am timp.
Salut, Adi
Citroen58914
Salutare, am un C4 coupe de 3000 km facuti intr-o luna de zile prin Bucuresti si prin delta...
Motor 1.4 16v, dotare standard + cd(bagat pe gat, dar nu poti fara ca are legatura cu comenzile de pe volan si computerul de bord se manevreaza de pe el), aer cond. manual, jante otel, pack de buzunarashe, vopsea gris aluminium.
Pret total 13.400 cu toate taxele, in leasing o sa ma duca mult mai mult, la un avans de 3000 pe 4 ani platesc cam 320 cu tot cu casco.
Masina este excelenta, merge bine, are vana daca te tine s-o auzi la peste 4000 de ture, are mai multa vlaga ca altele de 90 cai.
E drept ca mi-ash fi dorit motorul 2.0 de 187 cai, dar din motive financiare nu imi permit benzina, la cat merg cu ea. Diesel nu imi place pt ca e zgomotos, orice ar zice oricine, de torque ale alea(gusturile, deh).
Viteza maxima 176, are limitator la 178(m-ash fi mirat sa nu aiba atata timp cat exista limitator manual pe volan), cruise controlul este EXCELENT am devenit addicted, nu am senzori de parcare tocmai pt a nu imi pierde abilitatea de a nu zgaria o alta masina dupa ce renunt la cea cu senzori.
Finisajele sunt super pt gama sa, recunosc ca cel de 28000 cu piele, tavan de sticla si motor de 187 cai sunt cam de 5 ori peste ele.
Am fost cu ea pe orice drum, inclusiv in delta pe hopuri damburi, la peste.(cu masina sport biggrin.gif ). S-au dovedit bune amortizoarele tari la drum denivelat, dak mergi cu 15 km/h pt ca nu dai cu burta sau cu botul de pamant. Suspensiile sunt ok, dar nu pt Bucuresti. Din pacate mi se rupe sufletul cand dau in gropi la fiecare 100m si face trosc. In schimb cand iesi din bucuresti, pe orice drum, MERITA. Suspensiile alea sunt pt viteze de 130-150 km/h si viraje meseriashe.

Ce nu sunt multumit? Pai am dus-o inapoi la service pt 3 chestii: Nu se pliaza perfect scutul stanga pe aripa de plastic - raman 3 mm "crapati", ornamentul dintre geamuri mi l-a plesnit (o capsa) la spalatorie un BOU, fetele de usi interiore vibreaza NASPA la bass.
Chestia asta ma SEACA cel mai tare, si de la service mi-au zis ca dau fata jos la usa sa vada daca e ceva desprins, dar e clar ca e vorba de un material scartaitor folosit la amortizarea socurilor, care scoate zgomotul. Mai are cineva pb asta? In principiu nu s-a rezolvat. O sa imi iau un subwoofer in portbagaj ca sa las bass-ul mai moale pe fata.
In rest, pt un coupe are spatiu HUGE in spate, toti prietenii mei sunt multumiti, scaunul meu se ajusteaza pe inaltime, nu am xenon si orbesc taximetristii si pe cei cu Matiz cu halogen de 70w smile.gif.
O recomand oricui pentru ca are un alt aer, e un alt concept de masina. Oricui in afara de cei impatimiti dupa ace analoage pe bord. Digital RUUUULEZ.[size=1][/size][color=#CC0000][/color]
MEKANIX67361
Ca dotari de serie... band.gif masina ideala.Totusi,nu vreau sa contrazic pe nimeni,pretul mi se pare destul de rezonabil la ce detine si poate masina.
BAFTA detinatorilor(stiu eu cui! biggrin.gif )[/b]
el_ovy
QUOTE(MEKANIX67361)
Ca dotari de serie... band.gif masina ideala.Totusi,nu vreau sa contrazic pe nimeni,pretul mi se pare destul de rezonabil la ce detine si poate masina.
BAFTA detinatorilor(stiu eu cui! biggrin.gif )[/b]



corect!!! beer.gif
romb
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8569

aici se vede si masina mea !

pana acum am km putini (1200) dar sunt foarte multumit de masina.

singurul lucru care nu imi place e ca atunci cand merg cu geamul putin crapat prin oras (am o problema de sanatate care nu prea se impaca cu aerul conditionat) face un zgomot puternic la orice denivelare.
aaa , am uitat , nu imi place nici ca nu am service in Craiova da asta nu e vina masinii.
Tudor74014
Salut

Eu sunt cel mai nehotarat viitor posesor de masina noua (acum am un Cielo) Baleez intre C4 coupe, megane 2 sedan (imi place cum arata plus ca imi place in general mai mult sedan decat hatch, singurele hatch-uri misto fiind c4 si astra) si Astra. Ma bate gandul de motorina ca tre' sa-i las nevesti-mi cielo si doua masini pe benzina in Bucuresti mi se pare deja o fitza. Imi place c4 versiunea vtr ultra decent echipata dar nu pot sa ma hotarasc asupra motorului, distanta fiind de vreo 2500 de euro. Trecand peste explicatia cu nr km parcursi, vreau sa stiu ce avantaje sunt la cele doua variante de motoare si la acestea fata de marcile mai sus mentionate. Suna cam complicat dar VA IMPLOR, scoteti-ma din ceata asta ca innebunesc pana ma hotarasc. Apropos, cum sunt service-urile Citroen ca la Renault cica e varza mare... asa zice lumea. Multumesc
ncristi
QUOTE
Apropos, cum sunt service-urile Citroen ca la Renault cica e varza mare


Nu sunt chiar asa varza cum zice lumea smile.gif

Calitatea lor a crescut mult in ultima perioada.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.