Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce mai stiti despre ARO?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Aro
werner64006
De mai mult timp nu am mai auzit nimic despre ARO. Stie cineva ce s-a hotarat la Tribunalul Timisoara? Se continua productia la ARO, sau va fi inchis?
stefan44002
Se pare ca s-a gasit o solutie:

"O firmă condusă de omul lui SOV, Vlad Soare, vrea ARO

Firma Amrom Automotive 2006, unde fostul viceguvernator BNR Vlad Soare, fost președinte al Gelsor, este președintele Consiliului de Administrație, intenționează să preia activele și marca ARO, pentru a continua producția de autovehicule, a declarat agenției Mediafax Mihai Ciobanu, acționar al Amrom. Intenția de preluare a activelor a fost transmisă, deocamdată, creditorilor uzinei. Adunarea Generală a Creditorilor a aprobat, la 27 aprilie, raportul administratorului judiciar, care prevede intrarea uzinei din Câmpulung în faliment, o decizie finală urmând să fie luată de instanță la 15 iunie. Amrom este o firmă nou-înființată, fiind înregistrată în evidențele Ministerului Finanțelor în urmă cu doar o săptămână, la 23 mai 2006. Firma, cu sediul în Câmpulung, județul Argeș, intenționează să preia echipamentele și marca ARO, pentru a continua producția de autovehicule. Acționarii Amrom sunt, potrivit sursei citate, SIF Oltenia, cu 50% din acțiuni, SIF Moldova, cu 25% din titluri, restul titlurilor fiind împărțite de mai multe persoane fizice, printre care reprezentanții sindicatului ARO, foști și actuali salariați ai companiei."
Sursa: Gandul
werner64006
Sper sa inceapa cat mai repede productia! Altfel ARO intra in uitare si este pacat de un 4x4 atat de bun!

Am auzit ca o sa vina un M461. Va fi un Retro-Style, sau "Originalul"? Nu era nici clar, daca va fi o serie limitata (100 buc?), sau fabricatie in serie. Un asemenea ARO ar avea succes, cum dovedeste si VW New Beetle si Mini.
stefan44002
Se pare ca este adevarat, ARO va avea viitor:
http://www.gandul.info/2006-07-21/economic/vlad_soare
_Theo_
Doamne Ajuta! I used to love ARO! mai ales cand incepusera sa puna motoare de la marci straine biggrin.gif
werner64006
Deabia astept sa intre iarasi in fabricatie!!! Am citit despre noul motor Andoria, care a fost dezvoltat in Germania, are peste 100 CP. Mai vreau neaparat un 242(daca se va mai fabrica), am un 328 si e prea lung pentru orase aglomerate. O sa ramana pentru drumuri prin Europa!
@Theodor: I use to drive ARO!
Daniel82595
dap exista o speranta
http://www.masini.ro/stiri-detalii,2602,1,...5-mil.-euro.htm
:wave:
werner64006
Salonul de Automobile de la Paris a deschis portile publicului....., din pacate ARO nu mai este expus. ARO expunea in fiecare an Automobilele oferite la acest Salon, pana a fost "privatizata" Uzina. Din pacate nu se mai aude nimic. Nici de bine, nici de rau!

Iata o poza din timpuri mai bune.....
Baumgarten25634
Hallo Werner,
diesen ARO würde ich kaufen! Bitte bei mir melden...

Gruss Heiko mit den Karpateneseln
werner64006
Am auzit ca din vara 2007, data exacta inca nu se stie, incepe AMROM fabricatia de Automobile ARO. Stie cineva cva mai exact?
CONDLAUR
io ma gandeam ca au dat faliment fiindca siteul www.aro.ro nu merge
dar inro zi am dat pe www.comaro.ro
uitate acolo vei vedea informatii
werner64006
Am gasit acest articol care da sperante noi :proud: Ati auzit ceva mai concret? A mai aparut undeva un articol asemanator?

http://www.observatorargesean.ro/index.php...7&Itemid=46
kosfunny
Din pacate, intre timp s-a ales praful! Ca asa-i in tenis!

