SERVICE ONLINE |
This topic is about SERVICE ONLINE, the author, live, wrote about: Ce defectiune are masina ta, poate obtii aici informatiile necesare inainte de a intra cu ea in service! Sau macar afli un pret la care te-ar putea ur ... To read more just scroll down
SERVICE ONLINE |
Feb 9 2004, 02:49 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 8-February 04 From: Galati (Galati) Member No.: 20.834 |
|
|
|
Feb 9 2004, 02:52 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 8-February 04 From: Galati (Galati) Member No.: 20.834 |
de exemplu, am un Ford Escort 86 pe benzina cu carb, si din 3 in 3 luni trebuie sa schimb uleiul caci se dilueaza cu benzina (se subtiaza, miroase si creste nivelul in baie). Masina merge bine, compresie are (segmentat anul trecut), merge rotund. Pe unde poate intra benzina in ulei? Pompa de benzina "pare" OK, nu pare sparta membrana!
|
|
|
Feb 9 2004, 05:17 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 24-September 02 Member No.: 6.631 |
Am un Renault 19-16V din 1992, si de ceva timp am o problema si anume:
Cand pornesc motorul si e rece face ca si sum ar merge in 3 cilindri adica merge foarte aiurea. Dupa ce se mai incalzeste nu mai face chiar asa nasol, dar cand incerc sa merg de exmplu cu viteza a 2-a din inertie, fara sa tin piciorul pe acceleratie, adica pe la 1000-1500 ture, da in nas si se smuceste. Pe langa toate astea imi arata si un consum f. mare, ajungand acum iarna pana la 20-22/100. Unii spun ca ar fi din nu stiu de senzor de aer de la injectie! Cand m-am dus la Renault si au pus-o pe tester, au spus ca trebuie sa o ia din aproape in aproape pana descopera cauza! Cu alte cuvinte, o sa imi spuna sa schimb ba una ba alta pana o sa se potriveasca! Deja am schimbat bujiile si fisele! Poate cineva sa imi spuna ceva! Macar daca poate sa ma ajute cineva sa imi spuna: aia e de vina, macar stiu ce trebuie sa schimb, nu de alta dar altfel ma pun aia sa schimb tot motorul! |
|
|
Feb 9 2004, 07:05 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 472 Joined: 22-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.369 |
Ati remarcat zona "masina mea" din site? Sa va spun pe scurt despre ce e vorba : vizitatorii introduc date despre masina si defectiunile ei urmand ca service-urile, dupa ce vad despre ce e vorba, sa faca oferte care sa va convinga sa duceti masina la ei. http://www.masini.ro/?masina_mea [ Acest mesaj a fost modificat de : de 2004-02-09 12:08 ] -------------------- Poate mai multi acum....tre' sa o urc pe dino |
|
|
Feb 10 2004, 01:24 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 8-February 04 From: Galati (Galati) Member No.: 20.834 |
|
|
|
Feb 10 2004, 04:39 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
topikul e foarte bun! insa vin si eu gica-contra: ce cauta in aria "echipa masi.ro"? si acum o intrebare pt. domnul moderator: nu ar fi mai bine daca aria "piese si accesorii" ar fi regandita, adica sa fie mai larga, sa cuprinda si problemele pe care forumistii le intalnesc la masinile lor? sau chiar infiintarea unei noi arii care sa cuprinda astfel de subiecte? domnul moderator ce zice? sau am deschis un subiect spinos?
-------------------- always Alfa
|
|
|
Feb 11 2004, 12:40 AM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 94 Joined: 23-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.258 |
nu ma pricep la mecanica auto si de aceea intreb ce se poate intampla daca merg mult timp cu amortizoarele uzate;cand zic mult timp, ma refer la 6-7 luni.Multumesc!
|
|
|
Feb 11 2004, 12:41 AM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 94 Joined: 23-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.258 |
nu ma pricep la mecanica auto si de aceea intreb ce se poate intampla daca merg mult timp cu amortizoarele uzate;cand zic mult timp, ma refer la 6-7 luni.Multumesc!
|
|
|
Feb 11 2004, 10:44 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 9-January 04 From: Alba Iulia (Alba) Member No.: 19.738 |
Salut! Am un VW Passat, model 1996, an fabricatie 1998, cu motor de 1.8 T pe benzina, 150 CP. Cred ca sunt cele mai nereusite motoare de la VW pentru ca din anul 2000 de cand am cumparat masina am avut numai probleme cu ea. Acum de exemplu, desi motorul are ulei cat ii trebuie, acesta nu urca din baie si astfel ungerea nu are loc de nici o culoare! Mecanicul pe care l-am intrebat ce ar putea avea mi-a spus ca probabil s-a stricat pompa de ulei si ca sa verifice acest lucru trebuie sa dea jos baia de ulei. NU ar fi o problema deosebita daca, dupa cum am inteles de la el, pentru a da jos baia de ulei trebuie de fapt sa dea jos tot motorul, altfel nu se poate face nimic. Este adevarat ca la acest model de VW PASSAT nu se poate da jos baia de ulei decat daca se da jos motorul?
