Ce mai stiti despre ARO? |
This topic is about Ce mai stiti despre ARO?, the author, serbanmirabela, wrote about: Nici eu n-am mai vazut de mult unul pe strada. Cu atatea Aro-urile straine, nici nu prea mai avea loc si al nostru. Daca nu s-ar fi dat creditele alea ... To read more just scroll down
Ce mai stiti despre ARO? |
Nov 14 2009, 11:24 AM
Post
#21
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 13-November 09 From: bucuresti Member No.: 122.012 |
-------------------- "Indiferent de cat de repede mergi cu masina, cineva in spatele tau va fi mai grabit ca tine"
|
|
|
Sep 11 2010, 06:19 PM
Post
#22
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 11-September 10 Member No.: 129.103 |
Iar daca mai vrei sa ai masina, nu te duce!
Ma... Ce sa mai aud de ARO?... :| IEFTINEALA !! |
|
|
Sep 4 2011, 07:12 PM
Post
#23
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 28-June 10 Member No.: 126.238 |
On- topic: Pacat ca ARO a luat nastere in Romania, unde de ceva timp nici oindustrie buna nu a fost pastrata, nu s-au facut eforturi pentru mentinere si modernizare ci dimpotriva pentru distrugere si vanzare pe nimic! Sunt scarbit cand ma uit in jur!
Off- topic: Multi care inainte nici nu visau sa aiba ARO, acum au masini " bengoase" si au ajuns la o asa valoare incat nu vor domne sa mai auda de " masina romaneasca". Si parte din ei se trezesc vorbind aici pe forum! |
|
|
Sep 4 2011, 07:56 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 30-April 11 Member No.: 132.158 |
|
|
|
Sep 4 2011, 09:01 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Ceausescu i-a folosit pentru a crea idustria romaneasca, si atunci au trebuit sa-l dea jos si sa-l adiuca pe Iliescu si prietenii lui ca sa aduca romania unde trebuie, adica la planul initial: Doar drumuri. Asta e o gluma in cadrul unei glume sau cum ? O ardem ironic acum ? Mie mi se pare ca Romania are orice in afara de DRUMURI, in rest avem de toate, inclusiv masini, ne mai lipsesc doar drumurile. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 4 2011, 09:04 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 30-April 11 Member No.: 132.158 |
Da mah, ARO-urile alea care iarna porneau incalzite cu torta de motorina erau o QUOTE Ceausescu i-a folosit pentru a crea idustria romaneasca, si atunci au trebuit sa-l dea jos si sa-l adiuca pe Iliescu si prietenii lui ca sa aduca romania unde trebuie, adica la planul initial: Doar drumuri. Asta e o gluma in cadrul unei glume sau cum ? O ardem ironic acum ? Mie mi se pare ca Romania are orice in afara de DRUMURI, in rest avem de toate, inclusiv masini, ne mai lipsesc doar drumurile. O... da... am uitat sa pun expresia fetzei Ti se pare ca glumesc ? Da mah, ARO-urile alea care iarna porneau incalzite cu torta de motorina .... Poate nu aveau ulei 5W 30 This post has been edited by dinpoplaca: Sep 4 2011, 09:06 PM |
|
|
Sep 4 2011, 10:01 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
On- topic: Pacat ca ARO a luat nastere in Romania, unde de ceva timp nici oindustrie buna nu a fost pastrata, nu s-au facut eforturi pentru mentinere si modernizare ci dimpotriva pentru distrugere si vanzare pe nimic! Sunt scarbit cand ma uit in jur! Off- topic: Multi care inainte nici nu visau sa aiba ARO, acum au masini " bengoase" si au ajuns la o asa valoare incat nu vor domne sa mai auda de " masina romaneasca". Si parte din ei se trezesc vorbind aici pe forum! Ne cerem scuze ca nu suntem nici mecanici si nici tinichigii de profesie. Poate asa am fi putut intretine si circula cu o o masina ARO. Pana atunci lista de problema e mai lunga decat ne imaginam noi This post has been edited by mike.omega: Sep 4 2011, 10:03 PM -------------------- |
|
|
Sep 18 2011, 01:00 AM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 28-June 10 Member No.: 126.238 |
E clar... " here we go again"...