Asta e tot ce a ramas din uzina:

http://www.amrom-automotive.ro/amrom/index.html
xxxandu

Ce bujii recomandati pentru aro m461,si va rog sa treceti si codul lor.
kosfunny
Spune ce motorizare, ca sunt cam multe!
xxxandu
am motor original benzina"jumatate carpati" aro m461 model militar
kosfunny
Vezi aici :

http://www.pedros.cz/aro.php
xxxandu
aratosule am gasit orice numai ce imi trebuie nu
eu am scimbat chiuloasa si am gaurile de m14
eu am o carte cu coduri dar sint cu filet scurt
daewoo_espero_turbo
Cele mai bune masini romanesti Aro au fost. Caroserie rezistenta si tapana, motoare durabile, tabla solida, abilitati off road foarte bune...
Pacat ca povestea Aro a luat sfarsit. Ce mai masini au fost astea....

hmmm... au vandut uzina pe 3 lei.
No comment....
werner64006
Eu la Mul meu, tot cu motorul original (M207), am bujii BERU Ultra, cod 18K-7BU Z32. Mai este un cod pe ambalaj, poate te ajuta: 0 001 735 700. Bafta!
serbanmirabela
Nici eu n-am mai vazut de mult unul pe strada. Cu atatea "Aro-urile" straine, nici nu prea mai avea loc si al nostru. Daca nu s-ar fi dat creditele alea in prostie pana nu de mult, ca sa-si cumpere romanii jeep-uri, probabil ar fi fost o criza permanenta.
Cedry2k-graph
Iar daca mai vrei sa ai masina, nu te duce! biggrin.gif


Ma... Ce sa mai aud de ARO?... :| IEFTINEALA !!
Andrei-vl
On- topic: Pacat ca ARO a luat nastere in Romania, unde de ceva timp nici oindustrie buna nu a fost pastrata, nu s-au facut eforturi pentru mentinere si modernizare ci dimpotriva pentru distrugere si vanzare pe nimic! Sunt scarbit cand ma uit in jur!
Off- topic: Multi care inainte nici nu visau sa aiba ARO, acum au masini " bengoase" si au ajuns la o asa valoare incat nu vor domne sa mai auda de " masina romaneasca".
Si parte din ei se trezesc vorbind aici pe forum! angry.gif
dinpoplaca
De aceea a fost programata revolutia in romania - ca sa distruga industria si dezvoltarea romaniei. Cand FMI a dat bani lui ceausescu, prin '70, au fost pentru drumuri. Ceausescu i-a folosit pentru a crea idustria romaneasca, si atunci au trebuit sa-l dea jos si sa-l adiuca pe Iliescu si prietenii lui ca sa aduca romania unde trebuie, adica la planul initial: Doar drumuri. Daca faceau Uniunea Europeana nu-si permiteau sa lase tari independente ca Romania si Iugoslavia sa le incurce controlul asupra Europei.
HalbaSus
Da mah, ARO-urile alea care iarna porneau incalzite cu torta de motorina erau o amenintare crunta pentru industria auto vestica care nu avea decat niste rahaturi de land rover defender vai de mama lui si oaresce chestii japoneze numite land cruiser, si duceau lipsa acuta de masini de teren romanesti, iar ceausescu era un om bun care a cladit industria (deosebit de eficienta) a romaniei...

QUOTE
Ceausescu i-a folosit pentru a crea idustria romaneasca, si atunci au trebuit sa-l dea jos si sa-l adiuca pe Iliescu si prietenii lui ca sa aduca romania unde trebuie, adica la planul initial: Doar drumuri.


Asta e o gluma in cadrul unei glume sau cum ? O ardem ironic acum ? Mie mi se pare ca Romania are orice in afara de DRUMURI, in rest avem de toate, inclusiv masini, ne mai lipsesc doar drumurile.
dinpoplaca
QUOTE (HalbaSus @ Sep 4 2011, 02:01 PM) *
Da mah, ARO-urile alea care iarna porneau incalzite cu torta de motorina erau o
QUOTE
Ceausescu i-a folosit pentru a crea idustria romaneasca, si atunci au trebuit sa-l dea jos si sa-l adiuca pe Iliescu si prietenii lui ca sa aduca romania unde trebuie, adica la planul initial: Doar drumuri.