|
|
|
Feb 11 2004, 10:46 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 9-January 04 From: Alba Iulia (Alba) Member No.: 19.738 |
Salut! Am un VW Passat, model 1996, an fabricatie 1998, cu motor de 1.8 T pe benzina, 150 CP. Cred ca sunt cele mai nereusite motoare de la VW pentru ca din anul 2000 de cand am cumparat masina am avut numai probleme cu ea. Acum de exemplu, desi motorul are ulei cat ii trebuie, acesta nu urca din baie si astfel ungerea nu are loc de nici o culoare! Mecanicul pe care l-am intrebat ce ar putea avea mi-a spus ca probabil s-a stricat pompa de ulei si ca sa verifice acest lucru trebuie sa dea jos baia de ulei. NU ar fi o problema deosebita daca, dupa cum am inteles de la el, pentru a da jos baia de ulei trebuie de fapt sa dea jos tot motorul, altfel nu se poate face nimic. Este adevarat ca la acest model de VW PASSAT nu se poate da jos baia de ulei decat daca se da jos motorul?
|
|
|
Feb 13 2004, 07:46 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 62 Joined: 2-June 03 From: Arad (Arad) Member No.: 13.017 |
vad o multime de intrebari, dar nici un raspuns. nu intereseaza pe nici o firma sa dea raspunsuri?
|
|
|
Feb 17 2004, 08:56 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 9-January 04 From: Alba Iulia (Alba) Member No.: 19.738 |
Ai dreptate, Marco! N-are nimeni nici o treaba!
|
|
|
Mar 6 2004, 07:26 AM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 28-December 03 From: Caransebes (Caras Severin) Member No.: 19.437 |
live : chiar m-ar interesa si pe mine problema cu benzina din baia de ulei de la Escortul tau din '86 ! Ai rezolvat-o?
|
|
|
Mar 8 2004, 01:30 AM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 8-February 04 From: Galati (Galati) Member No.: 20.834 |
cind am bani vreo 2.200.000 iau o pompa noua, schimb uleiu' si vad pe urma. mai dureaza. vad ca admin nu percuteaza la propunerea mea. facem noi un forum nou?
deocamdata facem greva! |
|
|
Mar 12 2004, 06:16 AM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 11-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.331 |
daca rulati cu masini cu amortizoare paradite riscati sa ajungeti unde nu trebuie.
nu mai aveti frina eficienta numai aveti directie eficienta masina topaie pe sosea ca dracu solutii ieftine sunt/reconditionare dar ca orice lucru trebuie facut de meseriasi nu de piriti eu stiu pe cineva care lucreaza bine si ieftin |
|
|
Mar 12 2004, 06:18 AM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 11-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.331 |
daca rulati cu masini cu amortizoare paradite riscati sa ajungeti unde nu trebuie.
nu mai aveti frina eficienta numai aveti directie eficienta masina topaie pe sosea ca dracu solutii ieftine sunt/reconditionare dar ca orice lucru trebuie facut de meseriasi nu de piriti eu stiu pe cineva care lucreaza bine si ieftin |
|
|
May 20 2004, 11:55 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 20-May 04 From: Botosani (Botosani) Member No.: 26.049 |
Am un golf 4 cu 22000km.Imi scartie ceva in spate (unde urca amortizoarele )presupun ca in altaparte nu are cum pt ca am scos tot din spate(din porbagaj).Cand o spal o perioada nu se mai aude,dar dupa aia incepe din nou.Care credeti ca este problema.As dori mai multe informatii
|
|
|
Feb 27 2005, 11:29 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 27-February 05 From: Bucuresti Member No.: 41.340 |
QUOTE(live) de exemplu, am un Ford Escort 86 pe benzina cu carb, si din 3 in 3 luni trebuie sa schimb uleiul caci se dilueaza cu benzina (se subtiaza, miroase si creste nivelul in baie). Masina merge bine, compresie are (segmentat anul trecut), merge rotund. Pe unde poate intra benzina in ulei? Pompa de benzina "pare" OK, nu pare sparta membrana!
Verifica compresia ! .....Inca o data! |
|
|
Mar 5 2005, 04:01 AM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 28-December 03 From: Caransebes (Caras Severin) Member No.: 19.437 |
Se pot face teste de compresie ...gresite? si daca da si acum nu mai are compresie, asta inseamna ca segmentarea a fost defectuos facuta ? sau segmentii au fost prosti?
Eu la Ascona al meu, dupa cum am mai zis, am cam aceeasi problema ! Astept un raspuns ...si daca stii pe cineva care se pricepe la mecanica...dar bine de tot, chiar as vrea sa purtam o discutie mai ampla pe tema asta ! Multumesc frumos . |
|
|
Mar 6 2005, 10:24 AM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 17-August 03 From: Carei (Satu Mare) Member No.: 15.227 |
Pentru ca un test de compresie sa fie corect, trebuie parcurse urmatoarele etape: se verifica ca distributia motorului sa fie corecta, se verifica daca "jocul supapelor este corect", apoi se lasa sa functioneze motorul pana cand apa ajunge la aprox. 90 gr C, dupa care se verifica etanseitatea supapelor si abia dupa aceea se verifica compresia in cilindrii.
De exemplu, degeaba se face un test de compresie daca supapele de admisie si compresie nu inchid ermetic, o parte din compresie scapa pe la neetanseitati ! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 12:16 AM |