IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SERVICE ONLINE

This topic is about SERVICE ONLINE, the author, live, wrote about: Ce defectiune are masina ta, poate obtii aici informatiile necesare inainte de a intra cu ea in service! Sau macar afli un pret la care te-ar putea ur ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> SERVICE ONLINE
live
post Feb 9 2004, 02:49 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 8-February 04
From: Galati (Galati)
Member No.: 20.834



Ce defectiune are masina ta, poate obtii aici informatiile necesare inainte de a intra cu ea in service! Sau macar afli un pret la care te-ar putea urca mecanicul inainte de a fi tras pe sfoara!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
live
post Feb 9 2004, 02:52 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 8-February 04
From: Galati (Galati)
Member No.: 20.834



de exemplu, am un Ford Escort 86 pe benzina cu carb, si din 3 in 3 luni trebuie sa schimb uleiul caci se dilueaza cu benzina (se subtiaza, miroase si creste nivelul in baie). Masina merge bine, compresie are (segmentat anul trecut), merge rotund. Pe unde poate intra benzina in ulei? Pompa de benzina "pare" OK, nu pare sparta membrana!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert2
post Feb 9 2004, 05:17 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 24-September 02
Member No.: 6.631



Am un Renault 19-16V din 1992, si de ceva timp am o problema si anume:
Cand pornesc motorul si e rece face ca si sum ar merge in 3 cilindri adica merge foarte aiurea. Dupa ce se mai incalzeste nu mai face chiar asa nasol, dar cand incerc sa merg de exmplu cu viteza a 2-a din inertie, fara sa tin piciorul pe acceleratie, adica pe la 1000-1500 ture, da in nas si se smuceste. Pe langa toate astea imi arata si un consum f. mare, ajungand acum iarna pana la 20-22/100. Unii spun ca ar fi din nu stiu de senzor de aer de la injectie! Cand m-am dus la Renault si au pus-o pe tester, au spus ca trebuie sa o ia din aproape in aproape pana descopera cauza! Cu alte cuvinte, o sa imi spuna sa schimb ba una ba alta pana o sa se potriveasca! Deja am schimbat bujiile si fisele! Poate cineva sa imi spuna ceva! Macar daca poate sa ma ajute cineva sa imi spuna: aia e de vina, macar stiu ce trebuie sa schimb, nu de alta dar altfel ma pun aia sa schimb tot motorul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad6
post Feb 9 2004, 07:05 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 472
Joined: 22-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.369



Foarte buna ideea voastra de a cere sfaturi legate de defectiunile automobilelor voastre.
Ati remarcat zona "masina mea" din site?
Sa va spun pe scurt despre ce e vorba : vizitatorii introduc date despre masina si defectiunile ei urmand ca service-urile, dupa ce vad despre ce e vorba, sa faca oferte care sa va convinga sa duceti masina la ei.
http://www.masini.ro/?masina_mea

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-09 12:08 ]


--------------------

Poate mai multi acum....tre' sa o urc pe dino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
live
post Feb 10 2004, 01:24 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 8-February 04
From: Galati (Galati)
Member No.: 20.834



am observat "zona service" dar a folosit cuiva? nu-i nimic, cei din service pot veni in zona SERVICE ONLINE si pot convinge mai intai viitorul client dandu-i un sfat competent sau un diagnostic pe masura! oricum, din experienta, un forum ca acesta m-a ajutat intr-un anumit domeniu mai mult decat m-ar fi putut ajuta orice firma de consultanta! rog webmasterul sa plaseze topicul separat, in primul esalon!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krysty
post Feb 10 2004, 04:39 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 802
Joined: 7-May 03
Member No.: 12.193



topikul e foarte bun! insa vin si eu gica-contra: ce cauta in aria "echipa masi.ro"? si acum o intrebare pt. domnul moderator: nu ar fi mai bine daca aria "piese si accesorii" ar fi regandita, adica sa fie mai larga, sa cuprinda si problemele pe care forumistii le intalnesc la masinile lor? sau chiar infiintarea unei noi arii care sa cuprinda astfel de subiecte? domnul moderator ce zice? sau am deschis un subiect spinos?


--------------------
always Alfa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
liviu8
post Feb 11 2004, 12:40 AM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 94
Joined: 23-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.258



nu ma pricep la mecanica auto si de aceea intreb ce se poate intampla daca merg mult timp cu amortizoarele uzate;cand zic mult timp, ma refer la 6-7 luni.Multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
liviu8
post Feb 11 2004, 12:41 AM
Post #8


sofer
***

Group: Membri
Posts: 94
Joined: 23-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.258



nu ma pricep la mecanica auto si de aceea intreb ce se poate intampla daca merg mult timp cu amortizoarele uzate;cand zic mult timp, ma refer la 6-7 luni.Multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciprian7
post Feb 11 2004, 10:44 PM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 9-January 04
From: Alba Iulia (Alba)
Member No.: 19.738



Salut! Am un VW Passat, model 1996, an fabricatie 1998, cu motor de 1.8 T pe benzina, 150 CP. Cred ca sunt cele mai nereusite motoare de la VW pentru ca din anul 2000 de cand am cumparat masina am avut numai probleme cu ea. Acum de exemplu, desi motorul are ulei cat ii trebuie, acesta nu urca din baie si astfel ungerea nu are loc de nici o culoare! Mecanicul pe care l-am intrebat ce ar putea avea mi-a spus ca probabil s-a stricat pompa de ulei si ca sa verifice acest lucru trebuie sa dea jos baia de ulei. NU ar fi o problema deosebita daca, dupa cum am inteles de la el, pentru a da jos baia de ulei trebuie de fapt sa dea jos tot motorul, altfel nu se poate face nimic. Este adevarat ca la acest model de VW PASSAT nu se poate da jos baia de ulei decat daca se da jos motorul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciprian7
post Feb 11 2004, 10:46 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 9-January 04
From: Alba Iulia (Alba)
Member No.: 19.738