Toti romanii s-au nascut bogati( pe langa poeti), atat de bogati incat nu isi mai permiteau sa stranga un surub si tot atat de boieri incat dupa ce se stricau bujiile incandescente la AROuri, duceau masinile cu totu la remat ca sa nu le porneasca cu bricheta. Spuneti de land roavere care sunt cel putin la fel de slabe in grupuri ca arourile( decat IMSurile cred ca chiar mai slabe) dar care costau de cateva ori mai mult. Spuneti de japoneze? tot respectu pentru ele! dar din nou uitati-va la pret! A, era sa uit, in 1972 cand ARO producea modelul 24x astia de mai sus erau la fel de mici copii cand venea vorba de masini de teren. Ca si teorie nu stiu daca erau mai buni ca romanii, ca practica erau, ca aia nu fura si nu au idei copiate! La teorie ma refer la( intram in detalii si nu stiu daca ma pricep asa bine sau daca altii se pricep si nu vreau sa ii ating la punctul sensibil...) dar totusi sa subliniez cateva aspecte: -rapoarte foarte bune in grupuri -cutie de transfer cu punct mort ( N) -punte rigida flotanta total -sasiu ranforsat -MRLuri fata Daca masinile astea, ARO erau asa proaste, de ce se exportau in proportie de 90% pe o perioada larga de timp? De ce si acum gasesti AROuri impecabile in America Latina? De ce Cehii produc AROuri? Pai tot eu va spun, fiindca NU SUNT ROMANI! Sunt masini proaste? Cine are ARO si a respectat toate reviziile(schimb filtre si bagat ulei BUN nu ieftin) si i-a facut intretinerea de rigoare( de ex. gresarea in locurile speciale care sunt foarte multe) sa ridice mana sus si sa zica: Da, am facut toate astea si totusi sustin ca e o masina proasta! Ma uit si ma minunez cat de usor marea majoritate a oamenilor preiau idei de la altii si le transmit mai departe... Intotdeauna tendinta romanului este de a se multumi cu ce are( sau ce nu are) si nu vrea sa evolueze( ex. ARO, ex. mentalitatea la nicel de popor, si multe alte exemple). A... am fro 4 masini dintre care 2 romanesti: un ARO 244 si o Dacia Solenza. Solenza da, sigur bate la popou multe masini din clasa ei cand vine vorba de fiabilitate si costuri de intretinere( cine vrea contrazicere sa imi arate facturile si i le arat si eu, pe toate, sincer, nu ascund nimic!) ARO, cat a mers altu cu el pica o bucsa pe luna si un pivot pe vara... De cand merg numa eu cu el, adica de 2 ani, nu am schimbat nimic la el( a se citi nu s-a distrus). De precizat ca merg in fiecare weekend cam cativa zeci de km numa pe drum forestier (impracticabil de un Duster sa zic) cand ma duc la tara. Ca datorita minunatilor nostrii politicieni si pasiunii mele am fost obligat sa imi mai cumpar un Opel Frontera pentru iesiri la munte( deh imi place natura). Total de acord cu @Dinpoplaca, pestii mari inghit pe aia mici! La fel, contraziceti-ma, nu am cum sa dovedesc, dar va dovedi timpul si poate daca ne mai raman bani de abonament la net, o sa gasiti ce am scris aici!( asta daca ne va mai da voie UE). Am vazut ca au raspuns 2 admini... cu riscul de a ma trezi " " spun: Documentati-va fratilor inainte de a arunca o vorba si NU uitati ca nimeni nu s-a nascut destept( dar bogat)... This post has been edited by Andrei-vl: Sep 18 2011, 01:01 AM |
|
|
Sep 18 2011, 08:06 AM
Post
#29
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Exact, here we go again: mentalitatea romanilor in ceea ce priveste banii
This post has been edited by mike.omega: Sep 18 2011, 08:08 AM -------------------- |
|
|
Sep 18 2011, 03:28 PM
Post
#30
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Conceptual probabil ca ARO a fost o masina buna pentru ceea ce trebuia atunci romanului. Ceva destul de ieftin (asta e oarecum relativ, imi amintesc ca pretul ei era undeva la dublu si ceva fata de Dacia in conditiile in care nivelul salarial in Romania anilor '70 se situa sub 2000 lei/luna) si suficient de simplu constructiv pentru a putea fi reparat cu usurinta. Dar de la conceptie la produsul finit a intervenit procesul de fabricatie si multele compromisuri pe parcursul lui. Cine are o varsta stie foarte bine ce loterie era sa-ti cumperi masina romaneasca noua si cate ar fi facut unii pentru a prinde una "de export". Eu nu mi-as cumpara un ARO pentru ca nu ma pricep la mecanica auto si nici timp sau chef n-am sa incep de acum. Necazul e ca majoritatea cumparatorilor de masini sunt ca mine asa ca trebuie ceva pasiune si pricepere pentru a indrazni sa iei o masina de-asta. Jos palaria pentru cei care le au, dar pentru mine e prea mult.
Andrei-Vl, suntem consateni? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 18 2011, 05:19 PM
Post
#31
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 28-June 10 Member No.: 126.238 |
Mike.omega, nu era vorba de " am bani, dar totusi prefer ieftin si prost" era vorba de un pret corect pentru o masina. Gandeste-te ca ARO are multe puncte slabe dar o caroserie ingrijita( adica sa nu lasi namol pe ea sau sare, ca da, sunt sensibile, ruginesc repede+ o antifonare la cativa ani+ o mana buna de grund si niste vopsea) nu mai avea moarte; sasiu la fel, un antifon bun si nu aveai treaba, bine nu ai nici asa...; de transmisie, nu ai ce zice! iti spun din experienta, NU SE RUPE. uleiuri schimbate in grupuri, reductor si cutie si uitai ca ai transmisie la masina; motorul de 3.1- brasoveanul, excelent, dar si ala cu intretinere buna nu bagat ulei ars de la mertzane "ca ie bun".
Tudor, se pare ca da, suntem "consateni" Intr-un fel ai pus punctul pe i si ai fost singuru care nu ai improscat cu noroi. Cine e destept si priceput, face 2-3 modificari la un ARO si are masina. Cine e ( nu pot sa zic) sta in fund si se uita la ea, si nici bani de alta mai buna nu are. Las, ca s-au gandit astia de la Dacia la noi sa nu ne mai certam pe forum si au scos "Dastaru", ieftin, fiabil si frumos. Sa auzim de bine! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 04:54 AM |