Asta e o gluma in cadrul unei glume sau cum ? O ardem ironic acum ? Mie mi se pare ca Romania are orice in afara de DRUMURI, in rest avem de toate, inclusiv masini, ne mai lipsesc doar drumurile.

O... da... am uitat sa pun expresia fetzei mad.gif Ti se pare ca glumesc ?

QUOTE (HalbaSus @ Sep 4 2011, 02:01 PM) *
Da mah, ARO-urile alea care iarna porneau incalzite cu torta de motorina ....


Poate nu aveau ulei 5W 30 thumbsup.gif
mike.omega
QUOTE (Andrei-vl @ Sep 4 2011, 08:12 PM) *
On- topic: Pacat ca ARO a luat nastere in Romania, unde de ceva timp nici oindustrie buna nu a fost pastrata, nu s-au facut eforturi pentru mentinere si modernizare ci dimpotriva pentru distrugere si vanzare pe nimic! Sunt scarbit cand ma uit in jur!
Off- topic: Multi care inainte nici nu visau sa aiba ARO, acum au masini " bengoase" si au ajuns la o asa valoare incat nu vor domne sa mai auda de " masina romaneasca".
Si parte din ei se trezesc vorbind aici pe forum! angry.gif


Ne cerem scuze ca nu suntem nici mecanici si nici tinichigii de profesie. Poate asa am fi putut intretine si circula cu o o masina ARO. Pana atunci lista de problema e mai lunga decat ne imaginam noi wink.gif
Andrei-vl
E clar... " here we go again"...
Toti romanii s-au nascut bogati( pe langa poeti), atat de bogati incat nu isi mai permiteau sa stranga un surub si tot atat de boieri incat dupa ce se stricau bujiile incandescente la AROuri, duceau masinile cu totu la remat ca sa nu le porneasca cu bricheta.
Spuneti de land roavere care sunt cel putin la fel de slabe in grupuri ca arourile( decat IMSurile cred ca chiar mai slabe) dar care costau de cateva ori mai mult.
Spuneti de japoneze? tot respectu pentru ele! dar din nou uitati-va la pret!
A, era sa uit, in 1972 cand ARO producea modelul 24x astia de mai sus erau la fel de mici copii cand venea vorba de masini de teren. Ca si teorie nu stiu daca erau mai buni ca romanii, ca practica erau, ca aia nu fura si nu au idei copiate! La teorie ma refer la( intram in detalii si nu stiu daca ma pricep asa bine sau daca altii se pricep si nu vreau sa ii ating la punctul sensibil...) dar totusi sa subliniez cateva aspecte:
-rapoarte foarte bune in grupuri
-cutie de transfer cu punct mort ( N)
-punte rigida flotanta total
-sasiu ranforsat
-MRLuri fata
Daca masinile astea, ARO erau asa proaste, de ce se exportau in proportie de 90% pe o perioada larga de timp? De ce si acum gasesti AROuri impecabile in America Latina? De ce Cehii produc AROuri? Pai tot eu va spun, fiindca NU SUNT ROMANI!
Sunt masini proaste? Cine are ARO si a respectat toate reviziile(schimb filtre si bagat ulei BUN nu ieftin) si i-a facut intretinerea de rigoare( de ex. gresarea in locurile speciale care sunt foarte multe) sa ridice mana sus si sa zica: Da, am facut toate astea si totusi sustin ca e o masina proasta!
Ma uit si ma minunez cat de usor marea majoritate a oamenilor preiau idei de la altii si le transmit mai departe... Intotdeauna tendinta romanului este de a se multumi cu ce are( sau ce nu are) si nu vrea sa evolueze( ex. ARO, ex. mentalitatea la nicel de popor, si multe alte exemple).