Salut! Am un VW Passat, model 1996, an fabricatie 1998, cu motor de 1.8 T pe benzina, 150 CP. Cred ca sunt cele mai nereusite motoare de la VW pentru ca din anul 2000 de cand am cumparat masina am avut numai probleme cu ea. Acum de exemplu, desi motorul are ulei cat ii trebuie, acesta nu urca din baie si astfel ungerea nu are loc de nici o culoare! Mecanicul pe care l-am intrebat ce ar putea avea mi-a spus ca probabil s-a stricat pompa de ulei si ca sa verifice acest lucru trebuie sa dea jos baia de ulei. NU ar fi o problema deosebita daca, dupa cum am inteles de la el, pentru a da jos baia de ulei trebuie de fapt sa dea jos tot motorul, altfel nu se poate face nimic. Este adevarat ca la acest model de VW PASSAT nu se poate da jos baia de ulei decat daca se da jos motorul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marco
post Feb 13 2004, 07:46 PM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 62
Joined: 2-June 03
From: Arad (Arad)
Member No.: 13.017



vad o multime de intrebari, dar nici un raspuns. nu intereseaza pe nici o firma sa dea raspunsuri?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciprian7
post Feb 17 2004, 08:56 PM
Post #12


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 9-January 04
From: Alba Iulia (Alba)
Member No.: 19.738



Ai dreptate, Marco! N-are nimeni nici o treaba!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos.I
post Mar 6 2004, 07:26 AM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 28-December 03
From: Caransebes (Caras Severin)
Member No.: 19.437



live : chiar m-ar interesa si pe mine problema cu benzina din baia de ulei de la Escortul tau din '86 ! Ai rezolvat-o?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
live
post Mar 8 2004, 01:30 AM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 8-February 04
From: Galati (Galati)
Member No.: 20.834



cind am bani vreo 2.200.000 iau o pompa noua, schimb uleiu' si vad pe urma. mai dureaza. vad ca admin nu percuteaza la propunerea mea. facem noi un forum nou?
deocamdata facem greva!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin16
post Mar 12 2004, 06:16 AM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 11-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.331



daca rulati cu masini cu amortizoare paradite riscati sa ajungeti unde nu trebuie.
nu mai aveti frina eficienta
numai aveti directie eficienta
masina topaie pe sosea ca dracu
solutii ieftine sunt/reconditionare dar ca orice lucru trebuie facut de meseriasi nu de piriti eu stiu pe cineva care lucreaza bine si ieftin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorin16
post Mar 12 2004, 06:18 AM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 11-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.331



daca rulati cu masini cu amortizoare paradite riscati sa ajungeti unde nu trebuie.
nu mai aveti frina eficienta
numai aveti directie eficienta
masina topaie pe sosea ca dracu
solutii ieftine sunt/reconditionare dar ca orice lucru trebuie facut de meseriasi nu de piriti eu stiu pe cineva care lucreaza bine si ieftin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ovidiu26056
post May 20 2004, 11:55 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 20-May 04
From: Botosani (Botosani)
Member No.: 26.049



Am un golf 4 cu 22000km.Imi scartie ceva in spate (unde urca amortizoarele )presupun ca in altaparte nu are cum pt ca am scos tot din spate(din porbagaj).Cand o spal o perioada nu se mai aude,dar dupa aia incepe din nou.Care credeti ca este problema.As dori mai multe informatii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goad41347
post Feb 27 2005, 11:29 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 27-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.340



QUOTE(live)
de exemplu, am un Ford Escort 86 pe benzina cu carb, si din 3 in 3 luni trebuie sa schimb uleiul caci se dilueaza cu benzina (se subtiaza, miroase si creste nivelul in baie). Masina merge bine, compresie are (segmentat anul trecut), merge rotund. Pe unde poate intra benzina in ulei? Pompa de benzina "pare" OK, nu pare sparta membrana!


Verifica compresia ! .....Inca o data!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos.I
post Mar 5 2005, 04:01 AM
Post #19


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 28-December 03
From: Caransebes (Caras Severin)
Member No.: 19.437



Se pot face teste de compresie ...gresite? si daca da si acum nu mai are compresie, asta inseamna ca segmentarea a fost defectuos facuta ? sau segmentii au fost prosti?
Eu la Ascona al meu, dupa cum am mai zis, am cam aceeasi problema !
Astept un raspuns ...si daca stii pe cineva care se pricepe la mecanica...dar bine de tot, chiar as vrea sa purtam o discutie mai ampla pe tema asta !
Multumesc frumos .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudolf1
post Mar 6 2005, 10:24 AM
Post #20


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 17-August 03
From: Carei (Satu Mare)
Member No.: 15.227



Pentru ca un test de compresie sa fie corect, trebuie parcurse urmatoarele etape: se verifica ca distributia motorului sa fie corecta, se verifica daca "jocul supapelor este corect", apoi se lasa sa functioneze motorul pana cand apa ajunge la aprox. 90 gr C, dupa care se verifica etanseitatea supapelor si abia dupa aceea se verifica compresia in cilindrii.

De exemplu, degeaba se face un test de compresie daca supapele de admisie si compresie nu inchid ermetic, o parte din compresie scapa pe la neetanseitati !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th May 2024 - 12:16 AM