A... am fro 4 masini dintre care 2 romanesti: un ARO 244 si o Dacia Solenza. Solenza da, sigur bate la popou multe masini din clasa ei cand vine vorba de fiabilitate si costuri de intretinere( cine vrea contrazicere sa imi arate facturile si i le arat si eu, pe toate, sincer, nu ascund nimic!) ARO, cat a mers altu cu el pica o bucsa pe luna si un pivot pe vara... De cand merg numa eu cu el, adica de 2 ani, nu am schimbat nimic la el( a se citi nu s-a distrus). De precizat ca merg in fiecare weekend cam cativa zeci de km numa pe drum forestier (impracticabil de un Duster sa zic) cand ma duc la tara. Ca datorita minunatilor nostrii politicieni si pasiunii mele am fost obligat sa imi mai cumpar un Opel Frontera pentru iesiri la munte( deh imi place natura).
Total de acord cu @Dinpoplaca, pestii mari inghit pe aia mici! La fel, contraziceti-ma, nu am cum sa dovedesc, dar va dovedi timpul si poate daca ne mai raman bani de abonament la net, o sa gasiti ce am scris aici!( asta daca ne va mai da voie UE).
Am vazut ca au raspuns 2 admini... cu riscul de a ma trezi " banned.gif " spun: Documentati-va fratilor inainte de a arunca o vorba si NU uitati ca nimeni nu s-a nascut destept( dar bogat)...
mike.omega
Exact, here we go again: mentalitatea romanilor in ceea ce priveste banii thumbsup.gif
T u d o r
Conceptual probabil ca ARO a fost o masina buna pentru ceea ce trebuia atunci romanului. Ceva destul de ieftin (asta e oarecum relativ, imi amintesc ca pretul ei era undeva la dublu si ceva fata de Dacia in conditiile in care nivelul salarial in Romania anilor '70 se situa sub 2000 lei/luna) si suficient de simplu constructiv pentru a putea fi reparat cu usurinta. Dar de la conceptie la produsul finit a intervenit procesul de fabricatie si multele compromisuri pe parcursul lui. Cine are o varsta stie foarte bine ce loterie era sa-ti cumperi masina romaneasca noua si cate ar fi facut unii pentru a prinde una "de export". Eu nu mi-as cumpara un ARO pentru ca nu ma pricep la mecanica auto si nici timp sau chef n-am sa incep de acum. Necazul e ca majoritatea cumparatorilor de masini sunt ca mine asa ca trebuie ceva pasiune si pricepere pentru a indrazni sa iei o masina de-asta. Jos palaria pentru cei care le au, dar pentru mine e prea mult. smile.gif
Andrei-Vl, suntem consateni?
Andrei-vl
Mike.omega, nu era vorba de " am bani, dar totusi prefer ieftin si prost" era vorba de un pret corect pentru o masina. Gandeste-te ca ARO are multe puncte slabe dar o caroserie ingrijita( adica sa nu lasi namol pe ea sau sare, ca da, sunt sensibile, ruginesc repede+ o antifonare la cativa ani+ o mana buna de grund si niste vopsea) nu mai avea moarte; sasiu la fel, un antifon bun si nu aveai treaba, bine nu ai nici asa...; de transmisie, nu ai ce zice! iti spun din experienta, NU SE RUPE. uleiuri schimbate in grupuri, reductor si cutie si uitai ca ai transmisie la masina; motorul de 3.1- brasoveanul, excelent, dar si ala cu intretinere buna nu bagat ulei ars de la mertzane "ca ie bun".
Tudor, se pare ca da, suntem "consateni" biggrin.gif
Intr-un fel ai pus punctul pe i si ai fost singuru care nu ai improscat cu noroi.
Cine e destept si priceput, face 2-3 modificari la un ARO si are masina. Cine e ( nu pot sa zic) sta in fund si se uita la ea, si nici bani de alta mai buna nu are.
Las, ca s-au gandit astia de la Dacia la noi sa nu ne mai certam pe forum si au scos "Dastaru", ieftin, fiabil si frumos. cool.gif
Sa auzim de bine!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.